Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ralph Fiennes on britti, Jude Law on englantilainen. Täh!! Luulin molempia amerikkalaisiksi?!!

Vierailija
25.06.2023 |

Olen järkyttynyt tiedosta ja aina luullut molempia amerikkalaisiksi.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.

Mun on monia kymmeniä kertoja pitänyt tämä tsekata, mutta enpä sitten koskaan muista, kun koneelle tulen. Kiitos informaatiosta.

Sitten mulla on ongelma. Mä aina puhun, että Joseph Fiennes näyttelee Voldemortia. En tiedä miksi mä tämän näin muistan, mutta lukemattomia kertoja tehnyt virheen asiasta puhuttaessa. - Kuulijatkaan eivät ole asiaa tienneet, kun koskaan kukaan ei ole mua korjannut asiasta.

Vasta katsoin tässä touko-kesäkuun kieppeillä Handsmade Tailin ja sitä kautta tämä Voldemort asia sitten selkis.

Kaikki brittiäisyys on ollut selkeää mulle.

Itse miellän Ralphin aina Irlantilaiseksi. Oliko se ton Josephin poika Hero joka näytteli Voldemortia lapsena? Josephilla on muistaakseni myös kaksoisveli.

Hero on Ralphin ja Josephin siskonpoika. Martha on itse elokuvaohjaaja. Ohjasi esim. Ralphin ja Liv Tylerin leffan Onegin.

Vierailija
42/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moriarty kuulostaa ihan selkeästi irlantilaiselta

Fienskin on näytellyt Moriartyä jossain ihan pöntössä komediassa minkä pääosassa oli Will Ferrell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.

Ai, olette tavanneet? Sepä kiva.

Vierailija
44/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate Winslet on Englannista mutta onhan näitä.

Felicity Jones, Keira Knightley ja kymmeniä muita maailman tunnetuimpia näyttelijöitä.

Vierailija
45/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen, usko tai älä. Hyvin lyhyesti tosin mutta kyllä hän siinäkin tilanteessa käyttäyti kuin yläluokan britti. Olin silloin kyllä vielä nuori ja silmiinpistävän nätti joten varmasti sekin vaikutti. Viime vuodet ei ole kohdelleet minua hyvin. Nykyään voisi Ralph vaihtaa paikkaa:/

Vierailija
46/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ton enempää engelsmannille kuulostaa kuin Jude Law?

Mä olen kuullut hänet vain amerikanenglantia puhuvana mm. nuorena paavina.

Vierailija
47/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta itselle selvisi vasta että Bryce Dallas Howard on Ron Howardin tytär. Pienet on piirit..

Vierailija
48/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso sen haastatteluja. Eikö se aikanaan vehdanut Sienna Millerin kanssa? Muistaakseni vaimonsa sai tarpeekseen ja nosti kytkintä.

Vierailija
49/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalaiseksi olet luullut Hugh Grantin, Emma Thompsonin, Colin Firthin tai Claire Foyn?

Vierailija
50/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, miksi muotoilit otsikon noin? Sen sijaan että olisit kirjoittanut "Ralph Fiennes ja Jude Law on brittejä" tai "Ralph Fiennes ja Jude Law on englantilaisia".

Google kertoi että Fiennes on brittiläinen ja Law on englantilainen.

Britti on kuka tahansa, joka on syntynyt Englannissa, Walesissa, Skotlannissa, Pohjois-Irlannissa = Iso-Britannia tai Britannian merentakaisilla alueilla. Englantilainen on syntynyt Englannissa. Sekä Fiennes, että Law ovat sekä englantilaisia, että brittejä, sillä molemmat ovat syntyneet Englannissa.

Vierailija
51/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso sen haastatteluja. Eikö se aikanaan vehdanut Sienna Millerin kanssa? Muistaakseni vaimonsa sai tarpeekseen ja nosti kytkintä.

Joo, Sadie Frost oli ex vaimo jonka kanssa oli toisaalta aika vapaa suhde ja harrastivat ryhmäseksiä. Näin oon lukenut.

Vierailija
52/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ewan McGregor teki samanlaisen tempun vaimolleen. Ralph Fiennes taas oli sellainen tissiposki että meni äitinsä kuolemasta niin sekaisin että tuhlasi parhaat nuoruus vuotensa suhteessa äitinsä ikäisen naisen kanssa. Colin Firthille puolestaan vaimo teki kusiset. Hugh Grant pidätettiin maksullisista.

Melkosia sankareita..

Vierailija
53/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen, usko tai älä. Hyvin lyhyesti tosin mutta kyllä hän siinäkin tilanteessa käyttäyti kuin yläluokan britti. Olin silloin kyllä vielä nuori ja silmiinpistävän nätti joten varmasti sekin vaikutti. Viime vuodet ei ole kohdelleet minua hyvin. Nykyään voisi Ralph vaihtaa paikkaa:/

Missä mukamas ja milloin? Pistä kuva tai ei uskota.

Vierailija
54/125 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa huippunäytteilijöistä on brittejä. Yksi ala, missä pärjäävät edelleen.

Vierailija
55/125 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä näkee ettei luulo ole tiedon väärti.

Viela enemmän järkytyt kun tutkit kuinka moni amerikkalainen onkin kanadalainen. :D

Tai aussi tai uusi-seelantilainen.

En tiedä miksi mutta vuosia luulin Julianne Moorea aussiksi.

Vierailija
56/125 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta itselle selvisi vasta että Bryce Dallas Howard on Ron Howardin tytär. Pienet on piirit..

Minulle että Lily Collins on Phil Collinsin tytär.

Vierailija
57/125 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut yllätti aikoinaan että Ralph Fiennesin nimi lausutaan Reif Fains

Vierailija
58/125 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita nepolapsia nyt on Hollywoodi täynnä.

Vierailija
59/125 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut yllätti aikoinaan että Ralph Fiennesin nimi lausutaan Reif Fains

Se lausutaan aina rälf fains mahdollisimman leveällä jenkkiaksentilla.

Vierailija
60/125 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on monia kymmeniä kertoja pitänyt tämä tsekata, mutta enpä sitten koskaan muista, kun koneelle tulen. Kiitos informaatiosta.

Sitten mulla on ongelma. Mä aina puhun, että Joseph Fiennes näyttelee Voldemortia. En tiedä miksi mä tämän näin muistan, mutta lukemattomia kertoja tehnyt virheen asiasta puhuttaessa. - Kuulijatkaan eivät ole asiaa tienneet, kun koskaan kukaan ei ole mua korjannut asiasta.

Vasta katsoin tässä touko-kesäkuun kieppeillä Handsmade Tailin ja sitä kautta tämä Voldemort asia sitten selkis.

Kaikki brittiäisyys on ollut selkeää mulle.

HANDSMADE TAIL

En kestä :D