Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihminen vaatii näkemään sillä perusteella että "hänellä on syöpä ja ei kauaa jäljellä"

Vierailija
24.06.2023 |

Kun en ole muuten suostunut tapaamisiin (olen niin ilmoittanut ettemme ole tekemisissä) ja nyt ihminen vaatii sitten, että täytyy, koska hänellä on syöpä ja hänen täytyy minut tavata ennen kuolemaansa.
Miten toimisitte?
Hän on mun biologinen vanhempi, mutta ei siis olla tekemisissä.

Noista viesteistä, mitä hän laittaa miehen puhelimeen (oli löytänyt miehen puhelinnumeron kun mun puhelinta ei oo) ja sinne valittaa. On täyttä ulinaa yms. miten hällä on niin vaikeeta.

Minun on vaikea kuvitella, mitä hän saisi näkemisestämme. Mitä siitä kummatkaan hyötyy?

Kommentit (473)

Vierailija
121/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt ja on yhä elossa 15 vuotta myöhemmin. Manipulointia, manipulointia ja manipulointia.

Vierailija
122/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jos on todella tarve ja haluaa mennä, niin sitä menemistä ei edes kyseenalaista.

Sairas on omalla käytöksellään aiheuttanut sen ettei lapsi halua tulla aikuisena sairasvuoteen ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyttären, jonka ilkeä juoppo isä kutsui kuolinvuoteelleen "jättämään hyvästejä".

Hyväsydäminen tytär heltyi ja saapui vain kuullakseen kuolevan viimeiset tsemppiviestit itselleen jotka kuuluivat:

"Sinä se olet aina ollut helvetin ruma."

Vierailija
124/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera nainen ei ikinä anna anteeksi.

Vierailija
125/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eettisesti vähän ongelmallinen lähtökohta, että toisia ihmisiä kohdellessa nostaa ylimmäksi näkökannaksi sen, mitä itse haluaa.

Toisaalta jos on sen vanhemmaltaan mallista oppinut, niin sitten varmaan karman lain mukaan mennään. Mutta onhan tuo melkoinen taakka muidenkin ihmissuhteiden kohdalla.

Minä kyllä kannatan lämpimästi empaattisuutta, epäitsekkyyttä ja usein myös toisten edun asettamista oman edun edelle, mutta kyllä joissain tilanteissa on ihan kaikkien osapuolten etu, että ykkösprioriteettina on se, mitä ihminen itse haluaa.

Muuten päädyttäisiin ihan älyttömiin tilanteisiin : Työpaikan Kalle haluaa kovasti treffeille kanssani, joten lähden, vaikka se ei yhtään innostaisi. Kalle haluaa halailla ja pussailla, ja onhan ykkösprioriteettini Kallen hyvinvointi. Kalle haluaa toiset treffit, kolmannet treffit, kihloihin ja naimisiin. Kalle haluaa suuren lauman lapsia, minä en välttämättä ollenkaan, mutta toisten hyvinvointi ensin.

Vierailija
126/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa sopia? Pyytää anteeksi?

Tuskin. Selittelee omaa toimintaansa parhain päin ja pahimmillaan syyllistää toista vielä ennen hautaan vajoamistaan. 

Etkö vieläkään tajua millainen on kunnon narsisti ja psykopaatti? Sellaisia ihmisiä oikeasti on ja kaikilla tarinoilla ei ole onnellista loppua. Älä ole sinisilmäinen.

Ottakaapa huomioon, hyvät keskustelijat, että jos joku on narsisti tässä kuviossa, se voi yhtä hyvin olla lapsi, keskustelun aloittaja.

Jos olisi niin ei häneen kukaan heikoimmillaan haluaisi ottaa yhteyttä ja joutua väkivallan ja pilkan kohteeksi. Koska niin toimii narsisti kun näkee uhrinsa heikoimmillaan.

Narsistihullu se vaan päivystää juhannuksenakin. Huoh!

Vierailija
127/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on poika, kohta 5v. Ei ole koskaan pukenut näitä uv asuja hänelle. Poika saa nauttia kesästä, eikä iho ole palanut.

Vierailija
128/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vierailu tuntuu pahalta niin kannattaisiko sitten suoraan sanoa, että et ole menossa syystä X, sanoa hyvästit ja sitten blokata? (kun kerran yhteyttä pidetään?)

Jos taas asia ei niin hetkauta, niin miksi et menisi? Ei kai sinulla ole tässä muuta menetettävää kuin aikaa ja vaivaa? Parhaassa mahdollisessa tapauksessa voi olla hyväkin kokemus ja voitte käsitellä asiat loppuun, niin ettei se jää sinua kaivelemaan ja saat hyvän mielen, kun toteutat kuolevan toiveen. Jos tapaamisella ihminen on mulkku ja käyttäytyy tökerösti niin voit sitten hyvillä mielillä vaikka juoda shampanjaa hänen kuollessaan.

Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan ja kuolinvuoteella jos milloinkaan on hyvä aika haudata vanhat asiat.

