Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoraan sanoen ei huvita maksaa näin paljoa veroja että osa voi loisia kotona tyhjänpanttina

Vierailija
20.06.2023 |

Ärsyttää kun itse yrittää tienata tekemällä useampaa työtä ja koko ajan sais maksaa enemmän veroa, jotta osa kansasta pystyy olemaan kotona, nukkumaan pitkään ja saamaan kaiken ilmaiseksi.

Kommentit (489)

Vierailija
361/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli ei valtiolle tule ikinä ylijäämää vaikka työttömyys olisi 0%, rahareikiä keksitään kyllä niin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Paljon on Suomessa rahareikiä vahtaamassa tukiansa, ettei vaan töihin joudu.

Älykkyysosamäärän mukaan oot sinkku. Jatka vaan samaa rataa,

Vierailija
362/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä sitten pitäisi tapahtua? Haluatteko suomeen slummit ja että kaduilla ryöstellään ihmisiä afrikan tapaan koska muuten eivät saa rahaa mistään??

En ymmärrä tällaista ajattelutapaa. Tiedättekö miten vaikeaa vanhojen ihmisten on saada uutta työtä? Olin 4 vuotta työtön ennen kuin onnisti.

Ei tässä muuhun lopputulokseen voi tulla kuin että osa porukasta saisi jotain sadismin kaltaista mielihyvää siitä, että meillä ajelehtisi kodittomia käsi ojossa kerjäämässä kaduilla sankoin joukoin samaan aikaan kun itse saisivat saman verran kuin ennenkin.

En nyt tiedä mistään ilosta, mutta jollei työnteko maistu, niin voisihan tuo olla oikein silloin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään nuku pitkään, kun en ole kymmeneen vuoteen nukkunut kuin täydellä lastilla unilääkkeitä. Nyt maksa pamahtaa ja sittenpä ei kenenkään tarvitse surra veroeurojensa perään mun kohdalla, hienoa!

Vierailija
364/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen osa-aikatyötä ja vapaa-ajalla olen vain kotona ja pelaan pleikka 5:lla sekä Xbox series x:llä huippu OLED tv:llä ja katson elokuvia. Saan muutamaa tukea palkan lisäksi

Vierailija
365/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kylläkään nuku pitkään, kun en ole kymmeneen vuoteen nukkunut kuin täydellä lastilla unilääkkeitä. Nyt maksa pamahtaa ja sittenpä ei kenenkään tarvitse surra veroeurojensa perään mun kohdalla, hienoa!

Voisit tehdä töitä, jossa olisi pelkkiä yövuoroja.

Vierailija
366/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata ettei veroprosenttisi laske promilleakaan vaikka kaikki olisivat töissä.

Vierailija
367/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli ei valtiolle tule ikinä ylijäämää vaikka työttömyys olisi 0%, rahareikiä keksitään kyllä niin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Paljon on Suomessa rahareikiä vahtaamassa tukiansa, ettei vaan töihin joudu.

Älykkyysosamäärän mukaan oot sinkku. Jatka vaan samaa rataa,

Rahareikä hiljaa!

Vierailija
368/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Kello on kohta neljä ja enemmän työssäkäyviä saapuu kommentoimaan :D

Vierailija
369/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit tehdä töitä, jossa olisi pelkkiä yövuoroja.

Ilmeisesti sulla on jokin numero johon soittamlla saan töitä?

Vierailija
370/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUsi hallitus on käynyt pressanlinnassa ja nyt säätiötalossa, en nyt muista mikä virallinen nimi mutta sinnepäin on kahvetilaisuus kera herkkujen. 

Vierailija
371/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

140,- tonnistasi menee EU:lle. Toinen mokoma jatkossa Natolle. Muutama satku sotealalle, joku osa infraan jne. Kotona makoilijoille tonnistasi menee ehkä 0,5 eur.

Vierailija
372/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avoimia työpaikkoja on murto osa työttömien määrästä, mihin loput työttömät menee töihin? Nyt keksin! laitetaan ne ilmaiseksi töihin ja maksetaan 580 e kk, tekemätöntä työtä on paljon. Miksi pitäisi palkata joku tekemään työ kun tekijän saa ilmaiseksi?

t: K- kauppias

Vierailija
373/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata ettei veroprosenttisi laske promilleakaan vaikka kaikki olisivat töissä.

Sehän päin vastoin nousisi, koska täystyöllisyys nostaisi palkkavaatimuksia, mikä aiheuttaisi kannattamattomuusongelmia yrityksissä, mikä pitäisi kompensoida verovaroin. Täystyöllisyys on porvarin pahin pelko.

Vierailija
374/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä maksa? Voit itsekin alkaa loisimaan tyhjänpanttina.

Vierailija
375/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä, älä maksa. Pienipalkkaisesta työstäni menee minimaalinen määrä veroja. Työ rentoa ja mukavaa, kun vastuutakaan ei ole liikaa. Mihin tarvitset niin paljon kaikkea?

Vierailija
376/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta voi myös ajatella että joutuu työttömäksi maksamansa verot tulevat tavallaan takaisin ainakin osin.

Asia ei kuitenkaan ole niin mustavalkoinen. On myös oikeasti työkyvyttömiä tai tahtomattaan työttömiä. Työn teko onnistu tai töitä ei vain ole.

Tuet on silloin viimesijaisia keinoja elättää itsensä. Mutta tuilla eläminen niin että oikeasti sopivaa työtä olisi tarjolla, on työkykyinen eikä vain huvita mennä töihin ei ole oikein. En itsekkään halua, että maksetut verot menevät sellaisen taskuun joka vain oleilee työttömänä.

Vierailija
377/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkettä ei voi verrata työttömyysturvalla koko elämänsä eläneitä. Olen tehnyt 30 vuotta töitä ja maksan palkasta joka kuuksusi eläkemaksuja työnantaja maksaa suurimman osan. Tällä hetkellä saisin eläkettä 860€ saman mitä kokoelämänsä työttömänä lurvineet. On kyllä vielä 15 vuotta aikaa nostaa summaa ennenkuin eläkkeelle pääsen. T matalapalkkatyöläinen

Vierailija
378/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus päätti leikata ansiosidonnaista niin, että enää puolen vuoden työstä ei saa ansiosidonnaista. Saman summan joutuu kuitenkin maksamaan kuin ennenkin uutisista päätellen.

Eli työssä ollut joutuu elämään perustyöttömyyskorvauksella, aivan kuten pitkään työttömänä ollutkin.

Eivätkö rahat ole työttömyyskassassa? Kuka tuosta hyötyy? Kasvavatko joidenkin varakkaiden korvaukset?

Vierailija
379/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä joka ärsyttää maksaa veroja mietippä vähän ja tutki asioita ennenku auot päätäs!

Itse olen 2 lapsen yh sori aviop.sattui kuoleen sanon tään ettei siittä tartte vittuilla.

Saan 950e/kk ja maksan siittä 20% veroa että mitäs itse verona maksat,ei muuten naurata   . Kokeileppa itse tällä tulolla saatat yllättyä.

Vierailija
380/489 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömäksi menee tämä mölinä. 

Ja samaa P*skaa jauhetaan joka ketjussa, tismalleen samoin kommentein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi