Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista että teinipoikia kiinnostaa vanhemmat naiset?

Vierailija
02.07.2023 |

Kiinnostuvatko teinipojat usein esim. perheystävistä, jotka ovat 30-40-vuotiaita naisia? Seuraako tästä helposti kiusallisia tilanteita?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo varmasti mahdollista on sen ajan hormonimyrskyissä mutta tuskin kovin herkästi kiusallisia tilanteita kohdatessa ainakaan suuremmin aiheuttaa.

Runkatessa saattaa sitten olla herkästi mielessä.

Vierailija
4/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kun teinityttöjä kiinnostaa perhetutut setämiehet tai sukulaisukot. Eli ei yhtään.

Vierailija
5/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon kun teinityttöjä kiinnostaa perhetutut setämiehet tai sukulaisukot. Eli ei yhtään.

No huh, hyvä.

Ap

Vierailija
6/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nimenomaan. Vanhemmissa naisissa on kypsyyttä, rentoutta, elämänkokemuksen tuomaa varmuutta, ja teinipoika voi vain sielu väristen yrittää kuvitella, miltä he näyttävät ilkialastomina, miehelle valmiina, antavina ja ottavina, luonnollisen vapaina kaikesta häveliäisyydestä.

Koen minäkin tunnistaneeni tällaisia ihmeellisiä olentoja, 14-vuotiaana perheen vieraana yhteissaunassa jopa nähneenä. Kuvittelepa sitä mielenmyrskyä!

Vierailija
7/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kiinnostaa!! Tädit ja opettajat ovat koko ajan mielessä!! Äidin ystävät!!

Vierailija
8/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua teininä kiihotti seksikäs ja isoperseinen opettajanainen.

Vierailija
9/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista että teinipoikaa kiinnostaa aivan kaikki naiset teinistä mummoon ja muutkin kolot sohvatyynyjen raosta villasukkaan.

Vierailija
10/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teinpojat kiihottuvat vaikka haavoittuneista koivusta. Eli kyllä varmasti.

Vierailija
11/86 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Miljoonasateella sen niminen biisi kuin "kundilla seisoo". Kuunnelkaa se, niin osaatte samaistua teinipojan sielunmaisemaan.

Vierailija
12/86 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso perse ,olen hoikka ja ihan muutenkin ihan hyvän näköinen 35v rouva.

Kesämökillä oli kaksi nuorta miestä avittamassa hommissa,kun miehellä oli jalka paketissa.

Mies elvistelikin ettei pysty astumaan.

Oli lämmin päivä ja ajattelin että annan pikkuise auringon tehdä rusketusta.

Mieheni ja nuoret miehet menivät töihin ,huomasin että minut oli mitattu.

Pakko sanoa että se imarteli ja sai aikaan sen.

Mieheni vielä kettuili että olin saanut pojilta seisomaan.

Miehet tulivat juoma passille,laitoin jotain purtavaa samalla.

Käskin poikia peseen kädet veskissä ennen kun aloittavat syömisen.

Mieheni meni ensin,ja sanoi pojille että seuraavat esimerkkiä.

Katselin kun eka tuli naama punaisena ja supatti toiselle jotain.

Mietin että mitä ihmettä. Katselin miestäni joka virnuili.

Työt ulkona jatkui ja menin vessaan,ei perkule multa pääsi.

Mun aamulliset pikkarit oli pöydällä,,

Oli kaksi vaiheinen olo,en tiennyt kumpi oli ajatuksissa pakoon juoksu vain sexi.

Myllersi sisällä,kävin nostamassa toisetkin pikkarit näköselle,merkiksi että on huomattu.

Sanoin että illalla on talkoo sauna,mie meen saunaan poikien mukaan ja sie meet kalaan.

Voin mennäkin mieheni sanoi mutta aikoi olla ikkunan takana kurkkimassa.

Mulla jännitti,olenko oikeasti kiinnostava.

Mieheni lämmitti saunan,ja kun oli syöty ja jälkkäriksi varattu jäätelö syöty mieheni ilmoitti että munien pesulle ja pimppiin saisi pestä. Hän lähtee verkoille.

Lähtiessä antoi molemmille pojille lonkerot.

Mulle kuiskas pidä hauskaa.

Odotin hetken ja menin vessaan riisumaan päikkäreitä, molemmat pikkarit oli kadonneet.

Hymyilin,viesti oli mennyt perille.

Mietin että Pesenkö Pimpin mutta jätin silleen, nauttikoon naisesta .

Mua hirvitti kun menin saunalle pyyhkeeseen kietoutuneena,kassissa muutama lonkero.

Kuuntelin oven takana,poskia punoitti kun kuulin että musta puhuttiin.

Mulle varmistui se että uskallan mennä saunaan,olin kuulemma naitavan näköinen.

Avasin oven,pikkaisen hävetti olla alasti poikien edessä.

Tehkääppä tilaa keskelle.

Katsoin poikia,kummallakin oli kivasti kulli pystyssä.

Näytti kelpaavan.

Vierailija
13/86 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole iso perse ,olen hoikka ja ihan muutenkin ihan hyvän näköinen 35v rouva.

Kesämökillä oli kaksi nuorta miestä avittamassa hommissa,kun miehellä oli jalka paketissa.

Mies elvistelikin ettei pysty astumaan.

Oli lämmin päivä ja ajattelin että annan pikkuise auringon tehdä rusketusta.

Mieheni ja nuoret miehet menivät töihin ,huomasin että minut oli mitattu.

Pakko sanoa että se imarteli ja sai aikaan sen.

Mieheni vielä kettuili että olin saanut pojilta seisomaan.

Miehet tulivat juoma passille,laitoin jotain purtavaa samalla.

Käskin poikia peseen kädet veskissä ennen kun aloittavat syömisen.

Mieheni meni ensin,ja sanoi pojille että seuraavat esimerkkiä.

Katselin kun eka tuli naama punaisena ja supatti toiselle jotain.

Mietin että mitä ihmettä. Katselin miestäni joka virnuili.

Työt ulkona jatkui ja menin vessaan,ei perkule multa pääsi.

Mun aamulliset pikkarit oli pöydällä,,

Oli kaksi vaiheinen olo,en tiennyt kumpi oli ajatuksissa pakoon juoksu vain sexi.

Myllersi sisällä,kävin nostamassa toisetkin pikkarit näköselle,merkiksi että on huomattu.

Sanoin että illalla on talkoo sauna,mie meen saunaan poikien mukaan ja sie meet kalaan.

Voin mennäkin mieheni sanoi mutta aikoi olla ikkunan takana kurkkimassa.

Mulla jännitti,olenko oikeasti kiinnostava.

Mieheni lämmitti saunan,ja kun oli syöty ja jälkkäriksi varattu jäätelö syöty mieheni ilmoitti että munien pesulle ja pimppiin saisi pestä. Hän lähtee verkoille.

Lähtiessä antoi molemmille pojille lonkerot.

Mulle kuiskas pidä hauskaa.

Odotin hetken ja menin vessaan riisumaan päikkäreitä, molemmat pikkarit oli kadonneet.

Hymyilin,viesti oli mennyt perille.

Mietin että Pesenkö Pimpin mutta jätin silleen, nauttikoon naisesta .

Mua hirvitti kun menin saunalle pyyhkeeseen kietoutuneena,kassissa muutama lonkero.

Kuuntelin oven takana,poskia punoitti kun kuulin että musta puhuttiin.

Mulle varmistui se että uskallan mennä saunaan,olin kuulemma naitavan näköinen.

Avasin oven,pikkaisen hävetti olla alasti poikien edessä.

Tehkääppä tilaa keskelle.

Katsoin poikia,kummallakin oli kivasti kulli pystyssä.

Näytti kelpaavan.

Aahh mikä tarina, kyllä alko seisoo.

Vierailija
14/86 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä isorintainen musiikinopettaja oli aina mielessä.

Vierailija
15/86 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä läksin 25 v matkaan. Kysyin henkkarit kun en halua liian nuorta.

N41

Vierailija
16/86 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä läksin 25 v matkaan. Kysyin henkkarit kun en halua liian nuorta.

N41

Missä se raja menee sulla?

Vierailija
17/86 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 vuotias nainen, aika rintava ja pyllykin on iso. Jotenkin pidän nuorten poikien innokkuudesta, silläkin varjolla että kesto ei ole kummoinen. Tosin pojat jaksaa aika monta kertaa yössä. Ikärajana olen pitänyt 19v, ei sen alle.

Haavena onkin se, että olisin useamman nuorukaisen huomion kohteena. Nuorille pojille se toinenkin reikä kelpaa paremmin vanhempiin miehiin verrattuna. Kyllä on monen pojan ilme ollut näkemisen arvoinen kun olen antanut riisua 85DD koon liivit pois. Pidän erityisen paljon nännien imettämisestä, ja voin laueta niin ilman kosketusta.

N63

Vierailija
18/86 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51 vuotias nainen, aika rintava ja pyllykin on iso. Jotenkin pidän nuorten poikien innokkuudesta, silläkin varjolla että kesto ei ole kummoinen. Tosin pojat jaksaa aika monta kertaa yössä. Ikärajana olen pitänyt 19v, ei sen alle.

Haavena onkin se, että olisin useamman nuorukaisen huomion kohteena. Nuorille pojille se toinenkin reikä kelpaa paremmin vanhempiin miehiin verrattuna. Kyllä on monen pojan ilme ollut näkemisen arvoinen kun olen antanut riisua 85DD koon liivit pois. Pidän erityisen paljon nännien imettämisestä, ja voin laueta niin ilman kosketusta.

N63

No siinäpä on tissejä ihan Porvoon mitalla...

Vierailija
19/86 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostuvat ja on tavallista. Itse muistan, kuinka teininä katselin tuttavaperheen noin 35 v rouvaa, kun olivat meidän perheen luona kyläilemässä. Brunetella naisella oli polvipituinen hame, joka paljasti muodokkaan pepun todella hyvin. Sitä vilkuilin aina kun mahdollista, mutta paras hetki koitti kun rouva istui sohvalle niin, että jalat olivat vähän erillään. Vastapäätä istuessa tietystä kulmasta näin reisien välistä hänen mustat pikkarinsa. Nainen taisi huomata tuijotukseni, sillä hän hymyili minulle eikä korjannut asentoaan. Pakko oli poistua omaan huoneeseen purkamaan painetta.

Eikä tuo rouva ollut ainoa vanhempi nainen, jota teininä katselin ja josta fantasioin.

Vierailija
20/86 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiinnostanut vanhemmat naiset teini-iästä asti. Ja kiinnostus ei ole hävinnyt mihinkään. Toki kiinnostuksen ikähaarukka nousee aina sen +20 vuotta omaan ikään nähden :)

Teinipoikana satuin näkemään oman tädin laittautumassa juhliin alusvaatteisillaan. Oli todella vetävän näköinen nainen. Hassua kyllä näin jälkeenpäin ajatella, kun tädistä tuli fantasioitua vaikka millä mitalla. Kai se oli sitä teinipojan seksuaalisuuden heräilyä. Varmasti saattoi täti asian havaita, mutta ei siitä keskustelua ollut sen kummemmin.

Toki huomasin esim. omissa lakkiaisissa, että tällaista kiinnostusta oli myös havaittavissa vanhemman sukulaisnaisen suunnalta minuun päin..

Saattaa olla, että varattuna en pääse tätä fantasiaa koskaan toteuttamaan, mutta yksin elävän alkaisin suunnitella asiaa heti välittömästi ;)