Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa pois mielestä sitä että mies lähettänyt viestejä toiselle naiselle

Vierailija
02.07.2023 |

Olemme olleet 6v yhdessä, yhteinen talolaina.
Ei yhteisiä lapsia.
Meillä menee hyvin ja mies on todella kiltti ja hauska luonne, ei suutu juuri koskaan ja on aina rauhallinen ja lempeä

Meillä on kaveriporukka toiselta lähipaikkakunnalta joita joskus illan istujaisissa tapaamme. Porukkaan tuli pari vuotta sitten yks nainen,( sanotaan vaikka Sussu,) kun yksi porukkaan kuuluva mies ( vaikkapa Arto) alkoi seurustella tämän Sussun kanssa. Heillä oli kokoajan on- offia kun heillä meni toistuvasti sukset ristiin. Kerran kun nämä kaksi olivat eron partaalla, puhuimme Sussun kanssa että pysymme aina kavereina ja hän sanoi ettei halua meitä muita kavereita menettää. Kun lopulta viimeisen kerran erosivat, pidimme välillä yhteyttä sussun kans ja moikattiin kun törmäiltiin, mutta emme kovin usein ja pikkuhilkaa miten menee ym- viestittelyt jäi pois. Eli enää ei ollut ainakaan puoleen vuoteen tiivistä viestittelyä, harvakseltaan hengailtiin kun satuttiin samalle paikkakunnalle

Huomasin alkukesästä kun mies chattaili puhelimellaan harrastuskaverin kanssa että tämän Sussun nimi oli miehen chatti- listalla.
En tiennyt wttä mies oli viestitellyt sussun kanssa, luulin että vain minä olin. Pyysin nähdä viestit. Viestittely ei ollut toistuvaa/ jatkuvaa. Mutta yhtenä iltana kun mieheni oli kotona muutaman saunaoluen ottanut minun ollessani töissä, hän toivotteli hyviä synttäreitä ja hyvää uuttavuotta sussulle. Sussu vastaili että olisi kiva nähdä ja että täällä olen kylmissäni viltin alla sohvan nurkassa
Mieheni oli vastannut että jos olisi lähempänä, hän voisi lämmitellä ja pari sydäntä ja pusu- emojia vaihdettiin.
Mies kirjoittanut myös että hyvää yötä sinne,olet ihana.
Näin kaikki viestit, tämän jälkeen mies ei ole vastaillut naisen kyselyihin (oletko maisemissa? No ompa harmi kun et ole jne)
Näihin mies ei ollut lähtenyt enää mukaan eli ei vaikuta siltä etttä olisi jotain salasuhdetta kuitenkaan.
Nyt mies vakuutellut että ei ole lainkaan ollut ihastunut, oli vaan pikku humalassa ollut liian myötätuntoinen ja laittanut liian mukavia viestejä eikä todellakaan olisi halunnut kahden kesken naista tavata eikä ole tavannut. Olemme aina porukassa olleet ja mies on lähes aina mukana minun menoissani, ei olisi missään välissä kerennyt kyllä salaa tavatakaan ilman että jäisi kiinni. Sukulais lapseni, teini- ikäinen poika on sussun lapsen kaveri ja paljon siellä kylässä, ja pieni paikkakunta joten kiinni jäisi jos kahdetsaan tapaisi enkä tätä kyllä miehestä uskoisikaan.
Minua vaivaa vaan se, että selän takana yhtenä iltana laittoi toiselle naiselle tuollaisia viestej ä vaikka meillä kaikki hyvin ja tämä nainen oli minun kaveri.
Asia on puhuttu selväksi ja uskon että miehen puolelta ei ole ihastumista ja muuta ei ole tapahtunut kuin nämä yhden illan yli menneet viestit. Niistä sai toki aluksi kuvan etttä jotain on. Varmaan orastavaa ihastusta joka sitten jäi taakse.
Mutta asia vaivaa edelleen
Anteeksi sekava ja pitkä viesti.
Luottamustahan tämä syö.. Luulin tunteneeni miehen hyvinkin. Ajatuksia/ kommentteja?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa

Pari kolme viikoa sitten mies lupasi että on kertonut kaiken oleellisen ja tärkeän.

Mutta ei kertonut pussaus- yrityksestä , vaikka olen pohtinut pääni puhki mistä viesteissä kyse ja missä välissä sussu on ihastunut mieheeni, onko mkes antanut joksus vääriä sihnaaleja ja sussu tulkinnut asian väärin ja luuli mieheni olevan ihastunut. Sussu sitten teki viesteissä aloitteen eli laittoi ensimmäisen viestin mihin mies siis ei vastannut.

En tiedä, olen loukkaantunut kun ei kertokut mulle pusu- asiaa.

Mies sanoo että ei antanut pussata, ja ei halunnut kertoa jottei asia turhaan paisu. Ja jos Arto ja sussu joskus palaavat yhteen, olisi kiusallista jos muut tietäisivät

Mielestäni miehen silti olisi pitänyy kertoa minulle.

Vierailija
82/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lapseton nuori nainen niin ottaisin aika tiukan linjan kaiken tämmöisen suhteen. Nuorempana sitä oli liian kiltti ja joustava ja ymmärtäväinen. Sain toki pitkän suhteen, mutta jos aluksi parikymppisenä miehellä oli vain viestittelyä jollekin ihastuttavalle harrastuskaverille niin kolmikymppisenä jäi jo sitten kiinni paljon pahemmasta. Pahimmat jutut tulivat ilmi kun meillä oli pienet lapset. Jälkiviisaana voin sanoa, että tiukkaa linjaa kaiken perseilyn suhteen pitää vetää alusta asti. Näillä tiedoin siis jättäisin miehen ja etsisin paremman. En tosin tiedä löytyykö uskollisia miehiä vielä jostain, mutta nuorena pystyy asettamaan riman korkealle ja helppo vaihtaa jos ei vielä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani, mutta kuulostaa siltä että et ehkä vieläkään tiedä kaikkea mitä on tapahtunut. Kauhea tuo nainen, kun noin törkeästi iskee kaverin miestä. Tekisin ehkä niin, että jatkaisin tuon miehen kans niin kauan että se sussu löytää jonkun uuden. Kun Sussulla on uusi mies niin sitten jätät omasi ja etsit itsekin paremman. Ei tarvi sit omassa kaveripiirissä katella sussun ja exän kuhertelua. Ole sinäkin ovela, kun sun selän takana on kerta touhuiltu.

Vierailija
84/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lapseton nuori nainen niin ottaisin aika tiukan linjan kaiken tämmöisen suhteen. Nuorempana sitä oli liian kiltti ja joustava ja ymmärtäväinen. Sain toki pitkän suhteen, mutta jos aluksi parikymppisenä miehellä oli vain viestittelyä jollekin ihastuttavalle harrastuskaverille niin kolmikymppisenä jäi jo sitten kiinni paljon pahemmasta. Pahimmat jutut tulivat ilmi kun meillä oli pienet lapset. Jälkiviisaana voin sanoa, että tiukkaa linjaa kaiken perseilyn suhteen pitää vetää alusta asti. Näillä tiedoin siis jättäisin miehen ja etsisin paremman. En tosin tiedä löytyykö uskollisia miehiä vielä jostain, mutta nuorena pystyy asettamaan riman korkealle ja helppo vaihtaa jos ei vielä lapsia.

Olemme melkein 40v. Minulla on lapsi, joka meillä vuoroviikoin, mies huolehtii lapsesta kuin omastaan.

-ap

Vierailija
85/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussu ei ole meidän kaveripiirissä enää

- ap

Vierailija
86/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne. Samantyyppistä kokeneena itseäni asia jäi vaivaamaan ja vaivasi vielä eromme jälkeenkin, että oliko jotain mitä mies jätti kertomatta. Meillä siis kävi niin että viestitteli entiselle ihastukselleen ja sopi tapaamista, josta suutuin, mies säikähti ja perui ja sanoi lopettaneensa yhteydenpidon.

Jäi jonkin ajan päästä kiinni siitä, että olivat kaverinsa kanssa baarissa, ja sieltä oli tarttunut mukaan pari naista, joista toiseen kaveri oli kuulema ihastunut. Toinen naisista oli kuitenkin yrittänyt pussailla miestäni, josta oli kuuleman mukaan kieltäytynyt ja lähtenyt pois.

Mies oli tosi helposti lähestyttävä, sellainen tosi seurallinen tyyppi, joten en yhtään ihmettele mikäli muut ihastuivat häneen myös. Avoliittomme loppui lopulta muista syistä, mutta kyllä jokainen tuollainen tapahtuma syö luottamusta, vaikka "mitään" ei oikeasti olisi tapahtunutkaan.

Vierailija
87/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoja nuo miehen viestit jos sua rakastaa ja on sitoutunut. Tosi mies ois bannannut ne viestit heti ja vastannut ettei tarvi kirjoitella mitään. Kyllä tuo herättäis ainakin mussa epäluuloa. Vai ettei ole sussu enää kaveripiireissä? Oletko ihan varma? Seuraileppa tilannetta.

Vierailija
88/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Sussu! Huh huh.

Sussu on ihan avoimesti yrittänyt iskeä miestäsi! Mitäköhän vielä selviää? Yleensä ihmiset tietävät enemmän kuin luulisi. Eli voisitko kysellä ihmisiltä, jotka saattaisivat tietää jotain?

Käyt kaikki läpi, toki niin, että et ekaks kerro miehelles mitään. Nuuski ja tutki kaikki paikat, myös miehen kännykkä.

Vierailija
89/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
90/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoo

Vierailija
91/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä

Kännykkä tutkittu. Ei ole muuta epämääräisiä viestejä miehen puolelta kuin se yks känni- ilta kun meni flirttiin viesteitse mukaan. Muulloin on vastannut joko neutraalisti tai ei mitään naisen viesteihin. Nainen siis usellut lähinnä ollaanko tulossa viikonloppua viettämään taas kyseiselle paikkakunnalle( olen sieltä kotoisin), että olisi kiva nähä. Näihin mies vaan lyhyesti että ei olla, ollaan muaalla jne..

Vierailija
92/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä

Kännykkä tutkittu. Ei ole muuta epämääräisiä viestejä miehen puolelta kuin se yks känni- ilta kun meni flirttiin viesteitse mukaan. Muulloin on vastannut joko neutraalisti tai ei mitään naisen viesteihin. Nainen siis usellut lähinnä ollaanko tulossa viikonloppua viettämään taas kyseiselle paikkakunnalle( olen sieltä kotoisin), että olisi kiva nähä. Näihin mies vaan lyhyesti että ei olla, ollaan muaalla jne..

Luuletko, että mies olisi jättänyt puhelimeen mitään intiimejä viestejä luettavaksesi, poistaa keskustelut viestittelyään jälkeen. Nuo löytämäsi ovat vain unohtuneet. Onnea vaan nuuskijan tielläsi, saat vielä itkeä monet itkut :)

Vierailija
93/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen:

Eikö ole tullut mieleen että kaljoittelijalta se ote jossain sopivassa vaiheessa aina lopulta lipsahtelee.

No, viina ei ole viisasten juoma, ei koskaan.

Vierailija
94/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä:Ennen tätä viesteilyä nainen oli aikaisemmin viime kesänä laittanut miehelle ihka ensinmäisen viestin kun oltiin juuri tähän naiseen tutustuttu. Viesti oli vähän vihjaileva. Mies ei vastannut tuolloin siihen viestiin mitään. Vaan vasta uutenavuotena alkoi laitella hyvän uudenvuoden toivotteluja ja keskustellessa viestit lipsui epämääisiksi, sydän - ja pusuemojeja jne. Ollaan keskusteltu tästä ja mies on vastaillut kysymyksiini ja pahoitellut. Sanoo että rakastaa minua eikä halua ketään muuta kuin minut. Hänestä tuntunut pahalta seuraavana päivänä uudenvuoden päivänä kun oli humalassa mennyt flirttiin mukaan viesteitse, ja häntä on asia ahdistanut.

Mies on humalassa yli ystävällinen ja antaa naisten halailla ym, saattaa itsekin vetää kainaloon jonkun kaveri- naisen baarissa kun juttelevat ja nauravat ja perustelee että hän ei tarkoita mitään vaan ihan kaverina ja humalassa käy näin. OON antanut palautetta että en pidä semmoisesta käytöksestä, moni voisi ymmärtää tuon väärin. jotain kunnioitusta tulisi olla minua kohtaan. Näin käy siis vaikka olen mukana.

Nyt sain tietää että tää sussu jonka knassa viestit menivät yli, oli yrittänyt viime kesänä pussata miestäni illan istujaisissa kun muiden selkä vältti ja jäivät kahden

Kertomansa mukaan mies väisti

Vastasin sinulle aikaisemmin jo, että en näe syytä huoleen ja vertasin samankaltaiseen tapaukseen, jonka nuorena koin, mutta tämä kertomasi asia muuttaa tilanteen aikalailla toiseksi. 

En missään tapauksessa seurustelisi päivääkään miehen kanssa, joka käyttäytyy noin. Hänellähän on koko ajan haku päällä! On aivan mahdollista, että hän rakastaa sinua omalla tavallaan, mutta selvää on sekin, että hän on koukussa muilta naisilta saamaansa huomioon ja herkästi vietävissä. Hän on juuri tuollainen mies, joka ei ole ollut naisten keskuudessa suosittu,  ja sen vuoksi herkästi vietävissä heikon maskuliinisen itsetunnon takia. Siis aivan erilainen kuin oma mieheni, jonka kohdalla kertomani käytös ei ole toistunut. 

En valitettavasti voi sanoa tilanteeseesi mitään kovin positiivista, kun mies on jo aivan aikuinen, keski-ikäinen, eikä mikään nuori mies, kuten oma mieheni tapahtuma-aikaan oli. Ei ketään voi väkisin pitää, eikä väkisin kunnioitusta vaatia. On selvää, ettei miehesi kunnioita sinua.

On todella ikävää, että hän on ollut hyvä lastasi kohtaan ja nyt sitten on tällainen ongelma. Ehkä näitä asioita vielä voisi käydä läpi terapiassa? Kirkon perheneuvonta on ilmaista, siellä ovat oikeat psykoterapeutit töissä, ja koska teillä on lapsi, pääsette jonon ohi. Ei tartte kuulua kirkkoon, että tuonne pääsee. Itse en suostuisi jatkamaan suhdetta tällaisenaan. Itse asiassa se olisi ollut ohi jo ensimmäisellä kerralla, jos näen minun läsnäollessani kuinka mies lähentelisi muita naisia. Olisin lähtenyt siltä seisomalta kotiin.

Vierailija
95/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi tuumaisi, jos sinulla olisi vastaava suhde toisen miehen kanssa?

Vierailija
96/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
97/104 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavat on fiilikset. Vaikka en usko fyysiseen pettämiseen. Mutta se että ei ollut rehellinen, kaihertaa mieltä. Olen vaan vihanen ja surullinen kokoajan. Vie aikaa että voin olla taas normaalisti, jos tästä voi normaalisti edes jatkaa

Mutta kuinka moni kertoisi kumppanilleen, jos yks kaks joku tuttu yrittää alkaa pussailemaan..? Ymmärrän toisaalta että mies ei halunnut kertoa ja tehdä tilanteesta pahempAa. Tietää että olen herkkä suuttumaan

Vierailija
98/104 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuup

Vierailija
99/104 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö mies siitä yli että joku toinen on tehnyt tarpeensa sinuun ennen tapaamistanne?

Vierailija
100/104 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita nettiriippuvaisia ei kannata ottaa vakavasti. Sutinaa jossain välissä vaan 🤗