Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
No kuule, voisit päästää ihan vaan ihmisenä lähemmäs, en mä heti pöksyihin yritä.
Olenko jotenkin estänyt?
Mä pidän huolta omasta tontistani ja odotan miehen pitävän huolta omastaan.
Vieläkin muistan, kun kipitit sitä loivaa ylämäkeä ylös ja lopulta katosit näköpiirissä. Silloin tajusin, että meillä on yhteinen rytmi. Kaipaan sinua nainen, jolla vaaleanpunainen reppu.
Tusina ihmistä ympärillä ja mun maailma kapenee sun kokoiseksi. Oon hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän huolta omasta tontistani ja odotan miehen pitävän huolta omastaan.
Pitääkö meillä hemmetti olla jo omat tontitkin? Eikö yhteinen tontti riitä talon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, voisit päästää ihan vaan ihmisenä lähemmäs, en mä heti pöksyihin yritä.
Olenko jotenkin estänyt?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Oisko teidän ihmisten aika tehdä oikeita aloitteita ja uskaltaa joskus elää hetki. Paitsi te kolme sankaria, jotka olette tehneet tusinan verran aloitteita ja mitään ei vieläkään tapahdu, siihen on muut lääkkeet.
Mihins porukkaan sä sitten kuulut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼🏫
Miss mun talo on?
Se on toi sama. Niinku ...samassa talossa Hermanni ja Miina, yht'aikaa olivat palkollisiina...
Hyvää yötä ja huomiseen, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mul on epäilys, et oon kulkenu aika monesti sun ikkunan ohi. Huoh.
Kyllä siitä moni kulkee. Joku rohkee tuijotti kun mulla oli biksut päällä. Ei kyllä ollu mitään katottavaa. Mun päässä.
Yllättävän vilkas tie ikkunan alla. Etenkin näin kesäisin.
Missä sinä olet, kultani mun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko teidän ihmisten aika tehdä oikeita aloitteita ja uskaltaa joskus elää hetki. Paitsi te kolme sankaria, jotka olette tehneet tusinan verran aloitteita ja mitään ei vieläkään tapahdu, siihen on muut lääkkeet.
Mihins porukkaan sä sitten kuulut?
Mulla jo kuudes kaipaus menossa viimisen vuoden ajalta. Viidet pakit tullu. En selkeästi osaa lukea tilanteita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕💕💕
💕🐥💕
💕💕💕🥰 Hyvillä mielin peiton alle, kiitos vielä päivästä 🥰
Nyt omit taas. Ei sulle.
Eri
Niin, useampikin tunki taas sivusta väliin....
T. Ap 🐥
AP: lue, mitä siinä sanotaan. ERI = ei siihen useampi tunkenut. Oli tosis ja minä korjasin. Taidat olla samaa maata hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Luoja lähetti sut mulle.
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ikäeroa 20 vuotta 8kk ja risat. Se on paljon se. Olet istunut mun vieressä montakin kertaa. Mun mielestä se on sun some yv:n vuoro.
Oikein vuoroja? Tuossahan vuoron vaatimisessa se sulupolviero sitten näkyykin, eikä sinun hyväksesi. Sivusta
Tässä on kyse enemmän siitä, ettei ole mun tässä tilanteessa sopivaa lähestyä.
Muistelen kaikkia ihania muistoja ja ikävöin. Tuntuuko mikään enää sinun jälkeesi miltään?
Hienoa. Minua kiinnostaa enemmän mitä miehellä on päässä. Ei se mitä sillä on pöksyissä.
Ja sivusta