Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa pois mielestä sitä että mies lähettänyt viestejä toiselle naiselle

Vierailija
02.07.2023 |

Olemme olleet 6v yhdessä, yhteinen talolaina.
Ei yhteisiä lapsia.
Meillä menee hyvin ja mies on todella kiltti ja hauska luonne, ei suutu juuri koskaan ja on aina rauhallinen ja lempeä

Meillä on kaveriporukka toiselta lähipaikkakunnalta joita joskus illan istujaisissa tapaamme. Porukkaan tuli pari vuotta sitten yks nainen,( sanotaan vaikka Sussu,) kun yksi porukkaan kuuluva mies ( vaikkapa Arto) alkoi seurustella tämän Sussun kanssa. Heillä oli kokoajan on- offia kun heillä meni toistuvasti sukset ristiin. Kerran kun nämä kaksi olivat eron partaalla, puhuimme Sussun kanssa että pysymme aina kavereina ja hän sanoi ettei halua meitä muita kavereita menettää. Kun lopulta viimeisen kerran erosivat, pidimme välillä yhteyttä sussun kans ja moikattiin kun törmäiltiin, mutta emme kovin usein ja pikkuhilkaa miten menee ym- viestittelyt jäi pois. Eli enää ei ollut ainakaan puoleen vuoteen tiivistä viestittelyä, harvakseltaan hengailtiin kun satuttiin samalle paikkakunnalle

Huomasin alkukesästä kun mies chattaili puhelimellaan harrastuskaverin kanssa että tämän Sussun nimi oli miehen chatti- listalla.
En tiennyt wttä mies oli viestitellyt sussun kanssa, luulin että vain minä olin. Pyysin nähdä viestit. Viestittely ei ollut toistuvaa/ jatkuvaa. Mutta yhtenä iltana kun mieheni oli kotona muutaman saunaoluen ottanut minun ollessani töissä, hän toivotteli hyviä synttäreitä ja hyvää uuttavuotta sussulle. Sussu vastaili että olisi kiva nähdä ja että täällä olen kylmissäni viltin alla sohvan nurkassa
Mieheni oli vastannut että jos olisi lähempänä, hän voisi lämmitellä ja pari sydäntä ja pusu- emojia vaihdettiin.
Mies kirjoittanut myös että hyvää yötä sinne,olet ihana.
Näin kaikki viestit, tämän jälkeen mies ei ole vastaillut naisen kyselyihin (oletko maisemissa? No ompa harmi kun et ole jne)
Näihin mies ei ollut lähtenyt enää mukaan eli ei vaikuta siltä etttä olisi jotain salasuhdetta kuitenkaan.
Nyt mies vakuutellut että ei ole lainkaan ollut ihastunut, oli vaan pikku humalassa ollut liian myötätuntoinen ja laittanut liian mukavia viestejä eikä todellakaan olisi halunnut kahden kesken naista tavata eikä ole tavannut. Olemme aina porukassa olleet ja mies on lähes aina mukana minun menoissani, ei olisi missään välissä kerennyt kyllä salaa tavatakaan ilman että jäisi kiinni. Sukulais lapseni, teini- ikäinen poika on sussun lapsen kaveri ja paljon siellä kylässä, ja pieni paikkakunta joten kiinni jäisi jos kahdetsaan tapaisi enkä tätä kyllä miehestä uskoisikaan.
Minua vaivaa vaan se, että selän takana yhtenä iltana laittoi toiselle naiselle tuollaisia viestej ä vaikka meillä kaikki hyvin ja tämä nainen oli minun kaveri.
Asia on puhuttu selväksi ja uskon että miehen puolelta ei ole ihastumista ja muuta ei ole tapahtunut kuin nämä yhden illan yli menneet viestit. Niistä sai toki aluksi kuvan etttä jotain on. Varmaan orastavaa ihastusta joka sitten jäi taakse.
Mutta asia vaivaa edelleen
Anteeksi sekava ja pitkä viesti.
Luottamustahan tämä syö.. Luulin tunteneeni miehen hyvinkin. Ajatuksia/ kommentteja?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
102/104 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni tilanne toisinpäin. Viestittelin pitkään toisen miehen kanssa, olin ihastunut, annoin ymmärtää liikaa ja pidin huomiosta.

En kuitenkaan fyysisesti pettänyt. Se olisi kyllä ollut helppoa...

Kerroin itse asiasta miehelleni, joka tietysti oli järkyttynyt. Kerroin sillä en itsekään pidä tuollaisesta käytöksestä. Jouduin aika paljon tekemään itsetutkiskelua.

Kyllä se toisen huomio imartelee pitkässä suhteessa, ei sille voi mitään. Oma suhde voi olla silti melko hyvä ja kunnossa. En kuitenkaan itse enää ikinä lähde hakemaan huomiota muualta.

Mutta turha tuollaisen takia mielestäni on välittömästi erota, voi miettiä ihan rauhassa että mistä asiat johtuvat, katua ja muuttaa käytöstään. Jos jatkaa samaa rataa, niin sitten pellolle tottakai.

Meillä sama tilanne. Mä ihastuin varattuun mieheen, vaikka olen naimisissa. Myös mies oli varattu. Viestiteltiin toisillemme, alkuun se oli edes vähän viattomampaa kunnes mies alkoi puhua ihastuneensa. Totta kai se imarteli kuulla kehuja ja kauniita sanoja toiselta mieheltä. Kaikki se huomio oli huumaavaa. Sitten ihastuin itsekin ja viestittely meni intensiiviseksi ja kiihkeäksi. Liian kiihkeäksi, läheteltiin jopa kuvia ja videoita toisillemme.. Lopulta tuli morkkis ja ahdisti oma käytös. Lopetimme viestittelyn. Kuitenkin välillä toinen on kysellyt kuulumisia, mutta enää ei palattu siihen aiempaan kuumaan viestittelyyn. Tässä mun tapauksessa oli ainekset vieläkin pahempaan ennen kuin tulin järkiini. Ei onneksi nähty ja hypätty sänkyyn. Edelleen on morkkis, että miksi tällaiseen viestittelyyn sorruin. Miksi hain huomiota oman avioliittoni ulkopuolelta. Pakko tutkia ja miettiä omaa käytöstäni, ettei sama toistu tulevaisuudessa. Ja mun avioliitossa kaikki periaatteessa hyvin, etten voi sieltä hakea tekosyitä omalle käytökselleni. Ihan oma mokani ja itseäni saan syyttää. En kertonut miehelleni viestittelystä. Ja ollaan nelikymppisiä ja meillä on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao jatkaa.

Sain nyt asiasta enemmän selville. Pyörittelin asiaa kovasti mielessä.. Oli tunne että jokin ei täsmää. Ei mitään järkeä siinä että lähetellä nyt kaverille sellaisia viestejä.

Aloin kysellä tiukemmin mieheltä ja kun tiedän sussun olevan flirtti ja monestikin kiehnää ihmisten kyljessä.. ja arvasin itse, ja kysyin mieheltä onko sussu flirttaillut yhteisiis illanistujaisissa.. on. No onko yrittänyt pussata jos ootte kaksin olleet jossain..? On.

Mies kertoi sitten että sussu on yrittäny suudella, mies väisti. Myöhemmin sain kuulla susslta että pusuja oli enemmän ja molemmat oli siinä mukana. Mies ei kieltänyy sussua vaan pussasi takaisin.

Mies kertoo nyt että oli niin hämillään ja näitä hetkiä ei ole ollut kun muutamia minuutteja kerrallaan että ovat jääneet kaksin ( esim minun poistuessa vessaan) sillä ollaan kaikki aina oltu porukalla liikkeellä. Sussu vaan tullut löhelle ja alkanut suutelemaan.

Kyllä meinaa vituttaa kun mies ei puolilustanut tuolloin meidän suhdetta.

Vierailija
104/104 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne? Ootteko selvittäneet asian miehesi kanssa?