Sain tietää että kaverilla oli sittenkin ollut synttärijuhlat vaikka mulle sanoi että on peruttu
Kaverin piti pitää synttörijuhlat nyt viikonloppuna ja käski mun merkata se kalenteriin jo kauan sitten. No torstaina sitten kaveri ilmoittikin että ai niin en mä jaksa pitää mitään juhlia. En ehtinyt sitten järjestää mitään muutakaan kun mieskin oli omissa menoistaan joten istuin yksin harmissaan kotona.
Sain just tietää, että kaveri oli ollut sittenkin juhlimassa synttäreitään jossain baarissa isolla porukalla.
Enhän mä voi kunnioittaa itseäni enää jos jatkan kaverisuhdetta tällaisen jälkeen?
Kommentit (558)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sun kaveri, etsi parempaa seuraa.
Ehdottomasti. On tässä ollut muutenkin vähän sellaista, että kaverilla on sellaista kilpailuhenkisyyttä mua kohtaan. Jos vaikka kerron että en ole ehtinyt pitää kotia siistinä, niin päivän aiheeksi nousee se miten ihanan siistiä heillä on. Sellaista lapsellista. Olemme 30+ Ap
Ehkä ei järjestänytkään mitään, mut joku toinen kaveri järkkäsi ravintolayllärin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei järjestänytkään mitään, mut joku toinen kaveri järkkäsi ravintolayllärin?
Aika kaukaa haettua. Mutta itse olisin pyytänyt sinne ravintolaan sitten muitakin, esim ne jotka oli pyydetty varaamaan ilta synttäreitä varten. Sitä suuremmalla syyllä, kun kyseessä ei ollut kenenkään koti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinun on hyvä tietää, että olet tuossa kaveriporukassa persona non grata, joten elä sen mukaisesti.
Olen ns irtokaveri jota ei koskaan esitelty kenellekään tai pyydetty mihinkään. Tämä oli kyllä kaiken huippu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo tai ufot tuli ja vei ensin puhelimen ja sitten kidnappasivat tuntemattomaan paikkaan!
Mä voin ruveta sun kaveriks jos asut pirkanmaalla. :) En tee tommosia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin ruveta sun kaveriks jos asut pirkanmaalla. :) En tee tommosia temppuja.
Kiitos ihana ihminen. Asun Uudellamaalla ja on mulla onneksi muita kavereita. Ap
Eihän tuollaisille tule edes mieleen että joku on nähnyt vaivaa järkätäkseen päivän vapaaksi juhlan suhteen. Siinä sitä sitten ollaan. Mutta hyvä puoli on se, että nyt tiedät millainen hän pohjimmiltaan on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaisille tule edes mieleen että joku on nähnyt vaivaa järkätäkseen päivän vapaaksi juhlan suhteen. Siinä sitä sitten ollaan. Mutta hyvä puoli on se, että nyt tiedät millainen hän pohjimmiltaan on.
Niinhän sitä oppii. Ei tarvitse tehdä montaa kertaa samaa virhettä. Ap
Mitäs jos se oli vaan normi baari-ilta porukalla eikä mitkään synttärit hassuine hattuineen, täytekakkuineen ja röyhelömekkoineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun on hyvä tietää, että olet tuossa kaveriporukassa persona non grata, joten elä sen mukaisesti.
Olen ns irtokaveri jota ei koskaan esitelty kenellekään tai pyydetty mihinkään. Tämä oli kyllä kaiken huippu. Ap
Miksi kuvittelit, että asemasi olisi jotenkin muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kaveriporukasta järkänny yllätysillan sen tietyn kaveriporukan kanssa, niin ei sinne "ulkopuolisia" pyydetä. Ja miten ees osais pyytää, kun ette ole kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelit, että asemasi olisi jotenkin muuttunut?
Koska tällä kertaa käskettiin varaamaan ilta etukäteen. Ja tällä kertaa törkeys oli noussut jo uudelle tasolle, minkä toki sain tietää vasta jälkikäteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kaveriporukasta järkänny yllätysillan sen tietyn kaveriporukan kanssa, niin ei sinne "ulkopuolisia" pyydetä. Ja miten ees osais pyytää, kun ette ole kavereita.
Kuka päättää ketä sun synttäreille saa tulla ja ketä ei kutsuta? Törkeyshän lähti jo siitä, että vasta torstaina tuli ohimennen ilmi että juu ei mitään juhlia tosiaan tulekaan. Ja sitten nämä eksklusiivet piilosynttärit kirsikaksi kakun päälle. Mä todellakin laittaisin viestiä myös muille kavereilleni (jotka olivat jo varanneet illan vapaaksi) että hei nyt tällainen ylläri, tulkaa mukaan tähän ja tähän baariin. Ap
Mulla loppu synttäreiden viettäminen kun täytin 18. Synttäreistä tulee mieleen aiuna pikkulapset.
Onneksi en ollut ehtinyt hankkia vielä lahjaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos se oli vaan normi baari-ilta porukalla eikä mitkään synttärit hassuine hattuineen, täytekakkuineen ja röyhelömekkoineen?
Kyllä ne oli ihan synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukaa haettua. Mutta itse olisin pyytänyt sinne ravintolaan sitten muitakin, esim ne jotka oli pyydetty varaamaan ilta synttäreitä varten. Sitä suuremmalla syyllä, kun kyseessä ei ollut kenenkään koti. Ap
Siis miten sinä kutsut muita, jos et tiedä ylläristä mitään? Ei kai kukaan lähetä mitään kutsuja silloin, kun juhlat ovat jo alkaneet? Mulle järjestetiin tällainen ylläri syntymäpäiväksi.
Ei ole sun kaveri, etsi parempaa seuraa.