Onko täällä muita totaalikokemattomia 30+ -vuotiaita naisia?
Otsikon kysymys on sikäli tyhmä, että varmasti näin suositulla keskustelupalstalla on muitakin kuin minä. Kiinnostaisi kuulla teistä muistakin! Aihe on ehkä vähän tabu, koska vallalla on käsitys, että nainen kuin nainen saa kyllä halutessaan miehen. Ja että kokematon aikuinen nainen on joko uskossa, syrjäytynyt tai vaan todella nynny.
Olen siis itse yli 30-vuotias seksi- ja parisuhdeasioissa täysin kokematon nainen. Olen hetero, mutten ole koskaan edes pitänyt miestä kädestä romanttisessa mielessä. Miespuolisia kavereita kyllä on. Olen korkeakoulutettu ja työelämässä hyvin pärjäävä, ihan tavallinen ihminen. Kivakin kaiken lisäksi. Ja ilmeisesti tämän tavallisuudesta vuoksi ihmisten on vaikea uskoa, etten ole koskaan seurustellut, tapaillut tai harrastanut seksiä.
Perustetaan oma klubi! Saa esitellä itsensä, esittää kysymyksiä tai kertoa kissansa erinomaisuudesta 😙
Kommentit (125)
Mä oon täysin kokematon 37v mies, koskaan en ole vielä seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Pussannut naista olen yhden kerran. 2 kertaa ollu treffeillä elämäni aikana ja kummatkin päãttyi ekoihin treffeihin. Olen ollut 14v on/off työtön, kukaan ei palkkaa mua. Harrastuksia 0 ja ystäviä sama määrä, puhelimessa 0 yhteystietoa. Epäsosiaalinen. Kai se huonomminkin vois mennä, olen sentään velaton ja mulla on kauniisti sisustettu yksiö. Niin ja naista en ole kertaakaan vielä nähnyt alasti, en ole tissejä enkä pimppiä luonnossa vielä nähnyt kertaakaan, ja tuskin tulen näkemään jatkossakaan ottaen mun historian huomioon.
Täällä on samanlainen +30 vee kokematon nainen. Pussailemaan pääsin viime vuonna ja loppuunkin asti olisin päässyt, mutta en sitten halunnutkaan.
Moni ihastuu ulkonäkööni ja pidän itsestäni huolta, mutta ongelma on varmaan turvattomassa kiintymyssuhdemallissa ja minulla on taipumusta kiinnostua jotenkin saavuttamattomista miehistä. Seurustelu ja seksi ilman isompia tunteita ei kiinnosta.
Nuorempana olin tosi arka ja ujo ja oli ihan kauheaa tutustua uusiin ihmisiin. Nykyään sentään on ihan normaalia käydä treffeillä ilman että pelottaa. Toivottavasti jossain vaiheessa parisuhde ja perhe-elämä onnistuu.
Ja tunnen ainakin yhden samanlaisen, joten kyllä meitä muitakin on. Kukaan ei halua huudella asiasta, etenkin kun kaikki maailman asiat pyörii seksin ympärillä.
Täällä tänä vuonna 35 v täyttävä nainen. Seksiä olen kyllä harrastanut, tuotakin ekan kerran vasta 26-vuotiaana mutta en ole koskaan seurustellut. Tunnen olevani maailman isoin luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon täysin kokematon 37v mies, koskaan en ole vielä seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Pussannut naista olen yhden kerran. 2 kertaa ollu treffeillä elämäni aikana ja kummatkin päãttyi ekoihin treffeihin. Olen ollut 14v on/off työtön, kukaan ei palkkaa mua. Harrastuksia 0 ja ystäviä sama määrä, puhelimessa 0 yhteystietoa. Epäsosiaalinen. Kai se huonomminkin vois mennä, olen sentään velaton ja mulla on kauniisti sisustettu yksiö. Niin ja naista en ole kertaakaan vielä nähnyt alasti, en ole tissejä enkä pimppiä luonnossa vielä nähnyt kertaakaan, ja tuskin tulen näkemään jatkossakaan ottaen mun historian huomioon.
Ei sitä kuule tiedä tulevaisuudesta, Itselläni sama tilanne 38v asti, mutta nyt on jo toinen parisuhde menossa. Älä luovuta vaikka siltä tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi kokematon +30v nainen. Kyllähän tämä tilanne tuntuu muissa herättävän ihmetystä jos on käynyt ilmi etten ole harrastanut ikinä seksiä. Ja tiedän kyllä ettei varmaan minusta päälle päin uskoisi että olen kokematon, muutkin minunlaiseni tavikset ovat saaneet miestä ja minulla on leikittelevä/flirttaileva tyyli puhua miesten kanssa joten onnistun aina saamaan ihailijoita ympärilleni, ihan niistä komeistakin miehistä. Kyse on vain siitä että minun täytyy olla ihastunut mieheen että minua kiinnostaisi EDES mennä treffeille tämän kanssa ja vielä vahvempia tunteita tarvitsen että seksihaluni lähtevät käyntiin. Aina voin heittää viatonta flirttiä, muttei se mitään tarkoita. Enkä kyllä enää edes viitsi heittää viatontakaan flirttiä kun miehet ottaa sen tosissaan enkä halua johtaa heitä harhaan...
Olen sitä mieltä että aivan varmasti nainen kuin nainen saa keltä vain seksiä matalalla kynnyksellä, mutta on täysin eriasia haluaako hän harrastaa seksiä ihan kenen tahansa kanssa vaan vai sellaisen kanssa jota kohtaan on tunteita. Viimeisestä ihastuksesta on 6 vuotta aikaa ja minulla on ollut huonotuuri siinäkin mielessä että ne miehet joista olen kiinnostunut ovat olleet lähes aina varattuja. Sivusuhteeksi olisin kyllä päässyt heidän kanssaan... Mutta en valita, ei minua haittaa elää yksin.
Miten ihmeessä tämä ei ole saanut alapeukkuja? Lue palstaa ja muuta mediaa! Millä vuosituhannella elät?Naiset ja miehet ovat samanlaisia joten haluatte naida monia miehiä vaikka ette heistä pitäisikään.
Olen 31 v, totaalikokematon. Pääsyy lestadiolaisuus, olen halunnut opiskella ennen perheen perustamista ja "vältellyt" ihan asiaa, joskin eipä sitä tiedä olisiko miestä tullut vaikka olisin oikein etsinytkin. Voi olla että en miestä enää löydäkään, mutta ihan hyvin se menee näinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tulla antamaan kokemuksia sitä oikeaa odotellessa. Vaikka yksi kokemuksen antokeikka viikonlopussa, näin aluksi.
Eiväthän he halua, koska et ole se oikea.
Tämä on juuri se kummallinen asia, joka ei vaan miesten aivoissa loksahda ikinä kohdalleen.
HERÄTYS! Ei ole olemassakaan "sitä oikeaa". Niitä sopivia tosin on useita. Ei kukaan teini-iän ylittänyt voi uskoa siihen oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31 v, totaalikokematon. Pääsyy lestadiolaisuus, olen halunnut opiskella ennen perheen perustamista ja "vältellyt" ihan asiaa, joskin eipä sitä tiedä olisiko miestä tullut vaikka olisin oikein etsinytkin. Voi olla että en miestä enää löydäkään, mutta ihan hyvin se menee näinkin!
Menisin Tinderiin (Pennsylvania, Ohio,Indiana) täksi viikonlopuksi kalastelemaan amish miehiä. Amerikkalainen vastine lestadiolaisille. Tulevalle amishille on suotavaa hakea seuraa koko pitkässä mustassa mekossa. Luomu meikki ja hiustyyli.
Tsemppia puolison hakuun! Uusia harrastuksia, kaupunkeja, ympäristöjä ja vähän pilkettä silmäkulmaan. Antaa onnettarelle parempi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin Tinderiin (Pennsylvania, Ohio,Indiana) täksi viikonlopuksi kalastelemaan amish miehiä. Amerikkalainen vastine lestadiolaisille. Tulevalle amishille on suotavaa hakea seuraa koko pitkässä mustassa mekossa. Luomu meikki ja hiustyyli.
Kiitos vinkistä, mutta ei kiitos! 😅 Mitä ensinnäkin amisheista tiedän, niin taitavat tavat olla (lestadiolaisiakin😆) vanhanaikaisemmat. Eikö heillä just suunnilleen ajella hevosilla ja rattailla ja elämän pitää olla tietyn "tyyppistä" muutenkin.
Ei, en luovu työstäni ja kaikesta tärkeästä täällä Suomessa. Suomalaisen uskovaisen miehen haluaisin, mutta ei tässä tosiaan mitään hätää yksinkään ollessa!
Olen kokenut, mutta toivoisin, että voisin aloittaa kaiken alusta luotettavan kumppanin kanssa. Voi kunpa oma seksielämä olisi lähtenyt alusta asti terveempään suuntaan.
Erosin viime vuonna ihanasta miehestä, jota rakastin hirveästi. Ero sattui niin, että en enää halua olla kenenkään kanssa intiimisti. Tiedän että se tunne on normaali eron jälkeen, mutta nykyään ällöttää sekin, kun kaverit kertovat uusista seksikumppaneistaan. Ennen se ei vaivannut, mutta nyt en halua kuulla. Päätin viettää ainakin vuoden selibaattia. Nyt on mennyt 8 kk eikä ole mitään mielenkiintoa muuhun kuin itseni tyydyttämiseen.
ohis miksi teillä on niin usein juurikin kissa lemmikkinä?
Ei kai toi nyt niin kauhean harvinaista ole. Yo:lla on paljon naisia joilla ei koskaan ole poikaystävää, miksi yhtäkkiä löytäisivät semmoisen valmistuttuaan?
Vierailija kirjoitti:
ohis miksi teillä on niin usein juurikin kissa lemmikkinä?
Ovat itsenäisiä ja ylpeitä?
Ja tuoko muka on huono asia? voi teitä mammoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava turn off mies jota haittaa naisen aiemmat seksiä sisältäneet suhteet.
Ilmeisesti win-win tilanne, ainakin minulle miehenä tuo sopisi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tavannut sellaista, joka olisi ylittänyt ensimmäisen riman: Raitis
Saati, että olisi muut kriteerit osuneet kohdalleen. En siis päässyt kokeilemaan hurmaustaitojani.
Olen raitis; emme ole sitten kai koskaan tavanneet.
Minäkin olen ns. yli-ikäinen neitsyt, ikä alkaa numerolla 4. Sen verran nirso olen, ettei minulle kelpaa mies, joka ajattelee naisen arvon olevan pimpsan jakamisessa tai jakamattomuudessa.