*~* HAAHUT viikko 50 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (142)
Hienoja ultrakuulumisia! Paljon onnea! En tiedä muistatko kun kerroin että mulla oli suunnilleen samoilla viikoilla reilua vuotoa yhden illan ajan. Olin valmistautunut kuulemaan huonoja uutisia ultrassa ja olin täysin pöllämystynyt kun lekuri sanoi löytävänsä sikiön ja sykkeen. Kyllä kaikki varmasti menee hyvin, usko pois!
Helgaakaan en ole vielä kerennyt onnittelemaan plussasta. Paljon, paljon onnea!
Nipsulle myös sylintäydeltä onnea plussauksen johdosta. Lähetän teille kummallekin suojelusenkeleitä varjelemaan vauvanalkujenne matkaa.
Pumpsu: pidän kovasti peukkuja ja toivon että saat hyviä uutisia ensi torstaina. Tsemppiä tähän rankkaan odotteluun. Halauksia!
Katri: olen pahoillani että sait negan. Ihanan positiivinen olet kuitenkin, se on hyvä juttu. Yritä kaikista vastoinkäymisistä huolimatta uskoa huomiseen. Haleja myös sinulle!
Sofialle myös jaksuja pakkosekstailuun ja masisfiiliksiin. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Voi kunpa pääsisitte viettämään minilomaa vaikka hotelliin yöksi, ihan kahdestaan.
Lumipyry ja Miukkeli: pahoitteluni keskenmenoistanne! Tervetuloa haahuilemaan, täällä on todella ihana porukka.
Tuutikselle puhaltelen kovasti plussatuulia ja veeämmälle toivon oikein antoisia oviksen hyödyntämishetkiä.
Kaisulia piti vielä kiittää tuhruiluinfosta. Mulla on tuhru nyt taaksejäänyttä elämää ja kierron loppuvaiheita tässä eletään. Oletetusta oviksesta laskettuna menkkojen pitäisi alkaa loppuviikosta. Olo on kyllä outo, voisipa melkein sanoa että raskautunut. Vatsa on nimittäin mullakin erittäin turvoksissa, valkovuotoa tulee mielettömästi, pissalla saa juosta, väsyttää, tissit ovat TODELLA arat, kahvi ei aamulla maistunut ja kun en päässyt normaaliin aikaan lounaalle meinasin oksentaa kun tuli niin kiljuva nälkä. Oiretta siis pukkaa vähän liiankin kanssa. Mutta näiden oikeiden tai kuviteltujen oireiden lisäksi vatsaa kourii ja pistää ja jomottaa, eli menkatkin ne sieltä voi tulla ihan ajallaan.
Jänniä aikoja. Olen taas kaikista pyhistä lupauksistani huolimatta erehtynyt tarkkailemaan (omaksi puolustuksekseni on sanottava: kovin tyrkyllä olevia) oireita ja saatan sitten rysähtää oikein kunnolla rakentamistani pilvilinnoista.
It ain' t over til the fat lady sings. Eli siihen asti piinaillaan kunnes täti punainen maahan mut takas pudottaa.
Haleja ja voimia tähän synkkään vuodenaikaan toivotan teille kaikille armaille haahuille!
noista tuntemuksista... siis eilen alavatsakipua, ja nytkin hieman tuntuu? Mitään limoja en ole bongannut tässä kierrossa, edellisessä raskaudessa kyllä bongasin. Piru vieköön, jos epäonnistutaan tän kierron peuhailuissa!! En kestä jos nega tulee :(
Te kaikki, joilla kiero 30-35, missä vaiheessa ovuloitte? Tiedän, yksilöllistä ja kierrossakin voi vaihdella, mutta epätoivo alkaa kolkutella ovelle. Mullahan oli silloin niitä toispuoleisia nippailuja kp 11-13. Ihan pihalla olen!
Auttakaa, oi haahut!!
Terveisin Sofia-epätoivoinen
Mikä kierron vaihe sulla on menossa? Voiii, oispa sulla oikeita oireita!! Minäkin haluan oireita! Mulla ihan epätoivon fiilarit, kuten edellä ruikutin...
Ja tämä pakkoseksi tappaa todellakin romantiikan :( eilen kun oisin ihan OIKEASTI miestä kaivannut niin eipä herunut! Anteeksi öklö ilmaus...
Mutta apuh. Toivotan sulle oikein ihanaa iltaa =)
Luin vaan niin pikana ettei iskostunu tajuntaan asti :)
bd bd bd
Ovis on yleensä 14 vrk ennen menkkojen alkua, näin ainakin mulla. Viimeksi keskenmenoon johtaneessa raskaudessa ovis oli kp 21 ja plussa tuli kp 36. Jos sulla on ovistuntemuksia ollut jo kp 11-13, tulee sun kierrosta lyhyempi, n. 25-27 päivää. Voisko sulla olla sitten kiinnittymiskipuja?
Helppo on tietty sanoa että ota iisisti, multa se ei ainakaan onnistu. Mutta toivottavasti saat asiaan selvyyden ja ennen kaikkea toivon että " pakkoseksi" tuottaa toivotun tuloksen. =) Kovasti tsemppiä toivotan!
Mulla ei ole tarkkaa tietoa kiertopäivästä eikä kierron pituudesta. Muistaakseni edelliset menkat alkoivat 18.11. Oviksen olin bongaavinani 30.11, eli jo kp 13. Oletan oviksen olleen silloin kun sain ovistikkuun lähes yhtä vahvan viivan ja tämä viiva lähti siitä sitten haalenemaan. Tästä vajaan viikon kuluttua, eli viime viikon ti, alkoi tuhru jota kesti eiliseen asti. Tän perusteella mä odotan menkkoja saapuvaksi nyt loppuviikosta.
No, en tiedä näistä oireista. Onhan niitä, mutta olisivat saaneet tulla vähän myöhemmin. Mun kun piti ottaa niin lungisti tämä kierto... ilman mitään itseni ja oireiden tutkailua yms. Mutta tässä sitä nyt taas ollaan.
Onnea Nipsu!! Todella hienoa! Suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa ja kaikkea muutakin hyvää matkaan.
DreamOne: Olipa hyviä uutisia sullakin. Mukavaa kun täällä haahuissakin välillä saa näin riemastuttavia uutisia lukea!
Uusille pahoittelut keskenmenoista ja tervetuloa mukaan.
vm69
P.S." pakkoseksistä" voisin minäkin laittaa vaikka romaanin, mutta nyt kutsuu nää iltahommat...
Niitä oireita vaan on niin kivaa etsiskellä. Siihen samaan tulen taatusti kohta syyllistymään itsekin.
Halit & pusut ja kaikkea hyvaa ihanaan jatkoon! Ota kuitenkin aika iisisti toistaiseksi; mullakin oli ekasta se hematooma mika valui hiljakselleen ja loput imeytys sitten sisuskaluihin. Toivotaan kaikkea hyvaa jatkoonkin! *halaus!
-levinia-
Dreamone: Onnee ihanista ultra näkymistä!!!!! Susta tulikin sitten heinäkuu, vai pinnistätkö tuonne elokuulle mun ja 77mm kanssa.. ;)
Voi vitsi kuin hienoo, et kaikki olikin ok! Mutta muista sitten lääkäri sedän sanat, jos verta tulee niin hengitä syvään.. Jep, helpommin sanottu kun tehty, mut yritys hyvä kymmenen!
Apuh, kiitos kiitos, plussa oireita sullekkin toivottelen =)
tulin onnittelemaan myös 77mm. Tulihan se plussa sieltä viimein. Onnittelurutistus ja suojelusenkeleitä pienoikaisen matkaan.
Nipsu: Ihanaa! Todella paljon onnea! Nyt vain extra paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan.
DreamOne: Ai kun ihania uutisia sullakin! =) Kaikkea hyvää jatkoonkin.
Sofia: Mä kuulun noihin, joilla on kierto tuon pituinen, ainakin useimmiten. Nyt tässä kierrossa olen tuntenu ovismaisia kipuja kp:t 15-17. Joskus aiemmin olen kyllä tuntenu suunnilleen kp 20 kieppeilläkin. Tuosta minkä olen aavistellu olevan ovis, niin siitä on aina menny tasan 14 päivää menkkojen alkuun.
ON: Helgan toiveista ;) huolimatta, ei täällä seksiä ole ollu vaikka ovisaikaa onkin. Mies on ollu niin väsyny ettei siitä ole mitään tullu. No, toivottavasti ens kierrossa sitten...
Päivänjatkoja kaikille!
nipsu-79: ONNEA kovasti plussastasi! Tarrasukkia!
Voi, DreamOne! Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Oon niin iloinen sun puolesta, että pienellä papusella oli kaikki hyvin!
ON: Tänään kp 1 eli menkat alkoi. Blaah. Maha oli ihan pirun kipeä, kun heräsin. Tajusin onneksi äkkiä juosta vessaan, ennen kuin Niagara pääsi valloilleen... Oli kyllä niin selkeät menkkojen ennusmerkit ja kaikki antibioottiepisodit takana yms eli eipä paljon siementymistoiveita tässä kierrossa ollut... Kierto jäi vain 26 pvän mittaiseksi. Mulla oli nuorempana kierto 22-26 pvä, nyt vaan " vauvaiässä" tuntunut venyvän 28-32:een, mutta mieluummin kyllä tuon 25 tienoilla pitäisin, ei veny niin pitkäksi oviksen odottelu ja piinailu... Hassua tässä on se, että ovis oli sitten vain 8-10 pvä ennen menkkojen alkua. Tosin niin se oli silloinkin, kun esikkoa aloin odottaa. Pitää vaan muistaa laskuissa...
Tuutis kera Panadol-paketin
Kiitos teille kaikille ihanille haahuille onnitteluista ja tsemppauksista!!
Kuten Sofia sanoi, voi kun osaisin nyt nauttia tästä olotilasta eikä olisi koko ajan huoli mielessä. Oikeastaan juurikin noista Sofian sanoista rohkaistuneena päätin, että nyt tämä vauva meille tulee ja minä nautin tästä olotilasta täysin rinnoin! En anna huolelle sijaa ja pidän mielen positiivisena, niin ei kulkeudu mitään negatiivisuus- tai pessimimismigeenejä tuohon meidän pikkuiseen, heh :D Kun äiti voi hyvin, lapsikin voi hyvin :)
apuh: Muistan kun kerroit vuodostasi. Lääkärikin sanoi, että alkuraskauden vuodot ovat hyvinkin yleisiä. Toki näillä km-taustoilla sitä vaan heti ajattelee pahinta, ei sille mitään voi. Jos tässä ensimmäistä kertaa olisi raskaana, ei sitä edes ehkä tajuaisi niin paljoa säikähtää. Onpas sinulla oikea iso liuta oireita, pidetään peukkuja kovasti!!
Levinia: Kiitos, yritän ottaa rauhallisesti :) Ja tsemppiä sinulle lääkitysten kanssa! Haleja myös sinne :)
Helga: Taidan juuri ja juuri pysyä heinäkuun puolella, kun LA on 31.7. Lääkäri sanoi, että tässä vaiheessa sikiö on siellä pienessä kyyryssä, joten mittaa voi olla hieman enemmänkin, eli silloin la aikaistuisi vielä hieman. Eli en taida millään pystyä pinnistellä teidän kanssa elokuisiin :)
Katri: Kovasti voimia sinulle ja peukutuksia! Odottelemme sinua tuolla exissä :)
Tuutupii: Uutta kiertoa vaan kehiin ja uudet yritykset muutaman viikon päästä! Hus hus inhottava täti pois! Koitahan pärjätä ikävien vatsakipujen kanssa!
vm: Tsemppiä sinullekin jatkoon ja odotamme tuolla exissä kovasti että sinne pääset! Haleja ja peukutuksia!
Sofia: Olet ihana ihminen, kannustava ja lämminsydäminen. Jaksat aina kannustaa muita ja olla iloinen muiden puolesta, vaikka sinulla itselläsikin on erittäin vaikeaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja yli kaiken sitä, että asiat kääntyvät vielä parhain päin! Haleja :)
Kuulostavat vähän läksiäispuheilta nämä minun sanani ja sitä ne ehkä osittain ovatkin. Olen tässä heilunut haahujen ja exien väliä koko tämän epätietoisuuden ajan ja nyt taidan siirtyä tuonne exien puolelle pääsääntöisesti. Tulen toki lueskelemaan kuulumisianne, teistä on tullut minulle niin " läheisiä" . Tulkaa muutkin plussanneet sitten tuonne exien puolelle kun siltä tuntuu ja aika on kypsä!
Kaikkea hyvää toivon teille rakkaat ihanat ystävät ja mukavaa joulunodotusta! :)
DreamOne rv 7+0 ja " nappula"
Olen ollut pienellä palstapaastolla lokakuisen km jälkeen.
Sen verran kova kolaus oli että olin jo aikeissa heittää pyyhkeen kehään koko vauvatouhulta... Mutta niin vaan huomaan olevani taas täällä kuumeilemassa :o).
Olipa mukava lukea että niin moni on plussanut, onnea teille kaikille!
Eiköhän me muutkin vielä perässä tulla, näin uskon ja toivon.
ON: Olen tässä kierrossa popsinut clomit kp 3.-7.
Päätin kuitenkin olla sen verran " kapinallinen" että en mennyt seuranta ultraan enkä ole tikuttanut. Petipuuhia on ollut ja tuo etten ole silmäkovana tikutellut rentoutti meidät molemmat eikä hommasta tullut pakkopuurtamista. Tavallaan vaputtavaa... :o), mutta nyt kun kierto lähestyy loppuaan olen alkanut huolestua, teinkö kuitenkaan asian eteen tarpeeksi (vaikeaa päästää irti hallinasta :o))....
Testata ajattelin viikonloppulla/ensi viikonalussa. Mitään varsinaisia oireita ei ole. Paitsi järjetön turvotus, mutta sekin johtunee clomeista...
tai suklaasta - mutta sitä en myönnä :o)
Joku kysyi kierron pituudesta (en muista kuka), mutta itselläni luomukierrot on todella pitkiä 37-42 jopa 60 päivää (johtuen PCOsta), clomit tasaa kieroon noin 32 päivään jolloin ovis on noin kp 17-18.
