Ralph Fiennes on britti, Jude Law on englantilainen. Täh!! Luulin molempia amerikkalaisiksi?!!
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Ralph Nathaniel Twisleton-Wykeham-Fiennes. On jätkää nimellä paiskattu.
Amen. :D
Lars Ulrich on tanskalainen. Van Halenit hollantilaisia. Bernadottet on alunperin baskeja. Bonaparten nimi oli alunperin il Mauro di Sarazen ;D
Vierailija kirjoitti:
Lars Ulrich on tanskalainen. Van Halenit hollantilaisia. Bernadottet on alunperin baskeja. Bonaparten nimi oli alunperin il Mauro di Sarazen ;D
Etelä-afrikkalainen mahtisuku De Beer oli kotoisin Lapualta. Mats Andrijtz De Beer oli Matti Antinpoika Yli-Karhu.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän nuo twisleton ja wykeham lausutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän nuo twisleton ja wykeham lausutaan?
twisseltin ja wikkem?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-afrikkalainen mahtisuku De Beer oli kotoisin Lapualta. Mats Andrijtz De Beer oli Matti Antinpoika Yli-Karhu.
Oho! De Beerit omistaa n. 70% maailman timanttimarkkinoista.
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni green card haaveet :D
En ole sama aiemman Fiennes ketjun aloittanut. :D
Vierailija kirjoitti:
Mila Kunis on Ukrainalainen, järkytyitkö?
Vanha juttu jo, tiennyt jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ton enempää engelsmannille kuulostaa kuin Jude Law?
Mulle kuulostaa niin jenkiltä kuin olla ja voi.
Jennifer Ehle joka näytteli Elizabeth Bennetiä ylpeys ja ennakkoluulo- tv sarjassa on amerikkalainen! Oli mulle yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä äännetään ihan vinksinvonksin:D Reif Fains, tai jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta siis, että englantia äidinkielenään puhuva on oppinut matkimaan täydellisesti jotakin toista englannin kielen aksenttia. En usko että turkulaista saisi oppimaan savoa tai päinvastoin. No ehkä jos siitä maksettaisiin kolmen miljoonan dollarin kuvauspalkkio, niin sitten.
Fiennes puhuu lisäksi ainekin venäjää ja italiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.
Mun on monia kymmeniä kertoja pitänyt tämä tsekata, mutta enpä sitten koskaan muista, kun koneelle tulen. Kiitos informaatiosta.
Sitten mulla on ongelma. Mä aina puhun, että Joseph Fiennes näyttelee Voldemortia. En tiedä miksi mä tämän näin muistan, mutta lukemattomia kertoja tehnyt virheen asiasta puhuttaessa. - Kuulijatkaan eivät ole asiaa tienneet, kun koskaan kukaan ei ole mua korjannut asiasta.
Vasta katsoin tässä touko-kesäkuun kieppeillä Handsmade Tailin ja sitä kautta tämä Voldemort asia sitten selkis.
Kaikki brittiäisyys on ollut selkeää mulle.
Itse miellän Ralphin aina Irlantilaiseksi. Oliko se ton Josephin poika Hero joka näytteli Voldemortia lapsena? Josephilla on muistaakseni myös kaksoisveli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä äännetään ihan vinksinvonksin:D Reif Fains, tai jotain sellaista.
Lausutaan Fiins.
Eiku ei lausutakaan, muistin väärin. Toi Reif Fains on oikein 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.
Mun on monia kymmeniä kertoja pitänyt tämä tsekata, mutta enpä sitten koskaan muista, kun koneelle tulen. Kiitos informaatiosta.
Sitten mulla on ongelma. Mä aina puhun, että Joseph Fiennes näyttelee Voldemortia. En tiedä miksi mä tämän näin muistan, mutta lukemattomia kertoja tehnyt virheen asiasta puhuttaessa. - Kuulijatkaan eivät ole asiaa tienneet, kun koskaan kukaan ei ole mua korjannut asiasta.
Vasta katsoin tässä touko-kesäkuun kieppeillä Handsmade Tailin ja sitä kautta tämä Voldemort asia sitten selkis.
Kaikki brittiäisyys on ollut selkeää mulle.
Itse miellän Ralphin aina Irlantilaiseksi. Oliko se ton Josephin poika Hero joka näytteli Voldemortia lapsena? Josephilla on muistaakseni myös kaksoisveli.
Ralph on englantilainen.
Vierailija kirjoitti:
Goolasin ja melkoiset on nimet kaikilla Fiennesin perheen pojilla. Tytöillä tavallisempia.
Vierailija kirjoitti:
Ralph on kuningattaren kaukainen serkku.
Charlesin serkku on seitsemännessä polvessa ja ovat hyvää pataa keskenään. Molemmat ainekin intohimoisia Shakespearen suhteen joten ehkä se yhdistää.
Moriarty kuulostaa ihan selkeästi irlantilaiselta