Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita totaalikokemattomia 30+ -vuotiaita naisia?

Vierailija
11.06.2023 |

Otsikon kysymys on sikäli tyhmä, että varmasti näin suositulla keskustelupalstalla on muitakin kuin minä. Kiinnostaisi kuulla teistä muistakin! Aihe on ehkä vähän tabu, koska vallalla on käsitys, että nainen kuin nainen saa kyllä halutessaan miehen. Ja että kokematon aikuinen nainen on joko uskossa, syrjäytynyt tai vaan todella nynny.

Olen siis itse yli 30-vuotias seksi- ja parisuhdeasioissa täysin kokematon nainen. Olen hetero, mutten ole koskaan edes pitänyt miestä kädestä romanttisessa mielessä. Miespuolisia kavereita kyllä on. Olen korkeakoulutettu ja työelämässä hyvin pärjäävä, ihan tavallinen ihminen. Kivakin kaiken lisäksi. Ja ilmeisesti tämän tavallisuudesta vuoksi ihmisten on vaikea uskoa, etten ole koskaan seurustellut, tapaillut tai harrastanut seksiä.

Perustetaan oma klubi! Saa esitellä itsensä, esittää kysymyksiä tai kertoa kissansa erinomaisuudesta 😙

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokematon, mutta uteliaisuuttani kysyn että oletko kuitenkin kiinnostunut miehistä ?

No joooooo. Miten sen nyt ottaa. Pidän monia miehiä hyvännäköisinä ja tietynlaiset miehet viehättävät ulkoisesti enemmän. Mutta se on enemmän esteettinen kokemus. Ei minulla koskaan tule sellaista oloa, että "tuo on muuten miellyttävän näköinen tyyppi, haluaisin tutustua siihen." Ihastuminen vaatisi sen, että olen ensin tuntenut pitkään kaverina jonkun.

Ap

Ei kaverin kanssa seurustella

Vierailija
62/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi nelikymppinen. Olen todennut itseni aseksuaaliksi. En oikein ihastu miehiin tai koe seksuaalista halua ketään kohtaan, mutta muuten kyllä viihdyn miesten seurassa. Jos joskus kerran kymmenessä vuodessa tuntuu, että pientä ihastumista saattaisi olla, se karisee hyvin nopeasti pois mieheen tutustuessa ja hänestä tulee "vain" kaveri. Asia ei haittaa minua yhtään, en stressaa siitä, minulla on kaikki hyvin ja elämä tasapainossa.

Harrastatko kuitenkin itsetyydytystä?

Ihmiset harrastavat itsetyydytystä jo kohdussa. Sillä ei ole tekemistä aseksuaalisuuden kanssa. Aseksuaalisuus määritellään sitä kautta onko seksuaalisesti kiinnostunut toisista ihmisistä; tunteeko seksuaalista vetoa toisiin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon nainen sopii kokemattomalle miehelle. Ei voi olla vaikee löytä sellaista koska suomessa niitä on 500 000 ainakin.

Kokematon nainen sopii myös kokeneelle miehelle.

Vierailija
64/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma ollut aina se että ihastun vain kaverien poikaystäviin. Randot ukot ei vaan kiinnosta. Kerran jo mennyt välitkin poikki kaverin kanssa tämän vuoksi. Luin jostain että tää on ihan psykologinen ilmiö naisten keskuudessa, tykätään miehistä jotka muut naiset on jo "hyväksyneet" ja "koulineet".

Vierailija
65/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi nelikymppinen. Olen todennut itseni aseksuaaliksi. En oikein ihastu miehiin tai koe seksuaalista halua ketään kohtaan, mutta muuten kyllä viihdyn miesten seurassa. Jos joskus kerran kymmenessä vuodessa tuntuu, että pientä ihastumista saattaisi olla, se karisee hyvin nopeasti pois mieheen tutustuessa ja hänestä tulee "vain" kaveri. Asia ei haittaa minua yhtään, en stressaa siitä, minulla on kaikki hyvin ja elämä tasapainossa.

Ihmiset harrastavat itsetyydytystä jo kohdussa. Sillä ei ole tekemistä aseksuaalisuuden kanssa. Aseksuaalisuus määritellään sitä kautta onko seksuaalisesti kiinnostunut toisista ihmisistä; tunteeko seksuaalista vetoa toisiin ihmisiin.

Lopeta tuollaisen paskan jauhaminen.

Vierailija
66/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokematon. Olen saanut vain outoja tarjouksia: Suurin osa miehistä aloittaa kommunikaation kysymällä "annatko pillua?" Johon vastaan en ja häivyn. Toinen ilmiö ovat miehet, jotka haluavat tutustumatta naimisiin. Että jos joku olisi oikeasti halunnut tutustua minuun henkilönä, voisi tulos olla toinen.

Nykyään olen jo oppinut miesten pahat tavat, joten en enää edes halua enää miestä. Ruusuisten unelmien aika on jo ohi.

Missäs ne sinun yritykset haluta tutustua on? Kuinka usein teet aloitteita? Jos olet passiivinen, niin ei sinuun yleensä tutustukaan kuin ne ongelmatapaukset.

En koskaan tavannut sellaista, joka olisi ylittänyt ensimmäisen riman: Raitis

Saati, että olisi muut kriteerit osuneet kohdalleen. En siis päässyt kokeilemaan hurmaustaitojani.

Vierailija
67/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä ja keskustelijoissa varmaan. Mutta ap:n tyyli on niin provo kuin voi olla. 0/5. Mikset voinut tehdä aiheesta ihan aitoa aloitusta ja kysyä omana itsenäsi?

Siis miten tämä aloitus muka on provo? Ihan omasta itsestäni olen aloituksessa ja vastauksissani kertonut.

Ap

Vierailija
68/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa ihminen kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Käsitteen alle kuuluu useita alamääritelmiä, ja aseksuaali saattaa silti tuntea esimerkiksi emotionaalista tai romanttista vetovoimaa.[2]

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus

Vierailija
69/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokematon. Olen saanut vain outoja tarjouksia: Suurin osa miehistä aloittaa kommunikaation kysymällä "annatko pillua?" Johon vastaan en ja häivyn. Toinen ilmiö ovat miehet, jotka haluavat tutustumatta naimisiin. Että jos joku olisi oikeasti halunnut tutustua minuun henkilönä, voisi tulos olla toinen.

Nykyään olen jo oppinut miesten pahat tavat, joten en enää edes halua enää miestä. Ruusuisten unelmien aika on jo ohi.

Missäs ne sinun yritykset haluta tutustua on? Kuinka usein teet aloitteita? Jos olet passiivinen, niin ei sinuun yleensä tutustukaan kuin ne ongelmatapaukset.

Saati, että olisi muut kriteerit osuneet kohdalleen. En siis päässyt kokeilemaan hurmaustaitojani.

Koska olet ehdoton ja ahdasmielinen.

Vierailija
70/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon nainen sopii kokemattomalle miehelle. Ei voi olla vaikee löytä sellaista koska suomessa niitä on 500 000 ainakin.

Kokematon nainen sopii myös kokeneelle miehelle.

Ei sovi. Irtomiehen harrastama seksi on erillistettyä ja merkityksetöntä, vaikka muut osat suhdetta tuntuisivat merkityksellisiltä. Sellaiselle miehelle paras kumppani on entinen prostituoitu, heillä on sitten samanlainen suhtautuminen seksuaalisuuteen.

Vierailija
71/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa ihminen kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Käsitteen alle kuuluu useita alamääritelmiä, ja aseksuaali saattaa silti tuntea esimerkiksi emotionaalista tai romanttista vetovoimaa.[2]

Jaaha, minäkö olisin sitten aseksuaali, kun ei kiinnosta pätkääkään yksikään aaveepalstan möhömahaleidi.

Vierailija
72/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kokemattomuus ei haittaisi minua lainkaan, mutta yhteen sopimiseen tarvitaan kyllä paljon muutakin. Yhtenevät arvot ja mielipiteet olennaisissa asioissa, samankaltaiset odotukset parisuhteelta, yhteensopiva elämänrytmi, huumorintaju, kiinnostuksen kohteet...

Ap

Tämä on juuri se isoin ongelma yleensä. Me naiset olemme tavallisesti liberaaleja ja omaamme positiivisen asenteen vihreihin arvoihin ja ihmisoikeuksiin. Miehistä taas valitettavan suuri osa omaa tympeän setämiesmaailmankuvan joka on kuin kopio persujen puolueohjelmasta.

Ongelma on sekin että naiset ovat yhteiskunnallisesti liberaaleja, mutta parisuhteissa konservatiivisempia kuin Taleban-liike. Mies-nainen-roolit eivät saa missään tapauksessa kääntyä "väärin päin".

Vierailija
73/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ehdoton ja ahdasmielinen.

Niin? Olen itse päihteetön ja savuton, en todellakaan aio madaltaa elämänlaatuani juopolla tai tupakoivalla kumppanilla. En ole menettänyt mitään, vaan ollut tyytyväinen. Kysymyksessähän on minun elämäni ja minun onnellisuuteni :)

Vierailija
74/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monet väittää tyyliin ettei voi olla täysin hetero jos on x-ikäisenä kokematon. Mä oon pari kertaa mielenkiinnosta tehnyt jonkun testin vaikken heterouttani oo koskaan epäilytkään. Ja oikeassa olen testin mukaan ollut, ei siis viitteitä esim. a-seksuaalisuudesta tms. Jotkut vaan on tarkempia siinä kenet päästää lähelleen.

Vierailija
75/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, minäkö olisin sitten aseksuaali, kun ei kiinnosta pätkääkään yksikään aaveepalstan möhömahaleidi.

Ei tuossa sanota, että pitää haluta panna kaikkea mikä liikkuu. Seksuaalin määritelmään ei kuulu se, että olisi seksuaalisesti kiinnostunut ihan jokaisesta oman lajin yksilöstä.

Vierailija
76/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä monet väittää tyyliin ettei voi olla täysin hetero jos on x-ikäisenä kokematon. Mä oon pari kertaa mielenkiinnosta tehnyt jonkun testin vaikken heterouttani oo koskaan epäilytkään. Ja oikeassa olen testin mukaan ollut, ei siis viitteitä esim. a-seksuaalisuudesta tms. Jotkut vaan on tarkempia siinä kenet päästää lähelleen.

Kyllähän aseksuaaleillakin voi olla romanttista kiinnostusta, vaikka seksi ei heitä kiinnostakaan. Aseksuaalisuus on siksi jännä ilmiö. Siinä näkyy heterous, homous, aromanttisuus, romanttisuus jne, mutta seksuaalinen himo puuttuu.

Ei siis liittynyt muuten sinun viestiin kuin siten, että tämä tuli viestistäsi mieleen. Aseksuaalit heterot seksuaalisten ja demiheteroiden ohella.

Itse pidän normaalimpana sitä, ettei aleta kaikkien tuntemattomien kanssa ähräämään, vaan jonkun romanttisesti läheisemmän.

Vierailija
77/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla antamaan kokemuksia sitä oikeaa odotellessa. Vaikka yksi kokemuksen antokeikka viikonlopussa, näin aluksi. 

Vierailija
78/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin tulla antamaan kokemuksia sitä oikeaa odotellessa. Vaikka yksi kokemuksen antokeikka viikonlopussa, näin aluksi. 

Eiväthän he halua, koska et ole se oikea.

Vierailija
79/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyödään vetoa että perääntyisit häntä koipien välissä jos tilaisuus oikeasti tarjoutuisi. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten, tämä pätee aika hyvin näihin seksiasioihin.

Vierailija
80/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän he halua, koska et ole se oikea.

Tämä on juuri se kummallinen asia, joka ei vaan miesten aivoissa loksahda ikinä kohdalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi