Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä: Omistan useita sijoitusasuntoja (Kauppalehti 7.6.23)

Vierailija
07.06.2023 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uhkapelaamista-harrastavalla-kaarija…

"Olemme harrastaneet tätä perheen kesken ja nyt on hyvä hetki laajentaa....."

Jahhas jahhas. Yllätysten mies

Kommentit (773)

Vierailija
521/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä omistusasuntoihin sijoitus ja taiteilijan elämä eivät sovi yhteen. Bisnesten viileä hoito ja tunteisiin vetoaminen, villine, vapaine imagoineen eivät sovi yhteen. Onhan noita maailmalla toki muitakin, joille vaikka se sijoitussalkku ja Sir nimitykset ovat kaikki kaikessa, esim. Mick Jagger. Samanlaisen, vieläkin villimmän imagon luonut, mutta piinkova bisnesmies. Kylmää jotenkin. Täällä tulee mieleen Danny, joka ollut tunteista laulaja mutta vaimonkin valitsi rikkaan suvun mukaan. Itse myös materian perään ollut aina. Kun puhutaan asusteurheilusta, niin Dannysta voisi puhua bisneslaulajana.

Vierailija
522/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, selittihän se yksi TikTok-siivoojakin haastattelussa, että hänellä on tilillä liikaa rahaa ja esitteli seikkaperäisesti sijoituksiaan ja miljoonatulojaan. Miksei kukaan vetänyt hernettä tästä nenuunsa?

Koska suomalaiset eivät ole kateellisia. Mutta epärehellisyys nostaa tunteet pintaan nopeasti.

Yrittäkää jo ymmärtää, että Suomessa saa olla vaikka moninkertainen miljonääri, kunhan ei ole valehtelija.

Suomalaiset eivät kestä valehtelijoita, koska naapurimaa ... Se on tosi, että rikkaita ei kadehdita, vaan päinvastoin arvostetaan, kun eivät pröystäile ja elämänarvot ovat kohdallaan. Esimerkiksi Herlinit ovat arvostettuja, eivät vihattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aktia voinut laskea väärin? Asiakkaiden himossaan luulivat, että kansa seuraisi Käärijää mihin tahansa. Sitten juttu ei olekaan Käärijän itse aiemmin antaman julkisuuskuvan mukainen.

Vierailija
524/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet useista sijoitusasunnoista ovat ainoastaan sen jutun kirjoittaneen toimittajan keksintöä. Ainoa mitä Käärijä itse siihen liittyen sanoi, oli että niillä on perhepiirissä (vanhemmat?) sellaista harrastettu ja nyt viime aikoina itse lähtenyt pikkuhiljaa mukaan. Todennäköisesti ei edes omista täysin niitä asuntoja,vaan jonkun pienen osuuden. Sijoittaminen on fiksua rahankäyttöä.

Käärijä vaikuttaa liian rehelliseltä ja naiivilta, sekä liian kiltiltä. Suostui heti tähän Aktia-yhteistyöhön sen kummempia miettimättä. Olihan se vähän kömpelö vastaus kun kysyttiin talousneuvoja nuorille niin vastasi uhkapeleistä ja perheen sijoitusasunnoista, mutta en usko että hän sitä pahalla tarkoitti.

Laskelmoiva ihminen olisi miettinyt jonkun ympäripyöreän vastauksen tuohon tai ei olisi mennyt mukaan ollenkaan.

Vierailija
525/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä omistusasuntoihin sijoitus ja taiteilijan elämä eivät sovi yhteen. Bisnesten viileä hoito ja tunteisiin vetoaminen, villine, vapaine imagoineen eivät sovi yhteen. Onhan noita maailmalla toki muitakin, joille vaikka se sijoitussalkku ja Sir nimitykset ovat kaikki kaikessa, esim. Mick Jagger. Samanlaisen, vieläkin villimmän imagon luonut, mutta piinkova bisnesmies. Kylmää jotenkin. Täällä tulee mieleen Danny, joka ollut tunteista laulaja mutta vaimonkin valitsi rikkaan suvun mukaan. Itse myös materian perään ollut aina. Kun puhutaan asusteurheilusta, niin Dannysta voisi puhua bisneslaulajana.

Öö no entä vaikka Apulanta (on osakeyhtiö ja vaikka millaista liiketoimintaa), Cheek, Antti Ketonen (ravintola), Eppu Normaali, Elastinen ja varmaan monia muitakin artisteja. Ja varmaan kaikilla on nykyään osakeyhtiö, jonka kautta toimivat. Monilla on tuotanto- ja levy-yhtiöitä.

Aika erikoista ja naiivia ajatella, että musiikkimaailma olisi nykyään vain jotain mies ja kitara -intohimohommaa, jossa lauluja rustataan vinttikammarissa kynttilänvalossa, ja odotetaan jos joku maksaisi jotain.

Vierailija
526/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään usko, että tämä soppa syntyi niinkään kateudesta, paitsi kateudesta toisen salattuun varallisuuteen. Se ei olisi syntynyt, jos Käärijä olisi ollut heti avoin tositilanteesta. 

Nyt ongelmana on, että monet faneista, jotka tuollaiseen matalastikoulutettuun, alempaa keskiluokkaa houkuttelevaan esiintyjään ihastuivat, ovat itse ihan oikeasti varattomia ja nyt heitä ketuttaa, että ei se Jere ollutkaan varaton, kuten mä oon. 

Jos olisivat tienneet tilanteen heti, eivät olisi ottaneet mielessään samalla tavalla omakseen vaan ehkä omakseen eri tavalla. 

Nyt kokevat että heille on valehdeltu. 

Mielelläni järjestäisin heille oman anti-Käärijä risteilyn, ja keskellä ulappaa pamauttaisin botskin p*skaksi.

Vierailija
527/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä venäläisyydessä oikein risoo? Olisi yhtä kauheaa jos tyttöystävä olisi ruotsalainen tai ranskalainen?

Vierailija
528/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että molemmat esimerkkisi miehet ovat oikeasti varsin kylmiä :0 (Miettikää Armia & Jaggerin jättämä naisystävä teki itsemurhan joitain vuosia sitten. Jagger tuli pian sen jälkeen isäksi nuoren tanssija- naisystävänsä kanssa :0 )

Jere Pöyhösestä on myös ihan vain välähdellyt sellainen tietty jännä laskelmoivuus.

Vierailija
529/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheet useista sijoitusasunnoista ovat ainoastaan sen jutun kirjoittaneen toimittajan keksintöä. Ainoa mitä Käärijä itse siihen liittyen sanoi, oli että niillä on perhepiirissä (vanhemmat?) sellaista harrastettu ja nyt viime aikoina itse lähtenyt pikkuhiljaa mukaan. Todennäköisesti ei edes omista täysin niitä asuntoja,vaan jonkun pienen osuuden. Sijoittaminen on fiksua rahankäyttöä.

Käärijä vaikuttaa liian rehelliseltä ja naiivilta, sekä liian kiltiltä. Suostui heti tähän Aktia-yhteistyöhön sen kummempia miettimättä. Olihan se vähän kömpelö vastaus kun kysyttiin talousneuvoja nuorille niin vastasi uhkapeleistä ja perheen sijoitusasunnoista, mutta en usko että hän sitä pahalla tarkoitti.

Laskelmoiva ihminen olisi miettinyt jonkun ympäripyöreän vastauksen tuohon tai ei olisi mennyt mukaan ollenkaan.

Tämä juuri. Vaikea uskoa, että nämä mölyäjät täällä ovat tuollaisen hahmon oikeita faneja edes.

Vierailija
530/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käärijän naamaa ei näy yhdessäkään rahapeliä mainostavassa mainoksessa. Rahaa menetti moni jo euroviisuveikkausten vuoksi, vaikka Ruotsi oli jo pedattu selvästi voittajaksi. Apinoita, minä mukaan lukien koijattiin. Jäi p*skanmaku suuhun koko "jännittävästä" sijoituksen veikkauksesta. No, onneksi kyse ei ollu suurista summista mutta kuitenkin.

Vierailija
531/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä venäläisyydessä oikein risoo? Olisi yhtä kauheaa jos tyttöystävä olisi ruotsalainen tai ranskalainen?

Ai rehellisesti? Ei olis.

Vierailija
532/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän olisi heti UMK:ssa pitänyt nostaa käsi pystyyn ja kertoa että omistaa perheen kanssa sijoitusasuntoja niin ei olisi av-mamma mennyt lankaan ja luullut hyväksi, köyhäksi ihmiseksi.

Vierailija
533/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee useita syitä siihen, ettemme aina luota naapurimaahamme ja sen asukkien vilpittömyyteen

Vierailija
534/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere kovasti vakuutti, että se boleron katoamisjuttu ei ollut mikään mediatemppu. Ja voi olla, ettei ollut ja itse fanina kovasti uskoin, että hän ihan oikeasti kadotti sen. Nyt alkoi epäilyttää, oliko toikin valetta. Hän ei kuulemma laittaisi faneja etsimään lumisateessa boleroa, mutta kerjää heiltä yösijoja ja kämppää, vaikka on useita sijoitusasuntoja? Inhoan epärehellisyyttä ja osin tän takia, kun ei voi sit enää luottaa jatkossakaan, mitä sanoo.

Voi Jeesus, miten typeriä ihmiset on 😂. Se mitään ole kerjännyt kämppää tai yösijaa 🤣

Vierailija
535/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Käärijän naamaa ei näy yhdessäkään rahapeliä mainostavassa mainoksessa. Rahaa menetti moni jo euroviisuveikkausten vuoksi, vaikka Ruotsi oli jo pedattu selvästi voittajaksi. Apinoita, minä mukaan lukien koijattiin. Jäi p*skanmaku suuhun koko "jännittävästä" sijoituksen veikkauksesta. No, onneksi kyse ei ollu suurista summista mutta kuitenkin.

Miten ihmeessä sinua on huijuttu euroviisuissa? Joku tuli sinun lompakolle ja pakotti äänestämään, vai mitä ihmettä?

Vierailija
536/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kyllä se Käärijä on edelleen se sirkusapina, jota voimme taputella olalle ja nauraa haa haa haa.

Vierailija
537/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän olisi heti UMK:ssa pitänyt nostaa käsi pystyyn ja kertoa että omistaa perheen kanssa sijoitusasuntoja niin ei olisi av-mamma mennyt lankaan ja luullut hyväksi, köyhäksi ihmiseksi.

Tuo on ihan hyvä idea 😀 Usein rehellisyys kantaa pisimmälle!

Vierailija
538/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kärtsä ei välitä. Tämä arvosteleva joukko lienee kuitenkin oikeasti tosi pieni, joilla siis meni tämä salainen omaisuus näin pahasti tunteisiin. Ei Käärijä ole tehnyt mitään pahaa tai väärää kenellekään heistä. 

Vierailija
539/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö no entä vaikka Apulanta (on osakeyhtiö ja vaikka millaista liiketoimintaa), Cheek, Antti Ketonen (ravintola), Eppu Normaali, Elastinen ja varmaan monia muitakin artisteja. Ja varmaan kaikilla on nykyään osakeyhtiö, jonka kautta toimivat. Monilla on tuotanto- ja levy-yhtiöitä.

Aika erikoista ja naiivia ajatella, että musiikkimaailma olisi nykyään vain jotain mies ja kitara -intohimohommaa, jossa lauluja rustataan vinttikammarissa kynttilänvalossa, ja odotetaan jos joku maksaisi jotain.

Bisnestähän se onkin nykyään. Rahat pois faneilta. Ilmankos aina samat naamat vuodesta toiseen "viihdyttää" ja itkee eri ohjelmaformaateissa. Tai toimii tuomareina.🤭 Siinä vasta virkaintoisia näkee.😂

Vierailija
540/773 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö et enää ota edes vastuuta vedonlyönneistäsikään Käärijän voitosta, koska Kärtsällä on osuus sijoitusasunnoista ja hän sanoi, että menee viisuihin voittamaan ne? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä