Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykkä pelkkää mainosta

Vierailija
23.11.2022 |

IG muuttunut pelkäksi mainoskanavaksi. Omia kursseja, luontaistuotteita. Ei mitään normaalia elämää, kuulumisia. Joko veivaa laitteilla, käy pulahtamassa ja mainostaa kursseja. Ja ennenkuin joku ehtii sanoa, niin kyllä lopetin seuraamisen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän nyt joku ravintoterapeuttikin ainakin mitä kaikenmaailman lisöravinteisiin tulee? 🥱🥱

Vierailija
2/15 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartsa on upee nainen! Sais olla edelleen voimassa oleva Miss Suomi, jos multa kysytään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kinuaa seuraajia tykkäämään ja jakamaan podia. Jos tekee mielenkiintoista podia, noin tehdään kinuamattakin. Säälittävää.

Vierailija
4/15 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun pitää seurata häntä instassa, tai ketään muutakaan? Etkö ymmärrä, mikä on tuollaisten julkkisten syy olla somessa?

Vierailija
5/15 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki syyn ja itse asiassa en enää seuraakaan, käyn välillä katsomassa onko tili muuttunut parempaan. Olen vaan lähtökohtaisesti sitä mieltä, että jos tekee laadukasta ja mielenkiintoista podia seuraajia ja tykkäyksiä tulee ilman kinuamistakin.

Vierailija
6/15 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hankkimaan Porsche!

Vierailija
7/15 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänellä ollut tulot romahtaneet jonkun viimeaikaisen ylinopeussakot mukaan? Ehkä on rahat tiukassa.

Vierailija
8/15 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö se kampanja Porche alta? Sen ylinopeussakon vuoksi? Ainakin nähty ajelemassa ihan sillä vanhalla perusautolla, eikä enää hehkutetulla menopelillä.

Joo, en jaksa itsekään seurata, kun ei tunnu olevan mitään sanottavaa. Avanto ja minä. Siinähän sitä on elämään sisältöä.

Vierailija
9/15 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kaavoihinsa kangistunut ihminen, voi jestas. Joka ikinen päivä samat asiat: meditaatio, flowtanssi, pulahdus. Tää lyyli on niin erkaanutunut normaalista elämästä, ettei oo tosikaan. Välillä käyn kurkkimassa oisko stooreissa jotain järkevääkin, mutta ei. Huh huh että on raskas persoona.

Jännä juttu, kun toisille meistä nämä ovat ihan normaalia elämää. Olen seuraillut Karitaa lähinnä raakaruokaohjeiden vuoksi ja ihmettelen tätä keskustelupalstojen kritiikkiä. Tai no, kyllähän sitä samaa kritiikkiä kohtaa itsekin ihan livenä niiltä pikkusieluilta, joilla on henkisesti tai fyysisesti huono olla. Aloittaisin sinäkin päiväsi meditoimalla, niin ei toinen ihminen noin kovasti rassaisi.

Vierailija
10/15 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi seuraaja ja tuntuu ettei ig:ssä ole muuta kuin uintia ja pilates/treenimainontaa. Onko aina tällaista.

Vierailija
11/15 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita Mattila on jo eri maata.

Vierailija
12/15 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin poistetaan kommentteja

Vierailija
13/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä purkkirusketus!

Vierailija
14/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita Mattila on jo eri maata.

Karita on Seksuaalinen Olento 😅😂

Vierailija
15/15 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Karitan Hero Relax -valmennusta (meditointia, hengitysharjoituksia jne.). Voisitte saada rauhaa elämäänne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi