En saa pois mielestä sitä että mies lähettänyt viestejä toiselle naiselle
Olemme olleet 6v yhdessä, yhteinen talolaina.
Ei yhteisiä lapsia.
Meillä menee hyvin ja mies on todella kiltti ja hauska luonne, ei suutu juuri koskaan ja on aina rauhallinen ja lempeä
Meillä on kaveriporukka toiselta lähipaikkakunnalta joita joskus illan istujaisissa tapaamme. Porukkaan tuli pari vuotta sitten yks nainen,( sanotaan vaikka Sussu,) kun yksi porukkaan kuuluva mies ( vaikkapa Arto) alkoi seurustella tämän Sussun kanssa. Heillä oli kokoajan on- offia kun heillä meni toistuvasti sukset ristiin. Kerran kun nämä kaksi olivat eron partaalla, puhuimme Sussun kanssa että pysymme aina kavereina ja hän sanoi ettei halua meitä muita kavereita menettää. Kun lopulta viimeisen kerran erosivat, pidimme välillä yhteyttä sussun kans ja moikattiin kun törmäiltiin, mutta emme kovin usein ja pikkuhilkaa miten menee ym- viestittelyt jäi pois. Eli enää ei ollut ainakaan puoleen vuoteen tiivistä viestittelyä, harvakseltaan hengailtiin kun satuttiin samalle paikkakunnalle
Huomasin alkukesästä kun mies chattaili puhelimellaan harrastuskaverin kanssa että tämän Sussun nimi oli miehen chatti- listalla.
En tiennyt wttä mies oli viestitellyt sussun kanssa, luulin että vain minä olin. Pyysin nähdä viestit. Viestittely ei ollut toistuvaa/ jatkuvaa. Mutta yhtenä iltana kun mieheni oli kotona muutaman saunaoluen ottanut minun ollessani töissä, hän toivotteli hyviä synttäreitä ja hyvää uuttavuotta sussulle. Sussu vastaili että olisi kiva nähdä ja että täällä olen kylmissäni viltin alla sohvan nurkassa
Mieheni oli vastannut että jos olisi lähempänä, hän voisi lämmitellä ja pari sydäntä ja pusu- emojia vaihdettiin.
Mies kirjoittanut myös että hyvää yötä sinne,olet ihana.
Näin kaikki viestit, tämän jälkeen mies ei ole vastaillut naisen kyselyihin (oletko maisemissa? No ompa harmi kun et ole jne)
Näihin mies ei ollut lähtenyt enää mukaan eli ei vaikuta siltä etttä olisi jotain salasuhdetta kuitenkaan.
Nyt mies vakuutellut että ei ole lainkaan ollut ihastunut, oli vaan pikku humalassa ollut liian myötätuntoinen ja laittanut liian mukavia viestejä eikä todellakaan olisi halunnut kahden kesken naista tavata eikä ole tavannut. Olemme aina porukassa olleet ja mies on lähes aina mukana minun menoissani, ei olisi missään välissä kerennyt kyllä salaa tavatakaan ilman että jäisi kiinni. Sukulais lapseni, teini- ikäinen poika on sussun lapsen kaveri ja paljon siellä kylässä, ja pieni paikkakunta joten kiinni jäisi jos kahdetsaan tapaisi enkä tätä kyllä miehestä uskoisikaan.
Minua vaivaa vaan se, että selän takana yhtenä iltana laittoi toiselle naiselle tuollaisia viestej ä vaikka meillä kaikki hyvin ja tämä nainen oli minun kaveri.
Asia on puhuttu selväksi ja uskon että miehen puolelta ei ole ihastumista ja muuta ei ole tapahtunut kuin nämä yhden illan yli menneet viestit. Niistä sai toki aluksi kuvan etttä jotain on. Varmaan orastavaa ihastusta joka sitten jäi taakse.
Mutta asia vaivaa edelleen
Anteeksi sekava ja pitkä viesti.
Luottamustahan tämä syö.. Luulin tunteneeni miehen hyvinkin. Ajatuksia/ kommentteja?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ihmetytä, vaikket pääsisikään ylitse noista viesteistä. En minäkään sinuna pääsisi.
Sinuna minä vähän miettisin, että mitä kirjoittelen.
Ja jos minulla minuna olisi tuollainen tilanne, niin minä minuna kyllä pääsisin siitä ylitse, koska minä minuna keskustelisin sen oman mieheni kanssa.
