Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 50 *~*

11.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se joulu vain lähestyy pikku hiljaa. Ensi viikon sunnuntaina olisi jo aatto... huhhuh. Ei kyllä toisaalta yhtään tunnu siltä, kun on useampi lämpöaste eikä lumesta tietoakaan.

Lumipyry: Pahoittelevat tervetulotoivotukseni sinulle! Täällä on mahtava porukka ja saa hienoa vertaistukea niin iloon kuin suruunkin.

ON: Tänä aamuna sitten huomasin, ettei ole enää niin minkäänlaista raskausoiretta. Eli taitaa ne viimesetkin hormoonit olla sitten kadonneet. Sen sijaan jo eilen tai oliko se toissapäivänä, kun havaitsin ovistyyppiset limat. Tänään taas on ollu ovismaista kipua. Mutta ajan puolesta sopiskin, sillä tänään on kp 17.

Kivaa viikonalkua kaikille! Toivottavasti tälle viikolle tulisi lisää iloisiakin uutisia...

Vierailija
2/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrin lailla minäkin haluaisin lukea hyviä uutisiä tällä viikolla.

Tuutupii: Sinäkö piinailet? Nopsaan luin illan viestit, ja muistelisin, että sulla on kiva oireiden etsintä-viikko tulossa. Peukutan ja lähetän plussasädetystä.

Katri: Hyvä sinänsä, että oireet ovat nyt kadonneet. Niistä tulee aina sellainen inhottava " muistutus" -olo. Enkä tarkoita, että km jotenkin unohtuisi, mutta muakin kuvotti vielä muutamana aamuna km:n jälkeen ja ajattelin, että ihan turhaan tässä pitää kärvistellä.

Nyt me vaan painetaan täysillä tässä kierrossa ja odotellaan hyviä tuloksia. Vai mitä Katri?!

DreamOne: Sulla rankka päivä odotella neljään asti, mutta ainakin sitten saat varmuuden. Toivottavasti sulla olisi iloisia uutisia. Halauksia ja tsemppiä odotteluun!!

vm69 ja kp:t taitaa olla 8/26 - 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katri: Sehän olisi hyvä, jos nyt olis sulla ovis - ukon kanssa vällyjen alle siitä! :)

vm69: Juu, meikäläisellä piinaviikko edessä, lauantaina testaus, jos menkkoja ei siihen mennessä tule. En oikeesti oo vaan kovin toiveikas, oli tuo antibioottikuurikin (toinen lääke edelleen jatkuu tämän päivän iltaan) ja mahaa turvottaa ja nipistelee, joten kovasti on menkkamainen olo. No, kahtellaan, kahtellaan.

DreamOne:lle pidän edelleen hirmusti peukkuja iltapäivän ultraan!

Tuutis kp 25/28-32

Vierailija
4/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pysyny täältä viikonlopun yli poissa, vaikka koneella olin koko ajan...mielenterveys on pettämisen partaalla :-O

Katri: No on se kiva kun pääsee taas puhtaalta pöydältä alottamaan haaveilut ja yritykset. Oikein paljon tsemppiä sulle nyt sitten seuraaviin kiertoihin ja pahoittelut vielä siitä negatestistä, tietty se harmittaa :(

77mm: onnittelut sulle tuplaviivoista! Ihan todella mahtavaa lukea täällä näitä plussauutisia :) aivan upeeta!!! Paljon liimaa ja tarraa pikkuiselle ja suojelusenkeleitä teille molemmille!!

DreamOne: Toivon kaikesta sydämestäni, että siellä masussa olisi pikkusintillä kaikki hyvin!!! Tule sitten heti kertomaan ultrakuulumiset!

Lumipyry: Pahioittelut sulle ja tervetuloa mukaan tänne haahuihin!

Tuutupii: kysyit siitä sikiöpussin muodosta. Ei se ollut oikein pyöreä, enemmänkin tosiaan semmonen soikea, ovaali, vähän kuin kananmuna, mutta pikkusen littana sellainen. Kui? Onko jompi kumpi hyvä tai huono merkki?

Kestämistä sulle piinaviikkoon :)

Sofia: meilläkin tekee tiukkaa nuo pakkoseksit. Alussa kaikki oli hyvin, mies oli mukana 100% omasta tahdostaan, mutta vähitellen tästä lapsen tekenmisestä on tullut työtä, molemmille. Päätin minäkin jo tuossa että en miestä petipuuhiin pakota, mutta jo viime kierrossa kyllä siihen syyllistyin...osaa ukko siihen suhtautua vielä huumorilla (¿Voi ei! taasko¿ ja esittää nukkuvaa, mutta kun vähän lämmittelen, niin alkaa ¿toimia¿) , mutta en tiedä miten kauan...täällä kun on koettu potenssiongelmiakin näitten pakkosekstailujen takia :(

Isotikru: kiitos haleista!

Apuh: hyvä kun joku jaksaa pitää mun puolesta yllä toivoa,

vm: säkin huhuilit mua tossa viikonloppuna...sain pinon luettua vasta eilen illalla myöhään...mutta kiitos lämpimistä ajatuksista :)

Helga: kiva kun oot paranemaan päin. Usko vaan niitä lääkäreitä, kun sanovat että on vaaratonta sikiölle se panacod. Noista raskausajan lääkityksistä ollaan niin tarkkoja, ettei ne väärää infoa tosta antaisi. Siitä oon varma!

).( Tänne kuuluu ihan puhdasta epätoivoa. En jaksa mitenkään odottaa sinne torstaille asti ja miten päin tahansa ajattelen, niin tuntuu ettei tästä tilanteesta taaskaan seuraa muuta kuin kyyneleitä :¿( En edes uskalla oikein toivoa, kun sitten rytistään alas taas niin kovaa, mutta sitten toisaalta sitä taas kokoajan alitajuisesti toivoo että kaikki on hyvin ja tietää että oikeasti se tuulimunatieto sattuu ihan yhtä paljon oli siihen nyt tän viikon valmistautunu miten vaan.

Pahoinvointi on tullut mun seuraksi. Haluaisin tästäkin pystyä nauttimaan, mutta ei onnistu, kun tuntuu että ihan turhaan kärvistelen :(

Poistun nyt täältä valittamasta!

Vierailija
5/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisin nopeuttaa kellon kulkua ja äkkiä olisi jo torstai. Epätietoisuus ja pelko ikävästä tapahtumasta on kamalaa. Mutta yritä nyt kuitenkin nauttia!! Älä sure etukäteen, kun kaikkihan on ihan hyvin.

Halauksia ja vieläkin lämpöisempiä ajatuksia sinulle!

vm69

Vierailija
6/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsu: Kovasti sinullekin jaksuja odotteluun. Tuo on piinaavaa, kun ei tiedä.

vm69: Joo, sen verran nyt kun miehestä taas saa jotain irti. Joulun kiireet tuntuu senkin työpaikalla, ylitöitä jne. ja sitten on aina niin väsyny. No, tossa su-aamuna olis sitäkin innostanu, mutta ennenkuin ehdittiin puheesta pidemmälle, niin nukahdettiin kumpikin... heh, tosi villiä menoa meillä. =) Ja sitten kun herättiin, niin olikin jo kiire, kun oli menoakin tiedossa.

Tuutupii: Juu, yritetään saada tuo mies houkutelluksi sinne petiin muutenkin kuin nukkumista varten.. ;) Tsemppiä sullekin piinikseen! bdbdbd

DreamOnelle pidän mäkin peukkuja. Toivottavasti siellä olis kaikki hyvin edelleen...

ON: Taas alkoi sitten väsyttämään, joten menin nukkumaan ja heräsin yhden kieppeillä. Kait se on tää pimeä aika... kaamosväsymys mikä osaltaan vaikuttaa. Aamullakin tuli kiire, kun nukuttiin miehen kanssa liian pitkään kellojen soiton jälkeen. Onneksi alkaa kohta puoliin ne päivätkin pikku hiljaa pidentyä...

Hirveä tuuli täällä on, mutta onneksi ei ainakaan vielä sada. Toivottavasti ei alkaiskaan... ihan tarpeeks sitä vettä on jo tullutkin..

Vierailija
7/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan tuskailtu koko aamu päivä sähköjen kanssa! okei mä ymmärrän jos asutaan metsän keskellä, et sähköt voi pätkiä, mutta että kaupungissa??? ja jatkuvasti...

Sitten siirrymmekin muitten napa napsukoihin..

77mm: Onnee plussasta!!! Kiva saada seuraks tuonne toisaalle joku muukin alkuraskaudessa oleva. =)

Pumpsu: Odottavan aika on aina niin julmetun pitkä.... Tsemppiä! Tunteet menee tosiaankin varmaan ilosta suruun ja kaikkeen siltä väliltä. Jopa mullakin seilaa ees taas, ei välillä tosiaankaan tiiä onko tässä mitään järkee.

Dreamone: Jännittää ihan sikana sun puolesta, toivotaan et kaikki olis kuitenkin jollakin tapaa ok! Tuun kärkkymään uutisia illemmalla...

Katrille seksiä...

Ja muille ihan niitä mitä tarvitsivatkaan! joku tais olla tätiä vailla ja veeämmä sen tais reippaana naisena pistää matkaan muutama päivä sitten.

Oma.... No oma on pömppö ja silleen.Suklaa yökötti viikonloppuna, samoin kiinalaisen ruuan haju. Onhan mulla yks isompikin ongelma, mut halukkaat voip käydä lukaisemassa sen tuolta exien-puolelta sivulta 2.

Jep, nyt syömään appelsiiniä

Vierailija
8/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

Nyt kun lähes viikko on kulunut, uskalsin lähteä mukaan keskustelemaan. Itselläni tunteet vielä pinnassa, oloa ei helpottanut tänään saapunut Vauva-lehti. Tuossa se lojuu pöydällä. Ajattelin, että laitan sen johonkin jemmaan sinne asti kun pystyn sen lukemaan.

Tuntuu vaikealta ryhtyä taas alusta kaikki alkamaan. Pelko jäytää takana, kestääkö tuleva raskaus jne. Helpottavaa kuitenkin tietää, että muillakin samanlaista pelkoa.

Yritän nyt edetä varovaisesti, etten sitten turhaan pety jos taas..

Tässä jotain tunnelmia, vielä ei pysty tämän enempää.

Kaikille haahuille mukavaa alkavaa viikkoa:)

Vierailija
9/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten onnellisena ' elavien kirjoissa' . Kp 2 tanaan ja vaikka valuu kuin vessasta vetamalla ei haittaa: toivottavasti puhdistuis nyt kunnolla paikat ja etta paastais oikein onnellisen yrittamisen alkuun.

- levinia kp 2/31 -

Vierailija
10/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b] pumpsu [/b]: Sitä sikiöpussin muotoa kyselin vaan, kun mulla itsellä seuraavanlainen kokemus: Esikon kanssa kävin alku-ultrassa rv 5+3, piti olla 6+4 muistaakseni. Näkyi sikiöpussi ja pienenpieni alkio, mutta ei sykettä. Lekuri sanoi, että ei voi olla varma, onko alkio todella alkio vai joku muu kaiku. Mutta sykkeellinen sikiö löytyi sitten kahden viikon päästä. :) Mutta enivei pussi oli tuolloin pyöreähkö, sellainen enempi säännöllinen. Mutta nyt kun oli tuulimuna, pussi oli sellainen litistynyt, eikä näkynyt alkiota. Siis se pussi ei mun tuulimunassa ollut edes säännöllisen muotoinen, vaan sellainen kasaanpainuneen näköinen. Just vois kuvitella, että oli sen näköinen siksi, että sisällä ei sitten ollut alkiota. Sinänsä tuo sinun ovaalinmuotoinen sikiöpussi voi siis hyvin olla " ihan ehtaa tavaraa" ja sisällään pitää pienen alkion. Älä menetä toivoa ennen ultraa, jookos. Tsemppiä kovasti!

[b] Helga76 [/b]: Voisko sähköongelmat johtua tosta hirmumyrskytuulesta? Mä ainakin meinasin joutua tahattomasti leikkimään Maija Poppasta tänä aamuna, kun tuuli melkein tempasi mukaansa...

Vähänkö ihana tuo sun " Katrille seksiä" -toivotus. Reps ja kops. Hih.

[b] miukkeli75 [/b]: Oon pahoillani keskenmenostasi. Mutta tervetuloa mukaan Haahuihin!

[b] levinialle [/b]jaksamista tädin kyläilyn kestämiseen!

Vierailija
11/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsaa turvottaa ihan vallattomasti. Tämäkin liittynee tuleviin menkkoihin, joten toiveet syyskuun vauvasta saa vissiin jo heittää mäkeen. No, koitan kääntää katseen ensi kiertoon, josko pääsis oikeesti aloittamaan puhtaalta pöydältä koko tuulimunaepisodin jälkeen - ilman epäilyjä uusiutuneesta kohtutulehduksesta tms. Huoh.

Vierailija
12/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miukkeli: Tervetuloa haahuihin ja pahoitteluni keskenmenosi johdosta. Täällä on hyvä purkaa suruja ja muita tuntojaan.

Heh, niin nauratti muakin tuo Helgan toivotus mulle " seksiä" hehe. =)

ON: Eipä mitään ihmeitä sitten aiemman. Kunhan olen lueskellut aikani kuluksi.

Vierailija
13/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeesti meni tuo toinen ja -sana tonne toisen otsikon alkuun.. taisinpa painaa jotain vahingossa, kun läppärin näppäimet on niin lähellä toisiaan...

Tuutupiille tsemppiä! Jos ei tästä kierrosta onnistunut, niin sitten yritetään yhdessä seuraavaa, eikös?

Vierailija
14/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....? Joko jo??

Ja ei mitään.. Vähänkö täällä alkaa jännitys oleen niin korkeella, ettei meinaa jakkaralla pysyä!

Tuutupii: Meniköhän oikein.., No kuitenkin, juu ulkona " kuuluu" tuulevan aika reippaasti ja oon tän korvani kanssa pysytelly visusti sisätiloissa! Nolo myöntää mut viimeks oon ollu ulkona edes käymässä lauantaina... Mut ei kai kipeenä kuulukkaan hillua ulkosalla?

*tekosyy, kun koirakin on hoidossa*

Ja tarttee varmaan jäädä kärkkyyn sit vaan niitä uutisia...

Vierailija
15/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on uusi viikko alkanut, tulispa siitä oikein hyvä viikko! (ens viikolla on Jouluaatto... ohhoh)

Lumipyry ja Miukkeli75: Pahoittelut teille molemmille, ja tervetuloa haahuihin!

katri:Totta, ei tunnu joululta ei. Kai sen viimeistään Aattona tajuaa, että on se! Miehellesi voimaviboja lähetän, että petipuuhastelut ottais tulta allensa! On se välillä niin rankkaa tuokin ilo... Ei muuta kun patjat paukkumaan ;))

vm:sullekkin toivon vilskettä ja vipinää vällyjen väliin! Nyt pientä voimien keräilyä, ja sitten menoks! Pumpsu tuossa kirjoittelikin niistä täälläkin esiintyneistä potenssiongelmista... voih :( Voin kuvitella tilanteen meidän ukkorukkien kannalta. Ainakin tuo omani kun " vaistoaa" heti, olenko siemenenmetsästyksessä vai haluanko oikeasti... Toivottavasti nyt selvitään kuitenkin potenssiongelmitta!

Tuutupii:älä vielä luovuta! On niitä ennenkin menkkaoireita ollut, kunnes plussa pärähtääkiin ruutuun. Vielä on toivoa =) Mulla tuo piinaviikko koittaa sitten viikon kuluttua... uh ja puh jo etukäteen.. >/

pumpsulle paljon halauksia! Koita jaksaa, toivoa on vielä! Huomenna kun heräät, niin ylihuomenna saat jo selvyyden :)

Helga vois tartuttaa muhun ton suklaanyökötyksen!! Levy menee helposti illassa... Eikös se ollut niin, että suklaa on jonkin korvike... ;) Nyt täytyy miestä alkaa vikitellä oikein urakalla =o)

levinialle onnittelut tädistä! Anna se nyt meuhkaa kunnolla että malttaa taas poiskin pysyä!

DreamOne:varmaan olet jo ultrasta selvinnyt... kuumeisesti odottelen uutisiasi!!

).( kp 18/mitä lie... Aivan sellainen olo, ettei tästä kierrosta miitään tule... Eilen illalla mulla oli alavatsakipuja, siis ihan kuin ois supistellut!! Ennen en ole kyllä ovista ainakaan tommosena kokenut - joten mitä lie. Viimeksi vissiin kp 15 on lemmitty, eikä eilenkään armaani lämmennyt vonkaukselleni :( Mitenhän sitä kestää, jos negan testaa? Näin unta, että plussan tein... Toiv. ois enneuni!

Onko kellään muilla ollu tollasia " supisteluja" kierron puolivälin tienoilla? Ihan ymmyrkäisenä olen...

Väliaika, kahvia ja pullaa =)

Vierailija
16/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ikinä arvaa mitä? Mä tein tänään testin ja se näytti 2 selkeää viivaa, Jee!!

Voiko tää olla totta mä olen raskaana??

Vierailija
17/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä plussa aalto nyt on liikkeellä!!!!!

Nipsu: Hirveeesti onneeee, ja tonnikaupalla liimaa!!!!!!!!!!!!!!!

Siis oikeesti? Kuinka monta plussannutta on tullu täs vähän ajan sisään, jos pumpsu et kumppanitkin lasketaan mukaan vielä?

Katri, oi listaemo ootko pysyny perässä? Mä sain 5 plussaa?

Vierailija
18/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ihan uskomaton!! olin jo menettäny toivoni nyt vain kädet ja varpaat ristiin että kestää matkassa nyt loppuun asti.

Vierailija
19/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan itse kenellekin!

Ihanaa huomata plussanneita joukossa, tulee itellekin olo että ehkä se vielä joskus tärppää mullaki. Onnea hurjasti kaikille plussanneille!

En osaa arvioida nyt tilannetta kun en ole vielä km:n jälkeen normaaliin kiertoon päässyt. Varmaan vk-loppuna oli ovis kivuista päätellen. Neiti odottelee kuivitusta, täytyy mennä!

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, ihanaa löytää tällanen pino!

Hyvää viikonjatkoa!

P.S Meillä onneksi lunta ja lisää tulee koko ajan. Vähän edes joulumieltä...

Vierailija
20/142 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun niin malttamattomana täällä odottelette :) Ultrassa nyt käyty ja siellä se pikkuinen sydän sykki! Viikkoja mitan mukaan 6+6, eli vähemmän mitä menkkojen mukaan ajattelin. Verenvuoto johtui kohdussa olevasta verihyytymästä, joka saattaa vielä vuotaa pois. Lääkäri rauhoitteli ja sanoi, että älä sitten säiky jos niin käy, se on vaaratonta. Mittaa sikiöllä on nyt 10,1 mm, joten kovin kovin pieni kaveri on kyseessä. Lasketuksi ajaksi määriteltiin mitan mukaan 31.7, jos viitsit Katri korjata tietoihin kiitos!

Olo on hyvin epäuskoinen, voitte vaan kuvitella! Lääkäri, aivan ihana vanhempi herrasmies, toivotteli onnellista raskautta ja naureskeli kun en saanut suusta muuta kuin " kauheaa" . Kyseli että mikäs tässä nyt niin kauheaa on :D

Kuulemma 95 % näistä verenvuotoisista raskauksista ja joissa syke on jo nähty päättyvät normaalisti, eli vauvan maailmaantuloon. Pessimistiminä kehittelee täällä kaikenmaailman skenaarioita siitä, että kuulun tietty juuri noihin 5 prosenttiin, aaaargh!

Pöllämystynyt DreamOne