Haistatteluun työtön pääsee ei välttämättä haastatteluun
Työttömälle luvattu puhelimessa varma työpaikka, keskustellaan työpaikan tunneista, toimintatavoista yms, sitten pyydetään matkustamaan paikan päälle, pahimmillaan työtön matkustaa omakustanteisesti 50-80 km päähän joskus pitemmällekin ja paikan päällä sanotaankin että työ meni jo mutta haluttiin nähdä millainen henkilö kyseessä.
Eikö tuo jos mikä oli työttömälle haistattelua??
Tämä vain yksi esimerkki työttömän ihmisen kiusaamisesta.
Kommentit (10)
Tai sitten annetaan väärää tietoa että luvataan kokoaikatyötä riittävillä tunneilla mut sit ollaankin joo olis tälläinen tarvittaessa töihin kutsuttava/nolla tuntisoppari
No tuossahan on suullinen työsopimus.
Vierailija kirjoitti:
Suullinen on eri kuin kirjallinen sitten saatetaan kiistää ettei koskaan olla niin luvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suullinen on eri kuin kirjallinen sitten saatetaan kiistää ettei koskaan olla niin luvattu.
Jonka takia puhelut ja haastattelut tallennetaan. Aina.
Mulle on monta kertaa sanottu olevani niin outo tyyppi, heräs halu nähdä livenä :)
Oli niin päin persettä kirjoitettu otsikko että en viitsi enempää edes lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on monta kertaa sanottu olevani niin outo tyyppi, heräs halu nähdä livenä :)
Mun ekassa työpaikassa nuorempana esimies tokasi ekana työpäivän aamuna etten yhtään näytä siltä että olisin töihin tulossa,olin arka hiljainen ujo,paljastuikin aivan sekopään narsistiksi joka ei mitään muuta tehnyt kuin valittanut ja marissut joka asiasta,ihan itkin työpäivien jälkeen,harmittaa ettei ollut silloin rohkeutta puolustaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Luit silti:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luit silti:D
Hih hih, kyllä luin otsikon mutta en enempää, hih hih
Joo pahinta mitä työttömälle voi tehdä antaa väärä oletusta puhelimitse että palkataan sut tuu paikan päälle ja sitten kuuleekin että joo paikka meni jo.