Miksi joissain liivikaupoissa yritetään myydä liian pieniä liivejä?
Kyse on siis ihan rintaliiveihin erikoistuneista kaupoista, missä luulisi liivien olevan tuttuja.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuupa av-mammat olevan rintaliivien erikoisosaajia. Kannattaisi hakeutua töihin rintsikkakauppaan, eikä notkua palstalla.
Ei kai tarvitse olla liivien erityisosaaja tietääkseen, mikä tuntuu yllä itsestä hyvältä?
Hei, löytyisiköhän tästä ketjusta mukavaa keski-ikäistä sinkkunaista, joka hankki liivinsä erikoisliikkeestä tai netistä, koska perusmarketista ei löydy niin isoja kokoja? Olisi mukava tutustua ja vaikkapa mökillä soudella raukeana keskikesän iltana auringonlaskuun oranssinhehkuisen taivaan alla! Olen itse mukava, fiksu ja välillä vähän höpsö, niin sinun ei tarvitse olla noita kaikkia. Ikää voisi olla tällaisella feminiinisellä kedon kauniilla kukkasella n. 34-46 vuotta. Jos kainosti ottaisitte yhteyttä, niin se olisi viehkeän romanttista!
Ostan nykyään lihottuani toppiliivejä joita on kaappi täynnä. Muuten menee 75B tai 75C. En enää edes tiedä kun en haluakaan mitään kiristäviä liivejä. Ihan hyvä pito on näilläkin ja urheiluun sopii urheilurintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuupa av-mammat olevan rintaliivien erikoisosaajia. Kannattaisi hakeutua töihin rintsikkakauppaan, eikä notkua palstalla.
Minä ajattelisin, että se että osaan ostaa itselleni sopivat liivit, ei vielä pätevöitä minua rintsikkakaupan myyjäksi.
Toisaalta ehkä rintsikkakaupan myyjät ovat toista mieltä. Se selittäisi muutamat asiat tässä ketjussa.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Hei, löytyisiköhän tästä ketjusta mukavaa keski-ikäistä sinkkunaista, joka hankki liivinsä erikoisliikkeestä tai netistä, koska perusmarketista ei löydy niin isoja kokoja? Olisi mukava tutustua ja vaikkapa mökillä soudella raukeana keskikesän iltana auringonlaskuun oranssinhehkuisen taivaan alla! Olen itse mukava, fiksu ja välillä vähän höpsö, niin sinun ei tarvitse olla noita kaikkia. Ikää voisi olla tällaisella feminiinisellä kedon kauniilla kukkasella n. 34-46 vuotta. Jos kainosti ottaisitte yhteyttä, niin se olisi viehkeän romanttista!
Niin viehkeältä kuin auringonlaskussa soutelu kuulostaakin, kannattaa muistaa että kuitenkin sinun puoleltasi kyse on ensisijaisesti fetissistä. Haluat isot rinnat, ja niiden jatkeena naisen.
Onko sinulla jotakin tarjottavaa vastapalvelukseksi, jotakin minkä jatkeena itse tulet kaupan päälle? Isot jalat? Kalju pää? Iso mela jolla soutelet? Jos ajatus naisesta kaipaamassa jotain tällaista ominaisuutta tuntuu sinusta kiusalliselta, ymmärrät varmasti, miksi suurin osa isorintaisista naisista ei tartu tarjoukseesi, niin mukavalta mieheltä kuin kuulostatkin.
Onnea onnen etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Niin viehkeältä kuin auringonlaskussa soutelu kuulostaakin, kannattaa muistaa että kuitenkin sinun puoleltasi kyse on ensisijaisesti fetissistä. Haluat isot rinnat, ja niiden jatkeena naisen.
Onko sinulla jotakin tarjottavaa vastapalvelukseksi, jotakin minkä jatkeena itse tulet kaupan päälle? Isot jalat? Kalju pää? Iso mela jolla soutelet? Jos ajatus naisesta kaipaamassa jotain tällaista ominaisuutta tuntuu sinusta kiusalliselta, ymmärrät varmasti, miksi suurin osa isorintaisista naisista ei tartu tarjoukseesi, niin mukavalta mieheltä kuin kuulostatkin.
Onnea onnen etsintään!
Kiitos asiallisesta palautteesta, minulla ei ole mitään noita listaamiasi juttuja. Mutta voisin tarjota kurkkuvoileipiä, suolapähkinöitä ja pullon punaviiniä sekä karviaisia mökin marjapuskasta kerättynä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Antaa heidän kehittää roikkurintansa ihan rauhassa.
Oma ympärysmittani on enintään 70 cm ja olen ihan tavallinen pulskahko keski-ikäinen. Aika herkkä täytyy olla, jos oikean kokoiset rintaliivit puristaa.