Tekisimme yhteisiä toimintatapoja jatkoon. Minä minuna keskustelisin siitä, että kannattaako pikku hiprakassa viesteillä. Niin minä minulla tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, menee jonkun aikaa, ehkä kuukausia, ehkä vuosi pari ja huomaat tulleesi jätetyksi tämän Sussun takia.
Mies vaan oppi poistamaan viestit, ettet niitä enää näe.
Tai saattaa jopa hetken olla niihin vastaamatta.
Odotappa vaan. Tai sitten et jää odottelemaan vaan lähdet menemään. Kun luottamus menee, se menee.
Kauhee työmaa saada takasin.Munkin mies oli ihan vaan kaveri työkaverinsa kanssa... juu, eipä ollut ei.
Sinun mies ei ole aapeenn mies. Älä yleistä.
Mustakaan ap:n mies ei vaikuta roistolta, vaan varmaan on käynyt juuri niin kuin itsekin sanoo. Nyt vaan viestittelyt pois kun on maistissa, ja jos se ei onnistu niin sitten pitää varmaan lopetella alkoholin käyttö kokonaan, sillä jos ei pysty humalassa olla tekemättä jotain, on se selvä syy ettei alkoholi sovi.
Ap täällä.
Mies tosiaan säikähti puheitani. Olin viittä vaille jo lähdössä suhteesta. Sanoin että hänen toimintansa ylitti rajat, luottamus on mennyt. On selvää että kun ensinmäistä kertaa lukee miehen ja tämän ( anteeksi nyttämä huono nimi), Sussun viestit, tulee heti ensimmäisenä mieleen että mitä hittoa.. noilla kahdella on jotain juttua keskenään. Mutta Kun lukee uudelleen ja mies kertoo miten asiat on, uskon että mitään suhdetta ei ole eikä ole ollut.
Mies sanoo että ei halunnut tarkoituksella tehdä mitään minulta salassa, ei ole ajatellut että toimii selkäni takana. Hänestä asia ei ole vakava koska ei oikeasti tunne mitään sussua kohtaan. Hänen puhelimelleenkin on pääsy, ei ole mitään salakooodeja eikä koskaan pidä puhelintaan minulta piilossa. Silloin kerran vaan normaali keskustelu vähän lipsui..
Päätin kysyä Sussulta, ja kerroin että minä näin jeidän viestit. hän pahoitteli omalta osaltaan viestittelyä ja sanoi että heidän välillään ei ole ollut mitään mikä ei kestäisi päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Sianjättöaika. Ansaitset parempaa.
Joo, minusta tuo mies kuulostaa hyvältä mieheltä. On rehellinen, on avoin tuon asian kanssa. Ei siinä oikein auta parkumiset tai katumusharjoitukset. Tuo on asia, mikä on tapahtunut.
Sen ei pitäisi kyllä kaataa maailmaa. Ukko mokasi, pienen pienen pienen mukaan. Ei siitä kannata tehdä kärpäsestä härkästä. Pitää käsitellä.
No jos suhde tuohon kaatuu, niin voi voi. Tuo on sellainen kohta, että siinä ajattelemattomasti toimi ukko. Se on kyllä sellainen asia, jonk pystyy jatkossa korjaamaan. Hyvä, että se asia tuli ilmi. Ja sitä käsitellään
No lähetteleekö se miehesi sulle sitten pusu viestejä silloin kun on niin hyvä olla yksin?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot että tuo oli ainoa kerta? Kokemuksen syvällä rintaäänellä; ne miehet, jotka viestittelevät/pettävät suhteissa/avioliitoissa eivät juuri ikinä tee sitä ensimmäistä tai viimeistä kertaa.
Sama koskee myös naisia.
Ei tulis mieleenkään jäädä tuollaiseen suhteeseen. Musta kertoo siitä, että miehellä hyvin alhainen käsitys siitä mikä on ok ja mikä pettämistä - sydämiä ja lämmittelyä? Come on mitä paskaa. Eihän toi ole ok.
Mutta itse olen mieluummin yksin kuin tollasten kanssa ja se on selvä juttu mulle. Mutta jos on vaikea olla yksin, niin sitten en voi suositella eroamista tietenkään.
Sussuhan tuon tilanteen aloitti lähettämällä varatulle miehelle flirttailevan viestin. Kannattaa ehkä jättää kaveruus Sussun kanssa historiaan.
