Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä: Omistan useita sijoitusasuntoja (Kauppalehti 7.6.23)

Vierailija
07.06.2023 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uhkapelaamista-harrastavalla-kaarija…

"Olemme harrastaneet tätä perheen kesken ja nyt on hyvä hetki laajentaa....."

Jahhas jahhas. Yllätysten mies

Kommentit (773)

Vierailija
561/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nyt ymmärrän pelurin reaktiota, kun viisujen kuviteltu kulta vaihtuikin hopeaksi. Se oli hänelle elämää suurempi pettymys. Oli siinä paljon havaittavissa jonkinlaista katkeruuttakin aluksi.  Kun muu Suomi oli innoissaan että suomenkielisellä biisillä tultiin kakkoseksi. Meni pelurin laskelmat uusiksi.

Juu, hirveät valat niskasaa mietti mitä tehdä ja sai hyvän idean. Täytyy lähteä Euroviisuihin ja voittaa ne niin saa paljon massia.

Vierailija
562/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa rap-artisteilta tuttua kuultua tuo rahankääriminen uhkapeleissä😎 kuitenkin asutaan niissä kanakopeissa. Lopulta päädytään vain elämää ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan on keksiny/mistä tullut tuo v**n*läinen avovaimo? Faktaa? Sellaiseksi ei riitä, että joku on jossain ketjussa x niin ilmoittanut! huhhuh sanonmä.

Naisella oli ollut somessaan vielä kun se oli ollut julkinen, että syntynyt Pietarissa tai jos ei siellä, niin Venäjällä kuitenkin.

Vierailija
564/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalla joku nyymi mainitsi, että hemmon luottotiedot palanu jossain vaiheessa.. .tiedä sitten...

Vierailija
565/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan on keksiny/mistä tullut tuo v**n*läinen avovaimo? Faktaa? Sellaiseksi ei riitä, että joku on jossain ketjussa x niin ilmoittanut! huhhuh sanonmä.

Naisella oli ollut somessaan vielä kun se oli ollut julkinen, että syntynyt Pietarissa tai jos ei siellä, niin Venäjällä kuitenkin.

Koska joku niin mainitsi toisessa ketjussa?

Vierailija
566/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilaudalla joku nyymi mainitsi, että hemmon luottotiedot palanu jossain vaiheessa.. .tiedä sitten...

No mut sittenhän se oliskin taas hyvä tyyppi.

Vierailija
567/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossainhan se ihmisen on synnyttävä.

Hyvä kuitenki kasvaa ja käydä koulunsa käynyt ihan Suomessa ja bonuksena vielä puhua ihan rehdillä Keski Suomi-korostuksella.....

Vierailija
568/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, oletteko hieman yksinkertaisia siellä pääkaupunkiseudulla jos kuvittelette, että Vantaalla tai vaikkapa lähiössä asuminen tarkoittaa automaattisesti jotenkin köyhää? Eikö Vantaa ole ihan kokonainen kaupunki?

Tarkoitat varmaan pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

Vierailija
569/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi.

Vierailija
570/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, oletteko hieman yksinkertaisia siellä pääkaupunkiseudulla jos kuvittelette, että Vantaalla tai vaikkapa lähiössä asuminen tarkoittaa automaattisesti jotenkin köyhää? Eikö Vantaa ole ihan kokonainen kaupunki?

Tarkoitat varmaan pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

Muualla Suomessa ajatellaan, että Vantaalla on vähän sellainen hmm..maine.

Vierailija
571/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo luin kanssa tän saman joku kuukausi sitten....saattas selittää muutamankin asian....Tiedä häntä sitten, sopis yhteen uhkapelaamisen kanssa.

Vierailija
572/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä nyt kun tuo tuli esiin luulen että juttu floppaa. Imago perustui toisenlaisille arvoille. En ota kantaa muuhun mutta tämä on oma mutu.

Tuskinpa vain floppaa, täällä palstalla länkyttävät ne jotka eivät ole mitään faneja alunperin olleetkaan. Suosio tasaantuu, niinkuin käy aina ja se on ihan normaalia.

Vierailija
573/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää jo, ettei ongelma ole tässä se, että kukaan olisi kateellinen varallisuudesta. Suomessa ei pidetä epärehellisyydestä ja etenkin tässä taloustilanteessa on mautonta ja kummallista heittää läppää rahojen loppumisesta, köyhyydestä ja et rahat loppuu ihan just nyt kohta. Täällä saa olla miljonääri, kunhan on rehellinen.

Ei kai Käärijä miljonääri ole? Enkä ole saanut kuvaa, että hän olisi luonut mitään köyhän imagoa, vaan että on ihan tavallisesta turvallisesta perheestä. Isovanhemmatkin ovat olleet lehtijutuissa. Ja hän heittää läppää rahasta suuntaan ja toiseen.

Ihme kohua tämäkin.

Mietin missä muualla tämä on nyt kohu, kuin tässä ketjussa ja sitten ilmeisesti asiaa puidaan Jodelissa. Oliko iltapulun artikkelin perässä kommentointimahdollisuus, jossa pirkko perähikiältä saa nyt posauttaa mielipahansa aiheesta anonyyminä ihmisten tietoisuuteen?

Vai missä tämä "kohu" ilmenee?

Onkohan osa laittanut Käärijälle someen sit kans jotain ikävää viestiä? Vai ei ne varmaan kehtaa, sen verran epäsuhdassa on nyt reagointi itse asian kanssa. (=ei ole tehnyt mitään aidosti pahaa kellekään).

Niinpä. Mitään kohua ei edes ole. Täällä kourallinen ihmisiä täyttää tätä ketjua.

Vierailija
574/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Käärijän naamaa ei näy yhdessäkään rahapeliä mainostavassa mainoksessa. Rahaa menetti moni jo euroviisuveikkausten vuoksi, vaikka Ruotsi oli jo pedattu selvästi voittajaksi. Apinoita, minä mukaan lukien koijattiin. Jäi p*skanmaku suuhun koko "jännittävästä" sijoituksen veikkauksesta. No, onneksi kyse ei ollu suurista summista mutta kuitenkin.

Ai nytkö et enää ota edes vastuuta vedonlyönneistäsikään Käärijän voitosta, koska Kärtsällä on osuus sijoitusasunnoista ja hän sanoi, että menee viisuihin voittamaan ne? 

Oletpa kiihtyneessä tilassa. Hidasta vähän.

Vierailija
575/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin taas, jos polttanu luottotietonsa! 😍

Vierailija
576/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nyt ymmärrän pelurin reaktiota, kun viisujen kuviteltu kulta vaihtuikin hopeaksi. Se oli hänelle elämää suurempi pettymys. Oli siinä paljon havaittavissa jonkinlaista katkeruuttakin aluksi.  Kun muu Suomi oli innoissaan että suomenkielisellä biisillä tultiin kakkoseksi. Meni pelurin laskelmat uusiksi.

No minä olin (ja olen yhä) kyllä kanssa pettynyt. En Käärijään vaan sijoitukseen. Eipä nyt hirveitä hurraahuutoja kyllä päässyt vaan ketutus oli jotain samanlaista kuin Käärijän oma. Hän näyttää osaavan käsitellä oman pettymyksensä hyvin. Toivottavasti toistekkin meillä on esiintyjä joka ei häpeile esiintyvänsä viisuissa ja laittaa kaiken peliin olipa tulos sitten mikä tahansa.

Vierailija
577/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joku niin mainitsi toisessa ketjussa?

Niin. Tiesi henkilön somen ennen kuin se meni yksityiseksi. Ei nämä tällaiset tiedot ole yleensä paljastuneet kusetukseksi, vaan yleensä tulevat varmistettua joitain kuukausia perässä ns. suurelle yleisölle. 

En tiedä miksi joku yrittäisi keksiä tuollaista, siis varsinkin kun tieto oli jo jaettu ennen mitään tällaista rahakohua.

Vierailija
578/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on niin kertonee siitä että iskän ja äitin rahapussilla ei käydä jos itse on asiat sössitty (tai muutenkaan).  Ei oikein mikään tässä tarinassa sovi siihen että oltaisiin jotenkin kultalusikka suussa synnytty. Tai sitten mulla on vaan eri käsitys varakkuudesta.

Mietin tätä case bojanin (muka) tarjoamat sapuskat liverpoolin aikaan. Olisin itse vanhempana vaikka pakottanut ottamaan minulta rahaa mukaan sen verran että voi jossain käydäkkin jos lapsen tili on tyhjä ja omat varani riittävät jakoon. Maksakoon vaikka myöhemmin takaisin. Ehkä se ei vaan sovi Käärijälle ja onhan hän itsekkin sanonut olevansa omapäinen. 

Vierailija
579/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on niin kertonee siitä että iskän ja äitin rahapussilla ei käydä jos itse on asiat sössitty (tai muutenkaan).  Ei oikein mikään tässä tarinassa sovi siihen että oltaisiin jotenkin kultalusikka suussa synnytty. Tai sitten mulla on vaan eri käsitys varakkuudesta.

Mietin tätä case bojanin (muka) tarjoamat sapuskat liverpoolin aikaan. Olisin itse vanhempana vaikka pakottanut ottamaan minulta rahaa mukaan sen verran että voi jossain käydäkkin jos lapsen tili on tyhjä ja omat varani riittävät jakoon. Maksakoon vaikka myöhemmin takaisin. Ehkä se ei vaan sovi Käärijälle ja onhan hän itsekkin sanonut olevansa omapäinen. 

En tiedä tietenkään kun en ole Käärijä, mutta voisiko olla niin, että ihminen, joka muitta mutkitta itse tarjoaa muille, kun on varoissaan osaa ottaa myös samaa vastaan ilman mitään turhaa kursailua? 

En itse ole ikinä tajunnut tuota etteivät ystävät voisi antaa toisen maksaa, riippuen tilanteesta. 

Vierailija
580/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole se pointti, vaan pointti on se, että se näyttää pahalta. Tuskin tulee pitkällä aikavälillä vaikuttamaan suosioon, kunhan pitää kaikki kremlinseuraamishommat ja venäläisen avovaimon pois valokeilasta