Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.
Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.
+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.
Kommentit (1336)
Molempien sukupuolten ongelma:
Viimeksi kun olit sinkku, urheilit ja ihosi oli sileä, olit normaalipainoinen ja viehättävä ja löysit seuraa viehättävistä vastakkaisen sukupuolen edustajista melko helposti paikallisesta yökerhosta ja kaupassakin joku saattoi katsoa perääsi.
Nyt kun olet 50 v sinkku, katselet ikäisiäni ja he ovat mielestäsi kovin rupsahtaneita ja turvonneita, katseesi viipyy nuoremmissa normaalipainoisissa ihmisissä jotka suurelta osin vielä varattuja kun elämänhallintaa on ja liitto pysyy kasassa.
Olet vain itse sivuuttanut sen tosiseikan että kaikki liikunta on jäänyt, olet kerännyt 30 kiloa ja näytät tasan yhtä paljon ikäiseltäsi kuin ne muutkin.
Tämä on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua kun seuraa niin en voi muuta kuin laittaa kädet kyynärpäitä myöden ristiin kiitollisuudesta että on onnellinen avioliitto. Ollaan molemmat 40v. Lapsia kaksi. Olemme tavanneet 15 vuotta sitten, 13 vuotta oltu naimisissa. Nuorina ja nätteinä/komeina tavattiin, nyttemmin keski-ikäistytty. Paino on kummallakin vaihdellut +/-15kg vuosien varrella, miehellä varmaan enemmänkin. Ikä alkaa pienin askelein näkyä ulkonäöissämme. Tällä ei ole pienintäkään merkitystä suhteessamme. Arki on hyvää, ajattelemme samalla tavalla, haaveilemme samoista asioista, toteutammemme yhdessä unelmiamme. Urheilemme yhdessä (ja myös erikseen). Luotamme toisiimme, kumpikaan ei kontrolloi tai rajoita toista. Läheisyyttä ja seksiä on päivittäin.
Kun näitä palstan kommetteja lukee missä parisuhteen tärkein ja ainoa ehto on joku painoraja, niin voi hyvä jumala sentään. Onko ihme että täällä ei ole onnellisia ihmisiä. Mitä sisältöä tuollaisella ihmisellä, jonka ainoa kriteeri puolisolle on paino ja ulkonäkö, on itsellään tarjota suhteeseen, ihmettelen vaan.
Se ei ole ainoa kriteeri, vaan reunaehto jonka perusteella tehdään esikarsinta.
Te naiset itse vastaatte aina toimivanne samoin.
Jos miehen ulkonäkö ei miellytä, ei jatkoon. Tähän päätyi myös kv. yliopistotutkimus jossa todettiin että ellei miehen ulkonäkö ollut riittävän hyvä, kaikille testiin osallistuneille naisille miehen luonteen merkitys oli 0%.
Toisaalta myös jos naisille esitellään komea mies joka on täysi kusipää ja näyttää sen heti, ulkonäön merkitys on 0%.
Empiiriset havaintoni kertovat toista.
Tiedän muutamankin komean/menestyneen kusipään. Yhdelläkään heistä ei ole vaikeuksia saada naisseuraa.
Tämä havaittiin Tinder-testissä, jossa mies feikkasi miesmallin kuvilla olevansa kusipää ja lisäksi tuomittu lapsiinsekaantuja. Naisia riitti, ja ei pilailumielessä koska mies sai kiinnostuneilta oikeiksi todetut puhelinnumerot.
Näillä feikatuilla testeillä ei ole mitään oikeaa painoarvoa mihinkään.
Nostaisit pääsi sieltä incel-puskasta jo.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen etsii parisuhdetta niin hänen tasonsa on se minkälaisen kumppanin hän voi saada.
4-kymppisten naisten voi olla vaikea hyväksyä, että oma taso on niin alhainen.
Miten niin? Kyllähän moni toteaa, ettei toivotunlaista miestä löydy ja alkaa rakentaaa elämää muiden asioiden ympärille. Jos esim. minulle selviäisi, että oma tasoni on alhaisempi kuin mitä haluan, niin eipä siitä seuraa muu kuin se, että lakkaan sitten etsimästä miehiä. Miksi etsiä, jos ei ole mahdollista löytää? No, olen kyllä parisuhteessa (joka alkoi kun olin 44-v) että nyt ei ole tarvetta tällaisille johtopäätöksille, mutta jos niin olisi käynyt, niin sitten keskittyisin elämässä muihin asioihin enkä yrittäisikään enää löytää parisuhdetta. Tietysti - mitä muutakaan voi?
Vierailija kirjoitti:
Olen parissakin parisuhteessa huomannut, että se miesten oman tason todistelu on suunnattu muille miehille, ei muille naisille, varsinkaan sille omalle naiselle. Mitä oma nainen ajattelee miehensä hyvyydestä ei merkkaa mitään, kun se todellinen arvonantaja on muut miehet (joskus myös muut naiset).
Hämmentävää ja ristiriitaista, että miehet haluavat todistella haluttavuuttaan naisten silmissä muille miehille, mutta tosiasiassa heillä ei kiinnosta ovatko oikeasti haluttavia naisten silmissä, eivätkä sitä useinkaan tosiaankaan ole.
Käytännössä kukasta kukkaan hyppivä pelimies, joka saa naisia huijattua sänkyyn, mutta joka ei ikimaailmassa saisi pidettyä naista tyytyväisenä pitkässä suhteessa, on miesten maailmassa palvottu idoli. Se mies ei ole naisten mielestä kuitenkaan hyvä mies.
Miehet käytännössä arvostavat siis toisten miesten huijaustaitoja. Ei sitä, pitävätkö naiset OIKEASTI naisia houkuttelemaan kykenevästä miehestä. Tämän kun tajuaa niin on naisena uskomattoman vaikeaa arvostaa miessukupuolta. Pitäisi päästä taakse päin ja "un-see" tämä havainto.
Kaikesta päätellen olen saanut kyseenalaisen kunnian tutustua näihin epävarmimpiin lajinsa edustajiin. On niitä hyviäkin miehiä varmasti olemassa.
Osa miehistä arvostaa enemmän sänkyyn pääsemistä kuin pitkään suhteeseen pääsemistä, totta. Mutta mikä on sitä oikeasti pitämistä? Joku pääsee avioon ja isäksi ja saa seksiä joskus ja jouluna. Joku saa uuden pokan kerran viikossa. Näkökulmakysymys minusta, kumpi mies on enemmän tykätty ja hyväksytty. Ei se ainakaan automaattisesti ole se perheenisä.
Toiseksi, ei irtoseksin saaminen edellytä nykyaikana huijaamista, se on oikeastaan aika seksistinen näkemys että kaikki naiset olisivat samasta muotista eli haluaisivat seksiä vain vakavassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
50+ miehet elää jossain pakotilassa, elämä ei tunnu elämisen arvoiselta kun pari-kolmikymppiset naiset eivät halua eläkepäiviänsä lähestyvää ukkoa huolehdittavakseen ja vaippojen vaihtajaksi. Onhan se henkisesti rankkaa, kun pallit roikkuu ja kumpikaan pää ei enää toimi, vaikka kuvitelmissaan elää nuoren pojan elämää. Keho rapistuu ja henkinen älykkyys latistuu. Ei se viehätä ketään älykästä nuorta naista, ei edes rahasta.
Juuri näin. Tapailin joskus 55 v. miestä, joka ei todennäköisesti tajunnut itse olevansa vanha. Harrasti kyllä urheilua aktiivisesti ja on ollut nuorena todella komea. Haukkui saman ikäsiä naisia kurpiksi ja hänellä oli erektio-ongelmia. Puhui jo eläkepäivistä. Todellisuudessa ikä kyllä näkyi hänen kasvoiltaan ja vartalostaan, mutta ei tätä itse tiedostanut, kun lähipiiri kehui häntä "nuorekkaaksi". Loppui kyllä tapailu lyhyeen ja nyt en katsele kuin alle 40 v miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Molempien sukupuolten ongelma:
Viimeksi kun olit sinkku, urheilit ja ihosi oli sileä, olit normaalipainoinen ja viehättävä ja löysit seuraa viehättävistä vastakkaisen sukupuolen edustajista melko helposti paikallisesta yökerhosta ja kaupassakin joku saattoi katsoa perääsi.
Nyt kun olet 50 v sinkku, katselet ikäisiäni ja he ovat mielestäsi kovin rupsahtaneita ja turvonneita, katseesi viipyy nuoremmissa normaalipainoisissa ihmisissä jotka suurelta osin vielä varattuja kun elämänhallintaa on ja liitto pysyy kasassa.
Olet vain itse sivuuttanut sen tosiseikan että kaikki liikunta on jäänyt, olet kerännyt 30 kiloa ja näytät tasan yhtä paljon ikäiseltäsi kuin ne muutkin.
Tämä on se ongelma.
No ehkäpä osittain niinkin. Mutta entä sitten? Jos kukaan ei sytytä, niin sitten kukaan ei sytytä. Aika moni tosin löytää suhteen keski-iässäkin, kun ulkonäön vanhenemisesta huolimatta jonkun kanssa vaan kipinöi ja toinen onnistuu viehättämään seksuaalisesti, vaikkei olekaan enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla 40+ naisella on kysyntää riittänyt niin omanikäisissä, nuoremmissa kuin vanhemmissakin miehissä. En toki sovelluksia käytä vaan olen tavannut näitä miehiä ihan live-elämässä. Itse en toki halua muuta kuin kepeää suhdetta, kun minulla on kaksi kotona asuvaa lasta. Tämä kepeän suhteen haluaminen on nimenomaan monia miehiä kismittänyt, kun yhteen olisi pitänyt muuttaa kuulemma.
Sama juttu, olen ihmetellyt miksi tapaamillani miehillä on kiire muuttaa yhteen kun miehien pitäisi olla sitoutumiskammoisia. Ehkä etsivät uutta äitiä/sairaan- ja kodinhoitajaa jne eli palvelutasoa? Ei kiitos, olen mieluummin yksin (mieluiten kevytsuhteessa, mutta siihen on hankala miestä löytää).
Miten voi muka olla vaikeaa löytää miestä kevytsuhteeseen? En todellakaan ymmärrä. Olen itse 51v mies ja tuntuu, että kaikki eronneet kaverini etsivät juuri tuollaista suhdetta. Jos joskus eroan, niin etsisin itsekin.
Ehkä tässä on kyse myös sitten siitä, missä päin Suomea asuu.Ei pääkaupunkiseudulla ole vaikeaa löytää sellaista miestä, joka ilmoittaa haluavansa kevytsuhteeseen. Olen monta sellaista kivaa miestä löytänyt. Ongelma on se, että viimeistään vuoden kohdalla nämä "kevytsuhdemiehet" alkavat kinuta yhteenmuuttoa, vaikka eivät ole edes lapsiani tavanneet. Kun en ole kiinnostunut yhteenmuutosta, seuraa riitoja ja ero.
Outoa. Ne miehet jotka tiedän olevan vastaavassa tilanteessa, eivät mistään hinnasta suostu asumaan samassa taloudessa enää ikinä naisen kanssa. Eivät puolen vuoden, vuoden tai viidenkään vuoden tapailun jälkeen.
Ei ole vain minun kokemukseni, vaan myös muutaman kaverin. Luulen, että moni mies väittää haluavansa samaa kuin nainen "päästäkseen suhteeseen" tai, koska luulee oikeasti haluavansa kevytsuhdetta. Ongelma on, ettei näitä pysty erottelemaan oikeasti kevytsuhdetta haluavista kuin kokeilemalla.
En ole tuo jota lainasit, mutta oma kokemukseni on, että vaikka mies olisi alussa sanonut haluavansa kevytsuhteen niin usein se mies kuitenkin järkyttyy tai muuten sekoaa siitä kun nainen sitten päättääkin suhteen. Samoin jo suhteen aikana ilmenee mieheltä mustasukkaisuutta, vaikka hän ei halua mitään vakavaa. Missä vika?
Oisko mitenkään mahdollista, että se mies olisikin kehittänyt tunteita ja muuttanut ajan kanssa mielensä? Tapailusta muodostuu parisuhde, siitä muodostuu vähitellen vakava. Tuo on ihan normaalia suhteen kehitystä.
Kun ei tunne toista alussa, ei voi tietää haluaako vakavaa suhdetta vai ei. Parempihan sillon on olla lupailematta liikoja.
Vierailija kirjoitti:
No minkä takia pitäisi ottaa ihan kuka vaan? Kyllä voi ja pitääkin olla nirso jos alkaa parisuhteeseen. En minä ottaisi ketä vaan, siinä pitää olla tunnetta, suurinpiirtein samat elämän arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Jos kaipaa vain hetken seuraa, niin sekin on ihan ok, jos se järjestely käy ja sopii molemmille.
M50
Kyllä mutta miksi oman ikäinen nainen ei kelpaa? Yritetään saada huomattavasti nuorempi nainen. Ulkonäkö ja ikä ei ole ykkösasia parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla 40+ naisella on kysyntää riittänyt niin omanikäisissä, nuoremmissa kuin vanhemmissakin miehissä. En toki sovelluksia käytä vaan olen tavannut näitä miehiä ihan live-elämässä. Itse en toki halua muuta kuin kepeää suhdetta, kun minulla on kaksi kotona asuvaa lasta. Tämä kepeän suhteen haluaminen on nimenomaan monia miehiä kismittänyt, kun yhteen olisi pitänyt muuttaa kuulemma.
Sama juttu, olen ihmetellyt miksi tapaamillani miehillä on kiire muuttaa yhteen kun miehien pitäisi olla sitoutumiskammoisia. Ehkä etsivät uutta äitiä/sairaan- ja kodinhoitajaa jne eli palvelutasoa? Ei kiitos, olen mieluummin yksin (mieluiten kevytsuhteessa, mutta siihen on hankala miestä löytää).
Miten voi muka olla vaikeaa löytää miestä kevytsuhteeseen? En todellakaan ymmärrä. Olen itse 51v mies ja tuntuu, että kaikki eronneet kaverini etsivät juuri tuollaista suhdetta. Jos joskus eroan, niin etsisin itsekin.
Ehkä tässä on kyse myös sitten siitä, missä päin Suomea asuu.Ei pääkaupunkiseudulla ole vaikeaa löytää sellaista miestä, joka ilmoittaa haluavansa kevytsuhteeseen. Olen monta sellaista kivaa miestä löytänyt. Ongelma on se, että viimeistään vuoden kohdalla nämä "kevytsuhdemiehet" alkavat kinuta yhteenmuuttoa, vaikka eivät ole edes lapsiani tavanneet. Kun en ole kiinnostunut yhteenmuutosta, seuraa riitoja ja ero.
Outoa. Ne miehet jotka tiedän olevan vastaavassa tilanteessa, eivät mistään hinnasta suostu asumaan samassa taloudessa enää ikinä naisen kanssa. Eivät puolen vuoden, vuoden tai viidenkään vuoden tapailun jälkeen.
Ei ole vain minun kokemukseni, vaan myös muutaman kaverin. Luulen, että moni mies väittää haluavansa samaa kuin nainen "päästäkseen suhteeseen" tai, koska luulee oikeasti haluavansa kevytsuhdetta. Ongelma on, ettei näitä pysty erottelemaan oikeasti kevytsuhdetta haluavista kuin kokeilemalla.
En ole tuo jota lainasit, mutta oma kokemukseni on, että vaikka mies olisi alussa sanonut haluavansa kevytsuhteen niin usein se mies kuitenkin järkyttyy tai muuten sekoaa siitä kun nainen sitten päättääkin suhteen. Samoin jo suhteen aikana ilmenee mieheltä mustasukkaisuutta, vaikka hän ei halua mitään vakavaa. Missä vika?
Siinä, että kevytsuhteita ei ole helppoa saada.
Sinä naisena et tajua sitä, koska nainen saa kevytsuhteen helposti kun sellaisen haluaa.
Määrittele kevytsuhde? Mitä se tarkoittaa? Satunnaista tapailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tyypilliset perustelut sille miksi he näkevät itsensä vähemmän pinnallisina kuin miehet:
Minä en mieti mitään tasoteoriaa
Ei sillä ole merkitystä mietitkö tasoteoriaa. Se ratkaisee noudatatko sitäNo minä en ainakaan vaadi mitään kalsarimallia
Et niin, koska et saisi sellaista. Vaadit kuitenkin komeimman minkä omalla ulkonäölläsi voi saadaValhetta, ihan tavallinen mies kelpaa
80% miehistä on naisten silmissä keskivertoa rumempia ja <1% selkeästi komeitaMinä hyväksyn sen jos miehellä on vähän mahaa
Mutta et hyväksyisi lyhyyttä tai hintelyyttä. Ja sen ylipainonkin pitää olla nallekarhumaista, hintelä mies pallomahalla olisikin turn-offEi tarvitse olla mikään lihaskimppu
Eli Bull Mentula. Puutarhanhoidossa hankitut lihakset riittävät, eli tasoa ammattifutarin yläkroppaKaikki sanovat että minä olen selkeästi miestäni paremmannäköinen
Naisten ulkonäköä kehutaan. Mikä on uutta?Ihan oikeasti olen miestäni selkeästi paremmannäköinen!!!
Paljonko miehesi tienaa?Ja tämä:
Annoin pakit julkkikselle ja toimarille, ja nain taviksen
Julkkis vain flirttasi ja toimari haki salasuhdetta. Et olisi saanut kumpaakaan parisuhteeseen
Pointti kai on siinä se, että julkkis ja toimari eivät kiinnostaneet naista sen enempää seksi- kuin parisuhdemielessä. Eihän silloin olekaan väliä, mitä se mies oli hakemassa, jos naista ei kerran kuitenkaan kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoilla nirsoimpia ovat kaiken ikäiset naiset. Vaikka nainen on itse tasoa alle keskitason niin sekin haluaa sen normaalipainoisen ja komean miehen jolla on vähintään korkeakoulututkinto.
Mitään tasoja ei ole olemassa.
Lisäksi Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet, joten sinun tohtorin tutkintoa ei kukaan muu nainen jaksa ihailla, paitsi ehkä oma äiti.
Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi koulutettu nainen ei huoli kouluttamatonta miestä ja miksi hyvännäköinen nainen ei huoli rumaa miestä?
Miksi nainen valitsee kumppaniksi aina miehen jolla on vähintää sama koulutustaso kuin miehellä?Hyvännäköisyys on hyvin subjektiivinen käsite.
Ihmiset tapaavat kumppaninsa yleensä opiskeluaikanaan. Tällöin tutustuu helposti opiskelukavereihin ja löytyy yhteisiä puheenaiheita.
Siksi.
Musta ei ole mitenkään omituista, että ihmiset joilla on samankaltaiset taustat, koulutukset, ajatusmaailmat ja unelmat menevät keskenään yhteen. Ei se liity mitenkään tasoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä takia pitäisi ottaa ihan kuka vaan? Kyllä voi ja pitääkin olla nirso jos alkaa parisuhteeseen. En minä ottaisi ketä vaan, siinä pitää olla tunnetta, suurinpiirtein samat elämän arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Jos kaipaa vain hetken seuraa, niin sekin on ihan ok, jos se järjestely käy ja sopii molemmille.
M50Kyllä mutta miksi oman ikäinen nainen ei kelpaa? Yritetään saada huomattavasti nuorempi nainen. Ulkonäkö ja ikä ei ole ykkösasia parisuhteessa.
Kyllä ulkonäkö on ihan heittämällä yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa, ainakin minulle.
Mukavia ihmisiä on loppujen lopuksi aika paljon, mutta sellaisia ihmisiä jotka ovat mukavia JA hyvännäköisiä on tosi vähän. Ja minä ainakin haluan kumppanin joka on sekä mukava että hyvännäköinen.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoilla nirsoimpia ovat kaiken ikäiset naiset. Vaikka nainen on itse tasoa alle keskitason niin sekin haluaa sen normaalipainoisen ja komean miehen jolla on vähintään korkeakoulututkinto.
Lisäksi Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet, joten sinun tohtorin tutkintoa ei kukaan muu nainen jaksa ihailla, paitsi ehkä oma äiti.
Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi koulutettu nainen ei huoli kouluttamatonta miestä ja miksi hyvännäköinen nainen ei huoli rumaa miestä?
Miksi nainen valitsee kumppaniksi aina miehen jolla on vähintää sama koulutustaso kuin miehellä?Naiset eivät ajattele noita tasoina, vaan "itsestäänselvinä yhtäläisyyksinä". Samaan sarjaan kuuluvat ikä, hyvä pylly, lihakset, urheilullisuus yms... Eli silmä silmästä, hammas hampaasta, mutta naisille se on heidän mielestään itsestäänselvää, että tasot kohtaavat.
Nainen ihastuu myös siihen, mitä mies osaa. Esim. mieheen joka osaa remontoida. Samalla tavalla mies voi ihastua siihen jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa.
Ei se koulutus ja ulkonäkö -kombo ole koko totuus vaan vain pieni siivu totuutta.
Ei se itse remppaamisen/kokkaamisen osaaminen ole syy ihastumiseen vaan se että jos se toinen auttaa sua remontoimaan tai vaikka kokkaa sulle ihan omasta halustaan. Tuo on miellyttävä piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä ikäkeskustelussa on pohjalla joku todella omituinen ajatus. Harvat nuorempia saavat miehet julistavat ylpeinä omaa erinomaisuuttaan, koska saavat nuoria naisia. Vanhat naiset sen sijaan ovat vähemmän arvokkaita koska ovat rapistuneet - riippumatta siitä, miten helposti ja minkä ikäistä seuraa ne naiset saavat. Onko siis näin, että miehen arvo riippuu niistä naisista joita mies saa, mutta naisen arvo on kiinni naisesta itsestään? Eli lopulta nainen määrittää kaikkien arvon eikä miehillä ole muuta kuin välillistä arvoa?[/quote}
Näinhän se juuri menee, että miehen taso on se, millaisia naisia mies saa seksuaaliseen suhteeseen (mikä tahansa suhde, missä on seksiä). Tasoton mies on se, joka ei saa naisia ollenkaan. Nainen määrittää valitsevana osapuolena miehen tason. Naiset noudattavat myös tarkemmin tasoja, kuin miehet, koska miehille kelpaa seksisuhteeseen monenlaiset naiset.
Oikeasti, näin 35v. naisen näkökulmasta, miehen arvo perustuu miehen kykyyn valita ja ajatella itse. Jos mies arvostaa kuvittelemaansa yleistä mielipidettä ja haluaa pönkittää omaa egoaan ottamalla aina sen ns. tasokkaimman naisen, niin ei sellainen mies ole naisen näkökulmasta minkään arvoinen. Epäluotettava, pinnallinen tuuliviiri. Tusinassa heitä 13.
Miehet, jotka ovat uskollisia puolisoilleen ovat hotteja. Ihanaa katsoa miten miehet omistautuvat perheilleen. Jos varattu/perheellinen mies flirttailee muulle kuin omalle puolisolleen, niin hänen viehätysvoimansa romahtaa heti. Viestii jotain sisäisestä heikkoudesta.
Nuorista naisista en tiedä miten homma heillä toimii ja oletettavasti suurella osalla (erityisesti palsta-) miehiä kiinnostaa tietenkin vain se nuorten naisten näkemys. Sattuneesta syystä.
No tietysti noin.
Onhan se näppärää jos mies ei vaadi tasokkainta mitä saa. Silloin sinä voit tehdä niin ja voittaa kaupassa.
Toki vaadin omasta mielestäni riittävän tasokkaan, eli sen joka kykenee valintoihin ja omaan ajatteluun. Ja joka arvostaa naisessa oikeita asioita ja suhtautuu naiseen oikealla tavalla. Paljonpa tyydyttäisi olla tyhjässä suhteessa jonkun geenilottovoittaneen tj:n kanssa näyttämässä ulos päin, että katsokaa miten tasokas minä olen! Viikon voisi olla kivaa uutuudenviehätyksen takia, sen jälkeen uhkaisi jo tylsyyskuolema. Mies jatkuvasti töissä tai salilla, kotona puhuisi töistä ja salista, kun silmä välttää niin olisi jo lirkuttelemassa ties mille hottiskollegalleen. Uuuh, kylläpä kuulostaa houkuttelevalta elämältä!
Lisäksi toimari todennäköisesti haluaisi aika lailla sanella asioita. Arki menisi hänen aikataulujensa mukaan, ja hän todennäköisesti haluaisi päättää yhteisestä lomanvietosta ja pitemmässä suhteessa asumisesta. Itse en ole niin joustava, että mukautuisin miehen toiveisiin ja vaatimuksiin. Mutta toimari tuskin suostuisi siihen, että lomat vietetään minun kesämökilläni, joka on minulle rakas, mutta vaatimattomampi kuin toimarin oma kesähuvila. On ollut ihana olla suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka on myös rakastunut omaan kesämökkiini ja halunnut tulla sinne kanssani, ja jonka kanssa on voinut yhdessä päättää asumisratkaisut kummankin intressit huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen valitsee kumppaniksi aina miehen jolla on vähintää sama koulutustaso kuin miehellä?Koulutettu nainen huolii kouluttamattoman jos tämä on älykäs ja muutenkin laatumies. Älykkäät laatumiehet kouluttautuu 90-prosenttisesti korkeasti. Eli kerropa sinä miten naiset löytää tällaisia älykkäitä kouluttamattomia laatumiehiä joita ei ole olemassakaan? Ne hyvät miehet jotka jättää kouluttautumatta mutta täyttää hyvän miehen kriteerit, löytää koulutetun naisen jos haluavat. Tästä on tuore esimerkki kaveripiirin nuorissa aikuisissa, suhde on kestänyt jo usean vuoden.
Kouluttautumisella ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Kouluttautuminen ei kerro ihmisestä muuta kuin sen mitä työtä hän haluaa tehdä.
Naiset valitsee kumppaniksi lähes aina miehen jolla on vähintään sama koulutustaso mutta silti erot yleistyy ja yli puolet liitoista päätyy eroon.
Johtuuko tämä siitä että naiset ei kiinnitä miehessä huomiota mihinkään muuhun kuin miehen ulkonäköön ja koulutustasoon?
tuohan on jo pelkästään matemaattisesti mahdotonta. naisethan on korkeammin koulutettuja kun miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen valitsee kumppaniksi aina miehen jolla on vähintää sama koulutustaso kuin miehellä?Naiset eivät ajattele noita tasoina, vaan "itsestäänselvinä yhtäläisyyksinä". Samaan sarjaan kuuluvat ikä, hyvä pylly, lihakset, urheilullisuus yms... Eli silmä silmästä, hammas hampaasta, mutta naisille se on heidän mielestään itsestäänselvää, että tasot kohtaavat.
Nainen ihastuu myös siihen, mitä mies osaa. Esim. mieheen joka osaa remontoida. Samalla tavalla mies voi ihastua siihen jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa.
Ei se koulutus ja ulkonäkö -kombo ole koko totuus vaan vain pieni siivu totuutta.
Kieltämättä ON aika tärkeää, mitä mies osaa. Minulle olennaisia asioita on, osaako mies keskustella, suudella, antaa suuseksiä ja muutenkin hyvää seksiä, osaako huomioida kumppaniaan ja millaiset parisuhdetaidot hänellä on. On tietenkin ihanaa, jos mies tekee minulle ruokaa, mutta sen perusteella en kuitenkaan ihastu. Vihaan kaikkea remonttimeteliä ja muuta remonttisäätöä, ja inhoan myös sitä, että tehdään tee-se-itse-remontteja, joita joudutaan sitten myöhemmin paikkailemaan ammattilaisella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden ketjun miesten äo on? Näyttäisi siltä, että on jäänyt teinijonnen tasolle, jolloin munan toiminta on se elämän tärkein asia. Ja nämä 50 v. sedät, elää viagroineen andropaussioireineen eli vaihdevuosioireineen harhaansa: mä olen kaikkivoipainen munalla seivästäjä, jolle kelpaa vain por no muijan näköinen nymfi😂😂
tai sitten ne kirjottajat on niitä teini jonneja.. suoraan ylikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tää koko ketju on yksi iso COPE semmosille ruttusille mammoille jotka ei vaan mitenkään pysty hyväksymään että heidän nuoruuden ja kauneuden etuoikeudet on nyt mennyttä.
Hajotkaa mummouteenne. Ei miehiä kiinnosta vanhat kurpat, etenkään katkerat semmoiset.
Tällainen harha on ihmisellä jota juuri kukaan ei ole koskaan halunnut ja jonka läheisin kokemus parisuhteesta on elokuvista. En kaipaa yhtään nuoruutta ja nätteyttä, kun kaiken maailman kaljamahat tunki iholle ihan joka paikassa. Elämä on paljin onnellisempaa muutamaa kiloa ja ryppyä myöhemmin ja ihania miehiä riittää ja niiden kanssa voi parisuhdettakin pohtia kun ymmärtävät jo että ulkonäkö ei siinä asiassa kovin pitkälle vie.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi ntyytyä? Hänellä on kaikki oikeus olla juuri niin nirso kuin haluaa.
40+ naisille ei mene jakeluun että mies on mielummin yksin kuin ylimääräisen taakan kanssa?
Lohduttautukaa sillä tutkimuksella jonka mukaan sinkkumies on kaikkein onnettomin otus maailmassa. Nuo miehet ei vain vielä tiedä asiaa.
Tietenkin kenellä tahansa on oikeus valita itseään miellyttävä kumppani.
Mutta sen sijaan ei ole oikeutta VAATIA itselleen jotain tiettyä tai vaatia toisia muuttumaan mieleisekseen.
Lisäksi saattaa jäädä kokonaan yksin, jos on liian tarkat vaatimukset.
Nämä "te naiset"- yleistykset on aina niin hassuja 🤣🤣