Kyllä mies lähettelee minulle todella usein sydän- ja pusuviestejä. Esim jos olen yövuorossa, ennen kuin menee itse nukkumaan, aina lähettää. Ja kun oleme eri teillä, lähettelee paljon viestejä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ihmetytä, vaikket pääsisikään ylitse noista viesteistä. En minäkään sinuna pääsisi.
Sinuna minä vähän miettisin, että mitä kirjoittelen.
Ja jos minulla minuna olisi tuollainen tilanne, niin minä minuna kyllä pääsisin siitä ylitse, koska minä minuna keskustelisin sen oman mieheni kanssa.
Tekisimme yhteisiä toimintatapoja jatkoon. Minä minuna keskustelisin siitä, että kannattaako pikku hiprakassa viesteillä. Niin minä minulla tekisin.
Auts! Nyt taisi sattua! Jos sulla on samankaltainen tilanne kuin Ap:lla, mun kristallipallo näkee myös sun miehen pettävän:D Ja jos mun mielipiteet eivät sua miellytä, sun on turha alkaa mua ohjeistaa niiden suhteen. Todennäköisesti luet täältä paljon muutakin, mistä et pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä.
Mies tosiaan säikähti puheitani. Olin viittä vaille jo lähdössä suhteesta. Sanoin että hänen toimintansa ylitti rajat, luottamus on mennyt. On selvää että kun ensinmäistä kertaa lukee miehen ja tämän ( anteeksi nyttämä huono nimi), Sussun viestit, tulee heti ensimmäisenä mieleen että mitä hittoa.. noilla kahdella on jotain juttua keskenään. Mutta Kun lukee uudelleen ja mies kertoo miten asiat on, uskon että mitään suhdetta ei ole eikä ole ollut.
Mies sanoo että ei halunnut tarkoituksella tehdä mitään minulta salassa, ei ole ajatellut että toimii selkäni takana. Hänestä asia ei ole vakava koska ei oikeasti tunne mitään sussua kohtaan. Hänen puhelimelleenkin on pääsy, ei ole mitään salakooodeja eikä koskaan pidä puhelintaan minulta piilossa. Silloin kerran vaan normaali keskustelu vähän lipsui..Päätin kysyä Sussulta, ja kerroin että minä näin jeidän viestit. hän pahoitteli omalta osaltaan viestittelyä ja sanoi että heidän välillään ei ole ollut mitään mikä ei kestäisi päivänvaloa.
Voi heh?!! Facepalm...
No juu en usko että tuossa on mitään sen kummempaa. En epäile etteikö miehesi pitäisi tuosta naisesta mutta kannattaa mennä eteenpåin. Uskon että ärsyttää lukea tuollaisia viestejä ja kyllä siinä luottamus ainakin hetkeksi menee. Mies selkeästi pelästyi mitä oli menettämässä.
Sinuna en kyllä itse pitäisi ainakaan tähän sussuun yhteyttä enkä tapailisi, vähän sellainen kutina kuitenkin että olisi sun miehestä kiinnostunut. En luottaisi ko. Naiseen enää.
Jatka vaan, mutta kestä se tosiasia että miehesi haluaa toista naista ja haaveilee/on haaveillut hänen panemisestaan. Se nyt pitäisi olla kaikille päivänselvää noiden viestien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä.
Mies sanoo että ei halunnut tarkoituksella tehdä mitään minulta salassa, ei ole ajatellut että toimii selkäni takana. Hänestä asia ei ole vakava koska ei oikeasti tunne mitään sussua kohtaan. Hänen puhelimelleenkin on pääsy, ei ole mitään salakooodeja eikä koskaan pidä puhelintaan minulta piilossa. Silloin kerran vaan normaali keskustelu vähän lipsui..Päätin kysyä Sussulta, ja kerroin että minä näin jeidän viestit. hän pahoitteli omalta osaltaan viestittelyä ja sanoi että heidän välillään ei ole ollut mitään mikä ei kestäisi päivänvaloa.
Sori nyt, mutta mielestäni mies vetää ihan klassista sumutusta sinulle. Puhuu mustaa valkoiseksi ja saa sinut ajattelemaan, että sinä tulkitsisit tilannetta väärin. Ei ilmeisesti ole edes suoraselkäisesti pyytänyt anteeksi, vaan vähättelee koko juttua?
Minun mielestäni tuollaiset viestit toiselle naiselle ovat jo itsessään pettämistä. Mietipäs miten miehesi reagoisi, jos näkisin sinun lähetelleen tuollaisia viestejä jollekin toiselle miehelle. Olisiko miehen mielestä yhtä vähäpätöinen juttu ja sanoisitko miehellesi, että ei siinä mitään ollut vai pyytäisitkö anteeksi ja lupaisit, ettei toistu? Minua siis häiritsisi eniten asian vähättely. Tulisi todella kusetettu olo.
