Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 50 *~*

11.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä ollut tuulimunan jälkeen ihan samanlaisia ajatuksia ja tuntemuksia kuin sulla. Ja voisin aika varmana väittää, että niin on kovin monella muullakin tässä Haahujen joukossa. Minun mielestä ne ajatukset on ihan normaaleja ja oikeutettuja, eikä niille voi mitään. Eikä pidäkään voida. Musta on parempi käsitellä kaikki keskenmenon asiat alta pois, jos niitä patoo vaan sisälle, elämä muuttuu aika raastavaksi. Tää Haahujen pino on ollut mulle suunnaton henkireikä - olisin oikeasti mielenterveydellisesti pahemmassa jamassa ilman täällä vietettyjä tunteja (!). Täällä kun saa huutaa, raivota, masentua ja ilmaista kaikkea muutakin vitutusta ilman, että kukaan kattoo killiin. Ja täällä on aivan ihania ihmisiä, jotka aina jaksaa koittaa piristää ja tukea. Joten ihan vapaasti - pura vaan ajatuksiasi täällä, kyllä me kuunnellaan.

Jos sua yhtään lohduttaa, niin oikeasti, ajan kanssa helpottaa. Takapakkia tulee välillä (kokemusta on...), mutta ei sekään haittaa, jokainen tahdissaan.

Kyselit myös km:n jälkimainingeista. Mulla kesti tyhjennyksen jälkeinen vuoto 2 vkoa 4 pvä, sitten pari pvä taukoa ja taas 2 pvä vuotoa. Pahin vuoto oli ekan viikon, sitten se muuttui vähenväksi ja ruskeaksi tuhruksi. Kierto mulla oli 32 pvä (jos 1. pvä on se, kun vuoto alkoi ja vika kun menkat tuli), mikä on mulle täysin normaali (28-32 pvä).

Vierailija
82/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä palsta kyllä ihana! Olen löytänyt tästä henkirei' än ja vertaistuki on mahtavaa! Näistä asioista kun ei viitsi kaikkien kanssa puhua (varsinkaan sellaisten joilla ei ole omakohtaista kokemusta), enkä muutenkaan ollut kertonut tästä raskaudesta kenellekään (paitsi miehelleni). Hyvä ystäväni kyllä tietää nyt, että sain keskenmenon...

Tuosta katkeruudesta vielä. Olen itse hiukan ymmälläni, miten katkeraksi keskenmeno on saanut minut. Jotenkin ajattelin, että tämän käsittää jotenkin paremmin kuin ensimmäisen, mutta katin kontit, tuska on mielestäni pahempi nyt...Sen ensimmäisen jotenkin hyväksyin, että oli huonoa tuuria, mutta että toinenkin...

Mulla on vuoto kestänyt nyt viikon ja parempaan suuntaan ollaan sen suhteen menossa. No, tästä matka jatkuu vain ylöspäin. Minä uskon ja toivon, että tämän palstan kaikki plussaavat vielä ennen ensi joulua :-)

-Ultsi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon siihen samaan. Että plussaamme kaikki ennen ensi joulua.

vm69

Vierailija
84/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna luultavasti alkaa mulla viikonlopun yli kestävä nettipimento. Joten hyvät viikonloput kaikille jo nyt!

Maanantaina palaan kertomaan tilanteesta, silloin olen taas viisaampi tässä henkilökohtaisessa dilemmassa: " Alkaako menkat vai ei?"

Vierailija
85/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin visusti päättänyt, että käyn täällä kerran viikossa. Mutta näköjään käyn kerran päivässä, jos mahdollista :P

Meillä myös jtp-taktiikka meni eilen plörinäksi. Ja tod näk juuri oviksen aikoihin. Eli saas nähdä joutuuko tai saako vuodenvaihteessa ottaa kuohujuomaa. Blah.

Ei sen kummempaa. Luen aina kaikki jutut mutta olen välillä huono kommentoimaan. Joten toivottelen sitkeästi hyvää joulun odotusta ja plussaa kaikille!

Hassua sekin miten nimimerkkini saa koko ajan uusia sisältöjä.

t Joululahja

Vierailija
86/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää tuli viikko +1 päivä keskenmenosta. Viime viikon ke alkoi vuoto ja ultrassa näkyi tyhjä pussi. Runsas vuoto loppui pari päivää sitten. Raskausoireita on silti ollut vaihtelevasti. Eilen alkoi runsas valkovuoto ja jatkuu tänäänkin. Viluttanut on vieläkin. Mittasin 36.6. Normaali lämpö 35-36. Alavatsaa nipistelee ja rinnat arat. Onko tämä normaalia keskenmenon jälkeen. Pissallakin käyn vielä ahkeraan. Neuvoja kaipailisin teiltä muilta.

Vierailija
87/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässyt ollenkaan. Röyh ja yök! Pino siis lukematta, mutta sen verran oli pakko käydä kurkkaamassa, että miten DreamOnelle kävi ultrassa. Ja hyvinhän siellä kävi :D Onnea!

Sitten suoraan omaan napaan (sori):

Se tän päivän ultrakäynti...tuulimuna vaihtui pikkusikiöön (5mm oli mittaa) ja sillä näky maailman ihanin syke. Jospa se kolmas kerta nyt toden sanoisi.

Kiitti tsemppareille...te jaksoitte uskoa, kun multa oli jo usko ja toivo mennyt. Kiitos!

Meiksi painuu nyt takas pukkkaan yökkäilemään...mut hitto, en kyllä valita vaan nautin jokaisesta pahoinvoinnin hetkestä!!!

Vierailija
88/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsu: Ai kun ihanaa! Tosi paljon onnea hienoista kuulumisista! Näinhän se on, että kyllä pahoinvoinnistakin nauttii kun tietää mistä se johtuu ja mitä on palkintona. =)

Miukkeli: Kyllähän noita oireita voi vielä jälkikäteen tulla. Mulla meni nyt kesken 25.11. ja viimesen kerran huomasin oireita 10.12. Eli noin pari viikkoa oli oireita km:n jälkeen. Mullakin ne oireet oli vielä tosi voimakkaita viikonkin jälkeen km:sta, mutta pikku hiljaa alkoivat laantua sitten viikonloppuna, jolloin tuli pari viikkoa kuluneeksi. Nyt maanantaina en sitten huomannu enää mitään oireita. Se oli siis eka oireeton päivä.

Sofia: Mitäs sulle tänään kuuluu?

Näin joulun lähestyessä tuli tässä mieleen, että oletteko jo saaneet joulukortteja ja jos olette, niin kuinka monta? Mä olen saanut pari ja ne tuli toissapäivänä.

ON: Ei mitään uutta taikka ihmeellistä. Taas on pömppömaha, mutta se on tätä oviksen ja menkkojen välistä pömppöyttä mitä on. Mulla ei tule olemaan piinistä tässä kierrossa.

Illanjatkoja kaikille!!

Jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan.... =)

Vierailija
89/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsu: Ihania uutisia!! Nyt vaan uskoa ja luottamusta loppuun asti. Ja hyvää(pahaa) vointia! Todella iloinen olen puolestasi. On ihan varmasti jo sun vuoro onnistua ja saada käärö syliisi!!!

Katri: Postista en ole saanut vielä yhtään korttia, mutta muutaman sain työkavereilta tänään. Ja kuulehan katri, mullakin on pömppis, joten eiköhän taas möllömahat lähde rulaamaan... Muistatko niitä meidän älyvapaa-juttuja kesällä..? Tänään tosin söin hernekeittoa raa' alla sipulilla höystettynä, joten turvotus varmaan osittain johtuu siitäkin. Arvaa onko muuten ilmaa...?

Nyt mennään kp11/n.28 joten kierron puolivälistä loppuun on taas tätä pömppöilyä. Sama syönkö hernesoppaa vai en.

Tänään taas sitten se Alias... Niin se viikko vaan vierähti vauhdilla.

Illanjatkoja kaikílle!!

vm69

Vierailija
90/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kurkkaileen Pumpsun kuulumiset....

Ja niinhän siinä kävi et pääset mukaan elokuun junaan sinäkin! Vautsi onnee ihan monen pikkupossuisen verran hyvistä ultra näkymistä!!

Mä kärvistelen vielä tasan viikon.... Blaah!

Omaa napaa pienesti tässä... Et tänään eka aamuvuoro raskaaksi tulon jälkeen ja johan alko huonovointisuutta löytymään! Hampaitten harjaus meni yökäten ja harjaten, kunnes luovutin ja lopetin homman vähä niin ku kesken. (Mieluummin suitaisten harjatut hampaat, kuin pää pönttöön sen takia, et saa puhtaat hampaat oksentamista varten...)

Sit sainkin jännityksellä ajella töihin, et joudunko pitämään oksennusparkkia matkalla... Ei onneks tarvinnu!

Että tämmöstä yökkäily fiilistä täällä! =)

Ultsi: Parantumisia, muistahan juoda sitä nestettä niin peevelisti, niin alkaa olo helpottaan!

Onneks yskä sun muut on ohi jo, tosin koirakin päätti avustaa taudin häätöä syömällä mun yskänlääke pillereitä yksin ollessaan... No onneks niistä ei mitään vaaraa eläimille ole, ja mäkään en niitä nyt raskaana ollessa saa syödä!

Jep, nälkä olis vielä mun gourmet aterian (Spagettii ketsupilla) jäljiltä... Mut kun mikään ei uppoo, haju tekee pahaa, ja jos ei haise pahalle niin maku kuvottaa... Ja nyt appelsiinien syönti vimma on vähä ohi, niin en oikein tiedä mitä pitäis syödä.. tai siis yrittää syödä!

Vierailija
91/142 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muistanhan mä ne kaikki jutut vielä. Oli möllömahoja ja vainukolmikkoa.... No, mä söin kalaa, joten se ei kyllä tätä aiheuttanu. Ja kun tuo pömppis on ollu koko päivän. Tosin iltaa kohti pahenee...

Alias taas tänään tosiaan. Meillä sen katselu menee huomiselle, kun miehellä huomenna aamuvuoroa. Viikko sitten kateltiinkin se suoraan. Kohta puoliin aletaan katella eilistä Deadwoodia dvd:ltä. Sitten kun se on katottu, niin tilalle Alias.

En muista onko ollu joskus puhetta, mutta oletko katellu koskaan sellasta englantilaista sarjaa kuin Vanha suola janottaa? Se kanssa kuului meidän suosikkisarjoihin ja nyt perjantaina se taas alkaa pitkästä aikaa uusin jaksoin. Siinähän se pääosan nainen eli Judi Dench nähtiin siellä Teneriffalla. Tai siis mä näin, mies ei sitä huomannu.

Mutta nyt sen Deadwoodin pariin...

Vierailija
92/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Ei ole tuttu " Vanha suola janottaa" . Tai siis nimenä on, mutten ole katsellut.

Niin, kuinka noita kesäisiä juttuja voiskaan unohtaa. Mutta entäs kun Helgan kanssa suunniteltiin sitä, miten tultaisiin sua kentälle vastaan. Vainukolmikko-kyltit sun muut... Voi, on täällä saanut kyllä sellaista terapiaa näiden kaikkien menetysten keskellä, että miten olisikaan pärjännyt ilman.

ON:

Vapaapäivä perjantaiseen tapaan. Aloin jo vaihtelee lakanoita sänkyyn. Että pyykkiä pestessä menee ainakin aamupäivä.

Ja omat lakanat ihan puhtaat. Alias vei voimat illalla ja pikkuneiti kömpi taas ennen kuutta aamulla sänkyyn. Kyllä se vauva meidän perheeseen tulee " vaan jos on tullakseen" . Ei voi paljon laskeskella milloin " pitäisi" . Noita häiriötekijöitä kun riittää...

Onneksi huomenna aamulla tulee lastenohjelmia...

vm69

Vierailija
93/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olis perjantai ja vika viikonloppu ennen joulua. Mutta missä on se vahva joulun tunne kuin mikä on yleensä ollu jo tässä vaiheessa...

vm69: Mulle tuli eilen mieleen kanssa toi kenttäjuttu kun alettiin puhua möllömahoista ja muuta. Tai entäs se, että piiloutuis mun matkalaukkuun, jotta pääsis mukaan? Olihan noita hauskoja hetkiä. Siitä saankin hieman piristystä eilisen kurjan illan ja tän kurjan aamun jälkeen.... Mitäköhän uutta nyt revittäisiin kun ei oo enää matkaakaan tiedossa...

Oliko Alias taas hyvä? Me katellaan se joskus tänä iltana, jahka ehditään kun käydään vielä kaupassakin.

ON: Kuten tossa jo yllä mainitsin, niin takana on aika kurja ilta ja myös kurja aamu. Piristystä siis kaipaisin mäkin nyt...

Muuten ei oikeastaan mitään ihmeellistä, möllömaha on ja pysyy taas menkkoihin asti. Joku ulkopuolinen vois tästäkin kuvitella, että olenko raskaana kun sen verran pömpöllään on.

Mutta nyt taas muuta välillä... päivänjatkoja kaikille!

Vierailija
94/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu viikon päästä ja fiilis vielä jossain tuolla kaukana... saa nähdä saavuttaako mut täksi jouluksi. Vai vasta ensi jouluna, kun meillä KAIKILLA on ne vauvat kainalossa...

Katri, joo, Alias oli hyvä. Ihme kyllä väsymyksestä huolimatta jaksettiin katsella se. Mutta kuten sanoin, muuhun ei sitten voimia ollutkaan.

Ne matkalaukkuun piilottautumiset kävi munkin mielessä. Nytkin olisi kiva kehitellä jotain älyvapaata juttua, mutta ei oikein jaksa. Meilläkään ei ole matkoja tiedossa, ei ellei voiteta lotossa tai joku lahjoita metkaa. Haaveissani matkaan aina silloin tälläin sinne Mallorcalle.

Yksi pieni lähti jo kouluun, toinen menee puoli kymmeneksi. Kyllä noi lapset nauttii, kun äiti on edes perjantaisin kotona. Yritystä kyllä kotiäidiksi jäämiseksi on ollut...

Mun piti piristää Katri sua jotenkin, mutta en mä taida pystyä, kun oma olokin on hiukkasen tukkonen. Tulkaas muut haahut apuun!!!

Vierailija
95/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten sitä sanotaankaan. Eipä sitä aina tosiaan tule mitään erityistä mieleen, vaikka kuinka yrittäis.

Jotenkin on tosiaan tukossa, ettei tuu mitään älyvapaata mieleen. Keksisköhän Helga jotain? Huhuu... Helgaa! Tuus piristämään meitä...

Meilläkin haaveissa matka takaisin sinne Cruziin. Ehkä joskus kun saa taas rahaa kokoon. Toivottavasti ei vain mee toista 12 vuotta kuten tän ja edellisen välillä... Ehkä matkakin vois piristää tai edes jokin kiva muutos. Tai kun tulis edes raskaaksi, joka olis vielä kestävä sellainen. Mäkin olisin halunnu jatkaa jo nyt yrityksiä, mutta mies sanoo milloin olevansa väsyny ja sitten taas ei muka nyt ehdi... osittain siksikin tässä niin alamaissa. Saas nähdä milloin sitäkin alkaa taas kiinnostamaan... Raskasta on aina odotella milloin miestä sattuis huvittamaan. Ite jos alat jotain ehdotella tai muuta, niin tulee ei:tä. Mutta ootas sitten kun sitä huvittaa, niin pitäis olla aina kiinnostunu. Jotenkin tuntuu, että tää menis vain sen ehdoilla ja että mulla ei olis mitään sanottavaa asiasta... Huoh.. masentaa entisestään... =( Eilenkin itkin itseni uneen.

Parempaa päivää muille toivon.

Vierailija
96/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mulle tuli entistä mustempi mieli, kun luin sun viestisi... Kyllähän se on niin, että makkarin puolella molemmilla pitäisi olla sanavalta!! Ei mies saa päättää. Mutta kyllä mullekin tuo on tuttua. Ei nyt ehkä just viimeisen vuoden aikana, mutta aiemmin kyllä. Ja meillä maaliskuisen km:n jälkeen kun puhuttiin uudesta raskaudesta, mies sanoikin heti, että kuun kierron mukaan hän ei ala sitten elämään. (ei käyttänyt tota elämään -sanaa, mutten viitti sitä rumaa sanaa kirjoittaa...)

Mutta kun itellä se vauvakuume jyllää niin voimakkaana, niin väkisinkin olen aktiivisempi tiettyna aikana. Ja sit mies kun tasaisesti muulloinkin, niin aina ei halut/tarpeet kohtaa.

Mä lähetän sulle Katri ainakin ison ja voimakkaan virtuaalihalin ja toivon, että tää päivä on iloisempi. Ainakin täällä meillä näyttää siltä, että taivas olisi kirkkaampi kuin eilen.

Nyt lähden saattelemaan tokaluokkalaista kouluun. Ja samalla saa kuopus " paivän pakollisen" ulkoilun jos jäädään sitten pihalle leikkimään. Mielelläni ottaisin Katri sut tänne meidän seuraksi!!

vm69

Vierailija
97/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuntuu tuo makkariongelma olevan aina sellanen, että miehen mukaan mennään. On ollu oikeastaan aina eikä meillä se edes liity mitenkään ovisaikaan tai muuten. Ja nytkin kun yritin sitä eilen saada houkuteltua, niin ei. Sama oli viime viikonloppuna. Tosin silloin havaitsin ovislimat ja sen tyyppiset kivutkin, mutta kun ajattelee ettei se eilenkään halunnu... En ole sille edes kierronkulustani mitään sanonu, ettei edes tiedä koska mulla on mahdollinen ovis ollu. Eipä vain auta silti...

Nyt kun viimeks raskauduin, niin sitä yrittäessä oli ihan kivaa aikaa. Mieskin oli mukana aika innokkaasti ja seksiäkin oli suht usein. Tai en tiedä, johtuisiko miehen haluttomuus sitten taas tästä vikasta km:sta. Jos se ei vain ole valmis vielä kun on vasta tullu taas yks menetys lisää. Sekin kun oli pettyny, kun ehti jo innostua kun sain kerrankin plussan ajoissa. No, toivottavasti tästä ei vain tule mitään pidempää paussia ja että ens kierrossa sekin taas sitten haluaisi. Toivossa on hyvä elää, sanoo sananlaskukin...

Kiitos sulle haleista! Niitä tässä tarvitaan. Ja tosiaan, olis kyllä kiva tullakin käymään, niin sais samalla sitä piristystä.

Mieli maassa jatkan taas muuta välillä...

Vierailija
98/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan väittäkö, että on muutakin elämää, kuin tää...

katri: piristykseksi pieni Lasten suusta juttu: Kävin äsken tupakilla. Pikkuneiti sanoi: Äiti älä polta liikaa, sun suu voi muuttua mustaksi...

Just soittelin enolleni, varmistin, että saadaan kuusi. Tänään iltapäivällä mennään hakemaan. Samalla reissulla voisi poiketa kaupassa ja myös siinä A-liikkeessä. Tähän apatia-päivään voisi vaikka hommata punkkupullon.

Ulkona on aivan ihana ilma. Aurinko paistaa!! Laitoin kyllä vähän kaihtimia kiinni, kun kukaan ei ole pessyt meidän ikkunoita.

Katri: meillä olisi kohta spagettia. Tule syömään jos kelpaa. Kastikkeessa on hirvenlihasta itse väännettyä jauhelihaa.

Joo, ja saa muutkin tulla. vm69

Vierailija
99/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee tänään töistä suoraan vielä urheilemaan, plääh.

Ihanaa Pumpsu että ultrassa näkyi tuo pikkuinen vauvanalku!!! Nautinnollista pahoinvointia ja onnelista odotusta : )

Katri ja vm, meillä on ollut miehen kanssa ihan samanmoisia ongelmia tuolla makkarin puolella. Se sanoi jopa tossa ekassa yrityskierrossa, että hän ei anna mulle silloin kun haluan, koska haluan vääristä syistä. Mielenkiintoinen suhtautuminen, kun kuitenkin hän haluaa vauvaa yhtä kovin kuin minäkin. No loppuviimeks ostin sit ne ovistikut, et tiesin tarkalleen koska ovuloin, niin kyllä sitä aina pariin kertaan pystyy tekemään itsestään niin vastustamattoman, ettei mies voi kertakaikkiaan kieltäytyä. Ja myös meillä kyllä kun mies vähän vinkkaakin siihen suuntaan, niin itte pitäis olla heti valmiina toimintaan.

Helga, mulla on se ultra 20.12. ja jännittää aivan vietävästi mitä siellä näkyy.

Oltiin aamupäivällä pojan kanssa muskarin " joulujuhlassa" ja siellä oli pari tosi isoa vauvamasua ja pari pientä vauvaa. Noi on vieläkin ittelle tiukkoja paikkoja, vaikka nyt oonkin raskaana. Enää en usko onnistumiseeni, ennenkö saan elävän vauvan syliini. Käytiin ostamassa vauvan haudalle havuseppele ja viedään se kun poika herää päikkäreiltä. Onneksi tänään sentään täällä paistaa aurinko, se sentään lämmittää mieltä jonkin verran.

Vierailija
100/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pienestä piristyksestä. Nousi sentään pieni hymynkare.

Vähän viimeisimmän kirjottelun jälkeen meninkin sitten päikkäreille. Nyt sain tuossa just syötyä voileipää, mutta olin kyllä ollu jo jonkin aikaa hereillä sitä ennenkin.

Meillä ei ole mahdollisuutta saada mistään joulukuusta, joten sunnuntaina mennään se ostamaan Plantagenista. Samasta paikasta ollaan ostettu parina aiempanakin vuotena ja hyviä kuusia on ollut. Heh, mä vain olen aika tarkka minkälainen pitää olla, joten on sitä hakemista ollu ennenkuin on ollu tarpeen tuuhea ja vahvaoksainen kuusi. Onneksi on luvattu hienoa ilmaa sunnuntaillekin.

Täällä kanssa aurinko paistaa. Oho, tai siis paistoi, nyt onkin pilvessä kun katoin ikkunasta ulos. Mutta viitisen astetta on plussaa, joten lämmintä on näin joulukuuksi.

Juu, olishan se ruoka kelvannu... harmi vaan että nukuin ja nyt ehdin vasta tulla kattomaan onko tullu uusia viestejä...

Saa nähdä mihin aikaan se postikin tänään tulee. Eilen tuli vasta puoli viiden maissa. On kiirettä postillakin näin joulun alla. Pari joulukorttiakin on jo tullut. Tuli jo maanantaina, mutta sen jälkeen ei ole tullu ainuttakaan.

Mutta nyt taidan mennä katsomaan tuonne toisaalle, että onko sinne tullu juttuja.