Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 50 *~*

11.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa elämä pikkuhiljaa voittamaan ja uuden yrittäminen jo vahvasti mielessä vaikka vuotokaan ei ole vielä loppunut. Eli kysymykseen. Meinaatko alkaa heti yrittämään uutta raskautta? Meinaan vaan kun olen kuullut niin monelta taholta, että olisi odotettava yhdet kuukautiset ennen kuin yritetään uutta. Itse en millään malttais..

Mites te muut km:n kokeneet. Oletteko odottaneet vai alkaneet heti yrittämään. Onkohan suurempi riski että seuraavakin raskaus menee kesken jos nyt heti alamme yrittämään uutta raskautta?

T:Malttamaton

Vierailija
42/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin viime viikon Aliasta katellessa tuli mulla kyyneleet silmiiin siinäkin. Siinä kohdin varsinkin, kun katoin sitä vauvaa... vitsi miten se onkin suloinen.. ja toisaalta herkisti sitten sen Sydneyn siskon kuolemakin. Taas tulee muuten mieleen, että kuolikohan sekään taas oikeesti vai ilmestyykö joskus aikojen saatossa uudestaan esiin...

Ja voi muuten olla, että siksikin itkettää niin herkästi, kun en mäkään nyt niin hirveitä itkuja itkeny tän viimesimmän jälkeen, vähän, mutta vain parina päivänä kun taas edellisen kerran itkin viikon ajan joka päivä. Tai sitten vain oon muuten niin herkkis. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Niin tosiaan, viime viikolla oli surullisia juttuja Aliaksessa, mutta mulla oli niin korkealla fiilis koko viikon, että ei juurikaan itkettänyt. Tää viikko onkin sitten eletty hiukan enemmän matalapaineessa.

Nyt hukku nimi, (mimmu?) joka kyseli uudelleen yrittämisestä. Itse odotin nyt toisessa km:ssa yhdet menkat. Tulivat niin ajallaan, ettei kuitenkaan tarvinnut viikkoja odotella. Aina sanotaan, että pitää odottaa, mutta jotenkin luulen niin, että jos paikat ei ole kunnossa, niin eihän sinne mitään kiinnitykkään. Olen myös kuullut, että kk pitää tulla sen vuoksi, että seuraava la on helpompi määrittää.

Kun lääkäri soitti minulle hcg-arvoista parisen vkoa sitten, kysyin pitääkö " pakosti" odottaa yhdet kk:set. Hän sanoi, että kyllä se on suositeltavaa, koska sieltä voi vielä tulla sitä limakalvoa ulos. Minä vuodin menkkojen aikaan enemmän kuin koskaan ennen, joten varmaan tuli vielä materiaalia keskenmenneestä raskaudesta ulos. Mutta, jos on ollut kaavinnassa ja tietää kaiken tulleen pois, niin onkohan silloinkin pakko odottaa.?

Tää nyt oli tämmöistä pohdintaa...

vm69

Vierailija
44/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vaan tervetulotoivotuksista!

Mimmu: kyllä mä sut muistan ;-) Ikävää, että sinullekin kävi näin. Mulla tulee vielä jonkin verran vuotoa, ei niin runsasta, mutta km:stä on nyt vasta 5 päivää...Tänään lääkäri soitti ja sanoi, että varmaan on kaikki kunnossa, kun kerran vuotoakin on tullut niin runsaasti (mulla oli myös epäilys kohdunulkoisesta, kun silloin ultrassa ei näkynyt mitään, mutta raskaustesti oli positiivinen hg 64). Sanoi tietty, että jos tulee kipuja, niin sitten pitää ottaa heti yhteyttä! Ja kehoitti tekemään vielä raskaustestin ens maanantaina. Kysyin yrittämisestä uudelleen, niin siihen lääkäri (gynekologi) totesi, että ei tartte odottaa menkkoja, vaan voi yrittää, mutta odota että saat selvyyden siihen raskaustestiin.

Edellisessä keskenmenossa mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys (keskeytynyt km) ja silloin mun piti odottaa jälkitarkastukseen ennen kuin sai yrittää. Jälkitarkastuksen jälkeen mulla alkoi heti menkat, ja sitä seuraavasta kierrosta tulin uudestaan raskaaksi, mikä kesti loppuun asti ja tuossa tuo 3-vee neiti pyörii jaloissa ;-)

Me ollaan valmiita yrittämään heti uudestaan -tärppää sitten jos tärppää. Kun kerran mitään kipuja ei ole ja vuoto oli tosi runsasta, nin en usko että on mitään hätää.

VM69: mä olen ollut tosi herkällä päällä koko viikon. Itkettää ihan pienetkin asiat ja väistämättä mietin, että mitäs jos? Miksi minä?

-Ultsi-

Vierailija
45/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkin jo vahingossa viime viikon pinoon.... eli uusi yritys:)

Tervetuloa minunkin pstani kaikki uudet kohtalotoverit. Ja Onnea MM! Sekä tsemppiä Katri [tän viikon pinoa en ole vielä kokonaan lukenut, sorry].

ON: meillä eka kuukausi että yritetään toden teolla, kalenterin kanssa. Saas nähdä miten käy. Muuten ei ihmeitä. Yritän pitää ajatukset muussa arjessa mutta vaikeaa se on, aina vaan. Onneksi tulee tuo joulu, ihan vääjäämättä :)

Kaikille hyvää vointia ja peukutan kovasti raskausuutisia jokaiselle täällä.

t Joululahja, kp 18/ 29-34 tai jotain sinne päin

Vierailija
46/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi DreamOne-kulta :) Ihan yhtälailla sinä olet minua lohdutellut ja tsempannut! Toivon myös sinulle erittäin onnellista raskausaikaa ja muutenkin kaikkea hyvää! Toivottavasti pääsen pian perääsi :) Mulla alkaa tuntua jo sen verran hyvästä tämä psyykkinen vointi, että uskon elämän oikeasti voittavan. Siihen on suurena apuna ollut Haahut. Ihana paikka, täynnä ihania ihmisiä :' )

vm ja katri:itkukerhoon liityn :' ' ) herkkä olen aina ollut, mutta nyt itkeskelen milloin mistäkin - hyvästä ja pahasta! Ei kai se paha asia ole, puhdistaa mieltä ja tuntoja.

Uusille tervetuloa ja pahoillani olen kokemuksistanne! Ikävää, että tänne " joutuu" aina vaan lisää kohtalotovereita. Mutta paras paikka tämä on kaikenlaisien tuntojen käsittelyyn =)

Viime yönä (?) syvähalittiin :)) Lippu taas korkealla!

Ja ruuan laittoon...

Vierailija
47/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pelottavan paljon menee jouluna rahaa - aina! Vaikka päätetään joka joulu että nyt jotain rajaa, niin aina karkaa mopo käsistä... on niin ihanaa antaa kaikille jotain! Nyt on lapsille ostettu lahjat, ja niihin mennyt abaut 350 euroa. Vielä ostamatta vanhemmille, sisaruksille, kummipojalle... uuuh :( Pitäis hankkia lisätöitä jouluksi ;) Viime Jouluna ostin tehokkaasti yhdellä kertaa kaikki lahjat, ja rahaa paloi 1200 euroa. Sitä en kyllä ymmärrä, mihin se hukkui... mutta kun on sisaruksia yhteensä 4, lapsia 4, vanhempia 4+ 1 uusi vaimo, uuden vaimon 2 lasta... no siitähän ne kertyy. Lapsille ostetaan aina liikaa, kun sukulaisiltakin saavat. Kulutusjuhla -hyi =( Ja mätkyjäkin tuli hitsiläinen!

Nyt ruokakauppaan! Tarttis varmaan alekuponkeja ettiä... ;)

Vierailija
48/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia: Niiskutellaan sitten porukalla... Onhan tämä vuoden aikakin herkkää. Enkeleitä joka puolella...

ON:

Mulle tuli tänään kirje sairaalasta. Siinä oli " sairauskertomus" tästä viimeisestä km:sta. Jossain kohtaa lukee " jälkitarkastus avosektorilla" . Siis en mä ole soittanut mitään jälkitarkastusta, vai tarkoittikohan se sitä labraa?? Lopussa oli se mun hcg arvokin numeroina, 11,6. Ja lukee myös " uutta raskautta voi yrittää kuukautisten jälkeen" . Eli siis kai tosta voi päätellä, että mitään muuta jälkitarkastusta ei tehdä. Viimeksi oli ihan sisätarkistus km:n jälkeen, mutta kun se olikin silloin oikea synnytys. Hölmöä täällä pähkäillä, mutta kun en jaksa soittaa nyt illalla sairaalaan, ja neuvolassa ei tähän aikaan ketään ole...

Olipa karua tekstiä taas... Julmaa tää elämä. Ei siitä niin kauaa ole kun sain samankaltaisen kirjeen sairaalasta.

Ihankuin ei tässä olisi jo herkistelty tänään muutenkin.

Nyt kaipaisi jotain piristystä, kuka kertoisi vaikka vitsin?

vm69

Vierailija
49/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: No olipas kurjaa, kun vielä tässäkin vaiheessa tulee muistutus km:sta. Ja että vitsiäkin kaipasit... Miten ois tällänen " lasten suusta" -juttu:

Olin kolmevuotiaana isäpuoleni ja äitini kanssa samassa saunassa.. Katselin kauhuissani isäpuoleni jalkoväliä ja huudahdin:" Isi mene äkkiä vessaan, sulta tulee kamalan iso kakkapökäle" ... Kylläpä tuolle vieäkin nauretaan kamalasti..

ja vielä tällänenkin..

Tyttäreni Laura kertoi innoissaan päivästään päiväkodissa. Siellä oli askarreltu siilejä: ruskeasta kartongista oli leikattu siilin muotokuva ja siihen oli liimattu niitä.. niitä ... hävynneuloja!

Auttoko yhtään? ;)

Jees, mutta nyt taas lopettelen kun on tuo ruoka kohta valmista...

Illanjatkoja!

Vierailija
50/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti!! Sait hymyn huulilleni!!!

Mun on tähän pakko kertoa yksi lausahdus meidän kolmevuotiaalta. Saunassa katseli kerran minua ja miestäni ja sanoi: " Isillä on parempi PIMPPELI kuin äidillä"

Halit sulle! (ja kaikille muillekin)

vm69

Vierailija
51/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun itse luin epikriisiä reilu kuukausi sitten :' ( Ymmärtääkseni ei ole pakko tuon km:n jälkeen gyn.tutkimusta tehdä, hcg arvo riittänee. Mullakin kyllä synnytyksen jälkeen tehtiin " koko" jälkitarkastus, mutta alkuviikkojen km:n jälkeen ei pakollista, jos ei vaivoja ole ollut.

Itku on kyllä herkässä, melankolinen tai vähänkin balladi-tyyppinen musiikki saa hanat auki. Äsken tuli Sunrise Avenuen Forever yours, ja minä tihrustin. Lapset on välillä ihan kummissaan, kun kyyneleen valuu äidiltä. Tuolla nuoremmalla tytöllä on kovasti ollut Enkeliystävä mielessä, samoin EnkeliSofia. Iltaisin tulee aina kaveri mieleen, kyselee kovasti kuolemasta :' ( Äitini osti hänelle joululahjaksi kultaisen kaulakorun, jossa kaksi pikkuEnkeliä suukottaa - Sofia ja Kaveri :' ) Ensi sunnuntaina olisi tarkoitus kaikkien lasten kanssa mennä Sofian haudalle viemään kynttilät, varmasti jollain tapaa helpottaa ja konkretisoi lapsille koko asiaa. Ainakin niin toivon.

Kukahan se kirjoitti, että iisisti otettu kierto, ja loppua kohden paniikki, että onko tarpeeksi yritetty! Mulla nimittäin ihan saman lainen fiilis. Pitää välillä huulta purra, ettei tulis sanottua miehelle jotain " varmaan nyt just ois ollu otollinen aika, ja sun syy jos ei nyt vauvaa tule" ... Kamala olo välillä, kun on niin bitch! Tavallaan toivon, että olis tää kierto jo ohi tavalla tai toisella, että vois hetken hengähtää...

Tulispa se mies jo töistä niin voisin sitä halata, ja kertoa, kuinka paljon rakastan:' )

no niin! Nyt tulee sitten Fate Jadesoturista... " give me somethin, to return to, in your heart. I fear nothing, but to leave here, without you, for life" ...

..." we were left in this world for eatchother" ...

sniiiffft....

=' )

Vierailija
52/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun sitten onnistuin. Yhdeltä sivulta ne otin. Siellä oli vaikka kuinka paljon ja mä täällä hihittelin kun niitä luin.

Haleja sinnekin! Jos tänään on huonompi päivä, niin ehkä huomenna jo parempi... eikös niin? Mullakin näitä alamäkiä on. Jotenkin kun on päivät yksin kotona, niin sitä tulee ajateltua kaikenlaista, just niin kuin vauvoja ja että mahdanko saada ikinä. Mutta sitten ajattelen muutamia kavereita, joilla on enemmän km:oja kuin mullakin ja sitten ovat saaneet sen käärönsä, niin tulee mieleen että ehkä joskus sitten meilläkin...

Voi kun olisikin niin helppoa, mutta ei se vain ole sitä kaikille...

Vierailija
53/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi mainitsematta vielä yks, johon liittyi vähän samaa kuin tossa sun saunajutussa vm. Eli saunassa oli pikku tyttö ja vanhemmat. Tyttö katseli ensin äitiä ja sitten isää ja sanoi sitten, että äitillä on pimpetti. Sitten katsoi taas isäänsä ja mietti mikä ihme se isällä taas olikaan... ai niin... pimpetin luumu. =)

Että semmosia juttuja... =D

Vierailija
54/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: voihan pimpetin luumu sentään...

Kyllä säkin vielä sen käärön saat, vaikkakin olet jo LIIAN monta menetystä joutunut kokemaan. Mulla on yksi tuttu (tai oikeestaan tutun tuttu) jolla oli 7 keskenmenoa. Ja aina vaan jaksoi yrittää... Lopulta yritys ja odotus palkittiin. Toivotaan, ettet sä joudu yhtään enempää km:a kokemaan.

Eikä tietty kukaan mukaan!!!

Sofia: Tuu tänne, niin halataan toisiamme!!! Ja annan sulle Nessu-paketin niin voit pyyhkiä kyyneliä. Mulla vähän jo helpotti olo, hetkeksi ehkä vaan. Ehkä se on tää alkava nukkumaanmenorumba täällä... Ei ole aikaa nyt surra, kun pinna taas kiristyy. Aina illalla nuo pienet keksii ne parhaimmat leikit, joíta ei voi sitten millään keskeyttää...

Juu, ja äiti vaan istuu koneella.

Huomiseen ystäväiseni!!!

Vierailija
55/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katrille piti vielä sanomani, että olet kyllä uskomaton ihminen! Aina jaksat olla piristämässä maan rakoon painuvia. Kaikkihan täällä on aivan uskomattoman ihania, halusin vain sinulle sanoa tämän, kun olet niin kovia kokenut. Niin monta menetystä, kuten apuh ja liian moni muukin.

Olette kyllä Haahut ihania!

Vierailija
56/142 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsi, olen pahoillani keskenmenoistasi. Tervetuloa tänne haahuilemaan mahtavaan porukkaan!

Piristystä kaipasi tämä surumielinen jengi. Minäkin kerron tarinan, jonka kuulin äitini päiväkodissa työskentelevältä ystävältä. Sopii teidän aloittaman teemaan niin hyvin. Eräs pieni pellavapäinen n. 5v poika oli syönyt lounaaksi tarjottua lemppariruokaansa, makaronilaatikkoa, niin että napa paukkui. Ruuan päätteksi hän oli kömpinyt nojatuoliin, hieroskellut tyytyväisenä pullottavaa masuaan ja todennut suureen ääneen: Vielä kun sais pillua olis täydellinen olo. Keneltä lie kuullut? =) Pienillä padoilla on todellakin korvat, vai miten se sananlasku nyt menikään.

Niin, sitä voi vaan ihmetellä minkälaisia kärsimyksiä sitä on ihmisen koettava elämänsä aikana. Kaikelle ei löydy järjellistä selitystä vaikka kuinka yrittäisi miettiä ja pähkäillä. Uskomatonta että todella rankoistakin kokemuksista voi selvitä ja vielä tosiaan kaikesta kokemastaan huolimatta jaksaa ammentaa sitä empatiaa ja lohtua muille. Mielestäni kaikki täällä haahuissa kirjoittelevat ovat aivan käsittämättömän mahtavia naisia.

Toivottavasti onni olisi meidän kaikkien myötä. Täytyy vain jaksaa uskoa siihen, että kyllä elämä meillekin vielä hymyilee.

Kaikille teille toivotan oikein kauniita unia ja rauhaisaa yötä. Suukkoja ja haleja oikein sylintäydeltä.

Vierailija
57/142 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli72: Tervetuloa " takaisin" . Kiva, että jaksat kaikesta huolimatta vielä kuumeilla.

Ultsi75: Tervetuloa mukaan! Pahoittelut keskenmenostasi. :(

katrin gallupiin: En oo arvioinu joulubudjettia. Nyt on hieman pienempi kuin viime vuonna, koska sovittiin, että rajoitetaan huomattavasti lahjojen määrää vanhemmille yms.

Mimm.u: Me ei sinänsä (lääkkeellisen tyjennyksen jälkeen) yritetty raskautta heti, mutta ei kyllä käytetty mitään ehkäisyäkään. Uskon, että raskaus alkaa sitten, kun kroppa on valmis. Joillain vaikka heti km:n jälkeen, ilman " väli" menkkoja. Ja kuten vm:llä, mullakin oli ekat menkat ihan älyttömän runsaat. Ekana päivänä tuli vielä kyllä jotain ylimääräistäkin pois.

Sofia: Mielettömän kaunis idea se sinun äitisi ostama kaulakoru. Voi, niin kuristaa kurkkua, kun näitä asioita alkaa ajatella. Ihmisten menetyksiä. Eilen saimme pojan tarhakuvat - oli tosi hienot, poitsu on niissä niin onnellisen ja levollisen näköinen. Rupesin itkemään, kun ajattelin, miten lähellä oli, ettei häntä olisikaan. Oli pakko mennä vartavasten rutistamaan ja suukottamaan pikkuista.

Vähän hyviä noi teitin " Lasten suusta" -tarinat. Nauroin kippurassa. Pimpetti... *reps,kops* Mulla tuli mieleen tosta apuhin makaronilaatikkojutusta yks serkun (silloin 3 v) kommentti, kun oltiin yhtäaikaa mummolassa yökylässä: kehui mummon puuroa: " Helvetin hyvää puuroa!" Mummo meni ihan punaiseksi.

Sitten omaa napaa: Mun menkat loppui kuin seinään, ennen kuin ne edes kunnolla alkoi. Eilen tuli siis kunnon lorahdus aamulla, ihan sellaista kirkasta vuotoa (ei tosin niin tummaa kuin normaalisti menkoissa mulla). Sitten se väheni päivän mittaan ruskeaksi tuhruksi ja nyt ei enää mitään. Vähän rusehtavaa, kun vessassa käy. Mitä tää nyt on?!?! Ei mulla ole ennen mitään " välipäiviä" ollut. Edelleen on menkkamaisia tuntemuksia ja r-testi (Acon10) oli ihan puhdas nega (tein senkin, kuinkas muuten... toivossa on hyvä elää..). Nyt kp 27 edellisen kierron mukaan. Mä en ymmärrä ollenkaan. No kai vaan pitää ootella pari pvä menkkojen encorea...

Vierailija
58/142 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuh: KIITOS! Nyt nauroin ihan ääneen. Ihana aamun aloitus tuo makaroonilaatikko-stoori. Ihanaa, kun jaksatte piristää...

tuutis: Mitäs jos kuitenkin...? Toivtaan, että vuotoa ei enää tule ja pääsisitkin vaikka uudelleen testaamaan...

vm

Vierailija
59/142 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin tota " Mitäs jos" -vaihtoehtoa, siksi tein testinkin. Mutta kuten sanottu negaa näytti. Tosin oviksen ajankohdan tiedän melko tarkalleen, ja siitä on vasta nyt se 9-11 pvää (eli kp 17-19). " Menkat" alkoi liian aikaisin mun kiertoon nähden, ja jos tota ovista ajattelee, ei r-hormonia vielä vältämättä eritykään. Esikon kanssa sain haaleahkon plussan vasta kp 36, kp 30 oli silloin puhdas nega. Luulin silloin, että menkat alkaa, kun tuli seksin jälkeen punertavaa vuotoa, mutta vuoto " kuihtui" sitten pois eikä menkkoja sitten tullutkaan. Silloin ovis oli ollut vasta kp 21 paikkeilla.

Mutta pakko sanoa, että mä en oikeasti halua elätellä mitään turhia toiveita. Tää tuulimunasta toipuminen on ollut ihan tarpeeksi inhottavaa jo muutenkin. Ajattelin nyt vaan katsella, mitä tuleman pitää ja toimia sitten sen mukaisesti. En tiedä, kaikki tää masentaa jotenkin taas. Mä haluan mun normaalin elämän ja normaalin fyysisen olotilan takaisin! Voi pas*ka! Huoh.

Vierailija
60/142 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä niitä turhia toiveita kannattaisi elätellä, mutta... kun se on niin helppoa sanoa. Kun oikein vauvaa toivoo, ei voi mitään muuta kuin koko ajan ajatella JOSPA sittenkin. Vaikka tietää sen olevan lähinnä itsensä huijaamista.

Haleja ja jaksamista sulle sinne!

Mulla on täällä töissä niin paskaa, että " unohtuu" onneksi oma kroppa ainakin päivän ajaksi. Tosin, tässä vaiheessa ei olisi kyllä vielä mitään tarkkailtavaakaan. Itkuherkkä olen, mutta kuulunee tähän pimeään enkeliaikaan...