STT kirjoittaa että Mari Rantanen (ps) on kirjotellut väestönvaihdosta
Onneksi media alkanut syynäämään persujen kirjoituksia.
Kommentit (851)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihtohan on totta.
Itse asun pk-seudulla kerrostalossa jonka siinä rapussa jossa asun, asukkaista yli 72% on ulkomaankielisiä. Minun asuntoni lisäksi rapun kaikista asunnoista vain yhdessä asuu suomenkielinen kantasuomalainen mies. Muutos on tapahtunut 20 vuodessa. Pois muuttaneiden tilalle tulee aina ulkkis yli 80% todennäköisyydellä.
Se väestönvaihto on siis todellisuutta.Taso on juuri tämä persuilla. Asioita perustellaan oman rappukäytävän asioita.
Höpsis. Samankaltainen tilanne on saman alueen kaikissa taloissa. Jokaisessa. Ja joka rapussa. Muiden talojen ja rappujen osalta en vain pysty antamaan tarkkoja lukuja kun en tiedä kuinka monta asukasta huoneistoissa asuu. Jossain vaiheessa oli virolaisten ja venäläisten aalto. Sitten tuli lähi-itäläisiä. Viimeiset kolme vuotta on jatkunut pääosin afrikkalaistaminen.
Parempia naapureita kuin lapsia käpälöivät persujuopot. Taitaa eri väri taas vain kiukuttaa. Voi voi sentään. Aijai sentään.
Tarkista tilastot tuon "käpälöimisen" suhteen ja ylläty. Siellä onkin ihan muut edustettuina kuin "persujuopot". Enkä nyt puhu edes vasemmistolaisista salakuvaajista tai yli kolmen vuoden ehdottoman vankeustuomion lapseen kohdistuneista rikoksista saaneesta vihreästä poliitikosta.
Eipäs narrata taas. Kantikset siellä ovat ylivoimaisesti johdossa. Voit niitä fantasioitasi mennä kylvämään johonkin muualle. Tämä asia on sulle jo sataan kertaan kerrottu, mutta jatkat edelleen valheiden levitystä.
Suhteutettuna väestömääriin eivät todellakaan ole, mutta senhän valehtelija jo tiesikin.
Eipäs narrata. Tulijat tekevät yli 25-vuotiaissa suhteellisestikin vähemmän rikoksia kuin kantikset. Nuoremmissa demografiat poikkeavat huomattavasti toisistaan ja nuoret miehet tekevät muutenkin paljon rikoksia. Näissäkin on vain kourallinen ahkeria, jotka vääristävät tilastoja. Ja näin persufantasia on taas debunkattu.
Ja tähän ei fantasiapersut enää pysty sanomaan mitään. Aina hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia suomalaista ei äänestänyt perussuomalaisia ja syystä, eivätkä muutkaan öykkärit kuten sinimusta, kristallipuolue, vapauden liitto, vkk tai ske juuri ääniä saaneet.
80% äänestäneistä ei äänestänyt persuja. Eli hyvin pieni osa suomalaisista äänesti.
Vain demokratiaa halveksuva demari voi sanoa, että toiseksi suurinta yli 20% kannatuksen saanutta puoluetta äänesti "hyvin pieni" osa. Onneksi ette sentään ole aloitelleet sisällissotia vähään aikaan.
Viidesosa äänestäneistä on aika pieni osa. Ja heistäkin suuri osa peruskoulpohjaisia peräkamaripoikia..
Siltähän se demokratiaa halveksuvasta demarista sattaa tuntua, joita muuten äänesti vielä pienempi osa.
Äänimäärä lähes sama.
Perussuomalaisilla suurempi äänimäärä, joten demareita äänesti sinun mukaasi vain "hyvin pieni osa suomalaisista".
Hyvin pieni ero. 3000 ääntä.
Molempia äänesti hyvin pieni osa suomalaisista. Ei demarit huudakaan, että meille kaikki valta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia suomalaista ei äänestänyt perussuomalaisia ja syystä, eivätkä muutkaan öykkärit kuten sinimusta, kristallipuolue, vapauden liitto, vkk tai ske juuri ääniä saaneet.
80% äänestäneistä ei äänestänyt persuja. Eli hyvin pieni osa suomalaisista äänesti.
Vain demokratiaa halveksuva demari voi sanoa, että toiseksi suurinta yli 20% kannatuksen saanutta puoluetta äänesti "hyvin pieni" osa. Onneksi ette sentään ole aloitelleet sisällissotia vähään aikaan.
Viidesosa äänestäneistä on aika pieni osa. Ja heistäkin suuri osa peruskoulpohjaisia peräkamaripoikia..
Siltähän se demokratiaa halveksuvasta demarista sattaa tuntua, joita muuten äänesti vielä pienempi osa.
80 % äänesti muita puolueita kuin persuja. Siis ylivoimaisesti suurin osa äänesti muita kuin persuja äänestivätpä sitten vaikka kokoomusta, keskustaa, demareita, vihreitä, vasemmistoa tai liike nytia. Maassa kun on muitakin puolueita kuin demarit ja persussuomaliset, jos et ole sattunut huomaamaan.
YLI 80% äänesti muita puolueita kuin SDP:tä. Siis ylivoimaisesti suurin osa äänesti muita kuin demareita. Demarit olivat vasta kolmanneksi suosituin puolue Kokoomuksen ja Perussuomalaisten molempien ollessa suositumpia, eli hyvin hyvin pieni osa äänesti demareita. Marginaalinen melkinpä, ainakin demarivalehtelijan omalla logiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun pk-seudulla kerrostalossa jonka siinä rapussa jossa asun, asukkaista yli 72% on ulkomaankielisiä. Minun asuntoni lisäksi rapun kaikista asunnoista vain yhdessä asuu suomenkielinen kantasuomalainen mies. Muutos on tapahtunut 20 vuodessa. Pois muuttaneiden tilalle tulee aina ulkkis yli 80% todennäköisyydellä.
Se väestönvaihto on siis todellisuutta.Taso on juuri tämä persuilla. Asioita perustellaan oman rappukäytävän asioita.
Höpsis. Samankaltainen tilanne on saman alueen kaikissa taloissa. Jokaisessa. Ja joka rapussa. Muiden talojen ja rappujen osalta en vain pysty antamaan tarkkoja lukuja kun en tiedä kuinka monta asukasta huoneistoissa asuu. Jossain vaiheessa oli virolaisten ja venäläisten aalto. Sitten tuli lähi-itäläisiä. Viimeiset kolme vuotta on jatkunut pääosin afrikkalaistaminen.
Parempia naapureita kuin lapsia käpälöivät persujuopot. Taitaa eri väri taas vain kiukuttaa. Voi voi sentään. Aijai sentään.
Tarkista tilastot tuon "käpälöimisen" suhteen ja ylläty. Siellä onkin ihan muut edustettuina kuin "persujuopot". Enkä nyt puhu edes vasemmistolaisista salakuvaajista tai yli kolmen vuoden ehdottoman vankeustuomion lapseen kohdistuneista rikoksista saaneesta vihreästä poliitikosta.
Eipäs narrata taas. Kantikset siellä ovat ylivoimaisesti johdossa. Voit niitä fantasioitasi mennä kylvämään johonkin muualle. Tämä asia on sulle jo sataan kertaan kerrottu, mutta jatkat edelleen valheiden levitystä.
Suhteutettuna väestömääriin eivät todellakaan ole, mutta senhän valehtelija jo tiesikin.
Eipäs narrata. Tulijat tekevät yli 25-vuotiaissa suhteellisestikin vähemmän rikoksia kuin kantikset. Nuoremmissa demografiat poikkeavat huomattavasti toisistaan ja nuoret miehet tekevät muutenkin paljon rikoksia. Näissäkin on vain kourallinen ahkeria, jotka vääristävät tilastoja. Ja näin persufantasia on taas debunkattu.
Tässä sinulle fantasiaa:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7b15af18-ada7-47e0-a312-8bfe8b05c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hetken aloitus, jossa kysyttiin tyyliin oletko " natssi tms" ja miten se ilmenee. Postasin siihen omani jota olen pyöritellyt mielessä monet kerrat. Miettikää kohdallanne tunnetteko samoin. Kyse siitä, että jos tarjolla on elokuva /sarja ja kaikki näyttelijät ovat "mustia tms" niin olen huomannut etten jaksa katsoa tai ei kiinnosta? Olenko siis " rassisti"? Kirjoitusvirheet tarkotuksella kun/jos ei mee muuten läpi. Mutta todella olen hyvin suvaitsevainen ja lojaali niin miksi en tykkää noista elokuvissa tms? Kertokaa omat kokemuksenne, olenko yksin tuossa vai?
Kriteerit nasseuteen muuttuvat ja kiristyvät koko ajan. Ihan selvä nassehan sinäkin siis olet. 😂
Miten se istuu kontekstiin, kun olen äänestänyt eniten keskustpuolueen ehdokkaita ja myös vihreitä ja demareita?
Ihan hyvin, nasse olet jos demarivalehtelija tai hänen äärivasemmistokaverinsa niin päättää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hetken aloitus, jossa kysyttiin tyyliin oletko " natssi tms" ja miten se ilmenee. Postasin siihen omani jota olen pyöritellyt mielessä monet kerrat. Miettikää kohdallanne tunnetteko samoin. Kyse siitä, että jos tarjolla on elokuva /sarja ja kaikki näyttelijät ovat "mustia tms" niin olen huomannut etten jaksa katsoa tai ei kiinnosta? Olenko siis " rassisti"? Kirjoitusvirheet tarkotuksella kun/jos ei mee muuten läpi. Mutta todella olen hyvin suvaitsevainen ja lojaali niin miksi en tykkää noista elokuvissa tms? Kertokaa omat kokemuksenne, olenko yksin tuossa vai?
Mielenkiintoista ja totesin minäkin että sama tunne. Ei vaan sytytä ne leffat joissa on yksinomaan tiettyä ihmisryhmää. Mutta mm japanilaisten leffoja voi katsoa ja tykkään. Enkä ole persu en mitään poliittista koska olen puolueeton.
Pitäny aina itse kaikella lojaalina.
Väestönvaihdossa ei ole kysymys mistään tietoisesta salaliitossa. Väestönvaihdossa on kysymys poliitikkojen passiivisuudesta. Odotellaan, että Välimeren yli tulee yht´äkkiä 5 miljoonaa ihmistä ja sitten reagoidaan jälkikäteen myöhässä sen sijaan, että toimittaisiin aktiivisesti ja varauduttaisiin hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palstan persu niin tyhmä että luulee että Suomessa on kaksipuoluejärjestelmä: SDP ja perussuomalaiset? Kommentoinnista saa sellaisen käsityksen.
Saat sellaisen käsityksen, koska olet juuri niin tyhmä.
Olisi kannattanut käydä koulut kunnolla, jos persun poliittinen ymmärtäminen ja itseilmaisu on tuota tasoa.
Kirjoittaa demarivalehtelija, jonka oma ilmaisu on tyyliä "Onx palstapersu niiq nii tyhmä häh?" 😂
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihdossa ei ole kysymys mistään tietoisesta salaliitossa. Väestönvaihdossa on kysymys poliitikkojen passiivisuudesta. Odotellaan, että Välimeren yli tulee yht´äkkiä 5 miljoonaa ihmistä ja sitten reagoidaan jälkikäteen myöhässä sen sijaan, että toimittaisiin aktiivisesti ja varauduttaisiin hyvissä ajoin.
Tulossa on ja Suomi juuri sitoutuu ottamaan sujuvasti vastaan. Mari levittää punaista mattoa.
Jos olet suomalaissyntyinen korkeakoulutettu, perheellinen työssäkäyvä ja yhteiskunnan nettomaksaja mutta äänestit ps - olet demareiden mielestä nas si ja kamala ihminen.
Jos olet ulkomaalaissyntyinen, pyörität teatteritoimintaa mihin liittyy alaikäisiä (vain tyttöjä, ei poikia) joista teet itsellesi haaremin - demarit myöntävät sinulle kulttuuripalkinnon ja paikan parempien ihmisten kerhoon
Vierailija kirjoitti:
Miksi persuministerit kiven kovaa kieltävät väestönvaihtokytköksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänimäärä lähes sama.
Perussuomalaisilla suurempi äänimäärä, joten demareita äänesti sinun mukaasi vain "hyvin pieni osa suomalaisista".
Molempia äänesti hyvin pieni osa suomalaisista. Ei demarit huudakaan, että meille kaikki valta.
Juuri sitähän te täälläkin huudatte. Äänestäjien valitsema enemmistöhallitus pitäisi saada kaadettua keinolla millä hyvänsä ja valta palautettua takaisin velkaannuttajademareille, joita muuten äänesti HYVIN hyvin pieni osa suomalaisista. 😂
Väestönvaihtoministeri olisi varmaan vaan päähän taputellut tätäkin porukkaa:
Äärioikeistolainen miesjoukko suunnitteli räjähdeiskua Niinisalon vastaanottokeskukseen, epäilee poliisi – haalivat käyttöönsä aseita ja dynamiittia sekä valmistivat lannoitteesta räjähdysainetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista ja totesin minäkin että sama tunne. Ei vaan sytytä ne leffat joissa on yksinomaan tiettyä ihmisryhmää. Mutta mm japanilaisten leffoja voi katsoa ja tykkään. Enkä ole persu en mitään poliittista koska olen puolueeton.
Niin. Miettikää? Kumman elokuvan valitsette, jos vaihtoehtona on tyypillinen länsimainen toimintaelokuva, jossa ei ole yhtään "mustaa" näyttelijää tai heitä on korkeintaan 1-2?
Tai toinen mainostettu toimintaelokuva, jossa kaikki näyttelijät ovat "mustia" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänimäärä lähes sama.
Juuri sitähän te täälläkin huudatte. Äänestäjien valitsema enemmistöhallitus pitäisi saada kaadettua keinolla millä hyvänsä ja valta palautettua takaisin velkaannuttajademareille, joita muuten äänesti HYVIN hyvin pieni osa suomalaisista. 😂
Valta on nytkin kokoomuksella, ei persuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaisilla on hyvin samankaltainen arvomaailma kuin suomalaisilla. Sen lisäksi ovat älykäs kansa, joilla on rikas oma kulttuuri jossa on paljon mielenkiintoisia piirteitä (sekä hyvässä että pahassa). He osaavat kertoa tarinoita, jotka koskettavat. Jenkkituotanto on hyvin tyhjäpäistä tuotantoa, jossa hahmot ovat kaikki samalla paletilla tehtyjä, ainoastaan erikoisefektit kehittyvät, sanomaa leffoissa ei ole ja kiellettyjä aiheita on monia ettei ketään vahingossakaan silitetä vastakarvaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle fantasiaa:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7b15af18-ada7-47e0-a312-8bfe8b05c…
Edelleen kantikset johtavat melkoisesti ja juuri kotimaisten tekoset jäävät useammin piiloon kun kohdistuvat omaan puolisoon ja lapsiin. Kiitos kun vahvistit tuon jo aiemmin selittämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 % äänesti muita puolueita kuin persuja. Siis ylivoimaisesti suurin osa äänesti muita kuin persuja äänestivätpä sitten vaikka kokoomusta, keskustaa, demareita, vihreitä, vasemmistoa tai liike nytia. Maassa kun on muitakin puolueita kuin demarit ja persussuomaliset, jos et ole sattunut huomaamaan.
YLI 80% äänesti muita puolueita kuin SDP:tä. Siis ylivoimaisesti suurin osa äänesti muita kuin demareita. Demarit olivat vasta kolmanneksi suosituin puolue Kokoomuksen ja Perussuomalaisten molempien ollessa suositumpia, eli hyvin hyvin pieni osa äänesti demareita. Marginaalinen melkinpä, ainakin demarivalehtelijan omalla logiikalla.
Jos et ole persu olet demari? Mielenkiintoinen logiikka. Onhan hallituksessa onneksi järkiporukkaakin eli muut kuoin persuministerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole persu olet demari? Mielenkiintoinen logiikka. Onhan hallituksessa onneksi järkiporukkaakin eli muut kuoin persuministerit.
Palastapersu näkee demareita kaikkialla.
Vihervassarit, joihin persu laskee ainakin demarit, vihreät ja vasemmistoliiton saivat yhteensä huomattavasti enemmän ääniä kuin persut. Yli miljoona ääntä, kun persuilla n. 620 000
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskuntavaalit_2023