Mikä harrastus on justiinsa sinun henkireikäsi? Mistä saat valoa ja iloa elämään?
Otsakkeessa kysymys. Mikä on just SUN juttusi? Olisi kiva kuulla siitä :)
Kommentit (11)
Avaan päivällä verhot. Tuo valoa elämään.
Lenkkeily luonnossa. Aina, kun jää pidemmäksi aikaa välistä, huomaan voivani henkisesti huonommin. Yleensä alan ihmettelemään, mikä nyt on, kun ahdistaa ja masentaa kaikki. Sitten tajuan, etten ole syystä tai toisesta käynyt esim. viikkoon tai pariin lenkillä. Lähden lenkille ja olo helpottuu lähes heti. Sitten taas muistan pitää lenkkeilystä kiinni jonkun aikaa. Mulle ulkoilu ja lenkkeily luonnossa on ihan käsittämätöntä mielialalääkettä, jonka vaikutusta joka kerta havahdun ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Videopelit.
Ja KALJA!
Ei se että on paljon rahaa tai muutenkaan kaikki hyvin, vaan se että on KALJAA! Mä ajattelen sitä kaiken aikaa ja se että on KALJAA, tuo turvallisuuden tunteen.
Olen intomielinen ulkoilmaihminen, joten käyn joka päivä tekemässä pitkän kävelylenkin. Lisäksi viikottaisia harrastuksia on keilavuoro ja laulutunti. Viikonloppuisin käymme monta kertaa vuodessa Tallinnassa tai Tukholmassa ja lomilla matkaillaan pidemmälle. Lisäksi olen taloyhtiön hallituksessa ja harrastan politiikkaa.
Kalastus ja metsästys, niihin liittyvät jahtimaiden/vesien hoitotoimenpiteet kuten myös pyyntivälineiden valmistaminen tai tuunaaminen. Vaeltaminen Lapissa on vuoden kohokohtia, ja siihen valmistaudutaan huolella välineistöä korjaten/säätäen paremmaksi.
Luonto
Kundaliinijooga
Meditaatio
Tanssi! Viikon kohokohta ja on ikävä tuntia joululomalla.
Kissani. Niiden kanssa leikkiessä ja niitä ulkoiluttaessa unohtuvat muuta asia ja tuntuu vain hyvältä.