STT kirjoittaa että Mari Rantanen (ps) on kirjotellut väestönvaihdosta
Onneksi media alkanut syynäämään persujen kirjoituksia.
Kommentit (851)
Vierailija kirjoitti:
Kriisi jatkuu.
Hyvä että jatkuu. Nähtävästi persut pitää suomalaisia tyhminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia suomalaista ei äänestänyt perussuomalaisia ja syystä, eivätkä muutkaan öykkärit kuten sinimusta, kristallipuolue, vapauden liitto, vkk tai ske juuri ääniä saaneet.
80% äänestäneistä ei äänestänyt persuja. Eli hyvin pieni osa suomalaisista äänesti.
Vain demokratiaa halveksuva demari voi sanoa, että toiseksi suurinta yli 20% kannatuksen saanutta puoluetta äänesti "hyvin pieni" osa. Onneksi ette sentään ole aloitelleet sisällissotia vähään aikaan.
Viidesosa äänestäneistä on aika pieni osa. Ja heistäkin suuri osa peruskoulpohjaisia peräkamaripoikia..
Siltähän se demokratiaa halveksuvasta demarista sattaa tuntua, joita muuten äänesti vielä pienempi osa.
80 % äänesti muita puolueita kuin persuja. Siis ylivoimaisesti suurin osa äänesti muita kuin persuja äänestivätpä sitten vaikka kokoomusta, keskustaa, demareita, vihreitä, vasemmistoa tai liike nytia. Maassa kun on muitakin puolueita kuin demarit ja persussuomaliset, jos et ole sattunut huomaamaan.
YLI 80% äänesti muita puolueita kuin SDP:tä. Siis ylivoimaisesti suurin osa äänesti muita kuin demareita. Demarit olivat vasta kolmanneksi suosituin puolue Kokoomuksen ja Perussuomalaisten molempien ollessa suositumpia, eli hyvin hyvin pieni osa äänesti demareita. Marginaalinen melkinpä, ainakin demarivalehtelijan omalla logiikalla.
Jos et ole persu olet demari? Mielenkiintoinen logiikka. Onhan hallituksessa onneksi järkiporukkaakin eli muut kuoin persuministerit.
Palastapersu näkee demareita kaikkialla.
Lienee Palstiksen aika taas ottaa lääkkeet ja käydä äipän nännillä lutkuttamassa. Alkaa jutut olla hysteerisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hetken aloitus, jossa kysyttiin tyyliin oletko " natssi tms" ja miten se ilmenee. Postasin siihen omani jota olen pyöritellyt mielessä monet kerrat. Miettikää kohdallanne tunnetteko samoin. Kyse siitä, että jos tarjolla on elokuva /sarja ja kaikki näyttelijät ovat "mustia tms" niin olen huomannut etten jaksa katsoa tai ei kiinnosta? Olenko siis " rassisti"? Kirjoitusvirheet tarkotuksella kun/jos ei mee muuten läpi. Mutta todella olen hyvin suvaitsevainen ja lojaali niin miksi en tykkää noista elokuvissa tms? Kertokaa omat kokemuksenne, olenko yksin tuossa vai?
Mielenkiintoista ja totesin minäkin että sama tunne. Ei vaan sytytä ne leffat joissa on yksinomaan tiettyä ihmisryhmää. Mutta mm japanilaisten leffoja voi katsoa ja tykkään. Enkä ole persu en mitään poliittista koska olen puolueeton.
Pitäny aina itse kaikella lojaalina.Niin. Miettikää? Kumman elokuvan valitsette, jos vaihtoehtona on tyypillinen länsimainen toimintaelokuva, jossa ei ole yhtään "mustaa" näyttelijää tai heitä on korkeintaan 1-2?
Tai toinen mainostettu toimintaelokuva, jossa kaikki näyttelijät ovat "mustia" ?
Normaalilla ihmisellä tuskin on kriteerinä näyttelijöiden väri. Onko se jollain?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaalaisista ja väestönvaihdosta, jossain aiemmassa viestissä viitattiin näihin.
Ensinnäkin, nykyisiä "suomalaisia kantiksia" kutsuttiin tataareiksi vielä 1800-luvulla. Toisekseen, täällä on alkuperäisiä finnoarjalaisia enää 5% populaatiosta. Metsästäjäkeräilijät eivät olleet alkuperäisiä suomenkielisiä.
Eli, Ruotsin ja Venäjän monisatavuotinen terrori ja riisto sekä invaasio ja massamurhat, raiskauksista nyt puhumattakaan aiheuttivat sen, että nykyään täällä rypee täysin pseudo, Snellmannin suomalaisiksi nimeämä väestö, jolla ei ole viddulin käsitystä mistään.
Sulla on kyllä väärää tietoa. Tataarit on Suomeen 1800-luvulla tulleita muslimeja. Kantasuomalaisia ei ole koskaan sanottu tataareiksi vaan ihan vaan suomalaisiksi. Ruotsin kielen sana tattare viittaa romanivästöön.
Snellman 1800-luvun lehtikirjoituksessaan mainitsi, että täkäläistä väestöä kutsuttiin tataareiksi ulkomailla. Ja ihmetteli samassa artikkelissaan, ettei näillä tataareilla ollut mitään käsitystä siitä, mitä tarkoittaa Suomi tai finni. Ei tietystikään, koska Suomi ja finni olivat kalmistokulttuurisen, kirjoitustaitoisen finnoarjalaisen kansan klaaneja. Sinäkään et varmaan tiedä sitä?
Tottahan tuo väestönvaihto on. Siihen pitää puuttua ja puhua oikeilla nimillä vai halutaanko mennä muiden mukana kaaokseen samalla tavalla ja tuhota kaiken? Tulevat ja r*iskaavat ja t*ppavat meitä.
No ainakin Ruotsissa on väestönvaihto meneillään, sillä tällä menolla Ruotsi tulee olemaan muslimienemmistöinen maa vuonna 2050.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihdosta saa kirjoittaa.
Niin. Miksi ihmeessä ei saisi pohtia sitä, millaiselta suomalaiset näyttävät 100 vuoden kuluttua ja miltä suomalainen yhteiskunta näyttää silloin, jos jatkossakin pidetään ovet auki Afrikkaan ja Lähi-itään?
.Jos ihmisiä on olemassa 1000 vuoden kuluttua, ovat kaikki luultavasti kutakuinkin saman värisiä.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Maamme "tulevaisuus" on musta.
Ainakin tämän sinimustan hallituksen aikana. Eniten minua pelottaa, että Suomesta tulee nazimaa. Handmaids tale Dystopia näköpiirissä näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin Ruotsissa on väestönvaihto meneillään, sillä tällä menolla Ruotsi tulee olemaan muslimienemmistöinen maa vuonna 2050.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo väestönvaihto on. Siihen pitää puuttua ja puhua oikeilla nimillä vai halutaanko mennä muiden mukana kaaokseen samalla tavalla ja tuhota kaiken? Tulevat ja r*iskaavat ja t*ppavat meitä.
On sulla fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Jos tähän asiaan ei puututa millään ja vääristellään ni miten sitten pitäisi toimia? Antaa tuhota aivan kaikki? Sitäkö suomalaiset haluavat? Hautuumaa kutsuu monia jo hyvinkin aikaisin. Tämä on myös tavallaan ollut informaatiosotaa ja asioiden vääristelyä johon olisi pitäny puuttua jo jonkin aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla fantasiat.
Katsetta Ranskaan, onko se fantasia? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos tulevat Venäjän suunnalta. Kiduttavatkin kaiken lisäksi ja haluavat hukuttaa lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli hetken aloitus, jossa kysyttiin tyyliin oletko " natssi tms" ja miten se ilmenee. Postasin siihen omani jota olen pyöritellyt mielessä monet kerrat. Miettikää kohdallanne tunnetteko samoin. Kyse siitä, että jos tarjolla on elokuva /sarja ja kaikki näyttelijät ovat "mustia tms" niin olen huomannut etten jaksa katsoa tai ei kiinnosta? Olenko siis " rassisti"? Kirjoitusvirheet tarkotuksella kun/jos ei mee muuten läpi. Mutta todella olen hyvin suvaitsevainen ja lojaali niin miksi en tykkää noista elokuvissa tms? Kertokaa omat kokemuksenne, olenko yksin tuossa vai?
Mielenkiintoista ja totesin minäkin että sama tunne. Ei vaan sytytä ne leffat joissa on yksinomaan tiettyä ihmisryhmää. Mutta mm japanilaisten leffoja voi katsoa ja tykkään. Enkä ole persu en mitään poliittista koska olen puolueeton.
Pitäny aina itse kaikella lojaalina.Niin. Miettikää? Kumman elokuvan valitsette, jos vaihtoehtona on tyypillinen länsimainen toimintaelokuva, jossa ei ole yhtään "mustaa" näyttelijää tai heitä on korkeintaan 1-2?
Tai toinen mainostettu toimintaelokuva, jossa kaikki näyttelijät ovat "mustia" ?
Normaalilla ihmisellä tuskin on kriteerinä näyttelijöiden väri. Onko se jollain?
Sitä sopii miettiä erinäisissä "valintatilanteissa" onko värillä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Sitä saa mitä tilaa. Turha siinä vaiheessa pyydellä apua kun p*ska on jo tuulettimessa. Kun asioihin otettu yhtään mitään kantaa aiemmin tai edes puututtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos tulevat Venäjän suunnalta. Kiduttavatkin kaiken lisäksi ja haluavat hukuttaa lapsetkin.
Tämä ongelma on Eurooppa itse aiheuttanut itselleen. Venäjällä ei ole osaa eikä arpaa tähän. Helppo se on syyttää toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, miksi ihmeessä pitää laittaa mustia näyttelemään alun perin valkoisia hahmoja? Tai miksi ihmeessä on jenkkiyliopistoja, joissa on etnisiä kiintiöitä? Eikö taitojen pitäisi ratkaista?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on osa tätä.persumaailmaa. ajatus että ne vie meidän työt ja naiset oli ihan alunperin. Nyt ajatus on, että kaikki muun näköiset ihmiset "Tulevat ja r*iskaavat ja t*ppavat meitä".
Jotenkin surkuhupaisaa. Kuin lapsen ajattelua.
Näille nauretaan 100 vuoden päästä.
Suomalaiset 62%. Miksi suomalaiset ovat niin aktiivisia r a i s k a i l i j o i t a?