Kun ihminen vaatii näkemään sillä perusteella että "hänellä on syöpä ja ei kauaa jäljellä"
Kun en ole muuten suostunut tapaamisiin (olen niin ilmoittanut ettemme ole tekemisissä) ja nyt ihminen vaatii sitten, että täytyy, koska hänellä on syöpä ja hänen täytyy minut tavata ennen kuolemaansa.
Miten toimisitte?
Hän on mun biologinen vanhempi, mutta ei siis olla tekemisissä.
Noista viesteistä, mitä hän laittaa miehen puhelimeen (oli löytänyt miehen puhelinnumeron kun mun puhelinta ei oo) ja sinne valittaa. On täyttä ulinaa yms. miten hällä on niin vaikeeta.
Minun on vaikea kuvitella, mitä hän saisi näkemisestämme. Mitä siitä kummatkaan hyötyy?
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
" En yhtään ihmettele että narsisteja kaikkialla näkevät harhaisen akat viettää yksinäistä juhannusta palstalla."
Et varmaan, kun sinäkin olet täällä taas.
Kannattaa tutustua pistäytymisen ja päivystämisen eroon. Avartaa sinunkin elämääsi.
Miksi et voi asettaa itseäsi tällaisen yläpuolelle. Voit hyvin tavata jos se tuottaa kuolevalle hyvän mielen. Itseksesi voit ajatella olevasi vahvempi ja ehkä kenties sääliä toisen onnetonta elämää joka kuitenkin vielä viimeisessä vaiheessa tukeutuu sinuun. Älä ole pikkusieluinen vaan suurempi sydämeltäsi.
"Siskollani on poika, kohta 5v. Ei ole koskaan pukenut näitä uv asuja hänelle. Poika saa nauttia kesästä, eikä iho ole palanut."
??
No.... okei.
Suomalaisten naisten katkerassa elämässä ei tunneta anteeksiantoa eikä anteeksipyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi asettaa itseäsi tällaisen yläpuolelle. Voit hyvin tavata jos se tuottaa kuolevalle hyvän mielen. Itseksesi voit ajatella olevasi vahvempi ja ehkä kenties sääliä toisen onnetonta elämää joka kuitenkin vielä viimeisessä vaiheessa tukeutuu sinuun. Älä ole pikkusieluinen vaan suurempi sydämeltäsi.
Turhaa ajanhukkaa.
Hehe tulee ihan mieleen Niskavuoren Hetan repliikki:
Ajattelin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta tule sentään.
Samanlaisia myrkyllisiä ãmmiā olette!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap siinä menettäisi?
kyllä se oman vanhemman haukku-ja syyllistämisryöpyn alle joutuminen tekee hallaa omalle mielenterveydelle(repii haavat auki) vaikka kuinka tiedät että toinen on seko ja aiemmin sen vuoksi välit katkaissut, eikä näitä välejä ole helppo katkaista. Sisimmässään on aina joku pieni koodattu osio, joka toivoo että sut nähdään vihdoinkin ihmisenä oman vanhemman toimesta vaikka järki menneen käytöksen perusteella muuta sanookin. Eli en todellakaan lähtisi ap:ta syyllistämään "ei se kerta sua nyt tapa" periaatteella..
" En yhtään ihmettele että narsisteja kaikkialla näkevät harhaisen akat viettää yksinäistä juhannusta palstalla."
.
"Et varmaan, kun sinäkin olet täällä taas"
.
Kannattaa tutustua pistäytymisen ja päivystämisen eroon.
Avartaa sinunkin elämääsi."
.
Siinä sitä "pistäytyi"oikein selvänäkijäkin palstalle.
Tietää toistenkin elämän."
Ilman suomalaisten keski-ikäisten naisten suunnatonta katkeruutta av-palsta ei kukoistaisi.
" Miksi et voi asettaa itseäsi tällaisen yläpuolelle. Voit hyvin tavata jos se tuottaa kuolevalle hyvän mielen. Itseksesi voit ajatella olevasi vahvempi ja ehkä kenties sääliä toisen onnetonta elämää joka kuitenkin vielä viimeisessä vaiheessa tukeutuu sinuun. Älä ole pikkusieluinen vaan suurempi sydämeltäsi."
Siksi koska hän ei halua lisää haavoja sieluunsa?
Ei kyseessä ole mikään kilpailu siitä "kumpi on suurempi sydämeltään".
Omituista ajatella noin.
Vierailija kirjoitti:
Ilman suomalaisten keski-ikäisten naisten suunnatonta katkeruutta av-palsta ei kukoistaisi.
Mistä sä piipittäjä näiden tänne kirjoittajien iät muka tiedät?
Meinaan vikaan meni.
Näyttäkää mulle nainen joka on väleissä äitinsä kanssa, niin näytätte kuolleen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan, kun sinäkin olet täällä taas.
Kannattaa tutustua pistäytymisen ja päivystämisen eroon. Avartaa sinunkin elämääsi."
Siinäpä näyt sinäkin taas siinä länkyttämässä notkuvan sitkeästi kuin purkka tukassa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää mulle nainen joka on väleissä äitinsä kanssa, niin näytätte kuolleen naisen.
Väärin, nainen haluaa vihata kuoleman ylikin, kuten tämä keskustelu todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia myrkyllisiä ãmmiā olette!"
- Kyllä sinulla on kylmä sydän!
- Sinä sen kylmetit.
( Tiedätkö, että tuollainen repliikki oli myös Niskavuoresta)
" Näyttäkää mulle nainen joka on väleissä äitinsä kanssa, niin näytätte kuolleen naisen."
Mitä helvettiä ?
Jos sinä siellä et tule toimeen oman äitisi kanssa, niin ei se tarkoita etteivät kaikki muut tule oman äitinsä kanssa hyvin jutuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia myrkyllisiä ãmmiā olette!"
- Kyllä sinulla on kylmä sydän!
- Sinä sen kylmetit.
( Tiedätkö, että tuollainen repliikki oli myös Niskavuoresta)
Tuo on vaan paska lainaus koska löytyy miljoonasta muusta kirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko suostua. Hieman narsistiselta vaikuttaa. Hänen on pakko nähdä, koska hänen tarve..
Jotain rajaa näihin narsistiheittoihin. Toinen on kuolemassa. Olisiko hänen tarpeensa tässä tilanteessa hieman pakottavampi kuin aloittajan tarve olla näkemättä?
Ap ei ole avannut taustoja, joten vaikea tietää juuri kyseisestä tapauksesta mitkä syyt eroon ovat johtaneet vai ovatko he ikinä tavanneet. Yleisesti ottaen en ymmärrä miten nykyään on niin yleistä ja suositeltavaa katkaista välit hankaliin ihmisiin. Kun usein yhdellä ja samalla henkilöllä on monta tällaista ihmistä, joiden käytöstä ei kerta kaikkiaan voi sietää. Jos ei halua tavata omaa vanhempaa, eikä sisarusta, eikä sitä ja tätä ex-ystävää, onko syy silloin ainoastaan mainituissa?
Vierailija kirjoitti:
Jospa sä laittaisit jo sen korkin kiinni ja lopetat tältä juhannukselta sen juopottelus.
eri. Tee juuri niin kuin itsestä oikealta tuntuu. Aika häijyä tarinaa on ollut lapsuutesi. Voi olla että haluaisi pyytää anteeksi tms. mutta ei se asioita muuksi muuta. Itse en mennyt äitini hautajaisiin erinäisistä syistä johtuen. Varmaankin kaikki pitivät päätöstäni itsekkäänä mutta olen ollut asian suhteen ok. Pääasia vaan että jos on pienikin asia mielessä että tulisit asiaa katumaan niin sitten kannattaa mennä. Oisko joku toinen joka kysyisi onka tarkoitus vaan jatkaa samalla syyttämislinjalla hänellä vai mitä varten haluaa tavata?