Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että kaverilla oli sittenkin ollut synttärijuhlat vaikka mulle sanoi että on peruttu

Vierailija
22.05.2023 |

Kaverin piti pitää synttörijuhlat nyt viikonloppuna ja käski mun merkata se kalenteriin jo kauan sitten. No torstaina sitten kaveri ilmoittikin että ai niin en mä jaksa pitää mitään juhlia. En ehtinyt sitten järjestää mitään muutakaan kun mieskin oli omissa menoistaan joten istuin yksin harmissaan kotona.
Sain just tietää, että kaveri oli ollut sittenkin juhlimassa synttäreitään jossain baarissa isolla porukalla.

Enhän mä voi kunnioittaa itseäni enää jos jatkan kaverisuhdetta tällaisen jälkeen?

Kommentit (558)

Vierailija
321/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä hyväuskoisia. Ei tässä ole kyse väärinkäsityksestä. Kaikki terapeuttimainen jeesustelu voisi nyt jäädä vähän vähemmälle muutamalta vastaajalta. Jankkaus seis.

Ja mieti miten kiusallista kun tää ihmistyyppi ottaa ja päättää saada closuren henkilöltä joka lähtökohtaisestikin haluaa susta eroon :D

Ja mitä pahaa tuossa on? Pitää olla pakkoo sanoa suoraan, jos haluaa eroon. 

Eiks sulla oo lainkaan itsekunnioitusta? Tuholaiset ja loiset pitää häätää, normaali aikuinen ymmärtää et tää oli täs

No ei vaan mieluummin kuuntelen missä mättää ihan suoraan. 

Vierailija
322/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ei ymmärrä ettei seura ole enää kaivattu? Ja jos ymmärtää niin ei häivy kuin vasta hätistelemällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä hyväuskoisia. Ei tässä ole kyse väärinkäsityksestä. Kaikki terapeuttimainen jeesustelu voisi nyt jäädä vähän vähemmälle muutamalta vastaajalta. Jankkaus seis.

Ja mieti miten kiusallista kun tää ihmistyyppi ottaa ja päättää saada closuren henkilöltä joka lähtökohtaisestikin haluaa susta eroon :D

Eiks sulla oo lainkaan itsekunnioitusta? Tuholaiset ja loiset pitää häätää, normaali aikuinen ymmärtää et tää oli täs

Tai sitten on itsekunnioitusta vaan kysyä suoraan huonosta käytöksestä eikä juosta pakoon häntä koipien välissä.

Vierailija
324/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä sulle on kuulla miks joku ei tykkää susta? Ajattelitko muuttaa itseäsi sen pohjalta?

Vierailija
325/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ei ymmärrä ettei seura ole enää kaivattu? Ja jos ymmärtää niin ei häivy kuin vasta hätistelemällä :D

Millainen ihminen ei uskalla sanoa suoraan mitä ajattelee? 

Vierailija
326/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on itsekunnioitusta vaan kysyä suoraan huonosta käytöksestä eikä juosta pakoon häntä koipien välissä.

Ooks niitä ihmistä jonka mielestä se voittaa joka jaksaa jankuttaa pisimpään? Tai huutaa kovempaa? Tai vajota alemmas?

Vierailija
327/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä sulle on kuulla miks joku ei tykkää susta? Ajattelitko muuttaa itseäsi sen pohjalta?

No en tietenkään vaan haluan kuulla mistä syystä kaverisuhde on yhtäkkiä muttunut näin vaikka ollaan jo tunnettu vuosikausia ja ennen kaikki on mennyt hyvin. Kiinnostaa vaan tietää mitä tässä nyt tapahtui tällaiseen käytöksen muutokseen. 

Vierailija
328/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooks niitä ihmistä jonka mielestä se voittaa joka jaksaa jankuttaa pisimpään? Tai huutaa kovempaa? Tai vajota alemmas?

Eikö sulla ole pokkaa kertoa suoraan missä mättää? 

Vierailija
329/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole uskaltamisesta vaan alentumisesta käsittelemään toisen typerää käytöstä ilman toivoakaan korjata tehty vahinko. Siinä noustaan riitelemisen yläpuolelle.

Vierailija
330/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monetta kertaa tulit ilman muuta viestisisältöä vain jankkaamaan, että muiden pitäisi lopettaa sinun mielipiteesi vastaisten mielipiteiden kirjoittaminen?

