Miksi naiset haluavat koko ajan keskustella ja jauhaa ns tärkeistä asioista?
Miksi ei voi joskus vaan olla ilman jatkuvaa tärkeää keskustelua? Ei jaksa enää
Kommentit (37)
No älä jaksa. Hengaile miesten kanssa ja lopeta vinkuminen
Mistä, kultaseni, haluat keskustella?
Naiset eivät koe riittävyyden tunnetta, jos eivät koko ajan pyöritä verbaalista myllyä ja jaa kaikkea miehen kanssa.
Sinun pitää hoitaa ne tärkeät asiat pois päiväjärjestyksestä niin jauhaminenkin loppuu.
Me ollaan niin vammaisia ettei osata sm a l l talk k ia,a😀
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa höpötellä turhia säästä mieluummin kuin isommista asioista millä on merkitystä elämään?
Asiat ovat vielä hyvin siinä vaiheessa, kun nainen yrittää saada keskustelua aikaiseksi kanssasi. Kun nainen lopulta hiljenee ja luovuttaa, niin voit alkaa valmistautua siihen, että ero on edessä.
Ennen tätä voisit tehdä miehen työn ja erota itse. Et selvästi halua olla sellaisessa parisuhteessa, jossa keskusteluyhteys ja tilanteen tasalla oleminen ovat tärkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat vielä hyvin siinä vaiheessa, kun nainen yrittää saada keskustelua aikaiseksi kanssasi. Kun nainen lopulta hiljenee ja luovuttaa, niin voit alkaa valmistautua siihen, että ero on edessä.
Ennen tätä voisit tehdä miehen työn ja erota itse. Et selvästi halua olla sellaisessa parisuhteessa, jossa keskusteluyhteys ja tilanteen tasalla oleminen ovat tärkeitä asioita.
Mutta kaikkihan oli niin hyvin kun nainen ei nalkuttanut mistään 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vaan hyväksyä että mies ja nainen ovat erilainen organismi eikä kumpikaan pysty tekemään toista tyytyväiseksi yhteiselämässä uhraamatta omaa sieluaan jonkinlaiselle hyväksikäytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikkihan oli niin hyvin kun nainen ei nalkuttanut mistään 🤷
Huomasi viimeinkin tyhmyytesi.
En halua. Olen myös pitkiä aikoja kokonaan puhumatta. Ei tarvi puhua koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa höpötellä turhia säästä mieluummin kuin isommista asioista millä on merkitystä elämään?
Käsitin että toisin päin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mitä ne tärkeät asiat on?
Mistä sitä tietää mistä nainen puhuu? Kuka sitä jaksaa tarkasti kuunnella. Riittää että sanoo joo silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää mistä nainen puhuu? Kuka sitä jaksaa tarkasti kuunnella. Riittää että sanoo joo silloin tällöin.
Onko nainen sinulle vain ja ainostaan "se"?
Vierailija kirjoitti:
Olisit onnellinen jos nainen vielä ylioäätään puhuu sinulle.
Joskus tuntuu, että olisi helpompaa jos kumppani olisi kuuro, mykkä, sokea. Ei tarvitsisi olettaa että vastaisi kunnolla kysymyksiin... :D Mutta olen kohdannut myös erittäin puheliaita miehiä, mutta sellainen ei taas sitten ollut luotettava... Vaitelias mies taitaa sittenkin olla parempi... :D
No olen naisena mielummin yksin,kun kaksin olo ei toisi mitään muutosta,eli miehen kanssa samaa mykkänä oloa,kuin yksin.Olen jättänyt muutaman miehen,kun eivät puhu mitä mykällä pirulla tekee?Eli tuollaiset on naisen kanssa vain seksin takia,ei kiitos.