Holiday Club osakkeen jälleenvuokrsus
Onko kenellekään kokemusta, miten nopeasti rahat tulivat tilille? Meillä vuokrattiin oma osake ja ehdoissa sanotaan että tilitys tapahtuu neljän viikon sisällä. Olisi kiva tietää, menikö tuo neljä viikkoa vai tuliko rahat nopeammin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ai karsee, miksi teillä on sellainen?
Joskus ostettu, nyt se on myynnissä
Etkö saisi siitä paremmin rahaa, jos vaan pistät airbnb itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Luuletko, että saatte myytyä?
no onko sitä joku vuokrannut edes? alota tuosta ensin.
niitä voi "antaa" vuokralle,mutta ei se tarkoita että joku sen vuokraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan huutokaupat.comissa? Siellä noita myydään sillä hinnalla millä ostajat ostaa. Jos yrität myydä sillä holidayclubin omalla sisäisellä myynnillä, niin ole ystävällinen ja kirjoita testamenttiisi ohjeet jälkipolville miten tuo hieno systeemi toimii.
Noiden satunnaisten perusviikkojen vaihtoarvo myytäessä on joitain satoja euroja. Joulut ja pääsiäiset ns. superviikot joitain tuhansia euroja.
Vierailija kirjoitti:
Etkö saisi siitä paremmin rahaa, jos vaan pistät airbnb itse?
Kai sä sen ymmärrät, että silloin se kämppä pitäisi käydä siivoamassa jokaisen yöpyjän jälkeen.
Paljon on tietäjiä mutta oikeasti kukaan ei osannut vastata kysymykseen.
Kyllä se oli vuokrattu ja siellä oli vuokralaiset. Olisimme itse menneet sinne mutta se oli mennyt. Ja kyllä, on jouluviikko pohjoisessa: Jos ei mene kaupaksi niin käytämme itse jouluisin että pääsemme Lappiin. Lapset ovat vierailleet siellä kyllä useamman kerran ja ei heitä haittaa sen periminen, jos niin kävisi ettei mene kaupaksi.
Onhan huutokaupat.comissa? Siellä noita myydään sillä hinnalla millä ostajat ostaa. Jos yrität myydä sillä holidayclubin omalla sisäisellä myynnillä, niin ole ystävällinen ja kirjoita testamenttiisi ohjeet jälkipolville miten tuo hieno systeemi toimii.
Noiden satunnaisten perusviikkojen vaihtoarvo myytäessä on joitain satoja euroja. Joulut ja pääsiäiset ns. superviikot joitain tuhansia euroja.
Ei ole mikään paniikkikiire myydä. Jos ei vaikka parissa vuodessa mene kaupaksi niin katsotaan sitten sitä omaa myyntiä: Vähän sama kuin vuokrauksen kanssa. Laitettiin nyt vuokralle mutta valmistauduttiin lähtemään itse. Viikkoa ennen lähtöä soitin asiasta ja olikin mennyt. Ei olisi haitannut vaikkei olisi mennyt, koska sitten olisimme itse menneet sinne: nyt kiinnostaa tuo rahojen saaminen. Emme varmasti ole ainoita osakkeen omistajia tällä palstalla joten ajattelin kysyä täältä kokemuksia.
Salamana paikalle tulleet haaskalinnut hävisivät kuin tuhka tuuleen, kun selvisi että kyseessä onkin Lapin jouluviikko. Olisi ollut niin mukavaa päästä ilkkumaan. Edelleen kuitenkin odottelen kokemuksia alkuperäiseen kysymykseeni.
Noitahan on booking ja Airbnb täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Salamana paikalle tulleet haaskalinnut hävisivät kuin tuhka tuuleen, kun selvisi että kyseessä onkin Lapin jouluviikko. Olisi ollut niin mukavaa päästä ilkkumaan. Edelleen kuitenkin odottelen kokemuksia alkuperäiseen kysymykseeni.
Ihan tottako haluat vastauksia kysymykseen että missä ajassa rahojen pitäisi tulla tilille jos ehdoissa on sanottu tilityksen olevan max. neljä viikkoa. Huonoa taloudenpitoa jos maksavat etuajassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita enää kukaan osta😅
Miten tämä liittyy kysymykseeni? Osake vuokrattiin (ajatella!!!) ja kysyin tietääkö joku milloin rahat tilitetään? Meillä ei edelleenkään ole kiire päästä eroon osakkeesta, kun joku aikuisista lapsista puolisoineen ihan mielellään menee jouluksi Lappiin, jos emme itse mene. Tai vanhempani tai ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Noitahan on booking ja Airbnb täynnä.
Liittyykö tämä alkuperäiseen kysymykseen?
Ihan tottako haluat vastauksia kysymykseen että missä ajassa rahojen pitäisi tulla tilille jos ehdoissa on sanottu tilityksen olevan max. neljä viikkoa. Huonoa taloudenpitoa jos maksavat etuajassa.
Niin kyllä, haluaisin vastauksia nimenomaan tähän kysymykseen. Neljä viikkoa on tosiaan tuo maksimiaika, sen tiedän. Sinullakaan ei taida olla omakohtaista kokemusta?
Tuttuni sopi aikoinaan suoraan Holiday clubin kanssa, että saavat lunastaa turhaksi jääneen osakkeen ilmaiseksi takaisin itselleen ja näin pääsi osakkeesta eroon.
Jos tili on tyhjä ja rahaa pitäisi saada heti, ei kannata varmaan tuudittautua, että HC kiirehtisi tilityksen kanssa. Se vähä mitä tuotsta lafkasta on kokemuksia, odottelu on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni sopi aikoinaan suoraan Holiday clubin kanssa, että saavat lunastaa turhaksi jääneen osakkeen ilmaiseksi takaisin itselleen ja näin pääsi osakkeesta eroon.
No tämä ei ole mitenkään turhaksi jäänyt. Jos saamme rahaa, myymme, jos emme niin me itse tai joku lapsista käyttää jouluisin. Eihän siitä ole juuri mitään kuluja enää kun se on kerran maksettu emmekä ole enää missään pistejärjestelmässä mukana. Luetun ymmärtäminen on todella vaikeaa selvästi, kun en kysynyt tätä asiaa.