Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin vahingossa saada selville puolisoni mahdollisen syrjähypyn

Vierailija
12.06.2023 |

Tämä syrjähyppy on siis mahdollisesti tapahtunut pari vuotta sitten (tarkistin päiväkirjasta). Tuolloin puolisoni oli menossa viikonlopuksi veljensä mökille. Silloin olin päiväkirjamerkintäni mukaan ihmetellyt muutamaa seikkaa: Sitä, että hän ajoi partansa lähtiessään mökille (hänelle epätyypillistä) ja toiseksi sitä, että palattuaan, hän ei kertonut mitään koko viikonlopusta. Sellaista normaalia rupattelua siitä, millaista oli ollut tai mitä oli puuhattu tai tuumailtu, ei syntynyt.

Eilen sitten olimme ajelemassa kotiin päin autolla ja hän mainitsi, että tämä samainen veli on ollut mökillä koko viikonlopun. Jossain päin Köyliötä, mies sanoi ja lisäsi vielä, että tietää kyllä missä on Köyliö, mutta ei sitä missä mökki sijaitsee. Minä siihen sitten vähän ihmeissäni kysyin, että onko hänen veljellään montakin mökkiä käytössään. Ei kuulemma, sanoi mies, eikä tajunnut kai ollenkaan miksi asiaa kysyin. Minulle siis valkeni heti tästä keskustelusta, että veljen mökillä ei olla oltu muutamaa vuotta aikaisemmin.

Nyt sitten pohdiskelen tätä kaikkea. Meidän avioliittomme on kestänyt tähän mennessä 20 vuotta ja meillä on hyvä yhdessä. Ja minä ihmettelen, miksi minusta ei tunnu oikein miltään. Ei siis kiukkua, ei vihaa, ei katkeruutta ei mustasukkaisuutta, ei mitään. En ole puolisoni kanssa nyt puhunut tästä asiasta vielä ollenkaan, olen miettinyt vain päässäni tätä koko juttua. Muistan vain sen, että kun muutama vuosi sitten tein asiasta päiväkirjamerkinnän, niin silloin vatsani oli solmussa, olin täynnä pahoja aavistuksia ja vaistoni kilkattivat kuin kirkonkellot. Ja nyt, kun ehkä sain selville, että olin tuolloin oikeassa, niin ei tule mitään tunteita. Mitä ihmettä nyt siis? Kohautanko olkapäitä ja jatkan vain kuten tähänkin asti, vai pitääkö asiaa alkaa pöyhimään läpi? Minä en tiedä.

Kommentit (463)

Vierailija
1/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että jotain taustalla. Itse selvittäisin asian.

Toki, jos mahdollisella pettämisellä ei väliä, niin anna olla.

Vierailija
2/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Jos kaikki on noin muuten hyvin, niin unohtaisin aktiivisesti. Arki sujuu yms. Ei se kerrasta kulu.

Elämässä sattuu ja tapahtuu, ei kaikkea tarvitse kantaa mukanaan.

Mutta jos kaikki ei ole hyvin, et ole tyytyväinen, niin tässä tilastossa sysäys siihen että alat pohtia suhteenne tulla syvällisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Varmaan kysyisin mieheltä ihan suoraan asiasta

Vierailija
4/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin vaistoihin kannattaa aina luottaa. Nyt sait vastauksesi.

Tästä riippuu nyt paljon miten suhtaudut asiaan, oletko vaimo joka sulkee silmänsä jatkossakin vai onko asia ylittämätön. Ymmärrän molempia suhtautumistapoja, sellaista se elämä on. Itse lopulta läksin kuitenkin omilleni. 

Vierailija
5/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos liitto on muuten hyvä niin anna asian olla. Jos siis siihen pystyt eikä ala painaa sinua.

Mutta kuinka tuollaisen asian voi antaa vain olla. Jos mies on pettänyt, haluaisin itse ainakin omalla kohdalla tietää asiasta.

Vierailija
6/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka olisi toista pannut ?

Vierailija
7/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan pomppas. Nyt teet tiedolla mitä haluat, mieti muutama päivä.

Oletko itse ollut uskoton? Jos olet niin enpä tekisi mitään vaan antaisin asian olla jos liitto on kunnossa.

Vierailija
8/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta naukuva karvainen eläin pöydälle ja kysy asiasta.

Vierailija
9/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Varmaan kysyisin mieheltä ihan suoraan asiasta

Eiköhän tuo mies puhu mustan valkoiseksi ja kaasuvalottaa ap:n niin ettei hän taas ole enää mistään varma. Vaikka oikeasti homma on täysin päivänselvä, pettänyt se on.

Vierailija
10/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia susta ei tunnu mitään, kun tiesit jo aikanaan että jotain on tekeillä. Kyllä sitä aina vaistoaa tuollaiset jutut. Sun täytyy nyt vain miettiä, että siedätkö tuollaista käytöstä vai et. Tulee meinaan tapahtumaan uudestaan ja uudestaan, vaikka tuolloinen suhde ei enää olisi kuvioissa. Pettäjä pettää aina uudestaan. 

Vierailija
11/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
12/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos liitto on muuten hyvä niin anna asian olla. Jos siis siihen pystyt eikä ala painaa sinua.

Huh huh mikä neuvo. Mies jatkaa pettämistä varmasti, kun sen makuun päässyt ja naisen pitäisi vain antaa olla.

Vierailija
13/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee väkisinkin mieleen,että pettääkö muulloinkin .

Vierailija
14/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sinkkuaikainen kokemukseni on että 90% miehistä ainakin pettää.

Vietin villin jakson ja suurin osa panokavereista oli varattuja. Oli myös vakipanoja. Miesten parisuhteista ei keskusteltu, pidettiin vain hauskaa - yleensä pelkkää seksiä.

Tapaamispaikkoina hotellit, motellit, jommankumman koti, joskus autossakin.

Vierailija
15/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jäisit suhteeseen, niin kyllä tuo olisi hyvä keskustella silti läpi.

Vierailija
16/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kieltää ja syyttää vainoharhaiseksi kyttääjäksi ja väittää olleensa kaverinsa mökillä ja sinä muistat väärin, senkin hölmö epäilijä.

Tuohon saat varautua. Sinuna ehkä en puhuisi asiasta, mutta pitäisin tuntosarvet koholla kaikkien hänen menojensa suhteen. Saattaisin ostaa ylimääräisen kännykän ja unohtaa sen hänen autoonsa mapsin paikannus päällä. Saattaisin hänen iltamenojaan käydä vähän kytiksellä. J

os mitään ikävää ei löytyisi, miettisin tarkkaan kysyisinkö siltikin asiasta.

Vierailija
17/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin villin jakson ja suurin osa panokavereista oli varattuja. Oli myös vakipanoja. Miesten parisuhteista ei keskusteltu, pidettiin vain hauskaa - yleensä pelkkää seksiä.

Jos et nyt sinkkuaikoinasi pannut jokaista Suomen varattua miestä niin kokemuksesi varatuista miehistä ei mitenkään johda siihen että 90 prosenttia varattuista pettäisi.

Vierailija
18/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kyllä ollut monilla kaverien/tuttavien mökeillä joiden sijainnista muistan vain ehkä paikkakunnan (kaikista en edes sitä) mutta en lainkaan sen tarkemmin missä ne siellä sijaitsivat.

Vierailija
19/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää asia ihan jo siksikin, että mies saattaa tartuttaa tauteja sinuun. Kortsu voi olla ollut käytössä, mutta harva varmaan käyttää suuseksisuojaa.

Vierailija
20/463 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otantasi perustuu omiin seksikumppaneihisi niin tuo 90% väitetty tilasto kertoo ehkä enemmän sinusta kuin kaikista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan