Ralph Fiennes on britti, Jude Law on englantilainen. Täh!! Luulin molempia amerikkalaisiksi?!!
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.
Mun on monia kymmeniä kertoja pitänyt tämä tsekata, mutta enpä sitten koskaan muista, kun koneelle tulen. Kiitos informaatiosta.
Sitten mulla on ongelma. Mä aina puhun, että Joseph Fiennes näyttelee Voldemortia. En tiedä miksi mä tämän näin muistan, mutta lukemattomia kertoja tehnyt virheen asiasta puhuttaessa. - Kuulijatkaan eivät ole asiaa tienneet, kun koskaan kukaan ei ole mua korjannut asiasta.
Vasta katsoin tässä touko-kesäkuun kieppeillä Handsmade Tailin ja sitä kautta tämä Voldemort asia sitten selkis.
Kaikki brittiäisyys on ollut selkeää mulle.
HANDSMADE TAIL
En kestä :D
🤣🤣 Tämä on melkein yhtä hauska kun se kun joku kirjoitti Orphan Black sarjan nimen Oprah Black.
Vierailija kirjoitti:
Noita nepolapsia nyt on Hollywoodi täynnä.
Dakota Johnson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut yllätti aikoinaan että Ralph Fiennesin nimi lausutaan Reif Fains
Se lausutaan aina rälf fains mahdollisimman leveällä jenkkiaksentilla.
Sitten haastattelija aina kysyy sen hassun hauskan kysymyksen, oletko harkinnut nimen vaihtoa? Mihin Rälfi vastaa tylsistyneen näköisenä että hänet nimettiin isänsä sukulaisen mukaan ja aikoo pitää nimensä. Joka toisessa haastattelussa sama tyhmä kysymys.
Kai tossa nyt kasvais itse kullekin kyrpäotsaan jos kolmekymmentä vuotta tivataan nimestäsi kun itse yrität puhua asiaa. Sanois Rölffi suoraan että ei sitä nyt eläkeiässä ruveta vaihtamaan kun on kelvannut tähänkin asti 100 miljoonan taalan edestä.
Vierailija kirjoitti:
Fiennesiä brittiläisempää ukkoa nyt ei voisi ollakkaan. Itse yllätyin että en ollut tajunnut että Ralph ja Joseph Fiennes ovat veljeksiä.
Ne on naimisissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta siis, että englantia äidinkielenään puhuva on oppinut matkimaan täydellisesti jotakin toista englannin kielen aksenttia. En usko että turkulaista saisi oppimaan savoa tai päinvastoin. No ehkä jos siitä maksettaisiin kolmen miljoonan dollarin kuvauspalkkio, niin sitten.
Fiennes puhuu lisäksi ainekin venäjää ja italiaa.
Kuinkakohan hyvin..
Vähän kuin Melania Trump mukamas puhuu seitsemää kieltä kun ymmärtää sanan sieltä toisen täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta siis, että englantia äidinkielenään puhuva on oppinut matkimaan täydellisesti jotakin toista englannin kielen aksenttia. En usko että turkulaista saisi oppimaan savoa tai päinvastoin. No ehkä jos siitä maksettaisiin kolmen miljoonan dollarin kuvauspalkkio, niin sitten.
Kuinkakohan hyvin..
Vähän kuin Melania Trump mukamas puhuu seitsemää kieltä kun ymmärtää sanan sieltä toisen täältä.
Ok. Kyllä Rölffi näköjään ihan oikeasti puhuu venäjää. Löysin pätkän Bondin ensi-illasta Moskovassa. Kaikilla muilla näyttelijöillä oli tulkit mutta Rölffi hoiti haastattelut ilman tulkkia venäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Hugh Grantin toinen nimi on Mungo
James Cordenin toinen nimi on Kimberley.
Joseph Alberic Twisleton-Wykeham-Fiennes.
Magnus Hubert Twisleton-Wykeham-Fiennes.
Näiden vanhempien olisi kannattanut jo kysyä nimi ehdotuksia av-palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan hyvin..
Fiennes on ohjannut ja näytellyt Venäjäksi elokuvan jostain balettitanssijasta joten eiköhän kieli suju.
Vierailija kirjoitti:
Kate Winslet on Englannista mutta onhan näitä.
Lukija on hyvä elokuva. Siinä on Winslet ja Fiennes.
Niin no, herrojen nimetkin jo antavat osviittaa, etteivät ole Amerikkalaisia, vaan Englannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukija on hyvä elokuva. Siinä on Winslet ja Fiennes.
On hyvä mutta ei niin onnistunut kuin se kirja. Schindlerin lista on yhtä hyvä niin kirjana kuin elokuvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta itselle selvisi vasta että Bryce Dallas Howard on Ron Howardin tytär. Pienet on piirit..
Ja mistäs muusta tämä Bryce on tuttu?
Tosin en tiennyt tuotakaan, koska ei julkkisten lapsilla ole väliä.
Omat teot ratkaisee, ei pelkkä kuuluisan vanhemman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Felicity Jones, Keira Knightley ja kymmeniä muita maailman tunnetuimpia näyttelijöitä.
Felicity Jones💔
M 31
The Crying Game ei mun mielestä ole kylläkään brittielokuva. Aihe on irlantilainen, ohjaaja ja päänäyttelijä myös. Se on parempi leffa kuin äkkiä ajattelisi, jää päähän.
Ja mites sen Fiennesin englantilaisuuden kanssa oikeastaan on, jos suku on irlantilais-skotti-normanni-englantilainen ja on asuttu Irlanninmeren molemmin puolin. Mites nuo asiat menevät? Englantilaiseksi hänet wikipediassa mainitaan, mutta onko Fiennesit ottaneet kantaa asiaan?
Oli jännä lukea, nimeä on naapuriin asti, mutta köyhänpuoleisia olivat. Kyllähän köyhtyneistä aatelisista aina puhutaan, mutta tässä tuli vastaan. Taisi olla muuta pääomaa sitten kyllä kuitenkin, niin taas pitäisi piisata rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta itselle selvisi vasta että Bryce Dallas Howard on Ron Howardin tytär. Pienet on piirit..
Ja mistäs muusta tämä Bryce on tuttu?
Tosin en tiennyt tuotakaan, koska ei julkkisten lapsilla ole väliä.
Omat teot ratkaisee, ei pelkkä kuuluisan vanhemman nimi.
Oli ainekin uusimmissa Jurassic Park leffoissa pääosassa Chris Prattin vastanäyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
The Crying Game ei mun mielestä ole kylläkään brittielokuva. Aihe on irlantilainen, ohjaaja ja päänäyttelijä myös. Se on parempi leffa kuin äkkiä ajattelisi, jää päähän.
Ja mites sen Fiennesin englantilaisuuden kanssa oikeastaan on, jos suku on irlantilais-skotti-normanni-englantilainen ja on asuttu Irlanninmeren molemmin puolin. Mites nuo asiat menevät? Englantilaiseksi hänet wikipediassa mainitaan, mutta onko Fiennesit ottaneet kantaa asiaan?
Oli jännä lukea, nimeä on naapuriin asti, mutta köyhänpuoleisia olivat. Kyllähän köyhtyneistä aatelisista aina puhutaan, mutta tässä tuli vastaan. Taisi olla muuta pääomaa sitten kyllä kuitenkin, niin taas pitäisi piisata rahaakin.
Ralp on itse kertonut miten he sukutilan menetettyyään muuttivat paikasta toiseen. Lapset nukkuivat yhdessä punkassa perheen Kultaisennoutajan kanssa. Eivät todella olleet mitään varakasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta miten tuo elokuva liittyy tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralp on itse kertonut miten he sukutilan menetettyyään muuttivat paikasta toiseen. Lapset nukkuivat yhdessä punkassa perheen Kultaisennoutajan kanssa. Eivät todella olleet mitään varakasta porukkaa.
Rölffi on sanonut itse miten vanhemmat kertonut hänelle 9-vuotiaana että ei ole varaa joululahjoihin ja hänelle sisarusparven vanhimpana ei ainekaan osteta yhtään mitään.
Sitten haastattelija aina kysyy sen hassun hauskan kysymyksen, oletko harkinnut nimen vaihtoa? Mihin Rälfi vastaa tylsistyneen näköisenä että hänet nimettiin isänsä sukulaisen mukaan ja aikoo pitää nimensä. Joka toisessa haastattelussa sama tyhmä kysymys.