Olen jo vuoden tekstaillut yhden varatun miehen kanssa kaikenlaista, ei olla silti nähty eikä tulla viemään juttua viestittelyä pidemmälle. Ei kaikki tällaiset suhmuroinnit välttämättä sen pidemmälle mene.
Kyllähän nuo toisistaan kiinnostuneita on. Seuraa tilannetta. Tod näk miehesi pelästyi ja homma jäi siihen mutta seuraile jos viestittely jatkuu. Ja toivotaan että sussu löytää jonkun uuden ukon ettei tarvi varattuja pommittaa.
Ap täällä.
Viesteistä on yli puoli vuotta aikaa.
Enimmäkseen siinä oli tavallista small talkia, puhuivat lemmikeistä kun mies kertoi että meille on tullut tämmöinen ( kuva lemmikistä).
Sen jälkeen nainen on talven aikana pari kertaa kysynyt oletko maisemissa ym, ja mies vastannu yhdellä viestillä että en, ja semmosia hempeitä viestejä ei ole lähetelty.
Mies kieltää että olisi lainkaan kiinnostunut / ihastunut koskaa ollutkaan. Tivasin että ei ohminen laita huvikseen kaverille/ tutulle - viestejä jos ei ole yhtään ihastunut. Mies sanoo että oli tyhmä ja on todella monesti pyytänyt anteeksi ja myöntää että teki tyhmän virheen ja turhan takia tilanne tämä että pahoitin mieleni. Mies lupasi hyvitellä koko loppu elämänsä.
Itellä vaivaa se että minun täytyi sanoa se miehelle , että hei tää ei ole ok. Että mies meni ylittämään rajan tietoisesti. Ja jos en olisi nähnyt viestejä, olisiko miehelle edelleen ok tämmöinen viestittely ilman omantunnon tuskia ja tämä saattaisi toistua ellen olisi saanut tietää ja suuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä.
Viesteistä on yli puoli vuotta aikaa.
Enimmäkseen siinä oli tavallista small talkia, puhuivat lemmikeistä kun mies kertoi että meille on tullut tämmöinen ( kuva lemmikistä).
Sen jälkeen nainen on talven aikana pari kertaa kysynyt oletko maisemissa ym, ja mies vastannu yhdellä viestillä että en, ja semmosia hempeitä viestejä ei ole lähetelty.Mies kieltää että olisi lainkaan kiinnostunut / ihastunut koskaa ollutkaan. Tivasin että ei ohminen laita huvikseen kaverille/ tutulle - viestejä jos ei ole yhtään ihastunut. Mies sanoo että oli tyhmä ja on todella monesti pyytänyt anteeksi ja myöntää että teki tyhmän virheen ja turhan takia tilanne tämä että pahoitin mieleni. Mies lupasi hyvitellä koko loppu elämänsä.
Itellä vaivaa se että minun täytyi sanoa se miehelle , että hei tää ei ole ok. Että mies meni ylittämään rajan tietoisesti. Ja jos en olisi nähnyt viestejä, olisiko miehelle edelleen ok tämmöinen viestittely ilman omantunnon tuskia ja tämä saattaisi toistua ellen olisi saanut tietää ja suuttunut?
Ap jatkaa: oli tarkoitus kirjoittaa että ei ihminen laita kaverille sydän- viestiä ja voisin lämmitellä sua, jos ei ole lainkaan ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuoden tekstaillut yhden varatun miehen kanssa kaikenlaista, ei olla silti nähty eikä tulla viemään juttua viestittelyä pidemmälle. Ei kaikki tällaiset suhmuroinnit välttämättä sen pidemmälle mene.
Niin tai sitten asiat menevät kuten eräässä tuntemassani tapauksessa; salapari ei vaihda viestin viestiä, vaan sopivat kaiken livenä. Se on helppoa, koska kuuluvat samaan kaveriporukkaan, ja heidän yhdessä juttelemisensa ei herätä kenessäkään epäilyksiä. Puhelin voi lojua huolettomasti puolison näkyvillä.
En nyt kuitenkaan väitä, että ap:n tapauksessa olisi näin, puutuin ainoastaan siihen, että pettämistapoja on monenlaisia.
Sianjättöaika. Ansaitset parempaa.