Vierailija
129/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskollani on poika, kohta 5v. Ei ole koskaan pukenut näitä uv asuja hänelle. Poika saa nauttia kesästä, eikä iho ole palanut.

Sorry! Väärään ketjuun tuli!

Vierailija
130/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni on kohtuutonta syyllistää sitä joka on tehnyt valintansa toisen ihmisen tekemisten perusteella. Siinä ei ole mitään itsekästä, jos suojaa itseään jatkuvalta huonolta kohtelulta. Se on terveen ihmisen merkki. Tuntee itsensä ja rajansa sekä osaa näyttää muille mitä sallii ja mitä ei."

Olet aivan oikeassa. Juuri näin.

On tärkeää muistaa että ihmisellä on velvollisuus itseään kohtaan suojata itseään kaikelta omaa sisintään vahingoittavalta.

Vierailija
131/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eettisesti vähän ongelmallinen lähtökohta, että toisia ihmisiä kohdellessa nostaa ylimmäksi näkökannaksi sen, mitä itse haluaa.

Toisaalta jos on sen vanhemmaltaan mallista oppinut, niin sitten varmaan karman lain mukaan mennään. Mutta onhan tuo melkoinen taakka muidenkin ihmissuhteiden kohdalla.

Minä kyllä kannatan lämpimästi empaattisuutta, epäitsekkyyttä ja usein myös toisten edun asettamista oman edun edelle, mutta kyllä joissain tilanteissa on ihan kaikkien osapuolten etu, että ykkösprioriteettina on se, mitä ihminen itse haluaa.

Muuten päädyttäisiin ihan älyttömiin tilanteisiin : Työpaikan Kalle haluaa kovasti treffeille kanssani, joten lähden, vaikka se ei yhtään innostaisi. Kalle haluaa halailla ja pussailla, ja onhan ykkösprioriteettini Kallen hyvinvointi. Kalle haluaa toiset treffit, kolmannet treffit, kihloihin ja naimisiin. Kalle haluaa suuren lauman lapsia, minä en välttämättä ollenkaan, mutta toisten hyvinvointi ensin.

Mutta miksei Kallen prioriteettina olisi samalla tavalla sinun hyvinvointisi ja etusi, jolloin hän jättäisi sinut rauhaan?

Vierailija
132/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Selittelee omaa toimintaansa parhain päin ja pahimmillaan syyllistää toista vielä ennen hautaan vajoamistaan. 

Etkö vieläkään tajua millainen on kunnon narsisti ja psykopaatti? Sellaisia ihmisiä oikeasti on ja kaikilla tarinoilla ei ole onnellista loppua. Älä ole sinisilmäinen.

Ei Herrajjumala teidän mt-ongelmaisten akkojen selityksiä.

Vierailija
133/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyttären, jonka ilkeä juoppo isä kutsui kuolinvuoteelleen "jättämään hyvästejä".

Hyväsydäminen tytär heltyi ja saapui vain kuullakseen kuolevan viimeiset tsemppiviestit itselleen jotka kuuluivat:

Aika paska provo.

Vierailija
134/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaapa huomioon, hyvät keskustelijat, että jos joku on narsisti tässä kuviossa, se voi yhtä hyvin olla lapsi, keskustelun aloittaja.

Jos olisi niin ei häneen kukaan heikoimmillaan haluaisi ottaa yhteyttä ja joutua väkivallan ja pilkan kohteeksi. Koska niin toimii narsisti kun näkee uhrinsa heikoimmillaan.

Narsistihullu se vaan päivystää juhannuksenakin. Huoh!

Itse olet hullu. Vastasin vain kysymykseen miten narsistit toimii. Ei yksikään narsistin uhri mene esittäytymään heikoimmillaan narsistille, paitsi tietysti sinä menisit kun olet vähän tyhmä ja yksinkertainen.

Vierailija
135/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera nainen ei ikinä anna anteeksi."

Ei kaikkea tarvitse niellä.

Ja sitten pakottaa vielä itsensä teeskentelemään valheellista anteeksiantoa jonkun mieliksi joka koskaan vähät välittänyt muitten tunteista. 

Se vasta olisi sairasta.

Vierailija
136/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ap on joku todella pahasti mt-ongelmainen autisvajakki."

Sinä puolestasi vaikutat hienolta ihmiseltä, joka ei vahingossakaan pahaa sanaa sano kenestäkään ihmisestä.

Vierailija
137/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että narsisteja kaikkialla näkevät harhaisen akat viettää yksinäistä juhannusta palstalla.

Vierailija
138/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika paska provo.

Noin se tytärkin tuumas vastauksena isälleen.

Vierailija
139/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En yhtään ihmettele että narsisteja kaikkialla näkevät harhaisen akat viettää yksinäistä juhannusta palstalla."

Et varmaan, kun sinäkin olet täällä taas. 

Vierailija
140/473 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että narsisteja kaikkialla näkevät harhaisen akat viettää yksinäistä juhannusta palstalla.

No eihän juhannusta voi viettää kenenkään kanssa koska kaikki on narsisteja! Loogista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan