Missä vaiheessa tätiytyminen tapahtui?
Löysin 7 vuoden takaisia kuvia ja järkytyin. Olen muuttunut jossain ikävuosien 36 ja 40 välillä aivan rytinällä.
Kommentit (44)
En tiedä. Olen 66 enkä ole vielä alkanut tätiytyä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen 66 enkä ole vielä alkanut tätiytyä.
Kätevää toki tuokin ettei omista peiliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 ja vielä olen tyttö. Mutta ei minulla tätiytymistä vastaankaan mitään ole.
Olisit käynyt Specsaversillä.
Millä tavalla?
Mä en pukeudu tätimäisesti.
Naamassa on pientä rupsahtamista.
55v.
Riippuu ihan hirveästi ihmisestä. Katsokaapa vaikka jotain Jenni Haukiota kolmevitosena ja JaloTiinaa nelivitosena. Kumpi on tätiytynyt, missä iässä ja näin pois päin. Mutta karkeasti sanottuna jotkut aloittavat tätiytymään heti kun 30v on mittarissa ja toiset ei ole tätejä vielä kuusikymppisinäkään.
Sanotaanko vaikka näin että siinä vaiheessa kun minusta tuli neljän lapsen täti
Niin silloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 ja vielä olen tyttö. Mutta ei minulla tätiytymistä vastaankaan mitään ole.
Olisit käynyt Specsaversillä.
No vaatekoko pysynyt samana, kasvot pysyneet samana. Ehkä olen alkanut käytää vähän kalliimpia vaatteita ja kenkiä, mutta muuten olen täsmälleen sama kuin 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
sinä oot vanha tyhmä mummeli
47 ja NUORI :D paremminkin tyhmä MUORI :D
Sillee kuunnellaan nuorten räppiä vestareilla, ei helvata näille junteille saa nauraa
27-vuotiaana, ku eka veljenlapsi syntyi 😃 Ny oon täti jo neljälle ja isotäti yhdelle 😄
Usein lasten saamisen vuoksi naisen tukka ohenee, ja silloin leikataan se kuuluisa vaimotukka josta ei kuitenkaan jakseta pitää huolta. Tämä on iso osa täti-imagoa
Minä olen 47 v mummeli, mutta olen tosiasiassa NUORI. Lapsia ei ole, mutta nuolen kämpän joka nurkan ja jokainen mies joka tulee paikalle joutuu mun natsimaisia ohjeita noudattamaan!
Olen "rento" tytteli!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 47 v mummeli, mutta olen tosiasiassa NUORI. Lapsia ei ole, mutta nuolen kämpän joka nurkan ja jokainen mies joka tulee paikalle joutuu mun natsimaisia ohjeita noudattamaan!
Olen "rento" tytteli!
:D :D :D niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä oot vanha tyhmä mummeli
Jaa. Nuorin lapseni täytti juuri 6 vuotta, kaksi isompaa on alakoulussa. Maisterin tutkinto löytyy. Mutta - ihan miten vain haluatte.
Kriittiset vuodet itselle on ollut 45-47. Sitä ennen olin "tyttönen" mutta sitten huomasi muutokset ihossa (ekat rypyt, ihon kimmoisuus katoaa), painon joka meinaa hiipiä vyötärölle, ohenevat hiukset mutta mikä pahinta se että omat vaatteeni alkoivat olla nuorten mielestä tätimäisiä ja itselleni tätimäiset äiskävaatteet oli niitä trendikkäitä. Eli sanoisin että esivaihdevuosissa riski tätiytymiseen on vahva, samoin sii vaiheessa kun muoti kierähtää sellaiseksi että nuoret suosii vaatteita joita itse muistaa omalla äidillään olleen tätivaiheessa.
Netissä näkee noita ikityttöjä. Kyllä ne ihan ikäisensä näköisiä naisia on. Turha katsella itseään vaaleanpunaisten lasien lävitse.
Mä taisin olla 46 kun löysin sekö isot clip on-nappikorvikset että viskoosipuserot, tietäjät tietävät miksi. Nyt on kaappi täynnä kukkaprinttejä.
Vierailija kirjoitti:
Netissä näkee noita ikityttöjä. Kyllä ne ihan ikäisensä näköisiä naisia on. Turha katsella itseään vaaleanpunaisten lasien lävitse.
Joo ja ne huulten töristämiset 47-v mummeleilla, ei helvata kun nauratttaa