Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita totaalikokemattomia 30+ -vuotiaita naisia?

Vierailija
11.06.2023 |

Otsikon kysymys on sikäli tyhmä, että varmasti näin suositulla keskustelupalstalla on muitakin kuin minä. Kiinnostaisi kuulla teistä muistakin! Aihe on ehkä vähän tabu, koska vallalla on käsitys, että nainen kuin nainen saa kyllä halutessaan miehen. Ja että kokematon aikuinen nainen on joko uskossa, syrjäytynyt tai vaan todella nynny.

Olen siis itse yli 30-vuotias seksi- ja parisuhdeasioissa täysin kokematon nainen. Olen hetero, mutten ole koskaan edes pitänyt miestä kädestä romanttisessa mielessä. Miespuolisia kavereita kyllä on. Olen korkeakoulutettu ja työelämässä hyvin pärjäävä, ihan tavallinen ihminen. Kivakin kaiken lisäksi. Ja ilmeisesti tämän tavallisuudesta vuoksi ihmisten on vaikea uskoa, etten ole koskaan seurustellut, tapaillut tai harrastanut seksiä.

Perustetaan oma klubi! Saa esitellä itsensä, esittää kysymyksiä tai kertoa kissansa erinomaisuudesta 😙

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin tulla antamaan kokemuksia sitä oikeaa odotellessa. Vaikka yksi kokemuksen antokeikka viikonlopussa, näin aluksi. 

Lyödään vetoa että perääntyisit häntä koipien välissä jos tilaisuus oikeasti tarjoutuisi. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten, tämä pätee aika hyvin näihin seksiasioihin.

Mä olen aikoinani etsinyt netistä "vain seksiseuraa", ja ne puheiltaan ronskeimmat Don Juanit katosi aina kuin savu ilmaan jos tuli puhe tapaamisesta. Joko luuli että olen feikki tai meni pupu pöksyyn.

Vierailija
82/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin tulla antamaan kokemuksia sitä oikeaa odotellessa. Vaikka yksi kokemuksen antokeikka viikonlopussa, näin aluksi. 

Lyödään vetoa että perääntyisit häntä koipien välissä jos tilaisuus oikeasti tarjoutuisi. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten, tämä pätee aika hyvin näihin seksiasioihin.

Mä olen aikoinani etsinyt netistä "vain seksiseuraa", ja ne puheiltaan ronskeimmat Don Juanit katosi aina kuin savu ilmaan jos tuli puhe tapaamisesta. Joko luuli että olen feikki tai meni pupu pöksyyn.

Ulkonäkösi ei siis miellyttänyt. Hyvin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on vain nirsoja naisia, joille tavismies ei kelpaa.

M38

Vierailija
84/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi nelikymppinen. Olen todennut itseni aseksuaaliksi. En oikein ihastu miehiin tai koe seksuaalista halua ketään kohtaan, mutta muuten kyllä viihdyn miesten seurassa. Jos joskus kerran kymmenessä vuodessa tuntuu, että pientä ihastumista saattaisi olla, se karisee hyvin nopeasti pois mieheen tutustuessa ja hänestä tulee "vain" kaveri. Asia ei haittaa minua yhtään, en stressaa siitä, minulla on kaikki hyvin ja elämä tasapainossa.

Harrastatko kuitenkin itsetyydytystä?

Kyllä harrastan, useinkin. Siihen ei vaan liity minkäänlaista fantasiointia.

Pystyisinkö sitten harrastamaan seksiä jonkun miehen kanssa? Varmaan pystyisin, mutta olisihan se kai vähän outoa kun ei tunne mitään sen kummempaa toista kohtaan. Voisiko se halu ja sitä kautta ihastuskin herätä jos vaan kokeilisi, en osaa sanoa.

Vierailija
85/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa on vain nirsoja naisia, joille tavismies ei kelpaa.

M38

Ei nirsoudessa ole vikaa, kun puhutaan elämänkumppanin valinnasta. Eri asia jos täällä löisin nyrkkiä pöytään että jonkun miehen on hyväksyttävä minut. Eikä minulla ainakaan ole mitään tavismiesten jonoa ole tarjolla ollut. Alle 5 miestä elämäni aikana tehnyt itseään mitenkään tykö.

Ap

Vierailija
86/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokematon. Olen saanut vain outoja tarjouksia: Suurin osa miehistä aloittaa kommunikaation kysymällä "annatko pillua?" Johon vastaan en ja häivyn. Toinen ilmiö ovat miehet, jotka haluavat tutustumatta naimisiin. Että jos joku olisi oikeasti halunnut tutustua minuun henkilönä, voisi tulos olla toinen.

Nykyään olen jo oppinut miesten pahat tavat, joten en enää edes halua enää miestä. Ruusuisten unelmien aika on jo ohi.

Missäs ne sinun yritykset haluta tutustua on? Kuinka usein teet aloitteita? Jos olet passiivinen, niin ei sinuun yleensä tutustukaan kuin ne ongelmatapaukset.

En koskaan tavannut sellaista, joka olisi ylittänyt ensimmäisen riman: Raitis

Saati, että olisi muut kriteerit osuneet kohdalleen. En siis päässyt kokeilemaan hurmaustaitojani.

Koska olet ehdoton ja ahdasmielinen.

Niin? Olen itse päihteetön ja savuton, en todellakaan aio madaltaa elämänlaatuani juopolla tai tupakoivalla kumppanilla. En ole menettänyt mitään, vaan ollut tyytyväinen. Kysymyksessähän on minun elämäni ja minun onnellisuuteni :)

Mitä tarkoitat raittiilla? Nollatoleranssi alkoholiin? Eihän se juoppoa kenestäkään tee jos ottaa silloin tällöin maltillisesti.

Vierailija
87/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen sepän patsaalla kolahtaa leka alasimeen kun ohi kulkee kokematon  yli 17 v neitonen. Ei ole vielä kolahtanut.

Ei siis toimi tuo.

Ohi monesti mennyt neitsyt 22v

Vierailija
88/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit ap olevasi sosiaalisesti itsevarma. Samaan aikaan kiinnostut miehistä vain puolivillaisesti, esteettisesti osittain tykäten.

Nämä piirteet ovat selvä viesti miehille ympärillesi, ja edellinen rohkea lähestyjä onkin vuodelta 2014.

M40+

Nyt alkoi kiinnostaa, että mikä tämä viesti on? Itse pidän jos ei nyt positiivisena niin vähintään neutraalina asiana sitä, että on sosiaalisesti itsevarma ja kiinnostuu vain tietyistä ihmisistä, eikä kaikista tietynnäköisistä.

Ap

Olen eri, mutta minusta tuossa kuvataan ongelmaa joka minulla oli nuorena. Olin sosiaalisesti itsevarma, menevän oloinen nätti nuori nainen. Ja minä ihastuin/ihastun todella harvoin kenenkään. Miesrintamalla oli enimmäkseen todella hiljaista. Ihmiset kuvittelivat ihan muuta.

Jollain tapaa odotin että täydellinen mies tulee ja valloittaa minut itselleen. Jos joku vähemmän täydellinen tuli vastaan saati teki itseään tykö, puhutaan siis paljon hienovaraisemmasta lähestymisestä kuin esim treffipyynnöistä, saatoin olla ihan ystävällinen, mutta kyllähän sen huomaa onko toinen kiinnostunut. Pyrin olemaan kaveri, sain kavereita.

Treffipyyntöjä esitetään yleensä vasta sitten kun on sanattomin signaalein saatu positiivisia viestejä. Ja koska muuten olin itsevarman ja sosiaalisen oloinen, niin ei kukaan ajatellut että olisin vain arka tms.

Tiedostin tämän sitten itsekin jossain vaiheessa ja otin vähän erilaisen käyttäymismallin.

"sanattomin signaalein saatu positiivisia viestejä"

Oletko 15-vuotias?

Vierailija
89/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän he halua, koska et ole se oikea.

Tämä on juuri se kummallinen asia, joka ei vaan miesten aivoissa loksahda ikinä kohdalleen.

Miehissäkin on samanlaisia, älä yleistä.

Vierailija
90/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi nelikymppinen. Olen todennut itseni aseksuaaliksi. En oikein ihastu miehiin tai koe seksuaalista halua ketään kohtaan, mutta muuten kyllä viihdyn miesten seurassa. Jos joskus kerran kymmenessä vuodessa tuntuu, että pientä ihastumista saattaisi olla, se karisee hyvin nopeasti pois mieheen tutustuessa ja hänestä tulee "vain" kaveri. Asia ei haittaa minua yhtään, en stressaa siitä, minulla on kaikki hyvin ja elämä tasapainossa.

Pystyisinkö sitten harrastamaan seksiä jonkun miehen kanssa? Varmaan pystyisin, mutta olisihan se kai vähän outoa kun ei tunne mitään sen kummempaa toista kohtaan. Voisiko se halu ja sitä kautta ihastuskin herätä jos vaan kokeilisi, en osaa sanoa.

Sanoit että sinulla on paljon miespuolisia kavereita. Eikö kenenkään kanssa ole koskaan ollut "mitä jos kuitenkin tuo olis sopiva elämänkumppani"- fiilistä?

Vierailija
91/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit ap olevasi sosiaalisesti itsevarma. Samaan aikaan kiinnostut miehistä vain puolivillaisesti, esteettisesti osittain tykäten.

Nämä piirteet ovat selvä viesti miehille ympärillesi, ja edellinen rohkea lähestyjä onkin vuodelta 2014.

M40+

Nyt alkoi kiinnostaa, että mikä tämä viesti on? Itse pidän jos ei nyt positiivisena niin vähintään neutraalina asiana sitä, että on sosiaalisesti itsevarma ja kiinnostuu vain tietyistä ihmisistä, eikä kaikista tietynnäköisistä.

Ap

Olen eri, mutta minusta tuossa kuvataan ongelmaa joka minulla oli nuorena. Olin sosiaalisesti itsevarma, menevän oloinen nätti nuori nainen. Ja minä ihastuin/ihastun todella harvoin kenenkään. Miesrintamalla oli enimmäkseen todella hiljaista. Ihmiset kuvittelivat ihan muuta.

Jollain tapaa odotin että täydellinen mies tulee ja valloittaa minut itselleen. Jos joku vähemmän täydellinen tuli vastaan saati teki itseään tykö, puhutaan siis paljon hienovaraisemmasta lähestymisestä kuin esim treffipyynnöistä, saatoin olla ihan ystävällinen, mutta kyllähän sen huomaa onko toinen kiinnostunut. Pyrin olemaan kaveri, sain kavereita.

Treffipyyntöjä esitetään yleensä vasta sitten kun on sanattomin signaalein saatu positiivisia viestejä. Ja koska muuten olin itsevarman ja sosiaalisen oloinen, niin ei kukaan ajatellut että olisin vain arka tms.

Tiedostin tämän sitten itsekin jossain vaiheessa ja otin vähän erilaisen käyttäymismallin.

Oletko 15-vuotias?

Miten sinä ilmaisisit sen, että harvemmin kukaan ryntää esittämään treffipyyntöjä ilman mitään keskustelua ja sen tunnustelua, miten toinen suhtautuu?

Luetko vain Seiskaa?

Vierailija
92/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että sinulla on paljon miespuolisia kavereita. Eikö kenenkään kanssa ole koskaan ollut "mitä jos kuitenkin tuo olis sopiva elämänkumppani"- fiilistä?

Ei ole tullut tuollaista fiilistä sen enempi kuin kenestäkään naispuolisesta kaveristakaan. Mutta en minä ole koskaan etsinyt tai erityisemmin kaivannutkaan elämänkumppania.

Vierailija
93/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Mutta en ole "tavallinen nainen" vaan susiruma, sairaalloisesti ylipainoinen ja erakoitunut. Olen kai ihka-aito femcel ja elän stereotyyppistä incel elämää, likaisessa vuokrayksiössä ja pelaan videopelejä yöt pitkät. Tosin en hauku miehiä, ihan ymmärrettävää että eivät kiinnostu. 

Vierailija
94/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni tasan 30 vuotiaana. :D Olin kyllä ollut jo kaukosuhteessa mieheni kanssa tätä ennen n. 3 vuotta. Syy etten tapaillut ketään aikaisemmin oli huono itsetunto, kiusaamistausta ja sosiaalisten tilanteiden pelko. 

Vierailija
95/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40+

Ap

Oletko 15-vuotias?

Onko ihmisten välinen viestintä ja vuorovaikutus sinulle tuttua? Suurin osa siitä on sanatonta.

- Eri

Vierailija
96/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin täysin kokematon tuonne 30v saakka seurustelu ja seksi mielessä. Ulkonäköni on myös hyvä, olen hoikka ja nätti kasvoilta. En tiedä, joku msennus kai iski päälle teininä ja aikuisvuodet. Olinhan mä yksinäinen romanttisessa mielessä mutta eitehnyt mieliä vain lähteä harrastelemaan seksiä jonkun kanssa. Ehkä olen myös demiseksuaali, ei tehnyt mieli panna random äijiä. Sitten ystävystinn netissä tuon mieheni kanssa, tiesinn heti että tässä on nyt jotain.Sille polulle jäin ja menetin neitsyyteni hänen kanssaan. En kadu että tuohon saakka kesti ennekuin aloin harrastaman näitä hommia, koska mies on oikea.

Vierailija
97/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokematon. Olen saanut vain outoja tarjouksia: Suurin osa miehistä aloittaa kommunikaation kysymällä "annatko pillua?" Johon vastaan en ja häivyn. Toinen ilmiö ovat miehet, jotka haluavat tutustumatta naimisiin. Että jos joku olisi oikeasti halunnut tutustua minuun henkilönä, voisi tulos olla toinen.

Nykyään olen jo oppinut miesten pahat tavat, joten en enää edes halua enää miestä. Ruusuisten unelmien aika on jo ohi.

Missäs ne sinun yritykset haluta tutustua on? Kuinka usein teet aloitteita? Jos olet passiivinen, niin ei sinuun yleensä tutustukaan kuin ne ongelmatapaukset.

Saati, että olisi muut kriteerit osuneet kohdalleen. En siis päässyt kokeilemaan hurmaustaitojani.

Niin? Olen itse päihteetön ja savuton, en todellakaan aio madaltaa elämänlaatuani juopolla tai tupakoivalla kumppanilla. En ole menettänyt mitään, vaan ollut tyytyväinen. Kysymyksessähän on minun elämäni ja minun onnellisuuteni :)

Mitä tarkoitat raittiilla? Nollatoleranssi alkoholiin? Eihän se juoppoa kenestäkään tee jos ottaa silloin tällöin maltillisesti.

En ole sama, mutta sama kriteeri olisi minullakin miehelle. (Jota ei ole löytynyt.) En itsekään ole absolutisti, mutta minulla raja menee humalahakuisessa juomisessa. Eli tahtoisin miehen, joka ei ole aina tilaisuuden tullen kännissä, vaikka joskus ottaisikin oluen pari tai nauttisi viiniä ruoan kanssa.

Vierailija
99/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin neitsyyteni tasan 30 vuotiaana. :D Olin kyllä ollut jo kaukosuhteessa mieheni kanssa tätä ennen n. 3 vuotta. Syy etten tapaillut ketään aikaisemmin oli huono itsetunto, kiusaamistausta ja sosiaalisten tilanteiden pelko. 

Mulla on myös kiusaamistausta, joka on johtanut sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja huonoon itsetuntoon. Toivoisin joskus vielä pääseväni tästä. Mutta tuntuu, että olen liian syvällä suossa. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia romanttisia suhteita, mutta en oikein osaa muodostaa kaverisuhteitakaan. En näe vapaa-ajalla kuin vanhempiani joskus ja jouluna.

Vierailija
100/125 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama, mutta sama kriteeri olisi minullakin miehelle. (Jota ei ole löytynyt.) En itsekään ole absolutisti, mutta minulla raja menee humalahakuisessa juomisessa. Eli tahtoisin miehen, joka ei ole aina tilaisuuden tullen kännissä, vaikka joskus ottaisikin oluen pari tai nauttisi viiniä ruoan kanssa.

Sama. Mieluusti saisi olla absolutisti. Tai ainakaan ei humalaan tarvitse juoda, tai muutenkaan käyttää alkoa joka viikko, kuukausi tai välttämättä vuosikaan. Itse juon joskus juhlissa alkumaljan tms., mutta mieluiten en oikeastaan joisi sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän