Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 50 *~*

11.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, jaahas... Täällä onkin sit menty melkein koko päivä vuoropuhelua katri vs Veeämmä.

Vai mun pitäis keksii piristystä teille... No emmä tiiä piristääkö tää, mut mulla näkyy olevan lukihäiriö.. Ihan katkelmaa tuosta Veeämmän tekstistä lainatekseni:

" makkarin puolella molemmilla pitäisi olla sanavalta!!"

(Ei hyvää päivää mä nauran täällä taas tälle jutulle tikahtuakseni...)

Siis luin ton niin et : MAKKARAN puolella molemmilla pitäisi olla sanavalta.....

Siis makkaran! Ja mitä minun pieni mielikuvitukseni keksiikään sanoista makkara ja makuuhuone yhditettynä... No tietty makkara on " se" .. ja onhan se nyt makkaran mallinenkin, mut..

Voi elämä, ei tästä mun hihityksestä tuu nyt loppua.

Jeps, toivottavasti tästä on nyt apua tähän hätään? Mun tarttee lähtee paiskaan koira ulos jöötille ja syödä jotain ennen kun kaveri tulee hakeen mut reissuun. ( meen ajaan autoo, et se saa halia uutta karvaista vauvaa takaisintulo matkan.)

Kaisuli: Mei on sit kaks hermoheikkoo ens viikolla... Sä ke mä to.

Helga kera Takku Takiaisen rv 5+4.. (oispa jo sunnuntai niin tietäis et seuraavana päivänä pääsee sille mun " kammotus" viikoille täs raskaudessa..)

Vierailija
102/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Kiitti, sä osasit piristää mun päivää. Aloin tässä nauraa kun luin sun lukivirheen makkarasta jne. Ja kun aloin tuota kuvittelemaan tarkemmin... hehe.

Mutta tsemppiä sulle niinkuin Kaisulillekin ultraan! bdbdbd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen noin nopeesti pitany karata - paivia kaukomailtakin!

Silmat ymmyrkaisina lueskelen teitin ' valituksia' etta mies sanoo ei ; voi kun meillekin joskus sellattis kavis... mutta kylla se mina olen joka ilta (ja toisinaan aamu) kun valitan/vankaan ei ja ei!! Siitahan meidan ainoot riidatkin syntyy, ma en kuulemma ole ' normaali' kun en joka ilta halua????

Noh se siita kuumaverisyydesta, mutta oon tosissani huomannu kun liikaa nyhtaa toisessa kiinni, multa ainakin halut kaikkoo kummasti. Ei taida enaa olla ' sita taikaa' viidentoista vuoden jalkeen... Mutta kun leikkiin ryhtyy alkaahan sita halutkin nousta pinnalle! Oviksen aikaan ma en suostu kylla senkaan vertaa, on niin kovia nuo kivut siihen aikaan (huom. nelja tyttoa saatu talla reseptilla)

Etta tallasta valikommenttia teitin vuoropuheluun. Kylla tuo ' makkara' kommentti on siita ymmarrettava etta jonkinlainen opaskirja valilla pitais olla kun naita ulkopuoliset lukee, on norjaa, peleja jne jne...

- levinia kp6 -

Vierailija
104/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus ja mieliala on kaks eri asiaa.

Mieliala on se oletko iloinen, surullinen, väsynyt jne..

Mielikuva on se, että näät " sielusi silmin" jonkun asian tapahtuvaksi, eli tavallaan kuvittelet sen tapahtuvaksi, taikka jos esim katsot taulua missä kaksi ihmistä suutelee, niin näätkö pelkästään kaksi ihmistä suutelemassa? Vaiko ajatteletko esim. Että ihanaa siinä on kaksi rakastunutta ihmistä, ne on varmaan naimisissa, onkohan niillä lapsia jne. Eli tavallaan alitajunta miettii puolestasi, mitä kuvan ihmiset ovat, mitä he tekevät, mistä he tuntevat jne.

Keksit tavallaan tarkoituksen kuvalle itsenäisesti.

ööö, meniköhän tää nyt oikein.. Jos joku osaa paremmin selittää niin ..?

Vierailija
105/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Pumpsu!!

Katri, vm ja Kaisuli, meillä ensimmäinen " oikea yritys" -kierto menossa. Ja vähän samaa, että mies rasittui saman tien... siis siitä kun yhtäkkiä pitäisi tehdä jotain koko ajan, kun yleensä en ole sellainen. Äh. Mutta kai tää tästä, pitäisi vain jotenkin hillitä itseäni mutta kun en millään malttaisi, vähän tällainen kaikki tai ei mitään- tyyppi :P

Ja sen verran turvottaa sekä pukkaa näppylää, että mitään korkeita odotuksia ei nyt ole jouluntienoon testaamisten suhteen. Päätin just etten edes osta mitään testiä ennen joulua niin ei tule houkutustakaan.

Jahas, työpaikan jouluglögeille :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

t Joululahja

Vierailija
106/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ens kierrossa mies työmatkalla h.hetkellä.

Kp tänään oli 28 eli tein kolme päivää etuajassa, mutta uskon että early aconilla olisi tullut edes haamu jos olisi tärpännyt. Tai ainakin viimeeksi tuli kun sitten sain sen keskenmenon.

Ei oikeastaan masenna vaan pikemminkin on sellainen katkera ja ärsyyntynyt olo.

Miten ihmeessä mä jaksan tätä yritystä taas? Meillä ei ole aiemmatkaan raskaudet alkaneet ilman vuosien yritystä.

Täytyy ihmisen olla vakavasti vauvahöperö kun tätä laskemista ja hormooneja ja tähtäämistä ja tikuttamista ja PETTYMISTÄ jaksaa.

Anteeksi omanapainen valitus. On vaan niin PLÄÄÄH olo.

Ja töihin yöksi....

Vierailija
107/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaan niin kumma, että mitä lähemäksi joulua mennään sen nopeampaa aika kuluu ja tekemättömät työt ym tuntuvat vuoren korkuisilta ja sitten tulee stressiä... töissä on niin kiire ettei yhtään kerkii koneelle kirjoittelemaan kun työjuttuja ja illat menee niin ettei huomakkaan...tuttua varmaan teille kaikille ??

Lahjaostokset olen saanut aikas hyvälle mallille, enään puuttuvat vaan omien muksujen, ukko-kullan ja koiruuden paketit mutta ne on ne helpoimmat tässä ostella kun lahjalistat muksuilla ovat kilometrin mittaiset niin sieltä voi sitten ne parhaat palat valita : -) ( lue lompakolle sopivimmat )

Miehelle on vähän vaikeaa keksiä lahjoja mutta eiköhän sitä jotain sillekkin löydy ja meidän " vaavalle " siis koiruudelle paljon siankorvia ja luita paketteihin..ja jos jonkun kivan lelunkin löytäisin ?

Joulukortit laitoin jo toissapäivänä postiin ja huomenna lähetään yökyläilee ja viettämään vähän pikkujouluja toisen kuopuksen kummeille !

Ens viikolla iltasella onkin leipomista ym touhua jokaiselle illalle huh huh etukäteen kun ajattelen..

Omaa napaa sen verran että kp 25 / max 36 mennään ja olen heittänyt toiveet jouluplussasta jo kun ei ole oireita minkäänlaisia aamuista teroluteista johtuvaa öllötysoloa lukuunottamatta, enkä silloin oikeaan aikaan ovista bongannut clomeista huolimatta ??

Noh kyllä se mysteeri ens viikolla selviää enkä usko että alkuviikkoa pitemmälle tarvii odotella kun täti kurvaa paikalle sen verran nippailee jo alavatsalla !!

Pahoittelut kaikille jotka olivat negan testanneet, mutta niin kauan kun ei ole täti paikalle kurvannut on toivoa olemassa !!

Onnellista odotusta kaikille masukin saaneille ja plussaonnea piinailijoille !!

Tervetuloa uusille ja pahoittelut että olette tänne palstalle joutuneet !!

Täällä on aivan mahtavaa porukkaa ja todellista virtuaalitukea tarjolla !!

Kirjoittelua oli niin ihanan paljon etten nyt muista mitä kaikkea mun piti kommentoida mutta se makkarajuttu nauratti, kiitos piristyksestä !!

Makkarikommenttiin sen verran että olen minäkin joskus kuullut että miehestä tuntuu etten halua muulloin kuin otolliseen aikaan mutta

ei se mun mielestä ihan niin ole ;- ) ja eipä tuo ukokulta ole kieltäytynyt jos minä olen ollut vaille on ollut mikä aika vaan kuun kierrossa...

Nyt keskityn hetkeks kahvinkeittoon ja sitten taas autoon ja kohti ostosparatiisiä, pitää neiti viedä kamunsa kanssa shoppailee ja munkin pitää ruokakaupassa käydä että saan karkit piparitalon koristeeksi !!

ja pitäähän mun piinispunkut hakea jos vaan löytäisin jotain sellaista mitä saisin kurkusta alas, punkkua en yleensä juo valkkaria vaan..

Haleja kaikille ja mukavaa perjantai-iltaa kaikille !!

Isotikru

sorry kirjoitusvirheet !!

Vierailija
108/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä vasta nyt ennätän mukaan... Aamupäivä kun oltiin kahdestaan pikkuneidin kanssa oli enempi aikaa ja rauhaa. Nyt sellainen härdel

Vierailija
109/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä vasta nyt ennätän mukaan... Aamupäivä kun oltiin kahdestaan pikkuneidin kanssa oli enempi aikaa ja rauhaa. Nyt sellainen härdel

Vierailija
110/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkaisen käsi vipelsi ennen aivoja.

Enkä vasta ole kuin lasillisen sitä punkkua vetänyt. Siis härdelli päällä eikä rauhaa keskittyä tähän kirjoittamiseen. Kuusi tuli haettua ja Alkossa käytiin. (kuten varmaan tajusitte tosta punkusta)

Katri: Mä laitoin sulle dogibägiin sitä ruokaa, että tuu vaan hakee.

helga: makkaraa makkarissa. Nam. Jospa tänään irtoaisi...

Mä tuun aamulla lukee kunnolla kaikki ja kirjoittelen sitten enemmän.

Rakkain terkuin vm69

Vierailija
111/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun vaan, että elossa ollaan, mutta niin luovuttanut olo, ettei jaksa edes kirjotella :(

Lueskelin kyllä teidän jutut, ja voin todeta, että miksi niin monen meidän miehellä tuntuu olevan tuollaista " mies tekee aloitteen" -höpönlöörimeininkiä... Huoh. Ottaa päähän tuo oma kultakin nyt - viimeksi on lemmitty maanantaina (muistaakseni) että se siitä jtp-taktiikasta! Pakko myöntää, että itsekkin olen syyllistynyt nukahtelemaan sohvalle tv:n ääreen, eikä paljon pupuilut sillon nappaa :(

Vahvasti sellanen olo, että tämä kierto on menetetty piste. Paska.

Huomenna 40-vee pippaloihin, joten kiirettä pitää. Toiv. ehdin täälläkin käymään.

Kaikille ihanaa, rentouttavaa ja rakkaudentäyteistä viikonloppua!

Ja Helgalle makkaraa!

Rakkaudella Sofia

Vierailija
112/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vm on kitannu jo lasillisen punkkua. No, ostettiin mekin kolme pulloa, mutta siitä on vain yks meille, loput menee lahjaksi. Ja tuo omakin pullo avataan vasta jouluaattona.

vm69: Vieläköhän sen ruuan vois noutaa, jos mä oikein äkkiä kipaisen? Harmi etten aiemmin nähny viestiäs, niin olisin tullu aiemmin hakemaankin...

Mut joo, kaupasta just tultiin ja nyt on sitten se digiboxikin mukana. Mutta nyt taas muihin hommiin...

Viikonloppuja kaikille!

Vierailija
113/142 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnittelut taas minulta kaikille muille plussanneille. Varsin oireettomasti etenee tämä raskaus. Ainoastaan rintoja välillä kihelmöi kuin olisi maitoa nousemassa ja vatsaa turvottaa. Varasin oman mielen rauhoittamiseksi ja viikkojen oikeellistamiseksi ajan varhaisraskauden ultraan. Nyt siis viikkoja olisi jo 6+3, mutta ei taatusti ole oikeasti niin paljoa. Ai niin, saas nähdä kuinka paljon tässä ehtii lihoa kun iltasauhuttelun sijaan olen nyt alkanut popsia karkkia..

Vierailija
114/142 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän heti ensiksi anteeksi - on niin kova vinotus, että pakko tulla tänne tuulettamaan!!

Helv***i soikoon, viimeks on ollut muutakin kuin nukkumista makkarissa MAANANTAINA!!! Käsittääkseni me molemmat -mies ja minä- tahdomme vauvan. Mikä hel***ti siinä sitten on, ettei seksi kiinnosta? Voi luoja sentään miten ärsyttää. Onko sillä nyt, kun vauvaa toivotaan, oikeus pihdata enemmän kuin muulloin?!? En tajua, en. Olen sille selittänyt ja kertonut kyllä tunteistani, itseäkin tämä hössötys vähän ihmetyttää. Mutta kun niin lähelle vauvan syliin saantia päästiin, niin maltti ei todellakaan oo nyt valttia! Tällä tahdilla me yriteään vielä Jouluna 2007. Ottaa niin päähän että tekis mieli sanoa sille että hyvä on, antaa olla, ei harrasteta seksiä enää ollenkaan!!!

Tämä raivo-olo on ärsyttävää :( Anteeksi vielä kerran.

Vierailija
115/142 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sofia: Osaan kuvitella sun raivon. Mulla oli joskus kesällä sama fiilis. Tuntui, että mies joko " pihtasi" tai oli just oviksen aikaan reissussa. Mä meinasin hajota seksittömyyteen. Mutta vaan tiettynä aikana kuussa. Muuten mulle kelpasi vaan nukkuminen. Ja meillä kun nää olemassaolevat pikkulikat on saanut alkunsa vähän niinkuin " tulee jos on tullakseen" periaatteella, niin ei meillä MUN PUOLELTANI ole koskaan aiemminkaan ollut mitenkään älyttömän aktiivista. Ja sitten kun vauvaa oikein keväällä alettiin " tekemään" , niin olihan se miehestä outoa kun MINÄ tein aina aloitetta. Ja kuten joku täällä mainitsi, ehkä oviksen aikoihin vääristä syistä.

No voi pahus, mun piti jotenkin lohduttaa ja " rauhoitella" sua, mutta eipä tainnut onnistua. Meilläkin meni pieleen hyvin alkanut jtp-taktiikka. Mutta mun täytyy myöntää, että en mä sitä jaksaisikaan jos ei vauva olisi mielessä. Miestäni rakastan ja haluan, kyse ei ole siitä kun puhun jaksamattomuudesta. Mutta kun mulla on sellainen 8v univaje, niin sänkyyn kun pääsen, yleensä tekeekin mieli nukkua...

Kaheksan vuoden univaje, ja lisää vauvoja haluan... Hullu mikä hullu!!

Koitahan kestää Sofia! Miehellähän voi olla vaikka mitä pelkoja mielessä... uusi km, sun henkinen hyvinvointi jne...

Irmeli: Pahoittelut negasta, mutta älä nyt kuitenkaan vielä luovuta. Niin kauan kuin tätiä ei näy, ei kannata kirvestä kaivoon heittää.

Vauvahöperöitä ollaan täällä kaikki!

Jatkuu kohta...

Vierailija
116/142 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekstit tuppaa välillä lentelee tuonne avaruuteen, joten ajattelin tehdä tän parissa osassa, niin ei kaikki ainakaan lennä samalla kerralla.

Joululahja: Samassa veneessä tässä sitten seilataan, eka yrityskierto menossa. Yritys, ihan huvittaa, kun aika vähiin on yritykset jäänyt. Toiveita kuitenkin pidettävä yllä.

isotikru: No löytyikö maistuvaa piinispunkkua? Mä join eilen pari lasillista, vaikkei piinaviikko vielä edes lähellä. Hyvin maistui ja hyvin nousi päähän. Ja kun pariin lasiin jäi, ei ole edes pää kipeä.

Meilläkin on piparitalo tehty. Kuopus yrittää aina käydä napsimassa niitä karkkeja katosta, mutta isommat saa sen aina kiinni itseteossa, ja vielä on sydänmarmeladit paikoillaan.

Sofialle piti vielä siihen ekaan viestiin kommentoida, että olinkin jo miettinyt missä olet. Yleensä aina jotain kirjoittelet. Älä luovuota!!! Nuo on niitä notkahduksia joita aina silloin tällöin tulee.

Katri: Mikäs fiilis tänään? Mä laitoin illalla pikana tulee sen dogibägin postin kautta. Joku erikoiskuljetus oli näin joulun ajan kunniaksi. Tulihan se perille?? Entäs maistuiko?

ON: Illalla mies nukahti kun rapsuttelin sen selkään. Itketti punkkuhuuruissani (huom vaan 2 lasillista) ja tuli Katri mieleen. Ajattelin, että voi kun voitaisi livenä jutella. En tiedä, tuli vaan sellainen fiilis.

No, aamulla sitten korjattiin tilanne, ja laskureiden mukaan ajoitus aika kohdallaan. MUTTA, mulla ei mitään ovismerkkejä. Ei kipuja, limoja erityisemmin, ei mitään poikkeavaa. Tikkuja olisi kaapissa kesältä jäljellä, mutta en vielä ala siihen. Tää stressaa jo muutenkin ja jos todistan itselleni, etten ovuloi mä tuun vielä enemmän sekopäiseksi.

Nyt mun on pakko saada kahvia.

vm69

Vierailija
117/142 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuon viestin kirjoitin, menin sen jälkeen kahville ja tupakalle, ja visusti päätin olla pilaamatta tätä lauantaiaamua! Ois niin helppoa mököttää ja syyllistää miestä, mutta se olis niin itsekästä ja tyhmää. Joten kun mies heräili, tsemppasin täysillä ja olin " normaali" .

Mutta tuo seksittömyys tuntuu täälläkin, edelleen. Kaipaan ihan älyttömästi sitä läheisyyttä ja tunnetta mitä se tuo. Viime yönä tosin poika 9v kömpi viereen, joten se siitä. Aamulla kaikki lapset herää aikaisin, joten se siitäkin. Perhe-elämän tosiseikkoja. Tottakai kun hetkeksi maltan pysähtyä omalta raivoltani miettimään, ymmärrän, ettei painostamisella mitään hyvää aikaan saa saatikka saavuta. Aina vain ei jaksa olla järkevä.

Mun kierron mukaan (pisimmän eli 36) hedelmällisin hetki olis ollut eilen, mutta mitään ovistuntemuksia ei ole ollut sen kp 11-13 ja kp 16 jälkeen. Sillon mulla oli alavatsakipuilua selkeästi. Nyt sitten olen kolmena aamuna hyvikseni lämpöä mittaillut, ja koholla on. Normaalilämpö mulla 36-36.3, nyt ollut 36.5-36.9. Varmaan saan omalla " kuumenemisella" tuonkin nousun aikaiseksi :( Enkä tosiaankaan jaksa uskoa siihen, että ovis oisollut noinkin aikaisessa vaiheessa kiertoa. TOSIN: edellisessä raskaudessa kuukautisista saatu la ei muuttunut UÄ:ssä ollenkaan. Epätoivoisena yritän siis toivonkipinää pitää yllä :' )

Olen laiminlyönyt teitä ja jättänyt vallan kommentoimatta, pahoittelen. Omaa napaa täynnä vaan.... Enköhän tästä taas piristy. Nyt yritän toimeentuo aamuaskareisiin.

Vierailija
118/142 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, seksittömyyshän näyttää olevan oikein ongelma meillä monella. Mullakin oli se tilanne että ovis oli jo ohi ja silti olisin halunnu, mutta mies ei.

vm69: On tänään paremmat fiilikset, vaikka seksittömyyttä edelleen podetaan. Tossa laiteltiin just digiboxia ja kaikki toimi hyvin siihen saakka kunnes piti saada vielä toi meidän tallentava dvd-soitin siihen. Ei näkyny kuvaa. No, mies soitti sellaseen digi-infoon ja sai kuulla, että pitäis hommata vielä yks scart-liitin eli sitten niitä on yhteensä 3.... Pitäis kuulemma pelittää sen jälkeen.

Mut joo, on mullakin käyny välillä mielessä että voi kun vois jutella ihan livenäkin.... Mut jos haluaa vähän yksityisemmin jutella, niin ainahan vois alkaa meilailla... Tai jos on kuulokkeet + mikki, niin vois jutella livenä näin tietokoneen välityksellä.

Juu, mutta nyt homma jatkuu. Mies tuli kotia, kun sen piti lähteä hakemaan sitä scarttia... Palailen joskus myöhemmin. Jaahas, sainkin just kuulla ettei tossa ollu, vaan pitää lähteä hakemaan luultavasti HongKongiin, siis halpispaikkaan ei maahan. =)

Noh, joka tapauksessa palailen jahka ehdin...

Päivänjatkoja kaikille!

Vierailija
119/142 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Tosi hienosti toimit, kun olit " vaan ihan normaali" . Ei sillä mökötyksellä mitään voita. Mutta jos tilanne/olotila jatkuu, avaudu miehellesi ja kerro miltä tuntuu... heh, mä en ainakaan miehelle voisi samalla tavalla jurputtaa, kun välillä täällä teille. Mutta näitä neuvoja on niin helppoa antaa..

Katri: Hyvä, että parempi fiilis. Meillä ei ole koneella mitään lisävarusteita... Muutenkin olen sellainen nörtti, että just suoriudun näistä vauvan sivuista.

Mäkin muuten kävin HongKongissa tänään. Keravalla. Nopee reissu, mutta kun isä oli menossa sinne, hyppäsin kyytiin. Jäihän sieltä taas jotain krääsää käteen.

Nyt pitää päästä syömään!!

vm69

Vierailija
120/142 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... alavatsassa on sellaista ihmeellistä kivuntunnetta... Ei normaalia puolelta toiselle vaihtelevaa kipua mitä normaalisti oviksen aikoihin olen tunnistanut. No, kuitenkin, ajattelin SITTENKIN tikuttaa, kun noita ovisliuskatestejä tuolla vessan kaapissa oli. Ja tiedättekö mitä, ihan tasavahvat viivat tuli. Joten ainakin voin elätellä toiveita tästä kierrosta, kun aamulla sain idätysseimeniä...

Mä niin päätin, etten koskekaan niihin liuskoihin, mutta mutta.. mulla ei ole Katrin rautaisia hermoja. Eikä se nyt niin haittaakaan, koska tulos oli tuo.

Ihana ilma. Kuopus pitäisi laittaa päikkäreille, mutta ajattelin jospa mentäiskiin kävelylle. Jos neiti menee nukkuu tätä aikaa, herää vasta kun jo hämärtää.

vm69