Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi sitä tietää, eikä sun edes tarvitse. Mutta olen jo kauan sitten luvannut lähteä vain ja ainoastaan sen miehen matkaan, joka tekee aktiivisesti eleitä lähestyäkseen. Mä en lähde enää ikinä mihinkään kädenlämpöiseen suhteeseen.
Eli jos teen aktiivisen eleen lähestyäkseni, niin tiedät, etten tarjoa vain kädenlämpöistä?
Intohimot on kateissa, jos naisen täytyy kosiakin
Ap on nainen, joka ei ole kosimassa ketään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mul on epäilys, et oon kulkenu aika monesti sun ikkunan ohi. Huoh.
Ohi meni. Tästä ei niin justiin huomaamatta kuljeta. Uudessa paikassa voi asiat olla toisin.
Jotain tuttua sinussa oli. Tuttua ja turvallista. Käännyin katsomaan perääsi joka kerta. Se oli niin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Oikeastaan tiedän
Vierailija kirjoitti:
Romantisoin rakkautta, haaveilen kosketuksestasi, mutten tiedä, uskallanko päästää sinua silti tämän lähemmäksi. Kolmen parisuhteen ja muutaman muun hassun kokemuksen kasvattamana, yksin on vain helpompi olla. Ja kaikista vähiten haluaisin satuttaa sinua.
Samat ajatukset täällä. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi sitä tietää, eikä sun edes tarvitse. Mutta olen jo kauan sitten luvannut lähteä vain ja ainoastaan sen miehen matkaan, joka tekee aktiivisesti eleitä lähestyäkseen. Mä en lähde enää ikinä mihinkään kädenlämpöiseen suhteeseen.
Eli jos teen aktiivisen eleen lähestyäkseni, niin tiedät, etten tarjoa vain kädenlämpöistä?
Tiedän ainakin, että olet proaktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajetaanko vaan vai ajetaan kovaa?
Jos et rapsauta sakkoja?
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuttua sinussa oli. Tuttua ja turvallista. Käännyin katsomaan perääsi joka kerta. Se oli niin lähellä.
Siinä naisessa kenen kanssa teit töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viestiä.
Laita itte.
Olen estynyt eiku estetty.
En halua trollaavaa miestä. Etsi joku muu.
No kuule, voisit päästää ihan vaan ihmisenä lähemmäs, en mä heti pöksyihin yritä.
Toivotkohan että minä tulisin lähiaikoina sinne missä sä pyörit päivät. Mutta ei mulla oo aikomus tulla. Oon ottanut opikseni. Tyhmä paljon turhaa työtä tekee jne. Teen vasta sitten, kun tiedän mitä mun tarkalleen pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Oikeastaan tiedän
Aikamoinen red flag tollanen stalkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ajatuksia sinusta😍
💛
Vierailija kirjoitti:
💕💕💕
💕🐥💕
💕💕💕
🥰😍😘🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä naisessa kenen kanssa teit töitä?
Ap on nainen ja viesti on miehelle
Erittäin hyvin sanottu. Kaipaan luottopakkiani.
Haluaisin sun kainaloon nukkumaan..
Nyt omit taas. Ei sulle.
Eri