Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa pois mielestä sitä että mies lähettänyt viestejä toiselle naiselle

Vierailija
02.07.2023 |

Olemme olleet 6v yhdessä, yhteinen talolaina.
Ei yhteisiä lapsia.
Meillä menee hyvin ja mies on todella kiltti ja hauska luonne, ei suutu juuri koskaan ja on aina rauhallinen ja lempeä

Meillä on kaveriporukka toiselta lähipaikkakunnalta joita joskus illan istujaisissa tapaamme. Porukkaan tuli pari vuotta sitten yks nainen,( sanotaan vaikka Sussu,) kun yksi porukkaan kuuluva mies ( vaikkapa Arto) alkoi seurustella tämän Sussun kanssa. Heillä oli kokoajan on- offia kun heillä meni toistuvasti sukset ristiin. Kerran kun nämä kaksi olivat eron partaalla, puhuimme Sussun kanssa että pysymme aina kavereina ja hän sanoi ettei halua meitä muita kavereita menettää. Kun lopulta viimeisen kerran erosivat, pidimme välillä yhteyttä sussun kans ja moikattiin kun törmäiltiin, mutta emme kovin usein ja pikkuhilkaa miten menee ym- viestittelyt jäi pois. Eli enää ei ollut ainakaan puoleen vuoteen tiivistä viestittelyä, harvakseltaan hengailtiin kun satuttiin samalle paikkakunnalle

Huomasin alkukesästä kun mies chattaili puhelimellaan harrastuskaverin kanssa että tämän Sussun nimi oli miehen chatti- listalla.
En tiennyt wttä mies oli viestitellyt sussun kanssa, luulin että vain minä olin. Pyysin nähdä viestit. Viestittely ei ollut toistuvaa/ jatkuvaa. Mutta yhtenä iltana kun mieheni oli kotona muutaman saunaoluen ottanut minun ollessani töissä, hän toivotteli hyviä synttäreitä ja hyvää uuttavuotta sussulle. Sussu vastaili että olisi kiva nähdä ja että täällä olen kylmissäni viltin alla sohvan nurkassa
Mieheni oli vastannut että jos olisi lähempänä, hän voisi lämmitellä ja pari sydäntä ja pusu- emojia vaihdettiin.
Mies kirjoittanut myös että hyvää yötä sinne,olet ihana.
Näin kaikki viestit, tämän jälkeen mies ei ole vastaillut naisen kyselyihin (oletko maisemissa? No ompa harmi kun et ole jne)
Näihin mies ei ollut lähtenyt enää mukaan eli ei vaikuta siltä etttä olisi jotain salasuhdetta kuitenkaan.
Nyt mies vakuutellut että ei ole lainkaan ollut ihastunut, oli vaan pikku humalassa ollut liian myötätuntoinen ja laittanut liian mukavia viestejä eikä todellakaan olisi halunnut kahden kesken naista tavata eikä ole tavannut. Olemme aina porukassa olleet ja mies on lähes aina mukana minun menoissani, ei olisi missään välissä kerennyt kyllä salaa tavatakaan ilman että jäisi kiinni. Sukulais lapseni, teini- ikäinen poika on sussun lapsen kaveri ja paljon siellä kylässä, ja pieni paikkakunta joten kiinni jäisi jos kahdetsaan tapaisi enkä tätä kyllä miehestä uskoisikaan.
Minua vaivaa vaan se, että selän takana yhtenä iltana laittoi toiselle naiselle tuollaisia viestej ä vaikka meillä kaikki hyvin ja tämä nainen oli minun kaveri.
Asia on puhuttu selväksi ja uskon että miehen puolelta ei ole ihastumista ja muuta ei ole tapahtunut kuin nämä yhden illan yli menneet viestit. Niistä sai toki aluksi kuvan etttä jotain on. Varmaan orastavaa ihastusta joka sitten jäi taakse.
Mutta asia vaivaa edelleen
Anteeksi sekava ja pitkä viesti.
Luottamustahan tämä syö.. Luulin tunteneeni miehen hyvinkin. Ajatuksia/ kommentteja?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, niin, miehelläsi on niin kutsuttu toinen nainen, varaudu vielä pahempaan.

Vierailija
2/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on tunnustanut ja näyttänyt sinulle viestit , eikä mitään viestejä kummempaa ole tapahtunut. Väitän, että ihan jokaikinen ihminen ihastuu pitkässä parisuhteessa ainakin kerran. Fiksu ihminen ymmärtää tämän ja jättää ihastumisen asteelle. Ihmettelen, että mitä muuta vielä mieheltäsi vaadit. Synnitön heittäköön sen ensimmäisen kiven. Muista epäilyksesi sitten kun sinä ihastut suhteessa ollessasi.

