nira
Hei, nimeni on Nira Shalom, ja haluan kertoa maailmalle hyvät uutiset siitä, kuinka sain entisen rakkauteni takaisin. Olin järkyttynyt, kun rakkaani jätti minut toisen tytön takia viime kuussa. Ystäväni esitteli minulle kuitenkin Baba Wale da Wisemanin, suuren sanansaattajan. Kerroin ongelmani Baba Walelle ja selitin kuinka entinen rakkauteni jätti minut ja kuinka tarvitsin työtä suuressa yrityksessä. Hän vakuutti minulle, että olin tullut oikeaan paikkaan, jossa saisin sydämeni toiveen ilman sivuvaikutuksia. Hän kertoi minulle, mitä tehdä, ja seurattuaan hänen ohjeitaan, rakkaani soitti minulle seuraavien 2 päivän kuluessa ja pyysi anteeksi, että jätti minut aiemmin. Viikkoa myöhemmin haluamani yritykseni kutsui minut haastatteluun esimiehen paikkaa varten.
Olen innoissani voidessani kertoa maailmalle, kuinka Baba Wale auttoi minua täyttämään sydämeni toiveeni. Baba Wale on kaikenlaisten loitsujen ja hyvän taikuuden asiantuntija. Jos tarvitset kaikenlaista apua, ota yhteyttä Baba Waleen osoitteessa babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp: +19286009532 Kiitos myöhemmin!