Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä Brown ja hänen laumansa

Vierailija
26.05.2023 |

Onpa kiva kun Isä Brown alkoi uusintana alusta. En tiedä, olenko nähnyt näitä ennen vai olenko vain unohtanut juonet.

Leppoisaa katsottavaa ja Mrs M asuineen on suosikkini.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta ihanasti muokatut pensaat 

Vierailija
2/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Brown on ärsyttävä kaikkiin asioihin sekaantuja. Antaisi poliisin tehdä työnsä rauhassa ja keskittyisi itse taivaallisiin asiohin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä Brown on ärsyttävä kaikkiin asioihin sekaantuja. Antaisi poliisin tehdä työnsä rauhassa ja keskittyisi itse taivaallisiin asiohin.

Voi sentään😥

Kannattaa vaihtaa kanavaa, jos noin tosissaan ottaa...

Vierailija
4/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, Isä Brownin kannattaa keskittyä niihin taivaallisiin asioihin. Olikos se lyhyt vai pitkä mies se isä Brown? Nyt kun en aivan muista.

Vierailija
5/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen pois! EI ole pakko katsoa eikä ruotia. Vaihda kanavaa!

Vierailija
6/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kaikki Isä Brownin jaksot uusia

odotellessa ja näitä voi katsoa uudelleen ja uudelleen. Miten britit osaakin myös nämä cozy crime-sarjat. Iltapäiväviiden sarjat on kyllä kautta aikain olleet hyviä!

Vierailija
7/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauska bongata sarjassa vierailevia näyttelijöitä, jotka on tunnettuja muista brittiläisistä tv-sarjoista.

Vierailija
8/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

odotellessa ja näitä voi katsoa uudelleen ja uudelleen. Miten britit osaakin myös nämä cozy crime-sarjat. Iltapäiväviiden sarjat on kyllä kautta aikain olleet hyviä!

Mä olen katsonut netin kautta areenasta.

Nämä pappisjutut on kivoja.

https://www.imdb.com/title/tt3747572/  Grantchester oli kanssa ihana, komeet papit!

Harmitonta hömppää!

Vierailija
9/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin ostamaan Isä Brownin kootut tarinat, ja olen lukenut niitä ihan innoissani. Kirja on paljon TV-sarjaa parempi, vaikka mukavahan sarjaakin on katsella.

Vierailija
10/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä Matteo tunkee myös nokkansa joka asiaan..

Vierailija
11/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä britit on taitavia, myös midsomerin murhat on hyvä sarja. Se onkohan se italialainen isä Matteo on liian siirappinen. Olisivat antaneet vaikka retro moottoripyörän alle niin olisi hieman särmempi.

Vierailija
12/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin aikoinaan innolla sarjan alkamista, mutta voi kamala: en voi sietää sitä pääosan näyttelijää. 

Vierailija
13/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän sarjasta tosi paljon. On myös pakko myöntää että olen ihastunut pikkuisen Sidiin. Harmi ettei nykyään tehdä enemmän tällaisia rauhallisia mysteeri sarjoja. Isä Brown on myös niin symppis, ei tuomitse ketään ja on auttavainen. Itselle oli mukavaa myös nähdä kuinka avoin mielinen hän on minun kaltaisiani ihmisiä kohtaan myös.

Vierailija
14/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsonut netin kautta areenasta.

Nämä pappisjutut on kivoja.

https://www.imdb.com/title/tt3747572/  Grantchester oli kanssa ihana, komeet papit!

Harmitonta hömppää!

Grantchesterhän ei ollut mikään hyvän mielen sarja, vaan jopa aika synkkä. Hyvä sarja kyllä, mutt ei mitään hyvän mielen viihdykettä. James Norton 😍

Vierailija
15/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä Matteo tunkee myös nokkansa joka asiaan..

Matteon esittäjä Terrence Hill on aika nuorekkaan näköinen, oli 81-vuotias viimeisellä tuotantokaudellaan.

Vierailija
16/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin bermudasortseissani vasenta kankkua nahkasohvalla ja päästin narisevan isä-brownin ilmoille.

Vähän pärähti nahkasohvaa vasten.

Vierailija
17/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi yle näyttää noita hömppäsarjoja?

Liian monta sellasta ettei viitsi katsoa. Pitäisi tuoda jotain uutta ja erilaista.

Vierailija
18/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Isä Brown britti-versio Isä Matteosta, muistuttavat tosiaan turhankin paljon.

Vierailija
19/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parhaita, kyllä britit osaa :c)

Vierailija
20/40 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa elänyt tuohon 50-luvun aikaan. Oi noita naisten mekkoja ja heidän sallittua ja vaadittua naisellisuutta ja kunnollisuutta.

Arvot olivat toisenlaiset naisillakin.

Kotirouvuus oli arvokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi