Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ralph Fiennes on britti, Jude Law on englantilainen. Täh!! Luulin molempia amerikkalaisiksi?!!

Vierailija
25.06.2023 |

Olen järkyttynyt tiedosta ja aina luullut molempia amerikkalaisiksi.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee ettei luulo ole tiedon väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.

Vierailija
4/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viela enemmän järkytyt kun tutkit kuinka moni amerikkalainen onkin kanadalainen. :D

Vierailija
5/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viela enemmän järkytyt kun tutkit kuinka moni amerikkalainen onkin kanadalainen. :D

Tai aussi tai uusi-seelantilainen.

Vierailija
6/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.

Jotenkin aina kuvittelin Fiennesin näyttelevän kun puhuu brittiaksentilla englantia. Voi Luoja!

Vierailija
7/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni green card haaveet :D

Vierailija
8/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mila Kunis on Ukrainalainen, järkytyitkö?

Vierailija
9/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin Def Leppard-bändiä tähän kesään asti amerikkalaiseks mutta ne onki britti.

Vierailija
10/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, miksi muotoilit otsikon noin? Sen sijaan että olisit kirjoittanut "Ralph Fiennes ja Jude Law on brittejä" tai "Ralph Fiennes ja Jude Law on englantilaisia".

Vierailija
11/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jude Law näyttää peribritiltä, ja molemmat kuulostavat siltä.

Vierailija
12/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myösw Christian Bale on britti... jopa jenkit järkyttyvät, kun kuulevat hänen oman aksenttinsa.

Vierailija
13/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta siis, että englantia äidinkielenään puhuva on oppinut matkimaan täydellisesti jotakin toista englannin kielen aksenttia. En usko että turkulaista saisi oppimaan savoa tai päinvastoin. No ehkä jos siitä maksettaisiin kolmen miljoonan dollarin kuvauspalkkio, niin sitten.

Vierailija
14/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ton enempää engelsmannille kuulostaa kuin Jude Law?

Vierailija
15/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on monia kymmeniä kertoja pitänyt tämä tsekata, mutta enpä sitten koskaan muista, kun koneelle tulen. Kiitos informaatiosta.

Sitten mulla on ongelma. Mä aina puhun, että Joseph Fiennes näyttelee Voldemortia. En tiedä miksi mä tämän näin muistan, mutta lukemattomia kertoja tehnyt virheen asiasta puhuttaessa. - Kuulijatkaan eivät ole asiaa tienneet, kun koskaan kukaan ei ole mua korjannut asiasta.

Vasta katsoin tässä touko-kesäkuun kieppeillä Handsmade Tailin ja sitä kautta tämä Voldemort asia sitten selkis.

Kaikki brittiäisyys on ollut selkeää mulle.

Vierailija
16/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Nathaniel Twisleton-Wykeham-Fiennes. On jätkää nimellä paiskattu.

Vierailija
17/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin Def Leppard-bändiä tähän kesään asti amerikkalaiseks mutta ne onki britti.

Tämän tiesin.

Mä oon luullut, että Manowar on brittibändi. Diggailinkin hurjasti kasarilla.. nyt tänä kesänä silmät avautui. Olishan se jo nimistä pitänyt tajuta, mutta ei. Samoin, että tiedossani oli myös, että usan armeija sponsoroi kyseistä bändiä. Miksi ihmeessä siellä brittibändiä sponssattais? Aina kun ei hissi ylös asti mene.

OT

Vierailija
18/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa Sherlockissa Moriartyn näyttelijä on usein näytellyt amerikkalaista kun murre kuulostaa katsojien korvissa amerikanenglannilta. Ei siinä, monen arabiterroristin/pakistanilaisen näyttelijä on taustaltaan walesiläinen.

Vierailija
19/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, miksi muotoilit otsikon noin? Sen sijaan että olisit kirjoittanut "Ralph Fiennes ja Jude Law on brittejä" tai "Ralph Fiennes ja Jude Law on englantilaisia".

Google kertoi että Fiennes on brittiläinen ja Law on englantilainen.

Vierailija
20/125 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myösw Christian Bale on britti... jopa jenkit järkyttyvät, kun kuulevat hänen oman aksenttinsa.

Sama Idris Elban kanssa. Teki the Wire sarjaa ja sulatti jenkkien sydämet. Piipahti Good Morning America tjsp showssa ja kirjaimellisesti juontajat jäi suu auki kattomaan, kun Idris avasi suunsa. Se onkin enkuista?! Kun pääsivät hämmännyksestä yli, niin Elba lupas puhua jenkkiä, ettei mene enää konpeptit sekaisin.

Fun fact eliseltä. Kattelin Charlie Hunnamin haastattelua (SOA Jax) ja siinä hän kerto, että hänelle kävi niin hassusti jenkkivuosien jälkeen, että täytyi muistutella brittiaksenttia uudestaan opettajan avustuksella.

Hän oli rusikoinut itsensä Guy Ritchien "king arthuriin" juurikin brittiläisyydellään ja kuinka hän rakasti tuota tarinaa ja Guyn tapaa tehdä duunia. Olisi hävettänyt mennä ekana päivänä, kun ei kieli sitten onnistuiskaan.