Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joissain liivikaupoissa yritetään myydä liian pieniä liivejä?

Vierailija
21.05.2023 |

Kyse on siis ihan rintaliiveihin erikoistuneista kaupoista, missä luulisi liivien olevan tuttuja.

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö uimahallissa on sitten kauniimman näköistä kun liian kireät rintsikat ovat uppoutuneet selkäläskeihin eikä uponnut painauma lähde edes siinä ajassa pois kun ko henkilö käy uimassa?

Kiinnostaako naisia oikeasti tällaiset asiat kun menevät uimaan?

Vierailija
122/188 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että yhdessäkään liivikaupassa myyjä kieltäytyy tuomasta asiakkaan pyytämää kokoa. Eli liioittelua taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät siellä kaupassa varmasti liin pieniä liivejä kenellekään myy. Liivien pitää istua tosi napakasti mitä et ehkä itse tiedä.

Ajattelit, että muiden ketjuun kirjoittaneiden omakohtaisilla kokemuksilla ei ole mitään painoarvoa vaan sinä tiedät paremmin.

Myytkö kenties naisille näitä "tosi napakoita" puolessa minuutissa syvät punaiset jäljet ihoon jättäviä rintaliivejä oikeankokoisina?

Vierailija
124/188 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tissiliivien ostoa.

Vierailija
125/188 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät siellä kaupassa varmasti liin pieniä liivejä kenellekään myy. Liivien pitää istua tosi napakasti mitä et ehkä itse tiedä.

Miten niin pitää?

Miksi minun pitäisi ostaa inhottvasti puristavat, epämukavat liivit, tai sellaiset mitä en edes voi käyttää?

Vierailija
126/188 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "oikeasti ihmiset käyttää vääränkokoisia liivejä" -höpinät on puppua.

Jos liivit tuntuu hyvältä, silloin ne on oikean kokoiset. Ihan sama mitä sanoo joku jonka päällä ne liivit ei ole.

Vierailija
127/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä on kivempi olla

Vierailija
128/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön se "2 sormea pitää mahtua liivien alle" -homma.

Kyllähän sitä vaikka miten tiukkojen liivien alle pystyy tunkemaan pari sormea, usein enemmänkin.

Vierailija
129/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sormea mahtuu myös...

Vierailija
130/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman liivejä on kivempi olla

Niin on, ihmisten ilmoille laitan useimmiten kuitenkin liivit, en kyllä aina viitsi mutta useimmiten. 

Vierailija
131/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuttua.

Kokoni on 75b. Liivimyymälöissä on kuitenkin väitetty, että "oikeasti" olen kokoa 70c tai jopa 65d. 70c liivejä olen joskus sovittanut ja todennut, että ei sovi. Puristaa liikaa enkä voi niitä siksi käyttää, koska jättävät kipeät jäljetkin ihoon. Joskus on väitetty että kyllä ne venyy, tai että napakat niiden pitää ollakin. Minusta kuitenkin liivejä pitäisi pystyä käyttämäänkin eikä niiden ainakaan pitäisi sattua. Kummasti vaan olen niillä 75b liiveillä pärjännyt oikein hyvin.

Venyy ne sitten kymmenien pesujen jälkeen

Vierailija
132/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne "oikeasti ihmiset käyttää vääränkokoisia liivejä" -höpinät on puppua.

Ei ne oo. Käynti esim. uimahallissa ja nopea vilkaisu ympärilleen todistaa tämän.

Kuinka kauan sä istut uimahallissa stalkkaamassa muiden naisten rinukokoja? Se hetki kun sen pystyy katsomaan, on se pari sekuntia paita pois - rinut pois, ja takaisinpäin sama.

Henkkoht en ole IKINÄ kiinnittänyt muiden naisten vaatekokoihin mitään mielenkiintoa, vaikka käyn uimahallissa viikottain.

Muiden kyttäys ja arvostelu on rumaa.

Vierailija
133/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintaliivien kuulu tuntua trikootopilta. Jos alareuna ei ole napakka niin ei ne tue yhtään.

Vierailija
134/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa lollojen roikkua vapaana liivien kahleista. Pitäisi muodostaa joku samantyyppinen liike kuin kettutytöt, jotka vapauttaa tarhakettuja vankeudesta. Tämä liike voisi olla vaikka liivimiehet, jotka aukovat naisten rinuleita ja vapauttavat tisuleita vankeudesta.

Luuletko esittäväsi söpöä ja harmitonta kirjoittaessasi esim rinulit ja tisulit.

Olet joku paskapervo eikä sun syvillä pohdinnoillasi ole merkitystä. Toivottavasti kukaan ei anna sulle mitään.

Hyvä jos tissien annetaan olla vapaana, löllyvät ihanasti siellä paidan alla. Ja säästyy rahat, niillä voi maksaa vaikka jonkun vihanhallintakurssin netistä.

Vierailija
135/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 sormea mahtuu myös...

An ukseen?

Vierailija
136/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun moni sanoo ettei mene edes kiinni ne liivit, niin käytättekö liivejä siten että niiden on mentävä yhtään ympärystää venyttämättä kiinni?

Toistaiseksi olen venyttänyt vain sen verran, mitä nyt käsin saa venytettyä.

En ole pyytänyt ketään muuta venyttämään, enkä tilannut hinausautoa venyttämään liivieni ympärystä saadakseni ne kiinni.

Eli kuinka paljon sinulla jää ympärysnauhan päät toisistaan erilleen jos liivit on auki?

Miksi muuten tuollainen ihme viisastelu jostain hinausautoista?

Ihan sama jääkö 2 mm vai 2 metriä, jos ke hakaset ei mene kiinni.

Ihanko tosissaan luulet, että hakasia kiinni laittavat ihmiset ei ihan jo ensiksikin ole yrittäneet venyttää sitä liivien ympärystä?

Sitä ihmettelen kun moni sanoo että on tarjottu liivejä joiden hakaset ei edes menneet kiinni. Venyyhän ne aika paljon joten joo, sitä mietin että venyttävätkö ihmiset niitä ympäryksiään vai olettavatko että niiden pitää yltää kiinni ilman että yhtään vetää päitä yhteen?

Tietenkin venytetään. Ja ne pienimmät, mitkä menee kiinni, ovat liian pienet, koska sattuu. Tulee rintakehään kipua, jos on liian tiukka ympärysmitta. Mutta sitäkin pienempää on tarjottu. Ei mene kiinni, vaikka kuinka venyttää.

Totta on kyllä se, että läski painuu lyttyyn. Mutta kun 75 on ollut ympärysmitta silloin, kun olin lievästi alipainoinen, niin miten muka voisi 65 riittää nyt, kun olen lievästi ylipainoinen?

Missä liikkeissä on tällaista? Tarkoitus ei ole epäillä, kysyn kiinnostuksesta.

Minä olen ostanut viime vuodet liivini Stockalta ja Sokokselta, ja välillä pyydän myyjän tarkistamaan, onko samaa mieltä vai suositteleeko toista kokoa. Saan hyvät, mukavat ja kestävät liivit. Kaarituet osuvat keskeltä kiinni rintakehään, ympärys ei nouse selästä, säätövaraa on.

Funky Ladyn isompien kuppien liikkeessä kävin kerran, enkä mene koskaan enää. Tympeämpää palvelua en ole saanut missään.

Vierailija
137/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Kerran joku puhelinmyyjä soitti ja kylkiäisenä olis saanu alushousut, jotka "sopii kaikille". Kieltäydyn järjestelmällisesti puhelinmyyjien tyrkytyksistä ja lisäsin hänelle, et sellasia alushousuja ei olekaan, jotka kaikille sopii.

Minulle soitti liivimyyjä samalla asialla. Kokoni oli silloin 75G, nykyään 80K.

Ei sitten sopinutkaan kaikille, kun kerroin kokoni.

Vierailija
138/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vuosikausia käyttänyt joustavia sporttiliivejä ainoastaan. Sekä minä että rinnat voimme hyvin. Pienirintaiselle ehdottomasti paras vaihtoehto. Kaarituet on saatanan keksintö.

Kaarituet on kyllä ihan kauheat. Sattuu jo ajatuskin.

Miksei niistä voi tehdä mukavampia? Ne päät on aina pistelemässä.

Silloin on väärä malli tai koko, tai luokattoman huono laatu. Minun koolleni ei oikein tehdä kaarituettomia, joten ihmisten ilmoilla ainoa vaihtoehto on kaarituelliset liivit. Ovat mukavia, kun etsii oikeanlaiset.

Jos olen töissä yksin, voin olla ilman liivejäkin. Istumatyössä varmaan tulisi niska-hartiakipuja, en ole kokeillut.

Vierailija
139/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on myös, kuinka koosta riippumatta hoetaan "pitää olla tukevat liivit" -mantraa. Mun koko oli pitkään 75D, nyt laihtumisen myötä 75C ja olen kotona ilman liivejä ja kotoa lähtiessä laitan braleten tai toppimaisen liivin. En pidä siitä tunteesta, jonka kovin tukevat liivit aiheuttavat eikä tämänkokoiset rinnat aiheuta harmia, vaikka niitä ei olekaan "liimattu" kiinni rintakehään. Kaarituet on aivan oma lukunsa, vihaan niiden tuntua.

Olen myös tyytyväinen, että rinnat ovat pienentyneet. Ovat mielestäni kauniimmat nyt.

Vierailija
140/188 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuttua.

Kokoni on 75b. Liivimyymälöissä on kuitenkin väitetty, että "oikeasti" olen kokoa 70c tai jopa 65d. 70c liivejä olen joskus sovittanut ja todennut, että ei sovi. Puristaa liikaa enkä voi niitä siksi käyttää, koska jättävät kipeät jäljetkin ihoon. Joskus on väitetty että kyllä ne venyy, tai että napakat niiden pitää ollakin. Minusta kuitenkin liivejä pitäisi pystyä käyttämäänkin eikä niiden ainakaan pitäisi sattua. Kummasti vaan olen niillä 75b liiveillä pärjännyt oikein hyvin.

Venyy ne sitten kymmenien pesujen jälkeen

Ei ne minulla ole venyneet, ihan napakat ovat vielä ja hyvin sopivat päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän