Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Romantisoin rakkautta, haaveilen kosketuksestasi, mutten tiedä, uskallanko päästää sinua silti tämän lähemmäksi. Kolmen parisuhteen ja muutaman muun hassun kokemuksen kasvattamana, yksin on vain helpompi olla. Ja kaikista vähiten haluaisin satuttaa sinua.
Uskon tämän pitävän paikkaansa hänen suhteensa. Mutta muhun on sattunut jo tovin. Tuntuu siltä kuin kohtalo lipuisi saavuttamattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sulle, jonka kanssa olen tuijotellut silmiin moneen otteeseen. Harmi, että tämän pidempään en saanut kulkea vierelläsi.
Nn
No miksi et? Kyllä luulisi vielä tulevan mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on epäilys, et oon kulkenu aika monesti sun ikkunan ohi. Huoh.
Miksi?
Oikeastaan tiedän
Aikamoinen red flag tollanen stalkkaus.
En mä stalkkaa, mä vaan tiedän asioita. Toisaalta ei mua haittais jos kaivattu vähn stalkkaiskin, toivottavasti en vaan tee mitään typerää sillon
Vierailija kirjoitti:
No kuule, voisit päästää ihan vaan ihmisenä lähemmäs, en mä heti pöksyihin yritä.
En minäkään yritä, mut jostain syystä se vaan tapahtuu yleensä saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Toivotkohan että minä tulisin lähiaikoina sinne missä sä pyörit päivät. Mutta ei mulla oo aikomus tulla. Oon ottanut opikseni. Tyhmä paljon turhaa työtä tekee jne. Teen vasta sitten, kun tiedän mitä mun tarkalleen pitää tehdä.
Toinen voi toimia samoin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ajattelen sua 💕
Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia 💕.
Pitkiä lämpöisiä halauksia
ja suukkosia yöhön myös sulle. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Minäkin ajattelen sua. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on epäilys, et oon kulkenu aika monesti sun ikkunan ohi. Huoh.
Miksi?
Oikeastaan tiedän
Aikamoinen red flag tollanen stalkkaus.
En mä stalkkaa, mä vaan tiedän asioita. Toisaalta ei mua haittais jos kaivattu vähn stalkkaiskin, toivottavasti en vaan tee mitään typerää sillon
Minkälaisia typeriä asioita saattaisit olla tekemässä, jos hän kurkkisi sinua ikkunasta?
Unohtui jotakin tärkeää! Kahvikermaa löytyy myös pieni puteli jääkaapista. Hieman hämmentelin mielessäni tätä tuomista mutta kyllä, äiti kertoi iloisena ostaneensa myös kahvikermaa! Ai että! 😍 No kiitos sanoin ja sain vahvan ajatuksen että Sannahan tätä käyttää enkä minä! 😱 Mitä tälle nyt pitää tehdä?? Parasta ennen 23.8.
What??? 🌹
Kukkuu! Ihana mister J-man. 🥰😘
Olitpa taas niin kuuma. Peilin kauttakin on hyvä katsella, vaikka mielelläni ahmisin sinua ihan silmiin katsomalla ja silleen ettei olisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sinua näy siellä? Se paikka tuntuu niin tyhjältä ja kylmältä ilman sinua.
En oikein enää innostu käymään siellä kun kohtelu on mitä on.
Mut kyl se hajottaa kun välillä kävelee tuolla ja tietää et toinen on ehkä metrien päässä vaan silti ei yletä..
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuttua sinussa oli. Tuttua ja turvallista. Käännyin katsomaan perääsi joka kerta. Se oli niin lähellä.
Kenessä? Missä? Kuka oot?
Vierailija kirjoitti:
Milloin maailmasta tuli näin kylmä paikka, ettei ihmiset uskaltaudu edes olemaan mitään kenellekään.
No mä oon jutellut tänään privasti 3 eri miehen kanssa. Kauimmaiset tuli Maltalta ( hymy) , yks Suomesta ja toinenkin Euroopasta.
Oisko teidän ihmisten aika tehdä oikeita aloitteita ja uskaltaa joskus elää hetki. Paitsi te kolme sankaria, jotka olette tehneet tusinan verran aloitteita ja mitään ei vieläkään tapahdu, siihen on muut lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼🏫
Miss mun talo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕💕💕
💕🐥💕
💕💕💕🥰 Hyvillä mielin peiton alle, kiitos vielä päivästä 🥰
Nyt omit taas. Ei sulle.
Eri
Niin, useampikin tunki taas sivusta väliin....
T. Ap 🐥
Mikä oli lähellä? Selvisikö asia hänelle?