Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita totaalikokemattomia 30+ -vuotiaita naisia?

Vierailija
11.06.2023 |

Otsikon kysymys on sikäli tyhmä, että varmasti näin suositulla keskustelupalstalla on muitakin kuin minä. Kiinnostaisi kuulla teistä muistakin! Aihe on ehkä vähän tabu, koska vallalla on käsitys, että nainen kuin nainen saa kyllä halutessaan miehen. Ja että kokematon aikuinen nainen on joko uskossa, syrjäytynyt tai vaan todella nynny.

Olen siis itse yli 30-vuotias seksi- ja parisuhdeasioissa täysin kokematon nainen. Olen hetero, mutten ole koskaan edes pitänyt miestä kädestä romanttisessa mielessä. Miespuolisia kavereita kyllä on. Olen korkeakoulutettu ja työelämässä hyvin pärjäävä, ihan tavallinen ihminen. Kivakin kaiken lisäksi. Ja ilmeisesti tämän tavallisuudesta vuoksi ihmisten on vaikea uskoa, etten ole koskaan seurustellut, tapaillut tai harrastanut seksiä.

Perustetaan oma klubi! Saa esitellä itsensä, esittää kysymyksiä tai kertoa kissansa erinomaisuudesta 😙

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kokematon 33-vuotiaaksi asti. Sitten oli muutama epämääräinen suhde seuraavien vuosien aikana, kunnes 4-kymppisenä totesin, että mulle riitti, yliarvostettua koko homma. Ei sen kaiken stressin ja sydänsurun arvosta. Sitä oikeaa ei tullut vastaan, joten se siitä. No enpähän kuole neitsyenä, heh.

Koko hommahan on aivan yliarvostettua. Työlästä ja aikaavievää. 

Vierailija
122/125 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v täyskokematon täällä. Olin aina se ruma ja pullukka tyttö koulussa. Nykyään olen sairaalloisen ylipainoinen ja mt ongelmat päälle. Kukaan mies ei ole koskaan flirttaillut tai osoittanut kiinnostusta, minkä kyllä ymmärrän. Kyllä meitäkin naisia on jotka ovat oikeasti liian vastenmielisen näköisiä yhdellekkään tervejärkiselle miehelle. Parisuhteen puute niinkään ei harmita, mutta lapsettomuus ja se että kuolen yksinäisenä surettaa joskus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kokemattomuus on ehdottomasti plussaa, sekä toiselle, että itselle.

Vierailija
124/125 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seurantaan Sara Salven ja ota mallii Sarast.

Vierailija
125/125 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 37v. Taustalla mt-ongelmat. En usko, että kokemusta koskaan kertyykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan