Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Mitäs jos juon viikonloppuna vähän liikaa skumppaa ja laitan sinulle faceen kaveripyynnön. Mitenköhän reagoisit? Miehelle.
Saisinpa nukkua edes yhden yön sun vieressä, tuntematon. Olet tehnyt minut levottomaksi.
Rakastan Sinua R.
( Naiselta miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja lähetti sut mulle.
Kenet?
S
M####i, ikävä on. Olet ihanan kaunis. Kaipaan luoksesi, aina. Kaipaatkohan säkin mua?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos juon viikonloppuna vähän liikaa skumppaa ja laitan sinulle faceen kaveripyynnön. Mitenköhän reagoisit? Miehelle.
Kerrotko nimikirjaimet niin tiedän avata facen pitkästä aikaa?
Vo Ralph Fiennes missä lienet. Kauniita unia ja oman kullan kuvia😚
Kiitos. Siinä kaikki tarinat tältäkin erää. Sekavat mielentilat jotka vaihtelevat järkytyksestä huolimatta. Eräänlaista epätasapainoa mutta tämä kaikki mekkala estää tuntemasta yksityisiä tuntemuksia joten luultavasti kohta taas itken ja suren. Sitä se surutyö on. Hyväksyminen ottaa aikansa. Ei pysty kuvailemaan miltä sekin hetki tuntui. Ei käy järkeen pakottamalla. Siispä päivä kerrallaan niin hassulta kuin se kuulostaakin. En olisi kuuna päivänä uskonut mitään tällaista tulevan. Aivan aluksi olin ihmeissäni että miksi tämä löytämäni ihminen puhuu minulle. Miksi minulle kerrotaan hänestä asioita ja kehoitetaan tutkimaan häntä sekä pitämään yhteyttä. Lopuksi jo ihmettelin että eikö tämä paska lopu ikinä ja miksi hän voi huonosti ja miksi minä kuulen vieläkin? Elän vieläkin; Miki Liukkonen XOXO
Itkettävä ikävä sinua, mutta sellaista on elämä nykyään. Sinä siellä jossakin, kaukana, poissa. Hyvää yötä, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa nukkua edes yhden yön sun vieressä, tuntematon. Olet tehnyt minut levottomaksi.
Ei kannata aivan ventovieraan viereen samantien mennä nukkumaan.
Btw, en sit oo facessa, 40 kaimaa saattaa kyl löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko nimikirjaimet niin tiedän avata facen pitkästä aikaa?
Luulen, että hän kyllä käyttää facea. M:llä alkaa nimi.
Saisipa nukahtaa viereesi😽
Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Jos olis ihastukseltani, niin hyväksyisin heti. Sitten taas sopertaisin tai selittäisin jotain hemmetin hölmöä ja pilaisin koko jutun. 😆
Yhä edelleen, olet ainoa mies, jota pidän seksikkäänä. Ajatuskin käsistäsi saa sydämen sykkimään nopeammin.
K > A
Pääsisipä sun kanssa vaikka ajelulle 💙🚗Otettaisiin eväät mukaan jne. Tutustuttaisiin. Sulle +50 mies.
Hyvää yötä sulle. 🐥