Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Hei muuten, jos meni ohi tämä tilanteeni niin valaisen että TÄNÄÄN sain siis ambulanssin. Ihan kivannäköinen mies oli ja oli muuten ryhdikäs ääni! Kyseli hyviä kysymyksiä ja oli topakka ja sain soittaa suutani hänelle. Vain vähän kuitenkin. 😂 Lanssia odotin n. 40min ja oli mahtavat naisihmiset. He varasivat minulle lääkärin ja tilasivat taksin. Erittäin hyvää palvelua. Lääkärikin oli huumorintajuisempi naisihminen ja hymyilikin jopa vaikka olin ehkä aika jämäkkä asioissani. Kerroin myös perhetilanteesta. Ei sitä katsokaas koskaan tiedä. Puhuimme hieman psyykkisistä ongelmista ja puhumisen, terapian jne. tarpeesta. Tottakai! Tärkeä! 👍
Ajatusvirhe. Kivannäköinen mies 112 numerossa. En olisi halunnut häiritä mutta oppaat pakottivat vaatimalla että soitat nyt sinne hälytyskeskukseen! Oli sama miekkonen kuin eilen ja hävetti niin paljon. Mutta nyt sain. Hän ei ollut yhtä kiukkuisen kuuloinen kuin eilen. 🤭
Vierailija kirjoitti:
💕💕💕
💕🐥💕
💕💕💕
🐛💕
Vierailija kirjoitti:
En enää ikävöi sinua. Tajusin vihdoin että olet liian vanha ja tylsä minulle.
Mä voisin kirjoittaa tuolla tavalla itselleni silloin kun on huono päivä. Kaipaamalleni ihmiselle en ikinä kirjoittaisi noin.
-joku sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi sitä tietää, eikä sun edes tarvitse. Mutta olen jo kauan sitten luvannut lähteä vain ja ainoastaan sen miehen matkaan, joka tekee aktiivisesti eleitä lähestyäkseen. Mä en lähde enää ikinä mihinkään kädenlämpöiseen suhteeseen.
Eli jos teen aktiivisen eleen lähestyäkseni, niin tiedät, etten tarjoa vain kädenlämpöistä?
Intohimot on kateissa, jos naisen täytyy kosiakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä oot. Niin lähellä ja niin kaukana. Sydäntä kivistää.
Missä me ollaan?
Varmaan useamman askeleen takaperin siitä missä oltiin alun alkaen.
Päiväuni.Kaivattuni. Vain sinä olet kulkenut mun päiväunieni pääosassa.
Niin, tekeekö se sinusta yhtään surullisen ?
Minä olen kaivanut sua, niin tekeekö se minusta tyhmän vai romanttisen?
Vierailija kirjoitti:
Kauniit silmät sinulla, hurmaava mies. :)
Kiitos. 😊
Romantisoin rakkautta, haaveilen kosketuksestasi, mutten tiedä, uskallanko päästää sinua silti tämän lähemmäksi. Kolmen parisuhteen ja muutaman muun hassun kokemuksen kasvattamana, yksin on vain helpompi olla. Ja kaikista vähiten haluaisin satuttaa sinua.
Mul on epäilys, et oon kulkenu aika monesti sun ikkunan ohi. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
💕💕💕
💕🐥💕
💕💕💕
🥰 Hyvillä mielin peiton alle, kiitos vielä päivästä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mul on epäilys, et oon kulkenu aika monesti sun ikkunan ohi. Huoh.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää ikävöi sinua. Tajusin vihdoin että olet liian vanha ja tylsä minulle.
Mä voisin kirjoittaa tuolla tavalla itselleni silloin kun on huono päivä. Kaipaamalleni ihmiselle en ikinä kirjoittaisi noin.
-joku sivusta.
Jos itsellekään kirjoittaisin noin ja vielä lukisin kirjoittamani, voisin päätellä nopeasti, ettei päivä tuolla tavalla paremmaksi muuttuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼🏫
Ei kannata kirkkoa vielä varata.
Hä? Miks nii?
Suostuin myöntämään itselleni vasta ihan hiljattain, että jos tästä olisi ollut tarkoitus tulla jotain niin se olisi jo tapahtunut. Olit pois liian kauan. Mä olen liian rikki. En näe tulevaisuudessa mitään muuta kuin samojen asioiden toistuvan samanlaisina päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viestiä.
Laita itte.
Olen estynyt eiku estetty.
Mie myös. Harmi, olis ollu kiva viestitellä.
Pitäisiköhän vaan haistattaa kakkelit koko maailmalle ja lähteä tuntemattomaan? Ei siis mitään itsetuhoisaa, vaan jotain merten taa onnea etsimään -tyyppistä. Lähtisiksä mun kaa?
Ja jostain syystä mun on vain tarkoitettu jäävän yksin.
Täsmälleen sama olo.