Kaikille hurjasti plussa säteitä ja tarrasukkia plussanneille!
Tuutis: Voi vitsi, miten se akka sinne eksyi.
DreamOne: Mä aloin niiskuttaa kun luin sun läksiäistekstisi... Mä just kirjoitin tonne 60-lukuisiin, että jos en tietäisi sen olevan mahdottomuus, väittäisin tätä ääretöntä herkkyyttäni raskausoireeksi. Mua on itkettänyt koko aamupäivän, työstressiä ja pahaa mieltä. Nyt kun ton sun viestin luin, kyyneleitä alkoi valumaan.
Hyvää jatkoa sulle exissä ja ihan live-elämässä. Kovasti on yritystä tavata myöhemmin just tuolla exissä. (Mutta kun siihen ei aina yrityksetkään riitä.) Hyvää vointia ja ihanaa joulunaikaa. Kyllä sun ultrakuulumiset oli paras mahdollinen joululahja teille.
vm69
Nimimerkki: Ultsi75
Ikä: minä 31, mies 32
Montako lasta: 2, -01 ja -03
Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+
Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
Irmeli: Kiva kuulla sinustakin taas! =)
Ultsi: Pahoitteluni keskenmenoistasi ja tervetuloa mukaan haahuilemaan!
vm69: Että sullakin herkistymisiä... eilen katoin yhtä ohjelmaa telkkarista, niin tuli kyyneleet mullakin kun sitä katoin.
Ylihuomenna tulee taas Alias.... äkkiä on tää viikko menny.
ON: Eipä mitään erikoista. Just vähän aikaa sitten heräsin päikkäreiltä. Nukuin parisen tuntia. No, aamulla heräsinkin ennen kellojen soittoa enkä uskaltanu mennä enää takaisin nukkumaan. Muuten olis käyny taas niin, etten olis sitä kuullu. Just päivää ennen kävi kanssa niin, että heräsin aiemmin, mutta silloin menin nukkumaan ja sen seurauksena nukuttiin miehen kanssa sen verran pitkään että tulikin jo tosi kiire.
Nyt on sitten joulukortitkin postissa. Mies otti aamulla mukaansa sen punaisen kuoren.
Tän viikon sunnuntaina olis tarkoitus mennä hakemaan kuusikin. Toivottavasti vain säilyy kun on sentään aikaa... Mutta myöhemmäkskään ei parane jättää tai saa vain jotain harvoja ja laihoja rankoja.
Ja näin lopuks vielä jouluun liittyvä galluppi: Eli oletteko laskeneet paljonko teillä menee jouluisin kaikkiin jouluun liittyviin ostoksiin rahaa? Tarkoitan lahjojen lisäks just kuusta, ruokia eli kinkkua tms. Meillä meni viime vuonna n. 250 euroa.
Ehkä meillä molemmilla on vähän jäänyt suruja surematta km:n yhteydessä. Minä ainakin syyllistyin siihen nyt marraskuussa, että ajattelin vaan " no mähän arvasin tämän" . Jotenkin jäi isoimmat itkut itkettyä ja nyt sitten pillitän pienemmistäkin syistä. Tai sit mä olen vaan liian stressaantunut KAIKEN suhteen. Onneksi Aliasta katsellessa ei tartte kyynelehtiä. Paitsi jos sille vauvalle tapahtuu jotain...
sun galluppiin: En ole laskenut mitä menee jouluun rahaa. Liikaa joka tapauksessa.
Kuusi me saadaan aina mun enolta. Maalla kun asutaan, on ympärillä vaan metsää ja peltoa ja jos eno ei joskus kuusta anna, varastetaan naapurin metsästä... vitisi vitsi...
Oikein kun alkaisi laskemaan, niin varmaan tajuaisi sen, miten paljon jouluun oikeesti uppoaa. Siis ihan lahjojenkin kanssa..
vm69
Tuore on sinunkin viimeisin km, pahoittelut!!
nipsulle jättimäiset onnittelut plussasta!!! Suojelusenkeleitä matkaa vartioimaan =)
DreamOne!! *haaaliii* kuinka ihanaa! Nyt toivon, että pystys hiukan relaamaan ja nauttimaan raskaudesta =) Ymmärrettävää näillä taustoilla olla pessimisti, mutta kuule, 5% on niin vähän! Se on yhtä vähän, kuin meidän mahdollisuus saada sydänvikainen lapsi. Ja olen päättänyt, että 5% on toodella pieni osuus. Piste. Joten usko parhaimpaan - nyyttinen tulee kaikkuun kesällä! =)
Kunnes taasen palilen...