Mustasukkaisuus on kammottava asia ja parisuhteessa ollaan koska halutaan, ei koska on pakko. Jatkamalla asian vatvomista hajotat vain oman pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ihan oikeesti.

Vierailija
4/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä uskot että tuo oli ainoa kerta? Kokemuksen syvällä rintaäänellä; ne miehet, jotka viestittelevät/pettävät suhteissa/avioliitoissa eivät juuri ikinä tee sitä ensimmäistä tai viimeistä kertaa.

Vierailija
5/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas

Vierailija
6/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ihmetytä, vaikket pääsisikään ylitse noista viesteistä. En minäkään sinuna pääsisi.

Vierailija
7/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen parisuhde joka päättyy itkuun.

Vierailija
8/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee tuo salanimivalinta "sussu". En pysty ottamaan kirjoitusta vakavasti.

Vierailija
9/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lätkimään. Mies pettää.

Vierailija
10/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun nyt tulisi hellittää tuo miehen roustaaminen - kyllä humalatila varmasti on vaikuttanut niiden viestien kirjoittamiseen. Jos asia häiritsee, menkää pariterapiaan. 

Vierailija
11/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, menee jonkun aikaa, ehkä kuukausia, ehkä vuosi pari ja huomaat tulleesi jätetyksi tämän Sussun takia.

Mies vaan oppi poistamaan viestit, ettet niitä enää näe.

Tai saattaa jopa hetken olla niihin vastaamatta.

Odotappa vaan. Tai sitten et jää odottelemaan vaan lähdet menemään. Kun luottamus menee, se menee.

Kauhee työmaa saada takasin.

Munkin mies oli ihan vaan kaveri työkaverinsa kanssa... juu, eipä ollut ei.

Vierailija
12/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalan piikkiin voi laittaa vaikka mitä. Tekosyy mikä tekosyy.

Humala poistaa estoja ja saa tekemään mitä haluaa. Ja se tulee toistumaan!! Ja ajan myötä pahenemaan. Jos on tarve muiden kanssa pusuviestejä lähetellä niin se tarve ei muutu.

Vierailija
13/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit eivät vaikuttaneet tarpeeksi platonisilta. Vaan oli lämmintä. Miksi saunaoluiden jälkeen vilttiviestejä. Mitkä rajat parisuhteessa on viesteille, vaikka ilmaisisi empatiaa, mikä on taas seksuaalista tai liian lämmintä. Osaavatko miehet "muotoilla" sanoja, vai innostus vie jonnekin hulluille teille. Muodostavat yhteyksiä ja se kuulostaa enemmän kuin kaverilta, vaikkei näkisi toista. Mitä kaiken taustalla on. Vaikea sitten luottaa tosiaan täysin, vaikka haluaisi. Miten tätä asiaa pitäisi miettiä tai mitä ajatusviivoja/kuplia/sanoja piirtää paperille, että pääsee eteenpäin, voi järkeillä. Entä tunteet, tunteisiin vaikutus.

Vierailija
14/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinun ehkä kannattaa olla määrätietoinen tuossa asiassa. Määrätietoisesti alat ajatella sitä mitä miehesi sinulle kertoo. Sitä luottamuksen takaisin hakemusta.

Rikot vain oman itsesi, jos alat syöttää itsellesi sitä mustasukkaisuutta. Se hajottaa sielun.

Minusta se mitä miehesi kertaa on ihan totuudenmukaista, ja minä ainakin voisin uskoa sitä. Itse tunnet miehesi. Parhaiten.

Se että maailmassa on niitä pettäjiä ja paskahousuja, ei tarkoita, että sinun miehesi olisi sellainen. Voithan verrata myös sitä, että itse olet puhunut sitä sun tätä sen sussun kanssa, että yhteydenpitoa ja pala pala pala pala pala, mutta eihän siitä mitään sitten tullut.

Luota siihen että miehesi tekee oikein. Se sussu hakee tukea ja turvaa jostakin. Ehkä se nyt on ollut lähin se sinun miehesi siinä. Chattailleet. Ei muuta.

Chattailut itsekin siellä sussun kanssa.

Puhu puhu puhu. Voitte myös yhdessä tavata sen sussun jos sinä sitä haluat.

Teillä selvästi on hyvä suhde, pystytte keskustelemaan ja olemaan rehellisiä.

Minun mielestä tuo ei ole mitenkään erikoisen selän takana viestittely. Toki se oli ukon moka, että ehkä olisi ollut hyvä jutella, että te molemmat pidätte yhteyttä siihen sussun. Ehkä olisi ollut paras. Mutta se ei nyt mennyt niin.

Voihan olla että sussu on ollut yhteydessä?

Seuraavilla kerroilla puhutte heti auki, jos siellä on joku toinen sukupuoli joka tulee käymään tai juttelee. Kyllä sellaisia tilanteita tulee. Meilläkin kävi miehen ollessa mökillä naapurin nainen. Ja mies kertoi sen.

Ei nuo ole helppoja, mutta se oma pään sisäinen puhe on tuossa oleellista.

Ja aina voit miehen kanssa keskustella tuosta, koska ei se hetkessä katoa. Voit tuoda julki niitä tuntemuksia ja perusteluja ja epävarmuuksia. Minusta se on hyvä. Minun mieheni on minulle monesti sanonut, että koska minä puhun niistä epävarmuuksiasta ja tuntemuksista ja muustakin, niin hän ymmärtää minua. Hänellä on mahdollisuus ymmärtää. Itse asiassa annan sen mahdollisuuden sillä että puhun.

Mutta sanoisin, että todellakaan kaikki eivät ole pettäjiä. Sua itse itsellesi hyvä. Ja sopikaa jotakin sääntöjä miehesi kanssa, että teidän suhde kantaa. Ja sitten kun tulee epämääräisiä tai ei oikein tiedä miten toimii, niin voihan siitä sitten jutella vaikka jälkikäteen heti. Ei kannata jättää seisomaan asioita, ne vaan sitten jäytää.

Näin minä opastaisin.

Vierailija
15/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista tämä: mies tykkää naisesta ihmisenä ja kaverina = elättelee toivoa saada pildeä sopivan hetken tullen.

😳Tota noin. Jos sinä näet maailman vain haaroväliin saakka, niin se ei tarkoita, etteikö joku muu näkisi ylemmäs.

Vierailija
16/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, menee jonkun aikaa, ehkä kuukausia, ehkä vuosi pari ja huomaat tulleesi jätetyksi tämän Sussun takia.

Mies vaan oppi poistamaan viestit, ettet niitä enää näe.

Tai saattaa jopa hetken olla niihin vastaamatta.

Odotappa vaan. Tai sitten et jää odottelemaan vaan lähdet menemään. Kun luottamus menee, se menee.

Kauhee työmaa saada takasin.

Munkin mies oli ihan vaan kaveri työkaverinsa kanssa... juu, eipä ollut ei.

Sinun mies ei ole aapeenn mies. Älä yleistä.

Vierailija
17/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä ap sama mies :D Kuulostaa ihan minun mieheltäni, kuvittelen että mieheni saattaisi aivan hyvin humalaspäissään tehdä jotain tuollaista. Hän on tosin lopettanut humalassa yhteydenottamisen ihmisiin kun tajusi miten typerää sellainen on, että muuten ei kuulu mitään mutta sitten kerran vuoteen tulee iltamyöhään jotain muisteluviestejä. Toisilla on sellainen tyyli että ottavat muutaman oluen ja alkavat soittelemaan/viestittelemään että mitähän tuollekin kuuluu nykyään, tai tuolle? Eli periaatteessa ihan hyvässä hengessä, siinä kun yksikseen nyt istuskelee ja kaljaa juo.

Vuosia sitten mieheni oli soittamassa iltakasilta viikonloppuna eräälle kaverilleen ihan asiaa, ja kaveri ei vastannut. Mieheni laittoi perään että kerkeätkö hetken puhua, johon kaveri vastasi välittömästi että en halua. Tuolloin mies tajusi että kaveri oletti hänen olevan humalassa ja soittelevan siksi, mutta kun asia selvisi että oli ihan oikeaa asiaa niin kaveri soitti itse miehelleni ja he puhuivat asian lisäksi pitkät pätkät. 

Siihen loppui semmoiset soittelut mieheni puolelta. Tiesihän hän itsekin miten rasittavaa on kun joku kaukainen kaveri soittelee pikkuhumalassa vaikka muuten ei olla missään tekemisissä edes.

Alkoholia ei kuluteta meillä enää juurikaan, mutta olisi ollut vain ajan kysymys milloin olisi tullut vastan jokin tuollainen viestittely jollekin naiselle joka menneisyydessä on ollut kaveri.

Vierailija
18/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi vielä kerran rauhallisessa ja riidattomassa tilanteessa että haluaako se sitotua sinuun vai ei. Näet mitä vastaa, onko vastaus epäröimätön vai pitääkö miettiä. Jos pitää miettiä, niin sinuna laittaisin suhteen koeajalle.

Vierailija
19/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ihmetytä, vaikket pääsisikään ylitse noista viesteistä. En minäkään sinuna pääsisi.

Mistä hemmetissä sinä tiedät, että miten joku toisena henkilönä pääse irti jostakin viesteistä- et sinä tiedä.

AP on oma itsensä, ja aapern ja hänen miehensä suhde on heidän suhteensa.

Onko sinulla joku kristallipallo?

Sinulla itse asiassa ei ole mitään hajua siitä, että mitä minä minuna teen tai mitä minä minuna ajattelen tai toimin.

Ei sellaista voi tietää. Ihan utopiaa.

Vierailija
20/104 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sinun ehkä kannattaa olla määrätietoinen tuossa asiassa. Määrätietoisesti alat ajatella sitä mitä miehesi sinulle kertoo. Sitä luottamuksen takaisin hakemusta.

Rikot vain oman itsesi, jos alat syöttää itsellesi sitä mustasukkaisuutta. Se hajottaa sielun.

Minusta se mitä miehesi kertaa on ihan totuudenmukaista, ja minä ainakin voisin uskoa sitä. Itse tunnet miehesi. Parhaiten.

Se että maailmassa on niitä pettäjiä ja paskahousuja, ei tarkoita, että sinun miehesi olisi sellainen. Voithan verrata myös sitä, että itse olet puhunut sitä sun tätä sen sussun kanssa, että yhteydenpitoa ja pala pala pala pala pala, mutta eihän siitä mitään sitten tullut.

Luota siihen että miehesi tekee oikein. Se sussu hakee tukea ja turvaa jostakin. Ehkä se nyt on ollut lähin se sinun miehesi siinä. Chattailleet. Ei muuta.

Chattailut itsekin siellä sussun kanssa.

Puhu puhu puhu. Voitte myös yhdessä tavata sen sussun jos sinä sitä haluat.

Teillä selvästi on hyvä suhde, pystytte keskustelemaan ja olemaan rehellisiä.

Minun mielestä tuo ei ole mitenkään erikoisen selän takana viestittely. Toki se oli ukon moka, että ehkä olisi ollut hyvä jutella, että te molemmat pidätte yhteyttä siihen sussun. Ehkä olisi ollut paras. Mutta se ei nyt mennyt niin.

Voihan olla että sussu on ollut yhteydessä?

Seuraavilla kerroilla puhutte heti auki, jos siellä on joku toinen sukupuoli joka tulee käymään tai juttelee. Kyllä sellaisia tilanteita tulee. Meilläkin kävi miehen ollessa mökillä naapurin nainen. Ja mies kertoi sen.

Ei nuo ole helppoja, mutta se oma pään sisäinen puhe on tuossa oleellista.

Ja aina voit miehen kanssa keskustella tuosta, koska ei se hetkessä katoa. Voit tuoda julki niitä tuntemuksia ja perusteluja ja epävarmuuksia. Minusta se on hyvä. Minun mieheni on minulle monesti sanonut, että koska minä puhun niistä epävarmuuksiasta ja tuntemuksista ja muustakin, niin hän ymmärtää minua. Hänellä on mahdollisuus ymmärtää. Itse asiassa annan sen mahdollisuuden sillä että puhun.

Mutta sanoisin, että todellakaan kaikki eivät ole pettäjiä. Sua itse itsellesi hyvä. Ja sopikaa jotakin sääntöjä miehesi kanssa, että teidän suhde kantaa. Ja sitten kun tulee epämääräisiä tai ei oikein tiedä miten toimii, niin voihan siitä sitten jutella vaikka jälkikäteen heti. Ei kannata jättää seisomaan asioita, ne vaan sitten jäytää.

Näin minä opastaisin.

Taas haetaan naisesta vikaa. Ei, ei ja ei. Nyt mies on tämän homman takana. Kas kun ei miehestä haeta epävarmuuksia. Miksi aloittajan pitäisi työstää itseään ja tunteitaan? Mies on ollut epäluotettavissa puuhissa hieman, ehkä vahingossa, mutta silti sekoilu. Alkoholin pieni vaikutus? Luottamusta ei vain väkisin saa tehtyä, kun on kysymyksiä jäänyt. Mies hajotti itse suhdetta. Miksi puhutaan aina että "nainen menee rikki" jos pohtii asiaa, kai sitä on ajateltava joskus.