Se olen ollut minä joka on huomauttanut sun au tistisesta paukuttamisesta. Otapa omasta neuvosta vaari ja tajua että monta eri ihmistä voi olla samaa mieltä

Mihin tämä liittyy??? Huomautin lähinnä täysin turhasta kommentoinnista. Siitä ei ole mitään hyötyä käydä toistuvasti (tai edes kerran) toteamassa että lopettakaa jankkaaminen vain koska muiden mielipiteet ei miellytä, etenkin kun tässäkin nyt tulee koko ajan jotain lisää ja sitten vain joku hokee väliin jotain jankkaamisesta ilman mitään sisältöä omassa kommentissaan. Jos on eri mieltä niin sen melipiteensä voi sitten tuoda esille jos kokee että sillä keskustelu etenee, tuollainen inhottava välikommentointi on vain kaikin puolin turhaa. Jos itsellä ei ole enää mitään sanottavaa niin anna olla sitten.

Vierailija
331/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä järjestettäisiin mitään yllätysjuhlia, jos kerran kaikilla oli tiedossa henkilön itse järkkäämänsä synttärijuhlat jotka perui yhdeltä? Kyllä siellä ihan perinteinen yhden ulos sulkeminen vain on tapahtunut.

No voihan siellä olla montakin pois jätettyä. Et sinä tiedä kuinka laaja kaveripiiri tällä synttärisankarilla on. Ehkä vaan lähimmät ystävät on otettu lopulta mukaan ja kaverit jätetty pois. Ystävä ja kaveri ovat kaksi ihan eri asiaa. 

Edelleen miksi kukaan järjestäisi mitään yllätysjuhlia, jos sankarin itsensä aikomat juhlat olisi peruttu? Kuka muka niin tekee? Ensin tulee tieto ettei juhlia tulekaan syystä x, niin nämä samat tyypit alkavat omin päin järkätä jotain ylläreitä, vaikka juuri saivat kuulla ettei juhlia haluta. Todellakin kaukaa haettua ja epäuskottavaa.

Minulla itseasiassa on tällainen kokemus. En muista, miksi kyseinen henkilö perui juhlat, olisiko ollut puhtaasti rahapula, mutta kuitenkin tulin kutsutuksi jonkun muun hänelle järjestämiin yllätysjuhliin. Muistan myös, että juhlien loppupuoliskolla juhlakalu kysyi, eikö X pääsyt. Tässä kohtaa tajuttiin, ettei juhlien järjestävä taho tuntenut X:ää, eikä ollut siten hoksannut häntä kutsua.

Tämä tosin oli kauan ennen somea, ehkä se on helpompaa nykyään? Luulen myös, että synttärisankari keskusteli tämän X:n kanssa asiasta tämän jälkeen. Siihen en ota kantaa, onko tässä tapauksessa ollut tästä kyse, mutta ei tuo nyt mitenkään mahdoton skenaario ole.

Käytännössä mahdoton.

Vierailija
332/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole uskaltamisesta vaan alentumisesta käsittelemään toisen typerää käytöstä ilman toivoakaan korjata tehty vahinko. Siinä noustaan riitelemisen yläpuolelle.

No ei tuossa tarvitse riidellä, kun vaan kerrot suoraan miksi käyttäydyit noin. 

Vierailija
333/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monetta kertaa tulit ilman muuta viestisisältöä vain jankkaamaan, että muiden pitäisi lopettaa sinun mielipiteesi vastaisten mielipiteiden kirjoittaminen?

Se olen ollut minä joka on huomauttanut sun au tistisesta paukuttamisesta. Otapa omasta neuvosta vaari ja tajua että monta eri ihmistä voi olla samaa mieltä

Mihin tämä liittyy??? Huomautin lähinnä täysin turhasta kommentoinnista. Siitä ei ole mitään hyötyä käydä toistuvasti (tai edes kerran) toteamassa että lopettakaa jankkaaminen vain koska muiden mielipiteet ei miellytä, etenkin kun tässäkin nyt tulee koko ajan jotain lisää ja sitten vain joku hokee väliin jotain jankkaamisesta ilman mitään sisältöä omassa kommentissaan. Jos on eri mieltä niin sen melipiteensä voi sitten tuoda esille jos kokee että sillä keskustelu etenee, tuollainen inhottava välikommentointi on vain kaikin puolin turhaa. Jos itsellä ei ole enää mitään sanottavaa niin anna olla sitten.

Nyt sä jankutat tästä. Viestit pitenee. Joko kohta laitetaan pitkät syväanalyysit ja hyvin tärkeät elämänohjeet pykälään?

Vierailija
334/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa tarvitse riidellä, kun vaan kerrot suoraan miksi käyttäydyit noin. 

Closure ansaitaan eikä sitä anneta ku si päälle.

Vierailija
335/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin kyllä itse ihan suoraan, että mistä on kyse, kun järjesti juhlat vaikka sinulle sanoi niiden peruuntuneen. Joka tapauksessa tuollaisen tempun jälkeen saisi kaveri jäädä, joten miksi en nyhtäisi jotain selitystä irti.

Arvokkuuden rippeet?

Ei ole mielestäni mitään tekemistä arvokkuuden kanssa. Minua ainakin kiinnostaisi aiheuttaa toiselle kiusallinen tilanne ja katsoa, miten siitä kiemurtelee irti. :D Sitten vaan kengänkuva perseelle.

Vierailija
336/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä järjestettäisiin mitään yllätysjuhlia, jos kerran kaikilla oli tiedossa henkilön itse järkkäämänsä synttärijuhlat jotka perui yhdeltä? Kyllä siellä ihan perinteinen yhden ulos sulkeminen vain on tapahtunut.

No voihan siellä olla montakin pois jätettyä. Et sinä tiedä kuinka laaja kaveripiiri tällä synttärisankarilla on. Ehkä vaan lähimmät ystävät on otettu lopulta mukaan ja kaverit jätetty pois. Ystävä ja kaveri ovat kaksi ihan eri asiaa. 

Edelleen miksi kukaan järjestäisi mitään yllätysjuhlia, jos sankarin itsensä aikomat juhlat olisi peruttu? Kuka muka niin tekee? Ensin tulee tieto ettei juhlia tulekaan syystä x, niin nämä samat tyypit alkavat omin päin järkätä jotain ylläreitä, vaikka juuri saivat kuulla ettei juhlia haluta. Todellakin kaukaa haettua ja epäuskottavaa.

Minulla itseasiassa on tällainen kokemus. En muista, miksi kyseinen henkilö perui juhlat, olisiko ollut puhtaasti rahapula, mutta kuitenkin tulin kutsutuksi jonkun muun hänelle järjestämiin yllätysjuhliin. Muistan myös, että juhlien loppupuoliskolla juhlakalu kysyi, eikö X pääsyt. Tässä kohtaa tajuttiin, ettei juhlien järjestävä taho tuntenut X:ää, eikä ollut siten hoksannut häntä kutsua.

Tämä tosin oli kauan ennen somea, ehkä se on helpompaa nykyään? Luulen myös, että synttärisankari keskusteli tämän X:n kanssa asiasta tämän jälkeen. Siihen en ota kantaa, onko tässä tapauksessa ollut tästä kyse, mutta ei tuo nyt mitenkään mahdoton skenaario ole.

Käytännössä mahdoton.

Anteeksi, mutta millä tavalla, tuossahan minä juuri kerroin, miten se tapahtui?

Tämä oli opiskeluaikoina, siellä oli tämän syntymäpäiväsankarin opiskelu-, harrastus- ja lapsuudenystäviä. En minäkään tuntenut sieltä oikeastaan kuin yhden henkilön, me olimme olleet aikanaan naapureita. Minäkään en tuntenut tätä järjetäjää, joten tulin varmaan itsekin kutsutuksi vain siksi, että hänen äitinsä oli toiminut yhteyshenkilönä. Ei varmaan hänkään tuntenut/muistanut tätä joka jäi kutsutta.

Sinun ei tietenkään tarvitse tätä uskoa jos et halua, eikä se oikeastaan minua kiinnostakaan, kunhan kerroin.

Vierailija
337/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et huomannut niin 90% tästä keskustelusta liittyy siihen kun kaveri ei ole tehnyt elettäkään asian eteen.

Vierailija
338/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin kyllä itse ihan suoraan, että mistä on kyse, kun järjesti juhlat vaikka sinulle sanoi niiden peruuntuneen. Joka tapauksessa tuollaisen tempun jälkeen saisi kaveri jäädä, joten miksi en nyhtäisi jotain selitystä irti.

Arvokkuuden rippeet?

Ei ole mielestäni mitään tekemistä arvokkuuden kanssa. Minua ainakin kiinnostaisi aiheuttaa toiselle kiusallinen tilanne ja katsoa, miten siitä kiemurtelee irti. :D Sitten vaan kengänkuva perseelle.

Eli vajota toisen tasolle.

Vierailija
339/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä jankutat tästä. Viestit pitenee. Joko kohta laitetaan pitkät syväanalyysit ja hyvin tärkeät elämänohjeet pykälään?

Laitetaan vaan. Annatko valmiin aiheen vai haluatko ihan itse aloittaa kirjoittamalla jotain, missä on itseasiassa asiasisältöä pelkän riidan haastamisen lisäksi?

Vierailija
340/558 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvokkuuden rippeet?

Eli vajota toisen tasolle.

Ei kai rehellinen kysyminen ole mitään vajoamista vaan halutaan vaan tietää syy toisen muuttuneelle käytökselle? Miksi sitä ei voi rehellisesti ja suoraan kertoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi