En saa pois mielestä sitä että mies lähettänyt viestejä toiselle naiselle
Olemme olleet 6v yhdessä, yhteinen talolaina.
Ei yhteisiä lapsia.
Meillä menee hyvin ja mies on todella kiltti ja hauska luonne, ei suutu juuri koskaan ja on aina rauhallinen ja lempeä
Meillä on kaveriporukka toiselta lähipaikkakunnalta joita joskus illan istujaisissa tapaamme. Porukkaan tuli pari vuotta sitten yks nainen,( sanotaan vaikka Sussu,) kun yksi porukkaan kuuluva mies ( vaikkapa Arto) alkoi seurustella tämän Sussun kanssa. Heillä oli kokoajan on- offia kun heillä meni toistuvasti sukset ristiin. Kerran kun nämä kaksi olivat eron partaalla, puhuimme Sussun kanssa että pysymme aina kavereina ja hän sanoi ettei halua meitä muita kavereita menettää. Kun lopulta viimeisen kerran erosivat, pidimme välillä yhteyttä sussun kans ja moikattiin kun törmäiltiin, mutta emme kovin usein ja pikkuhilkaa miten menee ym- viestittelyt jäi pois. Eli enää ei ollut ainakaan puoleen vuoteen tiivistä viestittelyä, harvakseltaan hengailtiin kun satuttiin samalle paikkakunnalle
Huomasin alkukesästä kun mies chattaili puhelimellaan harrastuskaverin kanssa että tämän Sussun nimi oli miehen chatti- listalla.
En tiennyt wttä mies oli viestitellyt sussun kanssa, luulin että vain minä olin. Pyysin nähdä viestit. Viestittely ei ollut toistuvaa/ jatkuvaa. Mutta yhtenä iltana kun mieheni oli kotona muutaman saunaoluen ottanut minun ollessani töissä, hän toivotteli hyviä synttäreitä ja hyvää uuttavuotta sussulle. Sussu vastaili että olisi kiva nähdä ja että täällä olen kylmissäni viltin alla sohvan nurkassa
Mieheni oli vastannut että jos olisi lähempänä, hän voisi lämmitellä ja pari sydäntä ja pusu- emojia vaihdettiin.
Mies kirjoittanut myös että hyvää yötä sinne,olet ihana.
Näin kaikki viestit, tämän jälkeen mies ei ole vastaillut naisen kyselyihin (oletko maisemissa? No ompa harmi kun et ole jne)
Näihin mies ei ollut lähtenyt enää mukaan eli ei vaikuta siltä etttä olisi jotain salasuhdetta kuitenkaan.
Nyt mies vakuutellut että ei ole lainkaan ollut ihastunut, oli vaan pikku humalassa ollut liian myötätuntoinen ja laittanut liian mukavia viestejä eikä todellakaan olisi halunnut kahden kesken naista tavata eikä ole tavannut. Olemme aina porukassa olleet ja mies on lähes aina mukana minun menoissani, ei olisi missään välissä kerennyt kyllä salaa tavatakaan ilman että jäisi kiinni. Sukulais lapseni, teini- ikäinen poika on sussun lapsen kaveri ja paljon siellä kylässä, ja pieni paikkakunta joten kiinni jäisi jos kahdetsaan tapaisi enkä tätä kyllä miehestä uskoisikaan.
Minua vaivaa vaan se, että selän takana yhtenä iltana laittoi toiselle naiselle tuollaisia viestej ä vaikka meillä kaikki hyvin ja tämä nainen oli minun kaveri.
Asia on puhuttu selväksi ja uskon että miehen puolelta ei ole ihastumista ja muuta ei ole tapahtunut kuin nämä yhden illan yli menneet viestit. Niistä sai toki aluksi kuvan etttä jotain on. Varmaan orastavaa ihastusta joka sitten jäi taakse.
Mutta asia vaivaa edelleen
Anteeksi sekava ja pitkä viesti.
Luottamustahan tämä syö.. Luulin tunteneeni miehen hyvinkin. Ajatuksia/ kommentteja?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot että tuo oli ainoa kerta? Kokemuksen syvällä rintaäänellä; ne miehet, jotka viestittelevät/pettävät suhteissa/avioliitoissa eivät juuri ikinä tee sitä ensimmäistä tai viimeistä kertaa.
En usko todellakaan pettämiseen. Tuo Sussuhan tarjosi käytännössä pesää ihan avoimesti ja ehdotteli tapaamisia, eikä mies ollut kiinnostunut. Kyllä panomiehet lähtee aina kun on tilaisuus. Eiköhän tuo ole juuri niinkuin AP epäilee. Nuo puheet vaan ruokkii turhia pelkoja. Hävetkää, kun laitatte tuollaisia viestejä. Eihän tässä ollut mitään epäasiallista paitsi ne pari emojia kännissä. Viestittely vielä loppui kun seinään siihen.
On Marko 😊
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on kammottava asia ja parisuhteessa ollaan koska halutaan, ei koska on pakko. Jatkamalla asian vatvomista hajotat vain oman pääsi.
Aika moni parisuhteessa oleva tuntuu haluavan sivusuhteenkin, jos et ole kuullut. Halu olla parisuhteessa sinänsä ei siis kerro siitä, etteikö henkilö olla pettäjä.
Sitä en tiedä, pettikö ap:n mies.
Vierailija kirjoitti:
Nämä "kiltit ja empaattiset" varatut ukot on niin nähty. Ovat usein eukkonsa kanssa tavasta ja tottumuksesta, eivät uskalla reppanoina erotakaan ja hakevat sitten vaivihkaa muilta naisilta huomiota, tuijottelevat silmiin, pyyhkivät hiuksia kasvoilta, herättelevät kiinnostusta. Vihjaavat eroavansa ja seuraavan kerran kun näet tyyppiä, niin onkin menossa naimisiin ratkaisuna parisuhdeongelmiin, koska nainen ei halunnutkaan eroa :). Sellaista lojaalia ja suoraselkäistä käytöstä. Yhtä tällaista on tässä taas viime aikoina joutunut ns. pakosta seuraamaan. Valitettavasti tuo vaatii tietynlaisen kaksinaamaisen luonteen, en usko, että tuossa on kaikki ap, mitä selkäsi takana on tapahtunut.
Ukot lähtee parisuhteelta hakemaan egobuustia. Kotiasioiden ollessa reilassa avataan Tinderi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ihmetytä, vaikket pääsisikään ylitse noista viesteistä. En minäkään sinuna pääsisi.
Mistä hemmetissä sinä tiedät, että miten joku toisena henkilönä pääse irti jostakin viesteistä- et sinä tiedä.
AP on oma itsensä, ja aapern ja hänen miehensä suhde on heidän suhteensa.Onko sinulla joku kristallipallo?
Sinulla itse asiassa ei ole mitään hajua siitä, että mitä minä minuna teen tai mitä minä minuna ajattelen tai toimin.
Ei sellaista voi tietää. Ihan utopiaa.
Mä voisin ottaa tän ketjun talteen siltä varalta, jos vielä kysytään kahville tai miksen seurustele.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies lähettelee minulle todella usein sydän- ja pusuviestejä. Esim jos olen yövuorossa, ennen kuin menee itse nukkumaan, aina lähettää. Ja kun oleme eri teillä, lähettelee paljon viestejä.
- Ap
Pitää ykkös piikansa lämpösenä. Palveluun ei saa tulla katkoksia!
Minusta kysymys ei ole siitä, menikö homma pidemmälle kuin nämä viestit. Vaikuttaa uskottavalta, että ei.
Kysymys on siitä, että tämä ei ollut se viimeinen kerta, kun miestä lämmittää ja ihastuttaa toisen naisen huomio. Pitkän suhteen olennainen kysymys on se, että miten nämä tilanteet hoidetaan. Mitä enemmän on itsekuria, sitä vähemmän tarvitsee sietää loukkaantumista ja epäluottamusta. Nyt miehesi osoitti, miten hän tulee tilanteet jatkossa hoitamaan; tykkää huomiosta ja vastaa siihen, mutta ei varmaankaan vie hommaa pidemmälle. Käytä tämä tieto hyväksesi ja päätä riittääkö tämä sulle jatkon kannalta, vai haluatko etsiä parempaa.
Naiset ovat joskus kyllä ihan turhan jopa älyttömän omistushaluisia. Olen leski, ja jo eläkeläinen, mutta yksi tuttavuus suhde erään ikäiseni pariskunnan kanssa meni naurettavaksi, kun en olisi saanut edes puhua miehelleen, joka kertoi yhteiskunnallisia asioita joista itsekkin olen kiinnostunut. Vaimo halusi meidn ikäänkuin puhuvan hänen kauttaan oli niin mustasukkainen vaikka oli itse minut heille kylään pyytänyt.
Olen viilentänyt tuon jälkeen ystvyyden, ei jaksa, ihan älytöntä. Eli siis oletko ap nyt varma ettei omat epävarmuuden tunteesi ole ne jotka jäi kiusaamaan, ei mihen teko, jos kerran on katunut ja luvannut ettei muuta ole ollut.
Mun mies on ehkä vähän tyhmä. Pari vuotta sitten jäi kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa. Hoksasin asian ajoissa ja annoin tulla oikein kunnolla. Mies olisi halunnut erota. No tämä nainen vaan käytti miestäni hyväksi eli mies korjasi koneita ja auttoi töissä naisen kotona. Mies luultavasti säikähti mun vihaa, ettei enää pitänyt naiseen yhteyttä. Oli kuitenkin ihastunut, tunnusti tämän mulle. Nämä eropuheet oli vain hetken huumaa. MUTTA voinko minä enää ikinä luottaa? Nyt tuntuu että en. Kun lapset kasvaa niin...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ehkä vähän tyhmä. Pari vuotta sitten jäi kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa. Hoksasin asian ajoissa ja annoin tulla oikein kunnolla. Mies olisi halunnut erota. No tämä nainen vaan käytti miestäni hyväksi eli mies korjasi koneita ja auttoi töissä naisen kotona. Mies luultavasti säikähti mun vihaa, ettei enää pitänyt naiseen yhteyttä. Oli kuitenkin ihastunut, tunnusti tämän mulle. Nämä eropuheet oli vain hetken huumaa. MUTTA voinko minä enää ikinä luottaa? Nyt tuntuu että en. Kun lapset kasvaa niin...
Minusta _sinä_ olet tyhmä! Miksi haluat olla suhteessa, jossa toinen jo halusi erota, ja on ihastunut johonkin toiseen? Varmaan tosi hieno fiilis siellä himassa, kun tiedät, että mies haaveilee yhteiselämästä jonkun muun kanssa, saatika seksielämästä 😳
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat joskus kyllä ihan turhan jopa älyttömän omistushaluisia. Olen leski, ja jo eläkeläinen, mutta yksi tuttavuus suhde erään ikäiseni pariskunnan kanssa meni naurettavaksi, kun en olisi saanut edes puhua miehelleen, joka kertoi yhteiskunnallisia asioita joista itsekkin olen kiinnostunut. Vaimo halusi meidn ikäänkuin puhuvan hänen kauttaan oli niin mustasukkainen vaikka oli itse minut heille kylään pyytänyt.
Olen viilentänyt tuon jälkeen ystvyyden, ei jaksa, ihan älytöntä. Eli siis oletko ap nyt varma ettei omat epävarmuuden tunteesi ole ne jotka jäi kiusaamaan, ei mihen teko, jos kerran on katunut ja luvannut ettei muuta ole ollut.
Mikäs mustaleski sinä olet joka notkut toisten kodeissa flirttailemassa? Pysy mökissäsi ruoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta _sinä_ olet tyhmä! Miksi haluat olla suhteessa, jossa toinen jo halusi erota, ja on ihastunut johonkin toiseen? Varmaan tosi hieno fiilis siellä himassa, kun tiedät, että mies haaveilee yhteiselämästä jonkun muun kanssa, saatika seksielämästä 😳
No siis tämä nainen ei ole enää kuvioissa. Mies pelkää hullunlailla että lähden. Mitään ei lopulta tapahtunut heidän välillä. Minä tunnen mieheni 23 vuoden kokemuksella ja tiedän että mies on hyvin tunteellinen ja ei aina ajattele järkevästi.
Meillä meni tilanne toisinpäin. Viestittelin pitkään toisen miehen kanssa, olin ihastunut, annoin ymmärtää liikaa ja pidin huomiosta.
En kuitenkaan fyysisesti pettänyt. Se olisi kyllä ollut helppoa...
Kerroin itse asiasta miehelleni, joka tietysti oli järkyttynyt. Kerroin sillä en itsekään pidä tuollaisesta käytöksestä. Jouduin aika paljon tekemään itsetutkiskelua.
Kyllä se toisen huomio imartelee pitkässä suhteessa, ei sille voi mitään. Oma suhde voi olla silti melko hyvä ja kunnossa. En kuitenkaan itse enää ikinä lähde hakemaan huomiota muualta.
Mutta turha tuollaisen takia mielestäni on välittömästi erota, voi miettiä ihan rauhassa että mistä asiat johtuvat, katua ja muuttaa käytöstään. Jos jatkaa samaa rataa, niin sitten pellolle tottakai.
En luottaisi pätkääkään mieheen joka viestittelisi toisten naisten kanssa ellei ole kyseessä äiti tai sisko. Jossain tapauksessa ymmärrän jos työkaveri kyseessä. Pettäminen on niin helppoa niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla. On karvas kokemus miehestä joka pyöritti salaa muita naisia minuun ollessaan sitoutunut. On todella loukkaavaa kun joutuu valehtelun kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot että tuo oli ainoa kerta? Kokemuksen syvällä rintaäänellä; ne miehet, jotka viestittelevät/pettävät suhteissa/avioliitoissa eivät juuri ikinä tee sitä ensimmäistä tai viimeistä kertaa.
Mitä väärää siinä on, että mies viestittelee naispuolisille kavereilleen?
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi pätkääkään mieheen joka viestittelisi toisten naisten kanssa ellei ole kyseessä äiti tai sisko. Jossain tapauksessa ymmärrän jos työkaveri kyseessä. Pettäminen on niin helppoa niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla. On karvas kokemus miehestä joka pyöritti salaa muita naisia minuun ollessaan sitoutunut. On todella loukkaavaa kun joutuu valehtelun kohteeksi.
Aika moni mies on lähtenyt työkaverin matkaan..
Ei ole aina välttämättä työasiaa viesteissä..
Ap tässä:Ennen tätä viesteilyä nainen oli aikaisemmin viime kesänä laittanut miehelle ihka ensinmäisen viestin kun oltiin juuri tähän naiseen tutustuttu. Viesti oli vähän vihjaileva. Mies ei vastannut tuolloin siihen viestiin mitään. Vaan vasta uutenavuotena alkoi laitella hyvän uudenvuoden toivotteluja ja keskustellessa viestit lipsui epämääisiksi, sydän - ja pusuemojeja jne. Ollaan keskusteltu tästä ja mies on vastaillut kysymyksiini ja pahoitellut. Sanoo että rakastaa minua eikä halua ketään muuta kuin minut. Hänestä tuntunut pahalta seuraavana päivänä uudenvuoden päivänä kun oli humalassa mennyt flirttiin mukaan viesteitse, ja häntä on asia ahdistanut.
Mies on humalassa yli ystävällinen ja antaa naisten halailla ym, saattaa itsekin vetää kainaloon jonkun kaveri- naisen baarissa kun juttelevat ja nauravat ja perustelee että hän ei tarkoita mitään vaan ihan kaverina ja humalassa käy näin. OON antanut palautetta että en pidä semmoisesta käytöksestä, moni voisi ymmärtää tuon väärin. jotain kunnioitusta tulisi olla minua kohtaan. Näin käy siis vaikka olen mukana.
Nyt sain tietää että tää sussu jonka knassa viestit menivät yli, oli yrittänyt viime kesänä pussata miestäni illan istujaisissa kun muiden selkä vältti ja jäivät kahden
Kertomansa mukaan mies väisti
En usko todellakaan pettämiseen. Tuo Sussuhan tarjosi käytännössä pesää ihan avoimesti ja ehdotteli tapaamisia, eikä mies ollut kiinnostunut. Kyllä panomiehet lähtee aina kun on tilaisuus. Eiköhän tuo ole juuri niinkuin AP epäilee. Nuo puheet vaan ruokkii turhia pelkoja. Hävetkää, kun laitatte tuollaisia viestejä. Eihän tässä ollut mitään epäasiallista paitsi ne pari emojia kännissä. Viestittely vielä loppui kun seinään siihen.