Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kiihottaa

Vierailija
18.11.2023 |

Samalla työpaikalla oleva nuorempi kolleega on selvästi kiinnostunut minusta ja flirttailee melko avoimesti. Hänellä on tapana jäädä silmiin tuijottelemaan tai ottaa käsivarresta tai olkapäästä minua kiinni. Se on samaan aikaan vähän vaivaannuttavaa ja kuitenkin kipinöitä aiheuttavaa. Hiljattain erään nokkelan sanailun yhteydessä (työasiasta oli kyse) hän totesi jotain jonka tyyliin "kyllä sinä saisit". Se oli vähän kuin asiayhteyteen liittyvää, mutta kuitenkin epäsuorasti henkilökohtaiseksi tarkoitettu. Pidän tilannetta kiusallisena, mutta samalla olen kovin otettu ja tunnen himoa häntä kohtaan. Ikäeromme takia en pidä parisuhteeseen ryhtymistä hänen kanssaan tavoiteltavana. Firman pikkujoulut lähestyvät ja tiedän, että jos annan itselleni luvan lähteä tanssimaan hänen kanssaan, niin en ole varma pystynkö päästämään enää irti. Tiedän hänen olemaan kova tanssimaan. Samalla tämä ajatus kiihottaa. Toisaalta en haluaisi vältelläkään häntä pikkujouluissa, koska hän on älykäs, hauska, ilo silmälle sekä hyvää seuraa. Myönnän pikkujouluja odotellessani fantasioivani hänestä.

Onko muilla tällaisesta tällaisesta kokemusta? Miten pystyitte hallitsemaan tilanteen vai lähtikö lopulta käsistä? Mihin tilanne johti? Voiko työkaverin kanssa harrastaa seksiä kaveripohjalta, ilman draamaa työpaikalla tai ilman, että täytyy stressata parisuhteen joutumisesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämä huono sivusto, kun en saa avaukseeni yhtään kommenttia :(

Ilmeisesti ollut riittävän perverssi aihe..

Eikö kukaan ei ole ikinä kokenut samanlaisia? Olisin halunnut jakaa ajatuksia ja saada mielipiteitä, miten tilanteeseen pitäisi suhtautua.

ap

Vierailija
2/10 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä seksiosastolla käy todella vähän ihmisiä, ja ne vähätkin on pitkälti trolleja. Kannattaa kokeilla AV-puolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala paikka. En ollut nähnyt tätä kirjoitusta ennen. Olenkohan mä tuo nuorempi nainen. Näihin aikoihin kun tämä kirjoitettu painiskelin vastaavien ajatusten kanssa mutta toisena osapuolena. 

Vierailija
4/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala juttu, etenkin jos tavallaan kiinnostaisi. Tässä pätee vanha hevosmiesten viisaus, eli kuormasta ei syödä. Seuraukset voivat olla parhaimmillaan kiusallisia ja pahimmillaan tuhoisia. Valitettavasti tiedän mistä puhun

Vierailija
5/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastaava asetelma eteni  seksisuhteeseen. Tilanteen etenemistä edisti se, että toinen vaihtoi työpaikkaa ja kynnys sekstailla laski tuntuvasti. Seksi oli hyvää sillä kemiat toimi, mieltymykset osuivat yksiin ja kuukausien härnäily oli kerännyt painetta purettavaksi. Romanssia ei etsitty eikä sellaista syntynyt ja varmaan sen vuoksi kavereita ollaan vieläkin. Työpaikka on lopulta aika luonteva paikka löytää seuraa lakanoiden väliinkin. M46

Vierailija
6/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi saman työpaikan naista, joita olen tosissaan halunnut ja kummankin kanssa kerran saanut rakastella. Ensimmäisen jo nuorena kolmikymppisenä kun eka kerran näin, oli syttyminen salamannopea. Ehkä molemmin puolin vielä taisi olla niin. Ikinä en ole kokenut sellaista.

Hänestä hehkui minulle sellainen eroottinen "aura" että sitä ei voinut vastustaa. Tumma,  sopivan muodokas kaikkialta, liikkui ihanasti, sensuelli katse ja olemus kokonaan.  Juttumme eteni hitaasti , salaa keskustellen, kemiaa kyllä oli, koskettelua joskus, vihjailevia juttuja, katseita ja halun tunnetta. Joskus jopa suudeltiinkiin ja hyväiltiin salaa vähän. Sitten tuli lopulta yksi tilaisuus työpaikan juhlien jälkeen mennä samalla taksilla lainakämpälleni. Hän oli todella kiihkeä, riisuin hänet, halusi suuseksiä heti paljon, voihki ja nautti paljon ja ääneen. Kotona oli vähän ja huonoa seksiä ja juntti mies, jonka takia masturboikin kuulemma puutteessaan usein.Olisi tarvinnut jatkuvaa kunnon seksisuhdetta , mutta ei rohjennut. Se jäi vain siihen yhteen kertaan kun tiemme töissä erosivat. Ihanaa oli kyllä.

Toisen , läheisen työkaverinaisen kanssa sain seksiä työmatkalla hotellissa kun menin iltamyöhään juttelemaan. Koputin huoneensa oveen vain ja siellä hän oli ohuessa yöasussaan. Epäröi muka vähän aluksi, mutta ei kauan, kun halu voitti, riisui ja antoi minun ensin nuolla , jota hän rakasti todella. Hän oli  erittäin kiihkeänä, sai kielellä heti ja pitkä,hiljainen flirttimme sai täyttymyksensä yhdynnässä kun hän voihki allani ääneen.Olimme kauan sen jälkeen oikein hyviä ja luottamuksellisia työkavereita eikä seksi vaikuttanut siihen mitään. Uusintaa ei vain tullut sitten.

Vierailija
7/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tarinoita. Kyllä jotkut kuormasta siis syö. 

Vierailija
8/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kaksi saman työpaikan naista, joita olen tosissaan halunnut ja kummankin kanssa kerran saanut rakastella. Ensimmäisen jo nuorena kolmikymppisenä kun eka kerran näin, oli syttyminen salamannopea. Ehkä molemmin puolin vielä taisi olla niin. Ikinä en ole kokenut sellaista.

Hänestä hehkui minulle sellainen eroottinen "aura" että sitä ei voinut vastustaa. Tumma,  sopivan muodokas kaikkialta, liikkui ihanasti, sensuelli katse ja olemus kokonaan.  Juttumme eteni hitaasti , salaa keskustellen, kemiaa kyllä oli, koskettelua joskus, vihjailevia juttuja, katseita ja halun tunnetta. Joskus jopa suudeltiinkiin ja hyväiltiin salaa vähän. Sitten tuli lopulta yksi tilaisuus työpaikan juhlien jälkeen mennä samalla taksilla lainakämpälleni. Hän oli todella kiihkeä, riisuin hänet, halusi suuseksiä heti paljon, voihki ja nautti paljon ja ääneen. Kotona oli vähän ja huonoa seksiä ja juntti mies, jonka takia masturboikin kuulemma puutteess

Niin....oli eräs kolmaskin ihana muodokas nainen organisaatiomme toiselta paikkakunnalta joskus 10 v sitten. Pitkiä katseita, kiinnostusta, flirttiä, vihjailua. Kerran sitten yhden yön kokousmatka , hotelli ja sain mennä hänen huoneeseensa. Ihanaa oli saada antaa hänelle kieltä, jota hänkin todella kaipasi, ja kiihkeä yhdyntä sitten.Voihketta riitti.Oli hyvin mielenkiintoista istua ihan lähekkäin palaverissa koko porukan mukana ja olla kuin ei mitään.Toisella kerralla oli eräässä kylpylässä porealtaassa saman naisen kanssa käsipeliä poreiden keskellä käteni ihan kohteessa, sormi siellä.Hän sai pienen. Myöhemmin illalla hän tuli tanssimaan  hameessa pelkät stay-upit jalassa ja kertoi sen tanssiessamme.Huh miten hurjasti se kiihotti ja kävimme pikaisen yhdynnän hänen huoneessaan.Hame pois ja sängylle...

Vierailija
9/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Isossa firmassa johtavassa asemassa oleva nainen.  2 vuotta sitten sain assistentiksi oikeen mukavan nuoren naisen. Jostain syystä hän sai minut ihan kuumaksi. Sitten olimme saksassa neuvotteluissa ja asuimme samassa huoneessa. Illalla hän kävi suihkussa ja alkoi pukemaan kun olimme sopineet että menemme syömään. Kävin ihan kuumana kun hän laittoi sukkanauhat, mustat sukat, mustat rintaliivit, mustan tiukan lyhyen hameen, punaisen puseron ja punaiset korkkarit. Sitten kevyen meikin ja hiukset pörrölle. Menimme syömään ja viini kihahti päähän, ottimme vielä pari drinkkiä päälle. Tunsin miten kostun kun katselin tuota 15v nuorempaa kaunista naista. Vetäydyimme huoneeseen ja ovesta sisään pästyämme en malttanut enää pitää näppiäni erossa tuosta assarista. Kiedoin käteni hänen kaulan ympäri, hän sanoi vihdoinkin ja aloitimme kiihkeän suutelun. Tottuneesti hän avasi puseroni napit, veti hameeni vetoketjun auki, tein samoin ja sitten riisuimme toistemme rintaliivit. siinä olimme halukkaana vain sukat ja sukkanuhat yllämme korkkarit jalassa. Sitten siiryimme sänkyyn ja kohta olimmekin 69 asenossa vuoron perään alla ja päällä. Nuolimme toisilemme useita orgasmeja, lopuksi olimme ihan poikki monen tunnin rakastelun jälkeen. Sitten käperryimme toisiimme ja nukuimme. Aamulla vielä nuolimme toisemme ja sitten suihkun kautta neuvotteluihin. Tätä sitten jatkui aina kun olimme reisussa useamman vuoden. Kotona kun vain odotti mies joka ei tehnyt muuta kun peruspano ja nukkumaan. Sain todella hyvää seksiä tuolta nuorelta jumalaiselta naiselta, joka myöhemmin tunnusti olevansa lesbo.

Vierailija
10/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kuumana työkaveriin. Jostain syystä näen hänestä toistuvia seksiunia. Onko tunne molemmin puolinen, en tiedä. Molemmat olemme onnellisissa parisuhteissa mutta niin se vaan ruoho ainakin omalla kohdalla vihertää. Välillä ihmisen kanssa tulee vaan se tunne että eiköhän heitetä nää koneet helvettiin ja lähdetä naimaan. Siis tällaisia spontaaneja ajatuksia vaan siitä että revitään toistemme vaatteet pois ja paritellaan. Huhhuh! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä