Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat koko ajan keskustella ja jauhaa ns tärkeistä asioista?

Vierailija
07.03.2026 |

Miksi ei voi joskus vaan olla ilman jatkuvaa tärkeää keskustelua? Ei jaksa enää

Kommentit (37)

1/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne tärkeät asiat on? 

Vierailija
2/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä jaksa. Hengaile miesten kanssa ja lopeta vinkuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä, kultaseni, haluat keskustella?

Vierailija
4/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät koe riittävyyden tunnetta, jos eivät koko ajan pyöritä verbaalista myllyä ja jaa kaikkea miehen kanssa.

Vierailija
5/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää hoitaa ne tärkeät asiat pois päiväjärjestyksestä niin jauhaminenkin loppuu.

Vierailija
6/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin vammaisia ettei osata sm a l l talk k ia,a😀

Vierailija
7/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua kiinnostaa höpötellä turhia säästä mieluummin kuin isommista asioista millä on merkitystä elämään?

Vierailija
8/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ovat vielä hyvin siinä vaiheessa, kun nainen yrittää saada keskustelua aikaiseksi kanssasi. Kun nainen lopulta hiljenee ja luovuttaa, niin voit alkaa valmistautua siihen, että ero on edessä.

Ennen tätä voisit tehdä miehen työn ja erota itse. Et selvästi halua olla sellaisessa parisuhteessa, jossa keskusteluyhteys ja tilanteen tasalla oleminen ovat tärkeitä asioita.

Vierailija
9/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se keskustelu?

Vierailija
10/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat ovat vielä hyvin siinä vaiheessa, kun nainen yrittää saada keskustelua aikaiseksi kanssasi. Kun nainen lopulta hiljenee ja luovuttaa, niin voit alkaa valmistautua siihen, että ero on edessä.

Ennen tätä voisit tehdä miehen työn ja erota itse. Et selvästi halua olla sellaisessa parisuhteessa, jossa keskusteluyhteys ja tilanteen tasalla oleminen ovat tärkeitä asioita.

Mutta kaikkihan oli niin hyvin kun nainen ei nalkuttanut mistään 🤷

Vierailija
11/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vaan hyväksyä että mies ja nainen ovat erilainen organismi eikä kumpikaan pysty tekemään toista tyytyväiseksi yhteiselämässä uhraamatta omaa sieluaan jonkinlaiselle hyväksikäytölle.

Vierailija
12/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikkihan oli niin hyvin kun nainen ei nalkuttanut mistään 🤷

Huomasi viimeinkin tyhmyytesi.

Vierailija
13/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Olen myös pitkiä aikoja kokonaan puhumatta. Ei tarvi puhua koko ajan. 

Vierailija
14/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua kiinnostaa höpötellä turhia säästä mieluummin kuin isommista asioista millä on merkitystä elämään?

Käsitin että toisin päin.

Vierailija
15/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mistä sitä tietää mistä nainen puhuu? Kuka sitä jaksaa tarkasti kuunnella. Riittää että sanoo joo silloin tällöin. 

Vierailija
16/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää mistä nainen puhuu? Kuka sitä jaksaa tarkasti kuunnella. Riittää että sanoo joo silloin tällöin. 

Onko nainen sinulle vain ja ainostaan "se"?

Vierailija
17/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, misogyyni.

Vierailija
18/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen jos nainen vielä ylioäätään puhuu sinulle.

Vierailija
19/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että olisi helpompaa jos kumppani olisi kuuro, mykkä, sokea. Ei tarvitsisi olettaa että vastaisi kunnolla kysymyksiin...  :D  Mutta olen kohdannut myös erittäin puheliaita miehiä, mutta sellainen ei taas sitten ollut luotettava... Vaitelias mies taitaa sittenkin olla parempi...  :D

Vierailija
20/37 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen naisena mielummin yksin,kun kaksin olo ei toisi mitään muutosta,eli miehen kanssa samaa mykkänä oloa,kuin yksin.Olen jättänyt muutaman miehen,kun eivät puhu mitä mykällä pirulla tekee?Eli tuollaiset on naisen kanssa vain seksin takia,ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan