Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
461/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parissakin parisuhteessa huomannut, että se miesten oman tason todistelu on suunnattu muille miehille, ei muille naisille, varsinkaan sille omalle naiselle. Mitä oma nainen ajattelee miehensä hyvyydestä ei merkkaa mitään, kun se todellinen arvonantaja on muut miehet (joskus myös muut naiset).

Hämmentävää ja ristiriitaista, että miehet haluavat todistella haluttavuuttaan naisten silmissä muille miehille, mutta tosiasiassa heillä ei kiinnosta ovatko oikeasti haluttavia naisten silmissä, eivätkä sitä useinkaan tosiaankaan ole.

Käytännössä kukasta kukkaan hyppivä pelimies, joka saa naisia huijattua sänkyyn, mutta joka ei ikimaailmassa saisi pidettyä naista tyytyväisenä pitkässä suhteessa, on miesten maailmassa palvottu idoli. Se mies ei ole naisten mielestä kuitenkaan hyvä mies.

Miehet käytännössä arvostavat siis toisten miesten huijaustaitoja. Ei sitä, pitävätkö naiset OIKEASTI naisia houkuttelemaan kykenevästä miehestä. Tämän kun tajuaa niin on naisena uskomattoman vaikeaa arvostaa miessukupuolta. Pitäisi päästä taakse päin ja "un-see" tämä havainto.

Kaikesta päätellen olen saanut kyseenalaisen kunnian tutustua näihin epävarmimpiin lajinsa edustajiin. On niitä hyviäkin miehiä varmasti olemassa.

Osa miehistä arvostaa enemmän sänkyyn pääsemistä kuin pitkään suhteeseen pääsemistä, totta. Mutta mikä on sitä oikeasti pitämistä? Joku pääsee avioon ja isäksi ja saa seksiä joskus ja jouluna. Joku saa uuden pokan kerran viikossa. Näkökulmakysymys minusta, kumpi mies on enemmän tykätty ja hyväksytty. Ei se ainakaan automaattisesti ole se perheenisä.

Toiseksi, ei irtoseksin saaminen edellytä nykyaikana huijaamista, se on oikeastaan aika seksistinen näkemys että kaikki naiset olisivat samasta muotista eli haluaisivat seksiä vain vakavassa parisuhteessa.

Sanoisin, että jos mies hakeutuu parisuhteeseen niin kannattaa unohtaa kaikki tuollainen tasotodistelu ja keskittyä siihen parisuhteen sisältöön. Siitä syntyy se elämänlaatu. Jos se ei riitä, jos haluaa todistella tasoaan muille, niin parisuhde ei silloin ihan varmasti ole oikea ratkaisu. Sama koskee toki naisiakin.

Vierailija
462/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko ketju on yksi iso COPE semmosille ruttusille mammoille jotka ei vaan mitenkään pysty hyväksymään että heidän nuoruuden ja kauneuden etuoikeudet on nyt mennyttä.

Hajotkaa mummouteenne. Ei miehiä kiinnosta vanhat kurpat, etenkään katkerat semmoiset.

Pelkästään tämän viestin vikan virkkeen perusteella, kukahan se katkera täällä on?? Hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla 40+ naisella on kysyntää riittänyt niin omanikäisissä, nuoremmissa kuin vanhemmissakin miehissä. En toki sovelluksia käytä vaan olen tavannut näitä miehiä ihan live-elämässä. Itse en toki halua muuta kuin kepeää suhdetta, kun minulla on kaksi kotona asuvaa lasta. Tämä kepeän suhteen haluaminen on nimenomaan monia miehiä kismittänyt, kun yhteen olisi pitänyt muuttaa kuulemma.

Sama juttu, olen ihmetellyt miksi tapaamillani miehillä on kiire muuttaa yhteen kun miehien pitäisi olla sitoutumiskammoisia. Ehkä etsivät uutta äitiä/sairaan- ja kodinhoitajaa jne eli palvelutasoa? Ei kiitos, olen mieluummin yksin (mieluiten kevytsuhteessa, mutta siihen on hankala miestä löytää).

Miten voi muka olla vaikeaa löytää miestä kevytsuhteeseen? En todellakaan ymmärrä. Olen itse 51v mies ja tuntuu, että kaikki eronneet kaverini etsivät juuri tuollaista suhdetta. Jos joskus eroan, niin etsisin itsekin.

Ehkä tässä on kyse myös sitten siitä, missä päin Suomea asuu.

Ei pääkaupunkiseudulla ole vaikeaa löytää sellaista miestä, joka ilmoittaa haluavansa kevytsuhteeseen. Olen monta sellaista kivaa miestä löytänyt. Ongelma on se, että viimeistään vuoden kohdalla nämä "kevytsuhdemiehet" alkavat kinuta yhteenmuuttoa, vaikka eivät ole edes lapsiani tavanneet. Kun en ole kiinnostunut yhteenmuutosta, seuraa riitoja ja ero.

Outoa. Ne miehet jotka tiedän olevan vastaavassa tilanteessa, eivät mistään hinnasta suostu asumaan samassa taloudessa enää ikinä naisen kanssa. Eivät puolen vuoden, vuoden tai viidenkään vuoden tapailun jälkeen.

Ei ole vain minun kokemukseni, vaan myös muutaman kaverin. Luulen, että moni mies väittää haluavansa samaa kuin nainen "päästäkseen suhteeseen" tai, koska luulee oikeasti haluavansa kevytsuhdetta. Ongelma on, ettei näitä pysty erottelemaan oikeasti kevytsuhdetta haluavista kuin kokeilemalla.

En ole tuo jota lainasit, mutta oma kokemukseni on, että vaikka mies olisi alussa sanonut haluavansa kevytsuhteen niin usein se mies kuitenkin järkyttyy tai muuten sekoaa siitä kun nainen sitten päättääkin suhteen. Samoin jo suhteen aikana ilmenee mieheltä mustasukkaisuutta, vaikka hän ei halua mitään vakavaa. Missä vika?

Kukaan itseään arvostava mies ei halua naista, joka käy poljettamassa itseään vähän siellä sun täällä. Ellei sitten ole itsekin niin onnekas, että pystyy hyppimään kukasta kukkaan.

Miesten näkökulmasta kevytsuhde ei tarkoita kevytkenkäistä suhdetta vaan sitä ettei asuta yhdessä ja kummallakin on oma elämä vaikka vietetään aikaa yhdessä ja matkustellaan.

Vierailija
464/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia pitäisi ottaa ihan kuka vaan? Kyllä voi ja pitääkin olla nirso jos alkaa parisuhteeseen. En minä ottaisi ketä vaan, siinä pitää olla tunnetta, suurinpiirtein samat elämän arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Jos kaipaa vain hetken seuraa, niin sekin on ihan ok, jos se järjestely käy ja sopii molemmille.

M50

Kyllä mutta miksi oman ikäinen nainen ei kelpaa? Yritetään saada huomattavasti nuorempi nainen. Ulkonäkö ja ikä ei ole ykkösasia parisuhteessa.

Kyllä ulkonäkö on ihan heittämällä yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa, ainakin minulle.

Mukavia ihmisiä on loppujen lopuksi aika paljon, mutta sellaisia ihmisiä jotka ovat mukavia JA hyvännäköisiä on tosi vähän. Ja minä ainakin haluan kumppanin joka on sekä mukava että hyvännäköinen.

N40

Huom! OMASTA mielestäsi hyvännäköinen, ei meidän kaikken muiden mielestä. Tässä ongelman villakoiran ydin.

Vierailija
465/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla 40+ naisella on kysyntää riittänyt niin omanikäisissä, nuoremmissa kuin vanhemmissakin miehissä. En toki sovelluksia käytä vaan olen tavannut näitä miehiä ihan live-elämässä. Itse en toki halua muuta kuin kepeää suhdetta, kun minulla on kaksi kotona asuvaa lasta. Tämä kepeän suhteen haluaminen on nimenomaan monia miehiä kismittänyt, kun yhteen olisi pitänyt muuttaa kuulemma.

Sama juttu, olen ihmetellyt miksi tapaamillani miehillä on kiire muuttaa yhteen kun miehien pitäisi olla sitoutumiskammoisia. Ehkä etsivät uutta äitiä/sairaan- ja kodinhoitajaa jne eli palvelutasoa? Ei kiitos, olen mieluummin yksin (mieluiten kevytsuhteessa, mutta siihen on hankala miestä löytää).

Miten voi muka olla vaikeaa löytää miestä kevytsuhteeseen? En todellakaan ymmärrä. Olen itse 51v mies ja tuntuu, että kaikki eronneet kaverini etsivät juuri tuollaista suhdetta. Jos joskus eroan, niin etsisin itsekin.

Ehkä tässä on kyse myös sitten siitä, missä päin Suomea asuu.

Ei pääkaupunkiseudulla ole vaikeaa löytää sellaista miestä, joka ilmoittaa haluavansa kevytsuhteeseen. Olen monta sellaista kivaa miestä löytänyt. Ongelma on se, että viimeistään vuoden kohdalla nämä "kevytsuhdemiehet" alkavat kinuta yhteenmuuttoa, vaikka eivät ole edes lapsiani tavanneet. Kun en ole kiinnostunut yhteenmuutosta, seuraa riitoja ja ero.

Outoa. Ne miehet jotka tiedän olevan vastaavassa tilanteessa, eivät mistään hinnasta suostu asumaan samassa taloudessa enää ikinä naisen kanssa. Eivät puolen vuoden, vuoden tai viidenkään vuoden tapailun jälkeen.

Ei ole vain minun kokemukseni, vaan myös muutaman kaverin. Luulen, että moni mies väittää haluavansa samaa kuin nainen "päästäkseen suhteeseen" tai, koska luulee oikeasti haluavansa kevytsuhdetta. Ongelma on, ettei näitä pysty erottelemaan oikeasti kevytsuhdetta haluavista kuin kokeilemalla.

En ole tuo jota lainasit, mutta oma kokemukseni on, että vaikka mies olisi alussa sanonut haluavansa kevytsuhteen niin usein se mies kuitenkin järkyttyy tai muuten sekoaa siitä kun nainen sitten päättääkin suhteen. Samoin jo suhteen aikana ilmenee mieheltä mustasukkaisuutta, vaikka hän ei halua mitään vakavaa. Missä vika?

Kukaan itseään arvostava mies ei halua naista, joka käy poljettamassa itseään vähän siellä sun täällä. Ellei sitten ole itsekin niin onnekas, että pystyy hyppimään kukasta kukkaan.

Miesten näkökulmasta kevytsuhde ei tarkoita kevytkenkäistä suhdetta vaan sitä ettei asuta yhdessä ja kummallakin on oma elämä vaikka vietetään aikaa yhdessä ja matkustellaan.

Kannattaa päivittää sanakirja, kevytsuhde kun tarkoittaa sitä, että ei ole sitouduttu monogaamiseen suhteeseen.

Vierailija
466/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla nirsoimpia ovat kaiken ikäiset naiset. Vaikka nainen on itse tasoa alle keskitason niin sekin haluaa sen normaalipainoisen ja komean miehen jolla on vähintään korkeakoulututkinto.

Mitään tasoja ei ole olemassa.

Lisäksi Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet, joten sinun tohtorin tutkintoa ei kukaan muu nainen jaksa ihailla, paitsi ehkä oma äiti.

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi koulutettu nainen ei huoli kouluttamatonta miestä ja miksi hyvännäköinen nainen ei huoli rumaa miestä?

Miksi nainen valitsee kumppaniksi aina miehen jolla on vähintää sama koulutustaso kuin miehellä?

Koulutettu nainen huolii kouluttamattoman jos tämä on älykäs ja muutenkin laatumies. Älykkäät laatumiehet kouluttautuu 90-prosenttisesti korkeasti. Eli kerropa sinä miten naiset löytää tällaisia älykkäitä kouluttamattomia laatumiehiä joita ei ole olemassakaan? Ne hyvät miehet jotka jättää kouluttautumatta mutta täyttää hyvän miehen kriteerit, löytää koulutetun naisen jos haluavat. Tästä on tuore esimerkki kaveripiirin nuorissa aikuisissa, suhde on kestänyt jo usean vuoden.

Kouluttautumisella ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Kouluttautuminen ei kerro ihmisestä muuta kuin sen mitä työtä hän haluaa tehdä.

Naiset valitsee kumppaniksi lähes aina miehen jolla on vähintään sama koulutustaso mutta silti erot yleistyy ja yli puolet liitoista päätyy eroon.

Johtuuko tämä siitä että naiset ei kiinnitä miehessä huomiota mihinkään muuhun kuin miehen ulkonäköön ja koulutustasoon?

Nojuu, siitähän se varmasti johtuu - naiset eivät kiinnitä mihinkään muuhun huomiota kuin uökonäköön ja koulutustasoon. Hohhoijaa!

Vierailija
467/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo myöhäisessä keski-iässä olevana sinkkumiehenä täytyy tunnustaa, että olen aina ollut eniten kiinnostunut itseäni selvästi nuoremmista naisista. Itselleni on tärkeää, että tunnen fyysistä vetoa naiseen ja sitä en kykene tuntemaan itseni ikäisiin tai edes vähän nuorempiin naisiin. En ole koskaan ollut kiinnostunut perheen perustamisesta - enkä todellakaan pelkää "yksinäistä vanhuutta". En kaipaa itseni lailla rypistyvää mummoa viereeni.

Ja kuten olet jo huomannutkin myöskään nuoremmat naiset ei kaipaa vierelleen rypistyvää ukkoa.

Rahalla saa. Ei tarvitse hankkia omaa lehmää, jos haluaa vain maitoa silloin tällöin.

Rahalla saa. Ei tarvitse hankkia omaa sonnia, jos haluaa vain isoa munaa silloin tällöin.

Vierailija
468/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 - 50 v sinkkumiehiä on ihan hirveästi treffipalveluissa, mutta nämä eivät kelpaa naisille. Sitten kuitenkin valitetaan, kun ollaan sinkkuina ja halutaan seuraa?

Vierailija
469/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset ovat pinnallisia ja katsovat pituutta, harteikkuutta, jykevää leukaa, ja miehen asemaa"

Se on vain biologiaa, deal with it!!!

"Miehet ovat pinnallisia ja katsovat naisen hedelmällisyyttä ja timmiä kroppaa"

Miehet ovat ällöttäviä!!!! Miehen pitää katsoa naisen koulutustasoa ja sitä kuinka hyvin hän suoriutui työprojektistaan!!!1

Vierailija
470/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia pitäisi ottaa ihan kuka vaan? Kyllä voi ja pitääkin olla nirso jos alkaa parisuhteeseen. En minä ottaisi ketä vaan, siinä pitää olla tunnetta, suurinpiirtein samat elämän arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Jos kaipaa vain hetken seuraa, niin sekin on ihan ok, jos se järjestely käy ja sopii molemmille.

M50

Kyllä mutta miksi oman ikäinen nainen ei kelpaa? Yritetään saada huomattavasti nuorempi nainen. Ulkonäkö ja ikä ei ole ykkösasia parisuhteessa.

Kyllä ulkonäkö on ihan heittämällä yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa, ainakin minulle.

Mukavia ihmisiä on loppujen lopuksi aika paljon, mutta sellaisia ihmisiä jotka ovat mukavia JA hyvännäköisiä on tosi vähän. Ja minä ainakin haluan kumppanin joka on sekä mukava että hyvännäköinen.

N40

Huom! OMASTA mielestäsi hyvännäköinen, ei meidän kaikken muiden mielestä. Tässä ongelman villakoiran ydin.

Toki, juuri näin. Mutta kyllä yleensä ne miehet joita minä pidän hyvännäköisinä, ovat muidenkin ihmisten mielestä hyvännäköisiä.

T. Sama

Vierailija
471/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 - 50 v sinkkumiehiä on ihan hirveästi treffipalveluissa, mutta nämä eivät kelpaa naisille. Sitten kuitenkin valitetaan, kun ollaan sinkkuina ja halutaan seuraa?

Syystäkin ovat sinkkuja, ja kun luet tämän ketjun ns. aikuisten miesten kirjoituksia, et enää kysy miksi eivät kelpaa naisille. Tyhmyys ja lapsellisuus, yksi kakara lisää omien lasten lisäksi muonavahvuuteen, ei kiitos!

Vierailija
472/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla nirsoimpia ovat kaiken ikäiset naiset. Vaikka nainen on itse tasoa alle keskitason niin sekin haluaa sen normaalipainoisen ja komean miehen jolla on vähintään korkeakoulututkinto.

Mitään tasoja ei ole olemassa.

Lisäksi Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet, joten sinun tohtorin tutkintoa ei kukaan muu nainen jaksa ihailla, paitsi ehkä oma äiti.

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi koulutettu nainen ei huoli kouluttamatonta miestä ja miksi hyvännäköinen nainen ei huoli rumaa miestä?

Miksi nainen valitsee kumppaniksi aina miehen jolla on vähintää sama koulutustaso kuin miehellä?

Itselleni ei ole koulutustasolla mitään merkitystä. Kumppaneistani vain kahdella on ollut sama tai ylempi koulutustaso kuni itselläni (olen koulutukseltani maisteri). Muut ovat olleen joko amk- ja yksi oli jopa amistaustainen. Mutta jos lähtisin etsimään deittipalstalta, rajaisin haun akateemisiin ja amk-taustaisiin. Tämä ihan vain siksi, että vaikka samalla aaltopituudella oleva ja fiksu tyyppi voi olla vaikka kouluttamatonkin, on todennäköisyys sopivan löytymiseen isompi koulutetuista. En vain jaksaisi kahlata kaikkia amistautaisia läpi, viestitellä ja käydä lukuisilla treffeillä selvittääkseni, kuka tai ketkä heistä nyt sitten ovat niitä, joita etsin. Eli rajaus helpottaa etsimistä - kivempi etsiä pienemmästä otannasta. Joku helmi voi mennä sivu suun, se on totta, mutta niitä helmiä menee sivu suun koko ajan kun en osukaan samaan baariin oikean ihmisen kanssa vaan menenkin naapuribaariin, tai kun kirjaudun eri aikaan sivustolle tai epähuomioissa swaippaan vasemmalle kun en saa oikeanlaista käsitystä toisen profiilista - tai hänellä on kuvassa koira, ja itse pelkään koiria, joten en sitten swaippaa, vaikka koira olisikin ollut vaikka miehen siskon koira, tms.

Ymmärrän sen, että etsitään suunnillen saman koulutustason tai joissain tapauksissa samantyyppisellä alalla olevaa ihmistä. Kyllähän se lisää todennäköisyyttä siihen, että ajatusmaailmat ja elämäntyylit kohtaavat. Yksilötasolla toki variaatiota on, eli eihän tuo ole kuin yksi muuttuja.

Vierailija
473/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua kun seuraa niin en voi muuta kuin laittaa kädet kyynärpäitä myöden ristiin kiitollisuudesta että on onnellinen avioliitto. Ollaan molemmat 40v. Lapsia kaksi. Olemme tavanneet 15 vuotta sitten, 13 vuotta oltu naimisissa. Nuorina ja nätteinä/komeina tavattiin, nyttemmin keski-ikäistytty. Paino on kummallakin vaihdellut +/-15kg vuosien varrella, miehellä varmaan enemmänkin. Ikä alkaa pienin askelein näkyä ulkonäöissämme. Tällä ei ole pienintäkään merkitystä suhteessamme. Arki on hyvää, ajattelemme samalla tavalla, haaveilemme samoista asioista, toteutammemme yhdessä unelmiamme. Urheilemme yhdessä (ja myös erikseen). Luotamme toisiimme, kumpikaan ei kontrolloi tai rajoita toista. Läheisyyttä ja seksiä on päivittäin.

Kun näitä palstan kommetteja lukee missä parisuhteen tärkein ja ainoa ehto on joku painoraja, niin voi hyvä jumala sentään. Onko ihme että täällä ei ole onnellisia ihmisiä. Mitä sisältöä tuollaisella ihmisellä, jonka ainoa kriteeri puolisolle on paino ja ulkonäkö, on itsellään tarjota suhteeseen, ihmettelen vaan.

Se ei ole ainoa kriteeri, vaan reunaehto jonka perusteella tehdään esikarsinta.

Te naiset itse vastaatte aina toimivanne samoin.

Jos miehen ulkonäkö ei miellytä, ei jatkoon. Tähän päätyi myös kv. yliopistotutkimus jossa todettiin että ellei miehen ulkonäkö ollut riittävän hyvä, kaikille testiin osallistuneille naisille miehen luonteen merkitys oli 0%.

Toisaalta myös jos naisille esitellään komea mies joka on täysi kusipää ja näyttää sen heti, ulkonäön merkitys on 0%.

Empiiriset havaintoni kertovat toista.

Tiedän muutamankin komean/menestyneen kusipään. Yhdelläkään heistä ei ole vaikeuksia saada naisseuraa.

Tämä havaittiin Tinder-testissä, jossa mies feikkasi miesmallin kuvilla olevansa kusipää ja lisäksi tuomittu lapsiinsekaantuja. Naisia riitti, ja ei pilailumielessä koska mies sai kiinnostuneilta oikeiksi todetut puhelinnumerot.

Niin? Minähän kirjoitin että jos mies näyttää kusipäisyytensä heti. Eihän tällaiset menestyneet miehet tietenkään deiteilleen ole kusipäitä heti, vaan sammakon keitto alkaa vasta myöhemmin. Js tuo lapsoin sekaantua todisteena, voi luoja 🤦. Onko tullut mieleen että sellainen saa yhteydenottoja ihmisiltä jotka on itse sellaisesta kiinnostuneita? Miehiltä jotka esittää naista ja yrittää verkostoitua pedareitten kanssa? Naisilta jotka ei edes lue profiilia? Tuolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että jos tavallisille naisille esitettäisiin komea mies joka alkaisi heti haukkua, se ei kiinnostaisi enää ketään.

Tuossa testissä mies kertoi naisille että tuntee vetoa alaikäisiin ja oikeusjuttu on meneillään. Ei ollut edes hidaste lukuisille naisille. Olisi aika erikoinen yhteensattuma jos yksi Tinder-profiili päätyisi keskustelemaan useamman tusinan pedarinaisen kanssa.

Ulkonäkö ratkaisee. Kummasti naiset katsovat asioita läpi sormien kun mies on erittäin komea ja varakas.

Tutkittiinko myös, millaiset naiset ottivat yhteyttä? Ei voi olla uutta tietoa, että myös kuvottaviin rikoksiin syyllistyvät pariutuvat. Mutta ei myöskään pitäisi olla uutta tietoa, että heidän kumppaninsa ovat joko itsekin rikostaustaisia (tai muuten kriminaaleissa piireissä pyöriviä) tai sitten traumataustaisia henkilöitä, joilla on kiintymyssuhdeongelmia ja muitakin ongelmia jo lapsuudesta lähtien, mm. kaltoinkohtelua, vanhempien päihdeongelmaa, tms. Osa on myös pahasti mielenterveysongelmaisia. Näistä on sen verran tutkimusta, jota on avattu ihan jopa suomalaisissa iltapäivälehdissä, joten luulisi jokaisen joskus törmänneen näihin artikkeleihin.

Vierailija
474/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin poistuu markkinoilta. Ja pysyy pois.

Vierailija
475/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystäkin ovat sinkkuja, ja kun luet tämän ketjun ns. aikuisten miesten kirjoituksia, et enää kysy miksi eivät kelpaa naisille. Tyhmyys ja lapsellisuus, yksi kakara lisää omien lasten lisäksi muonavahvuuteen, ei kiitos!

Sitten on ihan turha valittaa AP:n tavoin omaa sinkkuuttaan, jos kerta mikään ei tarjonnasta kelpaa.

Ulkomaille vaan, hei hei.

Vierailija
476/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keistä miehistä tässä nyt puhutaan?

Naiset taitavat viitata heitä kiinnostaviin miehiin joilla on asiat kunnossa ja itsestä on pidetty kohtuullisesti huolta. Kuulunen tähän kategoriaan. Mutta miesmalli tai rikas en ole.

Oma kokemukseni on että parisuhdemarkkinoilla tuossa ollaan tilanteessa jossa kiinnostuneita naisia on enemmän kuin koskaan, mutta ei itseä kiinnostavia. Ja kyllä, ikä vaikuttaa todella paljon, ihan turha kierrellä tätä asiaa. 40+ naisista sytyttää ulkonäöllisesti korkeintaan 5%, kun taas parikymppisistä 50% nyt kun parikymppisetkin alkavat olla tuhdissa kunnossa.

Vaikka kysyntää onkin, en ole siinä rocktähtikategoriassa jossa voidaan katsella todella paljon nuorempia hyvännäköisiä naisia, tai (mikä olisi paras vaihtoehto) oman ikäisten naisten kärkikaartia. Tuossa kun on sekin että vaikka ulkoiset tasot kohtaisivat, 40+ iässä hyvännäköinen nainen on varmuudella ollut suorastaan tyrmäävän hyvännäköinen nuorempana, ja takana on melkein poikkeuksetta avioliitto komean ja hyvin tienaavan miehen kanssa. Sen jälkeen ollaan mieluummin sinkkuna kuin miehen kanssa joka ei ole exän tasoa. Ne exän tasoiset 40+ miehet ovat parisuhteissa 30+ tasokkaiden naisten kanssa.

En koe että minulla on tarvetta "arjen liitolle", joten parisuhteeseen olisi perustuttava siihen että pidän naista upeana. Ja tähän liittyy myös ulkonäkö.

Mitä olen puhunut ikäisteni miesten kanssa, monella on sama tilanne. Sinkkuelämä on antoisampaa. Unelmatilanne ei vain ole saatavilla, koska olemme biologiamme uhreja.

Vierailija
477/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kelpaa alle 35 v naisille, eivätkä itse taas kelpuuta samanikäistä naista. Paitsi ne täysin syrjäytyneet peräkammarin pojat joille kelpaisi kuka hyvänsä jolla on reikä ja tissit.

Vierailija
478/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varaakin olla nirso. Jos ei saa parikymppistä naista lasten äidiksi niin sitten ollaan ilman, niin yksinkertaista se on. Lapset voi kuitenkin hankkia kohdun vuokrauksen avulla ja tulee halvemmaksikin.

Mihinkä ne lapset sitä kohtua tarvitsee?

Vierailija
479/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te naiset haluatte kuvitella itsenne miesten asemaan, paras vertaus on tämä:

Kuvitelkaa että 18-vuotiaasta eteenpäin miehet lyhenevät keskimäärin 1cm / vuodessa. Geeneistä ja elämäntavoista riippuu kuinka paljon miehet lyhenevät. Mutta kaikki lyhenevät.

Hyvin äkkiä käy niin että vaikka kuinka kiinnittäisitte vähemmän huomiota pinnallisiin seikkoihin, mutta ettei vain pääsisi yli siitä että keskivertomies onkin <160cm pitkä.

Vierailija
480/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keistä miehistä tässä nyt puhutaan?

Naiset taitavat viitata heitä kiinnostaviin miehiin joilla on asiat kunnossa ja itsestä on pidetty kohtuullisesti huolta. Kuulunen tähän kategoriaan. Mutta miesmalli tai rikas en ole.

Oma kokemukseni on että parisuhdemarkkinoilla tuossa ollaan tilanteessa jossa kiinnostuneita naisia on enemmän kuin koskaan, mutta ei itseä kiinnostavia. Ja kyllä, ikä vaikuttaa todella paljon, ihan turha kierrellä tätä asiaa. 40+ naisista sytyttää ulkonäöllisesti korkeintaan 5%, kun taas parikymppisistä 50% nyt kun parikymppisetkin alkavat olla tuhdissa kunnossa.

Vaikka kysyntää onkin, en ole siinä rocktähtikategoriassa jossa voidaan katsella todella paljon nuorempia hyvännäköisiä naisia, tai (mikä olisi paras vaihtoehto) oman ikäisten naisten kärkikaartia. Tuossa kun on sekin että vaikka ulkoiset tasot kohtaisivat, 40+ iässä hyvännäköinen nainen on varmuudella ollut suorastaan tyrmäävän hyvännäköinen nuorempana, ja takana on melkein poikkeuksetta avioliitto komean ja hyvin tienaavan miehen kanssa. Sen jälkeen ollaan mieluummin sinkkuna kuin miehen kanssa joka ei ole exän tasoa. Ne exän tasoiset 40+ miehet ovat parisuhteissa 30+ tasokkaiden naisten kanssa.

En koe että minulla on tarvetta "arjen liitolle", joten parisuhteeseen olisi perustuttava siihen että pidän naista upeana. Ja tähän liittyy myös ulkonäkö.

Mitä olen puhunut ikäisteni miesten kanssa, monella on sama tilanne. Sinkkuelämä on antoisampaa. Unelmatilanne ei vain ole saatavilla, koska olemme biologiamme uhreja.

Sinulla on vääristynyt käsitys naisista ja siitä, mitä he haluavat. Ei hyvä ulkonäkö ja raha todellakaan anna sitä, mitä nainen haluaa suhtelta. Jos kykenet tarjoamaan romantiikkaa ja nautinnollista seksiä, olet vahvoilla. Näissä molemmissa toki täytyy olla samanhenkinen sen toisen osapuolen kanssa. Miehen taso tulee nimenomaan siitä, kuinka hyvin sovitaan yhteen. Esim. paperilla täydellinen mies on totaalisen epäkiinnostava, jos hänen kanssaan ei synkkaa seksuaalisesti eikä olla siinä samanhenkisiä, ja jos jo keskustellessa dynamiikka on vääränlainen. Nainen hakee suhtelta sisältöä, ei kulissia.