*~* HAAHUT viikko 50 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (142)
kun kädet väsyy meikkaamisessa ja tukan laitossa... 40-vee pippaloihin ollaan siis menossa. Mies lähti just viemään lapsia yöhoitoon.
vm:loistojuttu toi tikkutulos!! Ja ennenkaikkea loistoajoitus! Voi kun tästä nyt tärppäis ja pikkupupunen sinnittelis loppuun asti kyydissä=) Upeeta sekin, että joku edes saa makkaraa! Dont get me wrong - olen todella aidosti onnellinen puolestasi, oma katkeruus ukkoa kohtaan vaan nostaa päätään... Lapset oli aamupäivällä kavereilla käymässä ja yritin miestä halailla niin ei. Kun " ei nyt yhtään tee meli, ehkä sitten illalla" ... hohhoijaa... Miksi ihmeessä minä sitten aina silloin haluan kun mieskin? Noniin, rauhoitumpas taas vähäsen. Miestäni rakastan eniten maailmassa, siitä ei ole kysymys!
Kun luin vm sun alavatsatuntemuksista, niin sen jälkeen tunsin minäkin taas pitkästä aikaa jotain nipistelyä. Nyt epäilen vahvasti omaa kehontuntemustani, kuulostaa niin älyttömältä, että nyt ihan yhtäkkiä tunsin jotain. Voi piru, taidan olla oikeasti sekoamassa tässä touhussa.
Katri ja kaikki muutkin! Mulla on niin huono omatunto kun käyn täällä nyt vaan ruikuttamassa, enkä ollenkaan ole perillä teidän jutuista (vaikka pinon luinkin)!! Antakaa siskorakkaat anteeksi, tämä tyttö vaan on ihan hermot riekaleina :' (
ja sitten takas kaunistautumaan...
Taidan ottaa tänään vähän viiniä suruuni :' ( Että iloista 40-v synttäriä vaan!
PaskaSofia
että jos mennään edellisen kierron (synnytyksen/kaavinnan jälkeen) mukaan, niin kiero 37 päivää, jolloinka tänääs olis ovis/14vrk ennen kuukautisten alkamista... Ja viimeksi tosiaan peitoissa kieriskelty maanantaina... halut jo menny toistuvien torjumisten seuraamuksena.
Toivottavasti tulee edes mukavat juhlat. Vinottaa vaan se täti ottaa vastaan vuoden vaihteessa.
Miksi nyt vasta palasin koneelle... Katri, jäikö mitään, vai söittekö kaiken. Nam, kylläpä kuulosti hyvältä. Jos jäi, niin saat vaihtariksi savustettua lohta. Meillä on sitä kohta TAAS. Mies ja tytöt ulkona just laittaa tulia!
Sofia: Muista aina, että täällä voi kirjoitella ihan just sitä mitä tahtoo. Jurputtaa silloin kun siltä tuntuu ja kommentoi sitten kun on sen aika. Musta on mukava lukea kaikenlaisia kirjoituksia. Helpottaa aina huomata, että muillakin on joskus ongelmia, tai jotain. Etten mä ole ainoa, jonka elämä joskus (joskus?) tuntuu olevan ihan persiilleen. Halit sulle. Ja kyllä sitä miestäkin illalla himottaa!!!
Mä meen kanssa tonne pihalle.
vm69
Sofia: Toivottavasti saat nautituksi kuitenkin juhlista. Haleja!
vm69: Valitettavasti broileri syötiin sitten kaikki. Oli sen verran kova nälkä. Mutta jos pannari kelpaa ja siihen päälle itse poimituista mansikoista tehtyä survosta, niin täällä sitä olis. Pannari on vielä uunissa, mutta ei kovin kauaa. Siitä kyllä jää, ei nyt sentään koko pellillistä syödä kerralla. Että tervetuloa.
ON: Ei mitään ihmeitä tänään. Jostain syystä kuitenkin eilen illalla oli huono olo, suorastaan oksetti ja pullan haju teki pahaa kun kahvia juotiin. Outo juttu...
Mies tuolla pesee vielä parhaillaan eteisen lattiaa. Kyllä tässä suursiivouksessa saa aikaa palamaan. Keittiö ja olkkari vielä puuttuis, mutta en nyt tiedä tuleeko sitä enää tänään tehtyä. Ehkä jätetään joksikin toiseks kerraks...
Pannaria kiitos. Ja meiltä jäi pieni pala lohta. Oli aika iso kala, mutta kun viisi nälkäistä kävi kimppuun, meni vauhdilla. Mutta sellainen yhden hengen biitti kyllä olisi. Ainakin saat sellaisen savun hajun nenääsi jos poikkeet. Nautinnollisia suursiivoushetkiä. Älkää liikaa rehkikö!! Jospa sen päälle sitten " jotain muuta" ...
Niin, Sofialle unohtui toivottaa hyviä bileitä!!
vm69
Joo, pannaria jäi pari palaa, mansikkasurvosta vähän enemmänkin, joten kyllä siitä makuun pääsee. Ja kiitos, se savulohikin kelpaa sen yhdenkin maistipalan verran. Täytyypä lähteä hilpasemaan pikaiseen..
No ei tässä enää paljoa siivota. Mutta siitä " muusta" , niin tuskinpa vieläkään. Mies tuossa taas haukottelee ja huokaa siihen malliin, että väsyttää jo. Huoh, miten tuntuukin taas enempi joltain kämppismeiningiltä. Meillä viimeks ollu seksiä jotain parisen kuukautta sitten.. =(
Savulohta saat, mutta sitä toista ässällä alkavaa en pysty antamaan.
Jospa annat miehelle sen palan kalaa ja siitä sitten heltyisi...
Hyvää illan jatkoa!!
Kaikille!!
vm69
Heh, en nyt sitä toista ässää odottanukaan. Noh, ehkä tuo miehus olis joulunpyhinä sen verran levänny, että sitten saiskin...
Tuossa äsken paketoin meidän koiruuden lahjankin. Saa sitten taas itse aattona sen avata. Joka vuosi on sen tehnytkin. Laitetaan se illalla kuusen alle tai vähän sen eteen ja siitä saa sitten ottaa itse. On vielä sellanen, että odottaa lupaa ennenkuin ottaa. Ja sen jälkeen repii lahjapaperin ja vetää lahjat ulos.
Mutta nyt testailemaan vielä ajastushommaa tuon digiboxin ja tallentavan dvd-soittimen kanssa....
Samaa täältä... eli kivaa illanjatkoa kaikille!!
Katri: Joo, joulunpyhinä saa levätä ja kerätä voimia...
Huomiseen.
En ole pitkään aikaan täällä kirjotellutkaan. Oon käyny kylläkin lukemassa teidän kirjotuksia. Mulla tais ne edellä mainitut oireet pitää paikkansa. En malttanutkaan oottaa jouluaattoon.
Tein raskaustestin tämän viikon alussa tiistaina 12.12 ja sellainen haalea viiva ilmestyi siihen ja kolme päivää myöhemmin uusin niin tuli selkeä viiva. Taidan olla raskaana!
Jotenkin sellaisia kummallisia tunteita, jotenkin kuvittelee että jos en tee jotain niin tämä raskaus menestyisi paremmin. Esim. yritän olla lukematta jotain vauva-lehtiä tai kattelematta kalenteria, milloin ois minkäkin verran viikkoja. Oikeastaan tosi paljon pelottaa että taas menee kesken. Vuoden aikana 3 keskenmenoa, vähän liian rankkaa mulle.
Sillon viimeksi kun oli se km niin gynekologi sanoi et 2voi olla huonoa onnea, mutta kolme on sitten jatkuva keskenmenokierre. Mää olen tullut aika helposti raskaaksi, mutta todella nopeaa se onni myös päättyy :`(
ON:
Erilaisia oireita on. Maha kipeä, välillä vihloo tosi ilkeästi. Rinnat arat ja painavan tuntoiset. Jonkunlaista pahoinvointia, välillä yököttää ihan kamalasti että vedet ihan silmissä. Ihmiset varmaan kadulla kattonu et mikä sekopää tuo on, kun mää olen vaan hirveesti yökkiny virne naamalla. Tietää mistä se johtuu ja oon jostain lukenu et mitä kauhiampi pahoinvointi tai jotain et keskenmeno riski pienenee jos on paljon pahoinvointia. ANTEEKSI sekava tekstini.
Katri: Pistä miehes hommiin! Hommaat jotkut hemaisevat alusvaatteet niin eiköhän se mieskin siitä innostu :)
Meillä oli myöskin hiukka samaa ongelmaa aiemmin, kun mies sanoi että haluan vaan siittiöt sisääni ja sillä selvä vaikka tosissani halusinkin.
Sofia: Onnea ja erittäin paljon jaksamista yritykseen. Meinaako täti ovulaatiota?? Sitä tässä olen pohtinut ja tullut siihen tulokseen.
Ja edellä Katrille mainittua.
Oletteko suunnitelleet, mitä teette uutena vuotena?
Ja kaikille muillekin lämpimiä halauksia ja tooosi paljon jaksamista yrittämiseen! Mukavaa joulunodotusta ja tulispa lunta..
Onnea Idaliini!!! Yritä olla huolehtimatta etukäteen ja nauti täysillä jokaisesta hetkestä. Paljon suojelusta matkaan.
Lupaathan vetää meitä muita mukaasi tuohon plussajunaan!!
Täti meinaa menkkoja.
Meillä on tänään jos jonkinmoista ohjelmaa, joten palstailut jäänee vähemmälle. Nautinnollista sunnuntaita jokaiselle.
ON. Toinen yritys tänään aamulla. Nyt ainakin osui ajoitus niin nappiin, että jos/kun ei tärppää, niin on sitten jostain muusta kiinni.
vm69
Idaliini: Ihanaa, oikein paljon onnea ja paljon vauvaliimaa matkaan! Yritähän nauttia raskaudesta. Mulla suunnilleen sama tilanne km:ojen suhteen eli 3 km:a vuodessa....
Kyseltiin mitä tehdään uutena vuotena. En ole vielä varma, mutta luultavasti meidän tuttavaperhe kutsuu kyläilemään. Tosin en tiedä sitäkään onko aattona vaiko vasta uudenvuoden päivänä, mutta jompana kumpana luultavastikin. Tai jos peruuntuukin, niin sitten ollaan vain kotona ja ehkä kierrellään lähitienoot raketteja katsellen.
Siivous sitten jatkui tänään. Nyt on olkkari pesty, mutta kohta puoliin lähdetään liikenteeseen. Yks kirppari lopettaa toimintansa, on siis tänään viimeistä päivää ja mennään katsomaan löytyiskö sieltä mitään. Samalla reissulla käydään ostamassa joulukuusi.
Sofia: Miten meni juhlissa? Onnistuitko nauttimaan illasta? Toivottavasti.
Mukavaa 3:tta adventtia kaikille!
Idaliinille onnea plussasta ja paljon vauvalle jarrusukkia jne ; toivottavasti paha kierre olisi nyt loppu ja saisit myos sinakin kaaron itsellesi ensi syksylla!
Kuten moni taalla mullakin tuo kierre on -3 eli kolme epaonnistumista tana vuonna; nyt ens viikko olis sitten tarppiviikko, joulun tietamilla ne parhaat paivat! Jollei tatoset anna kuulua itsestaan niin laskeskelin jo etta 15. tammikuuta testaan! Hih miten niin toiveikas...
Jollei plussaa, sitten yritetaan viela kerran nailla tropeilla. Sen jalkeen annan periksi ja luomusti jos on tullakseen niin siita vaan! Mullakin tuo psyyke ei anna kylla montaa km:aa enaa periksi. Ja kun oon viela holmo niin kirjoittelin niille ennustajille, jotka vastasivat etta vauva tulisi vasta toukokuussa08! Plaah... ei sais sekoittaa tata latvaosaa enaa entisestaan.
Hyvaa alkavaa jouluviikkoa kuitenkin kaikille
- levinia kp7 -
Elikkä mukavaa sunnuntaita ja kolmatta adventtia teille kaikille!
Pumpsulle supermegaonnittelut parhaimmista ultrakuulumisista! Lähetän suojelusenkeleitä varjelemaan teitä!
Idaliinalle myös onnittelut plussasta! Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin ja lähetän myös suojelusenkeleitä teillekin.
Ikävää että keskenmenot ja raskautumisyritykset ovat vaikuttaneet niin monen makuukammarielämään. Toivottavasti saatte homman toimimaan. =) Kai se niin on, että sekin asia menee vähän kausittain ja pitkässä parisuhteessa on ihme jos kummallakin on fiilikset kohdallaan samanaikaisesti. Kyllä meilläkin on ajoittain hyvin alavireistä ja hiljaista ja kieltämättä henkinen puoli vaikuttaa paljon siihen että miten sitä jaksaa innostua. Tsemppiä teille ukon selätys projektiin!
Taas oli tullut niin paljon tekstiä, etten millään kerkiä kaikkea kommentoimaan (tyttö istuu tällä hetkellä sylissä ja piirtää kuuliksella mun käteen...). Olette kuitenkin jokaikinen teistä ajatuksissani ja toivon todellakin että meillä jokaisella olisi omat pikkuset vauvamme viimeistään ensi jouluna!
Vielä muutama sananen omasta pulleasta navasta. Laskin kiertoa oletetusta oviksesta ja sen mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa perjantaina. Vielä ei näy eikä kuulu. Hätäisenä tein jo testin torstaina kun en ollut ihan kartalla kiertopäivistä. No, negaahan se näytti. Uutta testiä en ole vielä tehnyt koska en uskalla ja koska ei ole toista testiä mitä tehdä. Kuten Idaliini, yritän olla ajattelematta asiaa sen ene pää vaikka aika vahva fiilis siitä on, että olisi tärpännyt. Saa nyt nähdä kuinka pitkään tässä joutuu vielä kärvistelemään.
Aurinkoista päivää ja iloista mieltä teille kaikille toivotan!
Heissan vaan taasen!
Mulla kiristää pinnaa ihan vietävästi. Perjantai iltana tuli loraus kirkasta verta... sitä ei tullut kuin kerran vessareissulla, mutta siitä lähtien sitten onki taas tullut tota tuhrua enemmän ja vähemmän. Lääkäriaika olis sillon keskiviikkona, mutta en tiedä kestääkö mun pää odottaa siihen asti. Oon miettinyt että olisko mulla joku tulehdus, jonka takia tää tuhruilu. Pientä alavatsa kipuilua on myös ja semmonen kumma paineen tunne. Viime raskaudessa mulla oli myös muutama oireeton virtsatietulehdus, joten voisko sitten olla taas sitä tuo painontunne ja jatkuva vessassa ravuuttaminen. No en tiedä.
Apuh, toivottavasti seuraava testi näyttää plussaa ja saat vahvistuksen tuolle tuntemukselle.
Sofia, älä luovuta makkaritouhujen suhteen. Toivottavasti mies ymmärtää pian taas antaa sulle lämpöä, eikä lapset eksyile lähi öinä teidän petiin.
VM69, pidän peukut ja varpaat pystyssä, että parin viikon päästä pärähtää plussa tikkuun!!
Katri, teillä tuntuu olevan jouluvalmistelut hyvässä vauhdissa. Toivotaan että joululoma tekee miehellesi terää ja sänkykammariinkin tulee taas säpinää : )
Iidaliini, onnittelut plussasta ja onnea matkaan : )
Tuutupii, jokos sulla on täti aloittanut kunnon temmellyksen, vai oletko päässyt testailemaan? Toivottavasti tuo kakkosvaihtoehto ja plussaa tulee!!!
Levinia, yritystä kehiin vaan, kyllä se varmasti palkitaan!
Me sovittiin jo miehen kanssa, että jos tämä raskaus nyt menee kesken, niin meillä pidetään sitten pidempi tauko näissä yrityshommissa. Aika varma oon ite siitä, että tässä ei hyvin käy, kun nyt jo alkaa tämmönen on off vuotelu. No jospa keskiviikkona tulis jotain selkeyttä tähän tilanteeseen, ellei ennen sitä ala kovempi vuoto.
Toivotaan, että sun vuoto ei ole merkki mistään ikävästä. Alussahan monellakin on ollut jos jonkinmoista vuotoa, ja kuitenkin mennyt kaikki ihan hyvin.
Suojelusta sun pikkuiselle!!
vm69
Kaisuli: Toivotaan tosiaan, että jouluna tapahtuisi jotain tuolla makkarin puolella. Välillä oikein ärsyttää kun itse haluais ja toinen ei. No, ei se vielä mitään jos joskus, mutta ehdottelen sitä milloin vaan, niin aina sama " ei" . Kyllä se koville ottaa.
vm69: Heipat sullekin! Mites, kelpaisko tänään lasagne? Pitäis tossa kohta puoliin aloitella sen teko....
ON: Kiireinen päivä tänäänkin. Nyt on kuusikin ostettu. Tällä kertaa päästiin parikymppiä halvemmalla kun löydettiin hyvän näköinen tavallinen kuusi jalokuusen sijaan. Himpun alle 20 euroa maksoi. Ja sitten kävi vielä niin hyvä tuuri, että kun laski auton takapenkkiä alas, niin kuusen sai takakonttiin. =) Säästyi miehellä sitten sitomisen vaiva ja sormien palellutus.
Ilmakin on jo kylmennyt ja pilviä jo tullut. Saa nähdä tuleeko se luvattu lumisade. Ainakin tulisi valoisampaa hetkeksi. Tosin lähempänä loppuviikkoa on luvattu taas plussa-asteita ja mahdollisesti vettä. Saa nähdä mitä on sitten jouluna.... onko lunta vai musta joulu...
Mutta nyt hommiin. Kohta alkaa sen lasagnen tekokin...
Mä varmaan jo missasin sun lasagnen... On ollut sellasta lentoo tää päivä, ettei ole ehtinyt pistäytyy täällä. Mutta sehän oli aamusta jo tiedossa. Ite syötiin tänään kotipitsan valmiit pitsat. Nekin kyllä pitkästä aikaa maistui hyvältä.
Meidän pitää joskus treffata jossain ja vaihdella ruokia muualla... Saisi lämpöisinä vaihdettua niin maistuisi aina paremmalla kuin sitten jälkikäteen mikrotettuna...
Hyvät illan jatkot. kone sulkeutuu...
vm69
vm69: Juu, se kuulostaa hyvältä. Kyllähän ne ruuat aina uuni- tai paistolämpöisinä ovat parempia kuin mikrotetut. Lasagne tuli tosiaan jo syötyä... ei nyt kaikkea, kolmasosa meni eli suurin osa siis jäi. Mutta hyvää oli kun ei olla yli vuoteen syöty.
Huh, vihdoinkin siivoukset takanapäin. Mieskin tuossa sanoi, että varmaan on ihan köllähtää illan päätteeks sänkyyn ja käydä nukkumaan. Joo... arvatkaas mitä tuokin sitte tarkoittaa... aivan, ei seksiä tänäänkään. No, onneks joulunpyhinä on 4 vapaapäivää, josko sitten ehtis piristyä... Tai sitten mun tuurilla menkat alkaa silloin...
Illanjatkoja taas!
Meidän ei tarvinnukaan lähteä HongKongiin. Tuli mulla mieleen, että ensin vois käydä tuossa läheisessä Citymarketissa, joka avattiin nyt syksyllä. Mentiin sitten ekaksi sinne ja jos siellä ei olis ollu, niin sitten olis pitäny lähteä tuohon Vantaan HongKongiin. No, kiva vain ettei tarvinnu lähteä sinne ajamaan. Nyt olikin vain viiden minuutin matka, niin pääsi äkkiä kotiinkin.
Joo, mies tuolla kutsui just syömään, joten pitää mennä. Jos kelpaa valkosipulimarinoitu broilerin filepihvi, niin tuu äkkiä, niin saat kanssa.