Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiskirkkoherra vihki oman homoksi ruvenneen poikansa!!!!!!!!

Kommentit (1650)

Vierailija
441/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoksi ei ruveta vaan synnytään. Minä nimittäin huomasin olevani homo jo joskus 5-vuotiaana mutta minulla ei vain ollut silloin nimeä tälle asialle. Silloin 1980-luvulla kun homoista ei vielä pahemmin puhuttu, ainakaan meillä.

Minä olen hetero ja viisivuotiaana sekä sitä ennen että jälkeen tunsin olevani ainoastaan lapsi!

Olet edelleen siis lapsi mutta hetero sellainen?

Vierailija
442/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta päätellen siellä Pohojanmaalla on aika ahdasmielistä porukkaa. Toivottavasti äiti ja poika jaksavat.

Mistä kaikesta päätellen Pohjanmaalla on ahdasmielistä porukkaa?

Juttua ei pysty lukemaan. Pystyitkö sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi homojen pitäisi saada kirkollinen avioliitto?

Miksi minun pitäisi saada syödä sikaa moskeijaissa?

Miksi minun pitäisi saada kunnostaa synagogaa lauantaina?

Miksi minun pitäisi saada syödä naudan filettä hindunjen kanssa?

Miksi minun pitäisi saada käydä paskalla Ulurulla?

Koska minä minä minä minä minä ja muulla ei väliä.

Miksi minun pitäisi saada kirkollinen avioliitto? Koska olen kristitty joka on tasavertainen muiden seurakuntalaisten kanssa, ja haluaisin kirkkollisen vihkimisen jos/kun löydän elämänkumppanin itselleni. Että sellaista minä minä itsekkyyttä täällä minulla.

T. Uskovainen lesbo

tee parannus synneistäsi uskovainen? Lesbo syntinen ei peri taivasten valtakuntaa

Vierailija
444/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi saada kirkollinen avioliitto? Koska olen kristitty joka on tasavertainen muiden seurakuntalaisten kanssa, ja haluaisin kirkkollisen vihkimisen jos/kun löydän elämänkumppanin itselleni. Että sellaista minä minä itsekkyyttä täällä minulla.

T. Uskovainen lesbo

Ei se vaa mene niin koska homoliitto ei ole kristillisen avioliittokäsityksen mukainen. Minäkään en saa moskeijassa muslimihäitä koska en täytä ko.uskontokunnan kriteereitä.

Olet tasavertainen ihminen ja esim kasteessa kirkkoon yhtä tervetullut kuin kaikki muutkin, mutta sitä homoliittoa ei voida siunata. Sinut ja sinua ihmisenä kyllä, mutta ei sitä liittoa. Jumalan sana on siitä selkeä. Ihmisenä olet Jumalalle yhtä rakas kuin muutkin ja Hän olkoon sinulle, minulle ja meille armollinen.

Miksi et kanna kovaa huolta esiaviollisesta seksistä ja avoliitoista, jotka eivät myöskään ole kristillisen avioliittokäsityksen mukaisia?

Onko suurempi synti pyrkiä siunattuun kristilliseen liittoon kuin jättää se kokonaan huomiotta?

Kirkon opin noudattaminen tuo ainoastaan  kansakunnalle ja yksilölle Jumalan siunauksen .

Mikäli on sanan mukainen.

Vierailija
445/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi sentään. Ettekö tiedä että meillä ja muualla on pappeja ja muita kirkon palvelijoita, jotka ovat itse homoja/ lesbopari?

Hyvin on kelvannut Jumalalle.

Vierailija
446/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi sentään. Ettekö tiedä että meillä ja muualla on pappeja ja muita kirkon palvelijoita, jotka ovat itse homoja/ lesbopari?

Mistä luulet että kelpaa Jumalalla?

Vierailija
447/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ruveta homoksi/lesboksi/heteroksi?

Rakasta lähimmäistäsi - sanoo raamattu

Vai pitääkö homoksi erikseen vihkiä? Minä olen homostellut jo 25 vuotta ilman virallista ilmoitusta :O

Vierailija
448/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Uskovainen lesbo

Väität olevasi kristitty ja sanot olevasi uskossa?! Hämmentävää. Haluat tehdä Jumalan tahdon vastaisia tekoja? Syntiä tietoisesti? Kirkkovihkimys tasa-arvon vuoksi eli Jumalan tahtoa vastaan taas. Varmaan joku sinutkin vihkii, mutta avioliittosi ei ole Jumalan silmissä siunattu vaikka kuinka polkisit jalkaa. Kyllä, sinulla on minä minä asenne. Kehoitan sinua kuuntelemaan Jumalan tahtoa ei omaasi itsepäisesti.

Minä kuuntelen Jumalan tahtoa korvat höröllä, älä huoli. Jumala on näyttänyt itsensä minulle ja toiminut myös lähimmäisteni kautta. Kiitos huolenpidosta.

T. Uskovainen lesbo

Vierailija
449/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuomitko...Jumala on rakkaus.

Vierailija
450/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Uskovainen lesbo

tee parannus synneistäsi uskovainen? Lesbo syntinen ei peri taivasten valtakuntaa

Hyvää ja kaunista perjantai-iltaa sinullekin

Vierailija
451/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruvetaan homoksi? Kiinnostaa tietää. Voisin sitten ruveta lesboksi.

Vierailija
452/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet että kelpaa Jumalalla?

Päättelyä. Voi kysyä kuinka Jumala sallii moisen?

Jos ei sallisi, niin eikö siitä seuraisi jokin rangaistus, ehkä hengen menetys jopa?

Kun mitään pahaa ei tapahdu, se on merkki kelpaamisesta.

Vierailija
453/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keski ikäinen kirkkoon (vanhempien mukaan) kuuluva ateisti. Ikinä ei ole tullut sellaista herätystä että ahaa olen hetero tai päättänyt olla seksuaalisesti mitään. Onko muilla ollut tälläisia hetkiä? Jos löydän elämäni rakkauden jostain ihmisestä, siis rakkauden. Mitä väliä sillä on onko hän mies vai nainen, no kunhan on aikuinen. Jesse varmaan ymmärtää ja jumalalla on ainoa oikeus tuomita. Mikä ihmisellä on oikeus tuomita toisten rakkautta ja eikö maailmasta löydy vakavempia asioita ihmetellä, kuin homoseksuaalien rakkaus? Antaa se jumalan tuomita mikä rakkaus on sopivaa ja mikä ei.

Vierailija
454/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette Pietarin, Paavalin ja Johanneksen sanovan tästä nykymenosta, jos kuvitellaan heidän ihmeellisesti tulevan nykyiseen Suomeen hetkeksi?

Kuvittele että olet Pietarin edessä. Miehen joka on nähnyt Kristuksen.

Vierailija
455/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden kommenttien valossa voidaan ihmetellä miksi nuoremmista sukupolvista tulee aina vain vähemmän uskovaisia.

Antaa vanhojen patujen ja piilohomojen vaan madata pois hautausmaalle. Ihmisellä on oikeus rakastaa ketä tahansa. Jos naiset saavat nuolla pillua, niin tottakai miehet saavat myös imeä munaa. Ihan perusoikeuksia.

Vierailija
456/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Uskovainen lesbo

Ei se vaa mene niin koska homoliitto ei ole kristillisen avioliittokäsityksen mukainen. Minäkään en saa moskeijassa muslimihäitä koska en täytä ko.uskontokunnan kriteereitä.

Olet tasavertainen ihminen ja esim kasteessa kirkkoon yhtä tervetullut kuin kaikki muutkin, mutta sitä homoliittoa ei voida siunata. Sinut ja sinua ihmisenä kyllä, mutta ei sitä liittoa. Jumalan sana on siitä selkeä. Ihmisenä olet Jumalalle yhtä rakas kuin muutkin ja Hän olkoon sinulle, minulle ja meille armollinen.

Tästä avioliittoasiasta ollaan tällä hetkellä montaa mieltä, kuten on ilmi käynyt. Ikävää jos olet sillä kannalla että minun ei pitäisi saada liitolleni siunausta. Homopareja on kuitenkin jo vihitty ja tullaan varmasti vielä vihkimään, joten suhtaudun tulevaisuuteen optimistisesti.

Keskustelu alkaa kiertää kehää - täällä on jo useissa viesteissä avattu sitä tosiasiaa, että kirkollinen samaa sukupuolta olevien parisuhteen siunaaminen on yksiselitteisesti Raamatun vastaista. Mutta turha minun on taas kerrata kaikkea uudestaan - jos ei vain halua uskoa asiaa, niin sille ei voi mitään.

Siksi kirkko tulisi erottaa valtiosta ja veronkanto-oikeus evätä.

Seuratkoot vääristeltyä paimentolaiskirjaa ne, joita se todella kiinnostaa.

Vierailija
457/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette Pietarin, Paavalin ja Johanneksen sanovan tästä nykymenosta, jos kuvitellaan heidän ihmeellisesti tulevan nykyiseen Suomeen hetkeksi?

Kristus saatana on noloa, roomassa oli sentään kunnon orgioita.

Vierailija
458/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja imenyt Kristuksen munaa. Nam.

Vierailija
459/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Uskovainen lesbo

Sinä tuomitsija et ainakaan peri kuin pahan mielen.

Eri

Vierailija
460/1650 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Uskovainen lesbo

Tästä avioliittoasiasta ollaan tällä hetkellä montaa mieltä, kuten on ilmi käynyt. Ikävää jos olet sillä kannalla että minun ei pitäisi saada liitolleni siunausta. Homopareja on kuitenkin jo vihitty ja tullaan varmasti vielä vihkimään, joten suhtaudun tulevaisuuteen optimistisesti.

Keskustelu alkaa kiertää kehää - täällä on jo useissa viesteissä avattu sitä tosiasiaa, että kirkollinen samaa sukupuolta olevien parisuhteen siunaaminen on yksiselitteisesti Raamatun vastaista. Mutta turha minun on taas kerrata kaikkea uudestaan - jos ei vain halua uskoa asiaa, niin sille ei voi mitään.

Niinhän nämä keskustelut tuntuu kiertävän kehää, olen huomannut saman.

T. Uskovainen lesbo