Onko täällä muita totaalikokemattomia 30+ -vuotiaita naisia?
Otsikon kysymys on sikäli tyhmä, että varmasti näin suositulla keskustelupalstalla on muitakin kuin minä. Kiinnostaisi kuulla teistä muistakin! Aihe on ehkä vähän tabu, koska vallalla on käsitys, että nainen kuin nainen saa kyllä halutessaan miehen. Ja että kokematon aikuinen nainen on joko uskossa, syrjäytynyt tai vaan todella nynny.
Olen siis itse yli 30-vuotias seksi- ja parisuhdeasioissa täysin kokematon nainen. Olen hetero, mutten ole koskaan edes pitänyt miestä kädestä romanttisessa mielessä. Miespuolisia kavereita kyllä on. Olen korkeakoulutettu ja työelämässä hyvin pärjäävä, ihan tavallinen ihminen. Kivakin kaiken lisäksi. Ja ilmeisesti tämän tavallisuudesta vuoksi ihmisten on vaikea uskoa, etten ole koskaan seurustellut, tapaillut tai harrastanut seksiä.
Perustetaan oma klubi! Saa esitellä itsensä, esittää kysymyksiä tai kertoa kissansa erinomaisuudesta 😙
Kommentit (125)
Olin täysin kokematon kolmekymppiseksi asti. Ei tapailujakaan. En oikein ollut edes jutellut miesten kanssa. Sitten aloin treffailla.
"Aihe on ehkä vähän tabu, koska vallalla on käsitys, että nainen kuin nainen saa kyllä halutessaan miehen. Ja että kokematon aikuinen nainen on joko uskossa, syrjäytynyt tai vaan todella nynny."
No tämä ei ole kaukana totuudesta.
En ole kokematon, mutta uteliaisuuttani kysyn että oletko kuitenkin kiinnostunut miehistä ?
Vierailija kirjoitti:
Olin täysin kokematon kolmekymppiseksi asti. Ei tapailujakaan. En oikein ollut edes jutellut miesten kanssa. Sitten aloin treffailla.
Mikä innosti aloittamaan treffailun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole kokematon, mutta uteliaisuuttani kysyn että oletko kuitenkin kiinnostunut miehistä ?
No joooooo. Miten sen nyt ottaa. Pidän monia miehiä hyvännäköisinä ja tietynlaiset miehet viehättävät ulkoisesti enemmän. Mutta se on enemmän esteettinen kokemus. Ei minulla koskaan tule sellaista oloa, että "tuo on muuten miellyttävän näköinen tyyppi, haluaisin tutustua siihen." Ihastuminen vaatisi sen, että olen ensin tuntenut pitkään kaverina jonkun.
Ap
Kokematon nainen sopii kokemattomalle miehelle. Ei voi olla vaikee löytä sellaista koska suomessa niitä on 500 000 ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä innosti aloittamaan treffailun?
Ap
Aloin miettimään, mitä haluan elämältä. Tunsin itseni yksinäiseksi.
Kolmen sepän patsaalla kolahtaa leka alasimeen kun ohi kulkee kokematon yli 17 v neitonen. Ei ole vielä kolahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joooooo. Miten sen nyt ottaa. Pidän monia miehiä hyvännäköisinä ja tietynlaiset miehet viehättävät ulkoisesti enemmän. Mutta se on enemmän esteettinen kokemus. Ei minulla koskaan tule sellaista oloa, että "tuo on muuten miellyttävän näköinen tyyppi, haluaisin tutustua siihen." Ihastuminen vaatisi sen, että olen ensin tuntenut pitkään kaverina jonkun.
Ap
Toi esteettinen kokemus vähän viittaa siihen että saatat olla aseksuaali tai aromanttinen?
Vierailija kirjoitti:
Kokematon nainen sopii kokemattomalle miehelle. Ei voi olla vaikee löytä sellaista koska suomessa niitä on 500 000 ainakin.
Miehen kokemattomuus ei haittaisi minua lainkaan, mutta yhteen sopimiseen tarvitaan kyllä paljon muutakin. Yhtenevät arvot ja mielipiteet olennaisissa asioissa, samankaltaiset odotukset parisuhteelta, yhteensopiva elämänrytmi, huumorintaju, kiinnostuksen kohteet...
Ap
Oli kokematon 33-vuotiaaksi asti. Sitten oli muutama epämääräinen suhde seuraavien vuosien aikana, kunnes 4-kymppisenä totesin, että mulle riitti, yliarvostettua koko homma. Ei sen kaiken stressin ja sydänsurun arvosta. Sitä oikeaa ei tullut vastaan, joten se siitä. No enpähän kuole neitsyenä, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kokemattomuus ei haittaisi minua lainkaan, mutta yhteen sopimiseen tarvitaan kyllä paljon muutakin. Yhtenevät arvot ja mielipiteet olennaisissa asioissa, samankaltaiset odotukset parisuhteelta, yhteensopiva elämänrytmi, huumorintaju, kiinnostuksen kohteet...
Ap
Miehen kokemattomuus ei haittaisi, mutta kokemattomuuden seuraukset haittaisivat.
Naisten mielestä "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa", eli jokainen normaali mies omaa syntyessään itsevarmuuden ja taidot joilla nainen hurmataan, ja osaa siksi lähestyä reippaasti, itsevarmasti ja määrätietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen sepän patsaalla kolahtaa leka alasimeen kun ohi kulkee kokematon yli 17 v neitonen. Ei ole vielä kolahtanut.
No minä jo mietinkin että mikä rumpuparaati alkoi kun kävelin siitä ohi viime kesänä 😏
Ap
Sama oli itsellä. Nuorena jotain seurustelun yrityksiä oli. Ihastumisia. Seksi ei onnistunut. Sattui. Leikkaus. Pelkäsin kipua, sitten kännissä uskalsin vakikumppanin kanssa. Vuodin 2pv. Seuraavaa kertaa pelkäsin. 33v tapasin nykymiehen, sillä tiellä ollaan💕
Olen pitkästi yli 30-vuotias täysin kokematon nainen. Olen tehnyt aiheesta aloituksia tälle palstalle, mutta persumiehet aina poistavat ne, ja väittävät jokaisen naisen saavan seksiä. Minä en saa. Olen yrittänyt etsiä maksullista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehen kokemattomuus ei haittaisi, mutta kokemattomuuden seuraukset haittaisivat.
Naisten mielestä "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa", eli jokainen normaali mies omaa syntyessään itsevarmuuden ja taidot joilla nainen hurmataan, ja osaa siksi lähestyä reippaasti, itsevarmasti ja määrätietoisesti.
Kavahdan ajatusta siitä, että joku tulee itsevarmasti lähestymään. JOS joskus päätyisin olemaan yhdessä miehen kanssa, olisi meidän pitänyt sitä ennen tutustua kavereina pitkän aikaa. Käytännössä siis tapaisimme varmaan yhteisten kavereiden kautta, töissä tms.
Mutta joo, yleisesti ihmiset viihtyvät paremmin sosiaalisesti taitavien ja itsevarmojen ihmisten seurassa. Olen itsekin sellainen. Sosiaalinen ahdistus tai ujous tekevät tutustumisesta varmasti vaikeampaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä on juuri se isoin ongelma yleensä. Me naiset olemme tavallisesti liberaaleja ja omaamme positiivisen asenteen vihreihin arvoihin ja ihmisoikeuksiin. Miehistä taas valitettavan suuri osa omaa tympeän setämiesmaailmankuvan joka on kuin kopio persujen puolueohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tonttu me ollaan sanottu sulle siitä harjoittelemisesta. Itsevarmuutta voi opetella ja kehittää. Aloita filmaamalla itseäsi vaikkapa puhelimella. Katso videolta millä energialla tuut ovesta sisään. Ala pala palalta työstämään sitä energiaa jota heijastat ympäristöön. Ovi vibojen jälkeen siirry tuoli harjoitteluun. Harjoittele auttamaan tuolilta takki pois päältä ja takas päälle. Myöskin tuolien sekä ovien tarjoamiset tulisi sujua luonnostaan. Vasta tämän jälkeen pystyt siirtymään Tinderillä Puolaan,Bulgariaan tai Turkkiin. Ehdottomasti katsot Amazonista stailistin suositteleman asukokonaisuuden johon ynnäät sitruksen/laventelin tuoksuisen hajuveden. Syö ennen treffejä purkkaa!
Baarissa tapasin kerran naisen joka oli 31v Se kertoi että on kokematon ja aika suoraan ehdotti että lähdenkö sen luokse seksii harrastamaan. Kyllä me siinä pari tuntia juteltiin ensin ennen kun se ehdotti yöpymistä sen luona Tapailin sitä naista 8 kuukautta.
Taitaa tulla maailman lyhin keskustelu...